Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 243064 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #340 Gepost op: 14-12-2004, 17:43:34 »
Hey Daino alles goed :)Marjolein gaat in Januari op vakantie en ze heeft het de laatste tijd heel druk met alles ik heb veel respect voor Marjolein en voor Matthias ook wel ik kan hun begrijpen dat ze niet nog een keer mee willen doen aan de Expeditie al is het natuurlijk hartstikke gaaf om een 2e kans aan te gaan ik zou dat ook gedaan hebben maar voor hun is het afgelopen omdat ze aan 1x genoeg hebben meegemaakt en tot het einde in de expeditie zijn gebleven. Ik moet nu werken weer money money money verdienen Peter cee yah vanavond wel weer doei doei Groetjes Nicky

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #341 Gepost op: 14-12-2004, 22:52:44 »


Typisch Mannen ha ha ha ha  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ;)


Helaba, mannen hebben ook hun gevoelens. ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #342 Gepost op: 14-12-2004, 22:53:26 »
Hoi Peter,

Ik zag dat je on-line was dus heb ik even een vraag voor je! (teminste als deze nog niet al gesteld was?!)

Hoe heb jij je in de uren dat je niks deed of moest doen vermaakt?
En duurde de proeven die je moest doen lang? Ik bedoel was je een dag van het kamp of was het een middag?, Hoe wordt je op de hoogte gesteld van de proeven?

Groeten,

Kevin "Guikie"

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #343 Gepost op: 14-12-2004, 22:54:37 »
Peter, lees je de andere forums hier ook (relaxhoek, huiskamer, csc  :P ) en ga je ons ook helpen met het opsporen van de mol?  :)
Ze vragen mij voor allerhande spelletjes. Op 5 januari heb ik opnames van Tien voor taal.
3 Belgische expeditieleden tegen 3 Nederlandse. Wordt leuk.
Wat de mol betreft. Ik zal mijn best doen. ::zwaai::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #344 Gepost op: 14-12-2004, 22:56:49 »
Hoi Peter,

Ik zag dat je on-line was dus heb ik even een vraag voor je! (teminste als deze nog niet al gesteld was?!)

Hoe heb jij je in de uren dat je niks deed of moest doen vermaakt?
En duurde de proeven die je moest doen lang? Ik bedoel was je een dag van het kamp of was het een middag?, Hoe wordt je op de hoogte gesteld van de proeven?

Groeten,

Kevin "Guikie"
1) Als we niets te doen hadden zochten we eten of vertelden we wat moppen.
2)De proeven duurden een namiddag. We wisten het s'morgens van de reporters.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #345 Gepost op: 14-12-2004, 22:57:09 »
Hey Peter goede avond laten we maar nog meer vragen in de ring gooien  ::rofl:: hoe heb je je voorbereid op de Expeditie en wat was het eerste bij je opkwam toen je te horen kreeg dat jij mee mocht delen aan de Expeditie? een Collega van me gaat zich ook opgeven voor Robinson die had het dit jaar ook gezien kun je nagaan haha en die is 19 misschien maakt ie dan wel meer kans dan mijn toen zei hij misschien is het ook wel leuk als ze er een jonkie indoen van 18  ::rofl:: en had je me mailtje nog gehad zijn wel grappig maar helaas win je er nooit wat mee he Peet  ::rofl:: Nicky

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #346 Gepost op: 14-12-2004, 23:00:24 »

Ze vragen mij voor allerhande spelletjes. Op 5 januari heb ik opnames van Tien voor taal.
3 Belgische expeditieleden tegen 3 Nederlandse. Wordt leuk.
Wat de mol betreft. Ik zal mijn best doen. ::zwaai::


Peter laat zeker weten wanneer de uitzendingen zijn , want ik denk dat tien voor taal wel een spelletje is dat je gaat liggen... Ik wil zeker kijken ....Wil je dan even PM naar mijn E-mail adres ???
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #347 Gepost op: 14-12-2004, 23:00:36 »
Hey Peter goede avond laten we maar nog meer vragen in de ring gooien  ::rofl:: hoe heb je je voorbereid op de Expeditie en wat was het eerste bij je opkwam toen je te horen kreeg dat jij mee mocht delen aan de Expeditie? een Collega van me gaat zich ook opgeven voor Robinson die had het dit jaar ook gezien kun je nagaan haha en die is 19 misschien maakt ie dan wel meer kans dan mijn toen zei hij misschien is het ook wel leuk als ze er een jonkie indoen van 18  ::rofl:: en had je me mailtje nog gehad zijn wel grappig maar helaas win je er nooit wat mee he Peet  ::rofl:: Nicky

Ik ga mezelf ook inschrijven voor de ER2006...

Drm nog een vraag voor peter... Op welke manier heb jij je laten zien aan de productie hoe ben je naar de voorrondes gegaan?

 

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #348 Gepost op: 14-12-2004, 23:03:33 »
hee wat leuk Guikie dat je je ook op gaat geven voor ER hoop dat je uitgekozen wordt hetzelfde geld voor mijn ik ga me dit jaar ook opgeven dat kan op de site van www.v74.be heej Daino hoe is diee had je me PM nog gelezen? ik spreek je straks wel weer x Nicky

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #349 Gepost op: 14-12-2004, 23:04:21 »
Kan ik me ook al opgeven in nederland?? bij net5 of iets dergelijks??

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #350 Gepost op: 14-12-2004, 23:05:22 »
volgens mijn niet Guikie helaas, heej Peter wat cool dat je mee gaat doen aan dat Programma 10 voor taal het leuke is altijd dat de belgen winnen de nederlanders bakken daar niets van  ::rofl::  ::zwaai::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #351 Gepost op: 14-12-2004, 23:07:24 »
Okeeej ik wacht even af tot het begint en dan direct inschrijven!! maar leuk dat jij je ook gaat inschrijven!! Misschien straks wel bij elkaar in team!!, Maar laten we niet te voorbarig zijn! en eerst de all starts eens afwachten!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #352 Gepost op: 14-12-2004, 23:08:33 »
dat zeker Guikie ik weet nog niet eens of ik mee mag doen  ::rofl:: maar je moet altijd positief denken i hope so Nicky

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #353 Gepost op: 14-12-2004, 23:09:58 »
Idd positief is het beste middel!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #354 Gepost op: 14-12-2004, 23:13:40 »
Peter,

Hoeveel camera`s/crewleden van ER lopen er op het eiland? En heb je ze na een week nog steeds in de gaten of merk je ze dan al niet meer op?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #355 Gepost op: 14-12-2004, 23:17:15 »
Jawel hoor Daino hij is back in town  ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #356 Gepost op: 14-12-2004, 23:17:31 »
Misschien dat hij de vragen dan wat later ziet! toffe kerel in ieder geval!!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #357 Gepost op: 14-12-2004, 23:19:03 »
Is hij ook !!! Ik ontmoette hem in Mechelen en in Amersfoort... Hij geniet echt om met ons te praten...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #358 Gepost op: 14-12-2004, 23:19:12 »
Peter,

Hoeveel camera`s/crewleden van ER lopen er op het eiland? En heb je ze na een week nog steeds in de gaten of merk je ze dan al niet meer op?
Het loopt er vol van crew-leden op het productie-eiland op ons eiland één reporter, één cameraman en één geluidsman. Na enkele dagen zie je ze niet meer en dan wordt het gevaarlijk ivm je uitspraken.

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #359 Gepost op: 14-12-2004, 23:22:29 »
Hey Peter goede avond laten we maar nog meer vragen in de ring gooien  ::rofl:: hoe heb je je voorbereid op de Expeditie en wat was het eerste bij je opkwam toen je te horen kreeg dat jij mee mocht delen aan de Expeditie? een Collega van me gaat zich ook opgeven voor Robinson die had het dit jaar ook gezien kun je nagaan haha en die is 19 misschien maakt ie dan wel meer kans dan mijn toen zei hij misschien is het ook wel leuk als ze er een jonkie indoen van 18  ::rofl:: en had je me mailtje nog gehad zijn wel grappig maar helaas win je er nooit wat mee he Peet  ::rofl:: Nicky
Mij voorbereiding was de grootste flop. Ik ben gaan regimen op suikers en verloor voor ik vertrok al 4 kilo. Nooit doe ik nog zoiets stom. ::rofl::