Auteur Topic: Expeditie Robinson All-Stars  (gelezen 14217 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson All-Stars
« Reactie #20 Gepost op: 1-09-2004, 10:21:32 »
Ik vraag me af of de expeditie leden van Robinson 1 ook de eerlijke kans krijgen, want via dat televoting denk ik dat ze door veel kijkers allang vergeten zijn.
Wie kent ze nog? Muriel,Chris,Ron,Carine, Dennis, Jan,Tommy enz.

Als ze zouden willen denk ik dat hun kans om mee te gaan behoorlijk tegen het nulpunt aanzit!

Een bres voor hun dus.....de eerste!!!

Ze worden in groepjes van vier gepresenteerd, waaruit er telkens 1 gekozen wordt. Dus met de verdeling zit het wel goed!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson All-Stars
« Reactie #21 Gepost op: 1-09-2004, 10:39:30 »
Dat is ook wel weer waar!
Maar dan ga je er van uit dat de samensmelting halen een prestatie is.
Het is eerder en meestal gehaald door en in de gratie van een groepje die hun wel of niet accepteerde, maar een prestatie vind ik het niet altijd hoor.
Vind ik wel. Dan ben je tenminste al geaccepteerd door de groep of je bent slim genoeg geweest om mensen op anderen te laten stemmen; je hebt het niet opgegeven wegens heimwee/honger.

Maar dan nog ga ik er niet van uit dat het een prestatie is. Gewoon, je bent dan langer in het spel geweest en dus meer een star dan degenen die er eerder uitvlogen. In een gewone tv serie net hetzelfde. De hoofdrolspeler (die dus het meest in beeld is) is de star. Een bijrolletje is al stukken minder.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson All-Stars
« Reactie #22 Gepost op: 1-09-2004, 10:46:07 »
Tja, Björn heeft ook de samensmelting gehaald, maar kreeg het grotendeels cadeau! Het zegt dus niet altijd wat.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Expeditie Robinson All-Stars
« Reactie #23 Gepost op: 1-09-2004, 11:18:14 »
Dat is ook wel weer waar!
Maar dan ga je er van uit dat de samensmelting halen een prestatie is.
Het is eerder en meestal gehaald door en in de gratie van een groepje die hun wel of niet accepteerde, maar een prestatie vind ik het niet altijd hoor.



Maar om verder te komen en om winnaar te worden is het heel belangrijk om goed in het groepsproces te vallen. Als dat lukt kun je dat wel als een prestatie zien want sommige mensen kunnen dat niet of moeilijk. Toch zijn er soms mensen die meer bereiken met groepscontacten dan daadwerkelijk zich inzetten in de groep.
Gek zijn is gezond

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson All-Stars
« Reactie #24 Gepost op: 1-09-2004, 11:42:37 »
Zou het verrassend vinden als bij een All-Stars Robinson de deelnemers plots heel anders worden neergezet, zodat alle bestaande (voor)oordelen niet meer lijken te kloppen.  ;D
er was eens......

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson All-Stars
« Reactie #25 Gepost op: 1-09-2004, 14:13:23 »
Jutta wil iig niet mee doen aan ER All Stars:


Jutta kijkt terug

Jutta Borms (31) was vorig jaar de grote winnares van Expeditie Robinson. Hoe is het nu is met de Belgische huisarts? "Als uitvloeisel van Robinson heb ik nu een medische rubriek op televisie en zing ik in een band. Ik voel eigenlijk nu pas dat het me enorm veel energie heeft gekost. Ik had ginds veel lendenpijn en een maand geleden kwam dat terug; de bijnieren zijn uitgeput. Door het schaarse voedsel ben ik op het eiland twaalf kilo kwijtgeraakt van de 56. Met Ryan ben ik laatst weer naar Maleisië geweest om alles te verwerken en af te sluiten. We hebben daar nog afvallers van deze editie ontmoet, voor wie het een enorme bevrijding was om ons te zien. Ze waren heel emotioneel en wilden hun verhaal kwijt. Er komt waarschijnlijk een allstars-editie van Robinson, maar voor mij nooit geen tweede keer!"

(Bron: Mediawatchers)

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Expeditie Robinson All-Stars
« Reactie #26 Gepost op: 2-09-2004, 17:21:09 »
Uit reeks 1 : Karin,Melvin en Eva
Uit reeks 2 : ¨Pieter,Melanie en Richard en Jenifer
Uit reeks 3 : Derek,Nolleke Olivier en Meintje
Uit reeks 4 : Björn,Ryan Gio en Robin
en 4 personen uit reeks 5 dan komen we aan 20 personen... Dat moet kunnen.
Ik las in een interview op deze site dat Jutta niet meer zou meedoen. Robin verklaart al overal dat hij het direkt zou overdoen dus ik verwacht hem weer terug !!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Expeditie Robinson All-Stars
« Reactie #27 Gepost op: 2-09-2004, 17:22:14 »
Sorry forummensen moet mijn fotootje nog veranderen dit laat me denken aan Peking Express.... Zal dit vlug even doen
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson All-Stars
« Reactie #28 Gepost op: 15-09-2004, 18:06:00 »
Om verwarring en dubbele discussies te voorkomen, gaan we over 't onderwerp ER All Stars verder in 't topic All Stars (met poll iedere week!) en sluit ik dit topic. De nieuwe berichten van de laatste 2 dagen uit dit topic zijn daarbij verplaatst naar 't andere topic.  :)