Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 108567 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
All Stars
« Gepost op: 13-09-2004, 16:47:43 »
Elke maandag blikken we terug op de Expeditie Robinson-aflevering van de zondag er voor. Bovendien kun jij beslissen welke oud-kandidaten met de All Stars-editie van Expeditie Robinson mogen meedoen. Presentatie: Matthias Scholten

Maandag 13 september

We kijken terug op de uitzending van gisteren. Bovendien kun jij beslissen welke oud-kandidaat mee mag doen met de All Stars-editie van Expeditie Robinson. De kandidaten waarop gestemd kan worden zijn: Fatima, Nele, Richard en Judge.




In deze uitzending een terugblik van één of meerdere kandidaten die gisteren een prominente rol in het programma hebben ingenomen. Dit kan de afvaller zijn, maar het kan ook om iemand gaan die vanwege een gebeurtenis op het eiland wat duidelijker op de voorgrond is getreden. Daarnaast worden er voor de All Stars editie elke keer vier potentiële kandidaten uit de vorige seizoenen belicht en beslist de kijker telkens welke persoon er doorgaat naar deze bijzondere versie van Expeditie Robinson.
Op wie kun maandag 13 september stemmen Maandag 13 september kun jij ons laten weten wie van jou mag doorgaan naar de All Stars-editie van Expeditie Robinson. In de uitzending wordt uitgelegd hoe jij je stem kunt laten gelden!
Dit zijn de voormalige Expeditie Robinson-kandidaten om wie het maandag 13 september gaat:

Fatima: ze is een 34-jarige hoofdagente uit Limburg en ze is moeder van Jessy, haar zoontje van negen maanden. Jessy en Fatima's deelname aan expeditie Robinson zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Zijn geboorte heeft namelijk alles te maken met haar gedwongen vertrek van toen... Haar vroegtijdige vertrek destijds zorgt ervoor dat ze nu heel gemotiveerd is om terug te keren en haar doel te bereiken: Robinson worden!

Richard: hij is de Robinson van seizoen 2001. Een keiharde overlever die weigerde te buigen voor barre levensomstandigheden of voor andere expeditieleden. De voormalige mijnwerker werd unaniem uitgroepen tot Robinson van 2001, maar dat weerhoudt Richard er niet van om alles opnieuw te beleven.

Nele: In de allereerste editie werd de jonge Nele gebeten door 'een eng beest'. het afzien en de ongedierte werd haar te veel. Ze werd al eerste weggestemd. Nu is het jonge meisje van toen veranderen in een jonge dame die weet wat ze wil: terugkeren in Expeditie Robinson en laten zien dat ze het nu wel kan overleven!

Judge: hij eindigde vorig jaar in de finale, maar helaas... De man vol charme en humor moest het afleggen tegen Jutta die er vandoor ging met de Robinson-titel van 2003. Reden genoeg voor Judge om mee te doen met de All Stars-editie...


Bron: de Oase
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All Stars
« Reactie #1 Gepost op: 13-09-2004, 17:39:57 »
De kandidaten waarop gestemd kan worden zijn: Fatima, Nele, Richard en Judge.

Ik vind 't erg vreemd dat deze namen ineens worden gegeven, aangezien we gisteren voorstukjes zagen van Fatima, Jennifer, Giovanni en Judge.  :-\\

Maar ik heb iig voor Fatima gekozen!  ::ok::

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: All Stars
« Reactie #2 Gepost op: 13-09-2004, 18:28:56 »
De score lijkt me duidelijk! Nele herinner ik me alleen nog maar vaagjes, maar ik vind eigenlijk maar 1 ding best: als het Judge maar niet wordt!
Angel of the first degree

Offline Enola

  • Forumlid
Re: All Stars
« Reactie #3 Gepost op: 13-09-2004, 21:53:47 »
ik heb op Judge gestemd omdat ik hem een scheetje vind en gewoon een zwak voor hem heb, :-*omdat hij eerlijk is en zegt wat hij denkt.. plus iedereen stemt verder toch op Fatima(zij is natuurlijk ook wel mijn favo..maar toch...)
petje af

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: All Stars
« Reactie #4 Gepost op: 13-09-2004, 21:57:08 »
Natuurlijk Fatima,...wat dacht je wat!!!.::ok:: Als er iemand een herhaling verdient dan is zij het wel. Ik vind alleen jammer dat je steeds uit een aantal moet kiezen. Eigenlijk ook niet eerlijk. Ze zouden iedereen die in de herhaling wil moeten belichten en dan over iedereen laten stemmen. de 16 met de meeste stemmen gaan dan gewoon.  :(
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: All Stars
« Reactie #5 Gepost op: 13-09-2004, 22:00:46 »
Helemaal mijn gedachte Mapel. Het is voor bv een Nele van te voren al een verloren strijd  als je zo tegen hele sterke "tegenstanders" wordt geplaatst in zo'n verlkiezing als vanavond.
Geniet nooit met mate...

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: All Stars
« Reactie #6 Gepost op: 13-09-2004, 22:03:37 »
is het dan zo dat er van de vanavond gepresenteerde veteranen er maar een door kan????
als richard en fatima nu bv. beiden 50% stemmen krijgen en volgende week zijn er vier die maar hooguit 20% krijgen dan zouden eerlijkheidshalve toch fatima en richartd doorgaan??
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline scotty018

  • Forumlid
Re: All Stars
« Reactie #7 Gepost op: 13-09-2004, 22:17:37 »
Richard!!!!

hoop hem echt nog 1x terug te zien.

Was voor mij in de afgelopen 3 jaar de enige echte robinson.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: All Stars
« Reactie #8 Gepost op: 13-09-2004, 22:27:33 »
Richard zonder twijfel !!!!! Hij is de Robinson aller tijde !!!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: All Stars
« Reactie #9 Gepost op: 13-09-2004, 23:29:51 »
Fatima... geen twijfel mogelijk...
er was eens......

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All Stars
« Reactie #10 Gepost op: 13-09-2004, 23:33:46 »
Ik heb dus straks fijn 'n sms gestuurd voor Fatima en toen kreeg ik 'n smsje terug dat ik nog 'n sms moest sturen met de reden waarom Fatima in ER All Stars zou moeten zitten. Kregen jullie dit ook?  ???

Ik vond dat zo raar, omdat er op tv niks over gezegd was. En toen ik dat eenmaal toch maar had gedaan (was bang dat m'n stem anders niet geldig was), kreeg ik weer 'n sms terug met de mededeling dat ik kon stemmen met 'n opsomming voor wie. Echt supervreemd.  :-\\

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: All Stars
« Reactie #11 Gepost op: 13-09-2004, 23:34:12 »
Ik ben Belg & heb bijgevolg blijkbaar geen stemrecht !  ::niet-ok::  :-\\  >:D

Op die manier win je geen (kijk)zieltjes, VT4 !  ::ohno::

En bovendien kan ik niet kiezen tss. Fatima en Richard !  ::rofl::

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: All Stars
« Reactie #12 Gepost op: 14-09-2004, 01:07:44 »
Ik heb dus straks fijn 'n sms gestuurd voor Fatima en toen kreeg ik 'n smsje terug dat ik nog 'n sms moest sturen met de reden waarom Fatima in ER All Stars zou moeten zitten. Kregen jullie dit ook?  ???

Ik vond dat zo raar, omdat er op tv niks over gezegd was. En toen ik dat eenmaal toch maar had gedaan (was bang dat m'n stem anders niet geldig was), kreeg ik weer 'n sms terug met de mededeling dat ik kon stemmen met 'n opsomming voor wie. Echt supervreemd.  :-\\

Ja volgens mij is dat wel normaal (op die laatste sms na kreeg ik ze ook), hoe meer smsjes ze je laten sturen hoe meer ze er aan verdienen. Ofzo. Volgens mij staat het in de HELE KLEINE lettertjes rechts onder in beeld, bij het telefoonnummer ergens, dat je zo en zoveel ervoor betaalt en zo en zoveel smsjes ontvangt enzo.
Angel of the first degree

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: All Stars
« Reactie #13 Gepost op: 14-09-2004, 02:54:11 »
Je kon ook bellen, maar helaas mistte ik dat net, omdat ik zelf gebeld werd op dat moment.

Wat ik nog wel opving was, dat je kon bellen tot 24.00 middernacht. Nou ja, kans verkeken dus om m'n stem uit te brengen >:(

maar anders was het Fatima geworden.

Hoe geweldig ik Richard al vond, hij is sowieso al een winnaar. Fatima was een potentiele winnares, maar ze had dermate pech, nou ja, pech ::tandpastasmiley::, maar ik zie haar graag terug!

Die ene kandidate kon ik me geeneens meer herinneren zeg.
Judge hoef ik niet meer te zien met z'n gejammer over honger ::ohno:: ::ohno::

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Expeditie Robinson All Stars
« Reactie #14 Gepost op: 14-09-2004, 09:05:14 »
Gisteren het eerste blokje kandidaten voor ER allstars gezien. Ik vond het leuk om Fatima en haar zoontje te zien ::ok:: ::ok:: Richard vond ik heel anders overkomen, ik heb tijdens die ER-serie heel veel kritiek op hem gehad (waarbij ik hem wel de terechte winnaar vond) nu kwam hij heel anders, heel sympathiek over. ::oink:: ::ok:: Judge was gewoon weer Judge, ik ben benieuwd of hij het haalt  ??? De vierde kandidate kende ik niet eens daar ik de eerste ER serie maar gedeeltelijk heb gezien. Gezien de andere kandidaten in dit blok geef ik haar weinig kans om gekozen te worden

Mijn keuze uit dit blokje zouden Fatima en Richard zijn...

 
Gek zijn is gezond

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson All Stars
« Reactie #15 Gepost op: 14-09-2004, 09:15:28 »
Mijn keuze zou ook Fatima en Richard zijn. Ik vind het jammer voor dat meiske uit de eerste serie maar ik geef haar echt heel weinig kans. Het is gewoon te lang geleden voor de kijker denk ik, bovendien zijn de andere drie allemaal "bijzondere" typetjes.
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: All Stars
« Reactie #16 Gepost op: 14-09-2004, 10:59:43 »
Ik heb dus straks fijn 'n sms gestuurd voor Fatima en toen kreeg ik 'n smsje terug dat ik nog 'n sms moest sturen met de reden waarom Fatima in ER All Stars zou moeten zitten. Kregen jullie dit ook?  ???

Ik vond dat zo raar, omdat er op tv niks over gezegd was. En toen ik dat eenmaal toch maar had gedaan (was bang dat m'n stem anders niet geldig was), kreeg ik weer 'n sms terug met de mededeling dat ik kon stemmen met 'n opsomming voor wie. Echt supervreemd.  :-\\

Ook ik kreeg een tweede sms-je hetgeen een goedkope manier is om meer geld te verdienen. De deelnemrs verleiden tot het verzenden van 1 sms-je en daarna moeten ze 1 tweede sms-je sturen om hun stem geldig te maken. Kassa dus,en erg goedkoop! Ook ik heb dus een tweede sms-je gestuurd voor Fatima.
Gek zijn is gezond

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: All Stars
« Reactie #17 Gepost op: 14-09-2004, 11:19:53 »
Ik ben Belg & heb bijgevolg blijkbaar geen stemrecht !  ::niet-ok::  :-\\  >:D

Op die manier win je geen (kijk)zieltjes, VT4 !  ::ohno::
Ach, wij worden tenminste door VT4 niet "gebruikt" om geld te verdienen door iedereen te laten sms'en ;)

En ik ga ook voor Fatima dan. Nele is geen All Star, vind ik. Ze is wel lief en leuk en alles, maar als je er als eerste uitvliegt, ben je geen star, imho.
Richard is dé star, maar ik vind hem  ::niet-ok::
Judge vind ik nog  ::niet-ok::er
En Fatima blijft dus over, en ik vond haar al helemaal  ::ok:: Dus dat komt goed uit!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: All Stars
« Reactie #18 Gepost op: 14-09-2004, 11:21:50 »
Fatima... geen twijfel mogelijk...
same here.. die verdient ook wel een revange ofzo.. ::ok::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: All Stars
« Reactie #19 Gepost op: 14-09-2004, 11:24:24 »
Wanneer krijgen we eigenlijk de uitslag?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”