Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 243069 keer)

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #140 Gepost op: 21-11-2004, 15:55:45 »
Ik wil wel heel graag het petje van Peter met handtekening!

Offline Bli Bla Blondie

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #141 Gepost op: 21-11-2004, 16:39:04 »
Yoo Teun,

Ik wist niet dat jij zo kon slijme zeg, bakje nodig??  ::tandpastasmiley:: Ennuh nog ff namens krijn, is het echt zo'n keizerlijk petje??
Tot morge  ::zwaai::

groetjes,
Blondie & Tiny

Offline just--me--zeekip

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hellûûûûûûûchen
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #142 Gepost op: 21-11-2004, 19:07:46 »
hellûûûûûûchen!!!

ben hier sindskort ook lid... kwam per toeval langs fietsen toen ik op zoek was naar fotootjes en info... zodoende...ik moet wel nog ff op mijn gemak alles lezen... maar dan heb je ook wel wat te doen zeg...

wat gaaf dat jullie ook reageren op vragen en zo.. en dat er fandagen zijn... moet es ff kijken of ik dan kan...  onswijs super lijkt het me... ;D

ik kijk eigenlijk pas vanaf dit jaar naar expositie robinson... ik vond het eerst niet zo.. :-[ maar toen zag ik per toeval de eerste aflevering van dit jaar en toen was ik verknocht haha.... ::jaja:: dan blijf je kijken he.. ::jaja::  al moet ik eerlijk bekennen dat ik als nederlander gelijk voor de belgen was... ::oink:: jullie groepje was zoveel hechter en leuker en sympathieker en.... (eeuhhh woordgebrek...haha ???) en je hoorde gelijk bij een van mijn favoriten haha...

heel vreemd maar ik zat bordevol vragen als je kijkt en tijden s het lezen.. maar nu is mijn hoofd gewoon leeg...  ??? ik ga es even goed na denken haha.. want dat kan toch niet haha...

wat ik me in ieder geval af vroeg... je wordt toch maar samen met een willekeurig aantal mensen bij elkaar gezet op een eiland, en je moet het maar met elkaar doen of je nou wilt of niet en of je elkaar nou mag of niet.... dat schep toch een band... miste je die band en de mensen niet toen je weer thuis was??? ongeacht of je nou wel of niet mocht, of dat je nog wel of niet contact heb met elkaar... op het eiland mis je uiteraard je familie en je vrienden van thuis, maar als je thuis bent mis je dan het eiland en de mensen met wie je daar samen geleefd heb niet???


en wat ik me nog af vroeg... (wow ineens weer vragen zat haha)... waar heb je nou op het eiland het meeste van genoten??? ik lees alleen maar dingen over hoe zwaar het was en dat het afzien was en zo, maar je moet toch ook van dingen daar genoten hebben.. of heb ik het dan mis????
alleen Klaar benoemde het toen zij eruit ging vorige week...


en tot slot wil ik nog even zeggen dat ik je echt een super gast vond, en nog steeds vind... het was jammer toen je eruit ging (maar wel begrijpelijk.. vooral nu je het ook nog uitlegt)... maar ik vind je toch een super doorzetter!
« Laatst bewerkt op: 21-11-2004, 19:11:16 door just--me--zeekip »
expect the unexpect...

Offline Toondeboon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maxime 4 PRESIDENT
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #143 Gepost op: 21-11-2004, 20:01:26 »
Ik wil wel heel graag het petje van Peter met handtekening!

Yo Peter,

Ik wil het petje nog GRAGER.......

Misschien kun je er anders één naar mij sturen en één naar Iloverobinson......

Of we gaan samen strijden in een proef om het petje....  ::tandpastasmiley::

Nou, veel succes in de AllStars Expeditie en gegroet....

TOONDEBOON

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #144 Gepost op: 21-11-2004, 20:01:52 »
Hoi Peter,

We hebben op je gestemd zoals je weet, dus hoop dat je er doorheen bent vwb Allstars ;)

Er stond nog een vraag van enige tijd geleden - weet niet of je dus wel/ niet mag antwoorden maar ik stel hem toch nog maar :) :


In je dagelijkse leven lijk je een harde werker en perfectionist te zijn.:)

In welke mate hebben de omstandigheden op het eiland daarop invloed gehad? (honger, hitte, mentale uitputting e.d.)

In welke opzichten vond je jezelf op tv of in retrospect heel anders dan je in het dagelijks leven (voordien) was cq jezelf zag?

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #145 Gepost op: 21-11-2004, 23:08:05 »
Gefeliciteerd Peter met het behalen van de Allstars !! :D ::bravo:: ::bravo::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Nita

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #146 Gepost op: 21-11-2004, 23:26:47 »
Gefeliciteerd!  ::bravo::

Een terechte winnaar!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #147 Gepost op: 21-11-2004, 23:32:07 »
Ik wil wel heel graag het petje van Peter met handtekening!
Op de fandag breng ik zeker wat petjes mee. Is beloofd. Ik kan wel geen kaarten bezorgen voor de eindschow daar elke deelnemer maar 10 mensen mag meenemen. Ik heb er nog geen genoeg voor mijn eigen familie ::ohno::Maar mensen ik denk dat Mohamed er nog enkele over heeft. ::trots::
Bedankt voor het stemmen ::bravo:: ::joehoe::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #148 Gepost op: 21-11-2004, 23:35:15 »
hellûûûûûûchen!!!

ben hier sindskort ook lid... kwam per toeval langs fietsen toen ik op zoek was naar fotootjes en info... zodoende...ik moet wel nog ff op mijn gemak alles lezen... maar dan heb je ook wel wat te doen zeg...

wat gaaf dat jullie ook reageren op vragen en zo.. en dat er fandagen zijn... moet es ff kijken of ik dan kan...  onswijs super lijkt het me... ;D

ik kijk eigenlijk pas vanaf dit jaar naar expositie robinson... ik vond het eerst niet zo.. :-[ maar toen zag ik per toeval de eerste aflevering van dit jaar en toen was ik verknocht haha.... ::jaja:: dan blijf je kijken he.. ::jaja::  al moet ik eerlijk bekennen dat ik als nederlander gelijk voor de belgen was... ::oink:: jullie groepje was zoveel hechter en leuker en sympathieker en.... (eeuhhh woordgebrek...haha ???) en je hoorde gelijk bij een van mijn favoriten haha...

heel vreemd maar ik zat bordevol vragen als je kijkt en tijden s het lezen.. maar nu is mijn hoofd gewoon leeg...  ??? ik ga es even goed na denken haha.. want dat kan toch niet haha...

wat ik me in ieder geval af vroeg... je wordt toch maar samen met een willekeurig aantal mensen bij elkaar gezet op een eiland, en je moet het maar met elkaar doen of je nou wilt of niet en of je elkaar nou mag of niet.... dat schep toch een band... miste je die band en de mensen niet toen je weer thuis was??? ongeacht of je nou wel of niet mocht, of dat je nog wel of niet contact heb met elkaar... op het eiland mis je uiteraard je familie en je vrienden van thuis, maar als je thuis bent mis je dan het eiland en de mensen met wie je daar samen geleefd heb niet???


en wat ik me nog af vroeg... (wow ineens weer vragen zat haha)... waar heb je nou op het eiland het meeste van genoten??? ik lees alleen maar dingen over hoe zwaar het was en dat het afzien was en zo, maar je moet toch ook van dingen daar genoten hebben.. of heb ik het dan mis????
alleen Klaar benoemde het toen zij eruit ging vorige week...


en tot slot wil ik nog even zeggen dat ik je echt een super gast vond, en nog steeds vind... het was jammer toen je eruit ging (maar wel begrijpelijk.. vooral nu je het ook nog uitlegt)... maar ik vind je toch een super doorzetter!
Waar ik in mijn expeditie het meest van genoten heb is de vriendschappen dat daar uit gegroeid zijn. Ik heb met sommige mensen zodanig rare situatie meegemaakt dat je in heel je leven met zelfs je eigen vrouw of familie ooit kunt meemaken. Dat schept een speciale band. ::jaja::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #149 Gepost op: 21-11-2004, 23:38:04 »
Hoi Peter,

We hebben op je gestemd zoals je weet, dus hoop dat je er doorheen bent vwb Allstars ;)

Er stond nog een vraag van enige tijd geleden - weet niet of je dus wel/ niet mag antwoorden maar ik stel hem toch nog maar :) :


In je dagelijkse leven lijk je een harde werker en perfectionist te zijn.:)

In welke mate hebben de omstandigheden op het eiland daarop invloed gehad? (honger, hitte, mentale uitputting e.d.)

In welke opzichten vond je jezelf op tv of in retrospect heel anders dan je in het dagelijks leven (voordien) was cq jezelf zag?


Dat is juist mijn sterkte geweest in mijn expeditie. Ik ben wie ik ben en kan zeker niet zo'n spelletje spelen zoals andere wel doen.
Het eiland heeft wel mijn levensstijl en werkstijl veranderd maar dan volgens mijn vrouw in de positieve zin.
Peter ::joehoe::

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #150 Gepost op: 21-11-2004, 23:52:14 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Heeeee die lieve Peter !!!! Gefeliciteerd met de All Stars..!!!!!
Je hebt hem verdient !!!! Ik heb je gister al "dood geknuffeld" en gekust... ( nee mensen... Nathalie was erbij..!!)
Gezellig om je weer te hebben gezien en echt zeer tof dat we samen gaan !!!

Wat gaat je persoonlijke item, dit jaar worden Peet..??

Kus

Ernestine
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

Offline just--me--zeekip

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hellûûûûûûûchen
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #151 Gepost op: 22-11-2004, 14:31:29 »
hoi peter,

bedankt dat je gereageert heb.. heel leuk  ::regenboog::

en welgefeliciflapstaart met je overwinning in all stars... nieuwe kansen voor jou en ernestine... zet hem op ::ok::

groetjes just me zeekip, melissa
expect the unexpect...

Offline Toondeboon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maxime 4 PRESIDENT
Het Prachtige Petje van Peter
« Reactie #152 Gepost op: 22-11-2004, 15:25:04 »
Hey Peter,

Gefeliciteerd met het behalen van deelname aan de AllStars Expeditie...

Ik kan helaas niet op de Fandag want dan moet ik volleyballen tegen de koploper en we hebben dan een concert met de drumband!


Kun je alstjeblieft iets voor mij regelen wat betreft die petjes??
Hij hoeft dan niet per sé gesigneerd te zijn...

Ik hoop dat je dat kunt en veel succes met de AllStars Expeditie!

TOONDEBOON


Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #153 Gepost op: 22-11-2004, 15:33:39 »
Hey Peter Hartelijk Gefeliciteerd Tis je Van Harte gegund man en veel plezier volgend jaar en zet hem op he laat die mensen een poepie ruiken  ::rofl:: bye bye Groetjes uit Amsterdam Nicky

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het Prachtige Petje van Peter
« Reactie #154 Gepost op: 22-11-2004, 15:43:06 »

Kun je alstjeblieft iets voor mij regelen wat betreft die petjes??
Hij hoeft dan niet per sé gesigneerd te zijn...


Je kunt die petjes vast zelf ook wel ergens kopen  ::jaja::

Offline Toondeboon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maxime 4 PRESIDENT
Re: Het Prachtige Petje van Peter
« Reactie #155 Gepost op: 22-11-2004, 16:42:48 »


Je kunt die petjes vast zelf ook wel ergens kopen  ::jaja::

Ja, dat zal best, maar ik weet niet waar en ook niet hoe zo'n soort petje heet....

Ik ben echt niet te beroerd om zo'n petje zelf te kopen, als ik maar weet waar en hoe zo'n petje heet!

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #156 Gepost op: 23-11-2004, 17:27:12 »
Ik kan niet wachten tot het 11 december is dan zie ik eindelijk Peter!!

Wat is hij lief zeg!!


 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #157 Gepost op: 23-11-2004, 18:28:18 »
 ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Ik ben echt helemaal gek van PETER zeg!!

Ik hoop hem gauw in het echt te ontmoeten!!

I LOVE PETER

Vindt dat Frank moet winnen en Mo moet volgend jaar met All Stars meedoen dat is leuk voor Peter!

 ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Offline Bli Bla Blondie

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #158 Gepost op: 25-11-2004, 15:40:39 »
Misschien moet je is een keertje een dagje naar Ieper gaan... Ga je even wat lekkere dingen kopen in de zaak van Peter en als je het heel lief vraagt mag je misschien wel met hem op de foto, kun je die lekker boven je bedje hangen..  ::trots::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #159 Gepost op: 25-11-2004, 18:51:14 »
Wat gaat je persoonlijke item, dit jaar worden Peet..??

Het mutsje?!
Please?  ;D