Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 11946 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 9
« Reactie #20 Gepost op: 1-11-2004, 17:05:36 »
Ik vond dit denk ik de beste aflevering ooit. Echt alles zat erin. De eerste 2 proeven waren echt geniaal. (voettocht met familie tegenkomen en 1 uur wachten op de gong) en het hele spel is weer op z'n kop gegooid. Mo en Peter 2 grote kanshebbers zijn er opeens uit en Mick kan zomaar eens gaan winnen. Interessante ontwikkeling.

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #21 Gepost op: 1-11-2004, 18:12:47 »
Mat was gewoon slim om Mo en Peter niet mee te nemen! Eindelijk iemand die het spel begint te begrijpen!!! Kijk en dat Mo niet tegen zijn verlies kan, gaat ie eruit!
Enne.. die proef was wel erg dom vond ik. Zorg gewoon dat je als laatste dat ding erop knalt! Eigenlijk hadden ze het nog anders moeten doen... Als je jouw kubus om die paal doet, dan wordt jouw tijd vast gezet... Degene die dan het dichtste bij het uurt zit heeft gewonnen!! Dit sloeg nergens op!!!!!

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Aflevering 9
« Reactie #22 Gepost op: 1-11-2004, 18:58:53 »
Mwah, ik denk dat het niet een stomme proef was want wat dan gebeurt is dat zodra er nog 2 over zijn dat die dan wachten totdat de ander het niet meer aandurft en zijn blokje om de paal heen doet. Omdat ze allebei wachten komen ze waarschijnlijk na de tijd pas. Dus OF je moet heel precies weten wanneer het uur voorbij is zodat je orecies 5 seconden voor het eind je blokje erop kan doen OF wachten totdat de ander te bang wordt.

De kans bestaat dus ook dat Frank zou hebben gewonnen (wat ik had verwacht)
moest trouwens erg hard lachen om peter bij die proef. Ik dacht eerst ook seconden...  ::schaam:: Ik had dus precies hetzelfde gedaan...

Re: Aflevering 9
« Reactie #23 Gepost op: 1-11-2004, 19:16:58 »

Hallo volgens mij snap je niet wat die tweede kans in hield niet dat ze zomaaar terug mochten keren maardat ze 3 trappen moeilijker zaten met expedtie en als ze dat zouden halen terug mochten komen en het gaat niet om het sociaal maar om het overleven en Klaar is dan raar maar ze kan wel overleven en daar gaat het om daar heb je wat aan als je echt op een eiland zit niet dat sociaale daar heb je dan geen flikker aan en mick is ook goed en niet de heletijd met zichzelf bezig kijk aflevering 9 maar is opnieuw en kijke hoe idie aan de andere mensen denkt op de tour naar het oude kamp!!!!!!!!

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #24 Gepost op: 1-11-2004, 19:21:40 »
The greatest robin
Volgens mij begrijp jij het gebruik van punten en komma's niet helemaal goed, of wel? ::rofl::

Enne...klaar is een echte overlever, absoluut!
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline hlne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #25 Gepost op: 1-11-2004, 22:45:17 »
Het wordt nu superspannend.

spannend?
het is vrij duidelijk denk ik.
Indien de productie niet afkomt met weer eens nieuwe wendingen of geen van de afvallers draait bij, is het exit mat-marjolein-frank.
Niets spannend aan lijkt mij en helemaal unfair. Ze zullen gewoon worden afgeslacht door de 'nieuwkomers'
De afvallers zijn, op shandinella en darline na, vrijwel unaniem weggestemd. Mick, Ronald en Klaar waren voor de overige expeditieleden de minst sympathieke en zorgden voor de meeste conflicten, en op dit moment maken zij de meeste kan op de overwinning....neen, dit gaat voor mij eigenlijk te ver. De sympathieke en échte expeditieleden (die amper stemmen kregen op de eilandraad) die de overwinning zouden verdienen (vooral Frank) worden op een oneerlijke manier uit de expeditie gekegeld. (Tenzij er iets drastisch verandert, waar ik zooo hard op hoop)
Bij de 'unieke kans om ver te geraken in de expeditie' had ik eerder gedacht aan een ultieme proef tussen de afvallers waarbij de winnaar dan in de finaleronde geraakt ofzo.
Unfair! en ik ben dan ook teleurgesteld

(en wat zit iedereen nu op Marjolein te zagen. Ik denk niet echt dat ze tegen de filmploeg heeft gezegd 'hé, jongens kom me eens filmen, ik ben naakt' en dat ze er op dat moment bij stilstond dat dit op tv zou komen en dat ze er al helemaal niet bij stilstond of het al dan niet erotisch is. Trouwens, Marjolein is een mooi meisje dat gezien mag worden)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #26 Gepost op: 3-11-2004, 17:11:17 »
Vraag me af of jullie ook dezelfde mening zouden hebben wanneer Mo en Peter gisteren niet hadden opgegeven en de strijd veel spannender zou zijn geworden door de komst van de afvallers??? ???

Misschien. Er zouden dan wsl. drie dingen kunnen gebeuren: of ze hadden met Matthias, Frank, Darline en Marjolein de teruggekome afvallers allemaal één voor één kunnen wegstemmen, of Mo en Peter zouden, als "wraak", juist met de afvallers kunnen samengaan en dan juist Matthias, Frank en Marjolein wegstemmen. Of ze waren een groepje van twee geworden tussen de twee andere 'kampen' in. Dat laatste lijkt me wel spannend, de twee andere juist niet.
Nog even niks.

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #27 Gepost op: 4-11-2004, 20:58:30 »
ik vind het vreemd dat sommige mensen twijfelen dat mo echt fysiek kapot zat en dat hij dat enkel als een excuus gebruikte.Komaan, hij viel flauw en hij kreeg een infuus met zoutoplossing voordat hij wist dat ro&co terug kwam.
Tuurlijk heeft hun komst een rol gespeeld bij zijn beslissing maar meer dat hij geen energie meer had voor ruzies dan hij angst had voor hen.Want eigenlijk had hij hele goede papieren om de afvallers een voor terug te stuen.Ze waren met zen 6 tegen 4.
Hij gaf op omdat hij niet meer verder kon.en dat is de enige reden.

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Aflevering 9
« Reactie #28 Gepost op: 7-11-2004, 02:20:58 »



en wat zit iedereen nu op Marjolein te zagen. Ik denk niet echt dat ze tegen de filmploeg heeft gezegd 'hé, jongens kom me eens filmen, ik ben naakt' en dat ze er op dat moment bij stilstond dat dit op tv zou komen en dat ze er al helemaal niet bij stilstond of het al dan niet erotisch is.
Ik denk niet dat het de meest gewone zaak is als je naakt gefilmd wordt voor een veelbekeken programma en dat daar zeker toestemming voor gevraagd dient te worden. Misschien dat Marjolein weinig moeite heeft met zich naakt toenen,maar wie weet denkt ze hiermee ook stemmen te kunnen winnen als ze finaliste wordt,mocht het publiek dit jaar weer stemmen voor een winnaar.
Citaat
Trouwens, Marjolein is een mooi meisje dat gezien mag worden)
Dat is een kwestie van smaak,heb in het verleden bij ER mooiere meisjes met een mooier figuur gezien met een mooier achterwerk. ;D
« Laatst bewerkt op: 7-11-2004, 02:29:50 door SKMbeat »

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #29 Gepost op: 7-11-2004, 02:22:19 »
Ik weet niet of dat ook tot jullie (en tot Marjolein) was doorgedrongen, maar op het moment dat Marjolein bij de tijdproef met haar kubus naar de paal liep, wist ik al dat ze verloren had. Want als direct daarna Mat zijn kubus er boven op zet, heeft ie uiteraard gewonnen. De kans was wel erg klein dat precies enkele seconden na de kubus van Marjolein het uur om zou zijn. Dus als ik en een kloon van mijzelf daar als laatsten hadden gezeten,  ;)
dan waren we beiden blijven zitten tot de gong was gegaan, en had dus de nummer 3 (Mo?) gewonnen.
Dus..., degene die als derde zijn kubus plaatst, heeft de meeste kans om te winnen. Dus - als iedereen op deze manier redeneert - zal niemand als 2e zijn kubus willen plaatsen, en dus... zou Peter hebben gewonnen! (want of je nu 59 minuten te vroeg je kubus plaatst of 5 minuten, dat maakt niet uit)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 9
« Reactie #30 Gepost op: 7-11-2004, 13:15:14 »
Idd je snapt hem. Verdomd goede proef he?  ::tandpastasmiley::