Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 23932 keer)

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #20 Gepost op: 7-11-2004, 22:43:40 »
nooit gedacht dat Klaar om zou slaan naar het team van Frank en Matt en Marjolein maar ik begrijp Klaar nu wel beter dan eerst ze wil geen complotten smeden
Klaar die geen complotten wil smeden? En waarom kreeg Darline vorige week dan opeens 4 stemmen??
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10
« Reactie #21 Gepost op: 7-11-2004, 22:46:01 »
ik ben geen klaarfan maar het was niet alleen haar keuze om te comploteren haha het was ook Mick zijn idee dus ja

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #22 Gepost op: 7-11-2004, 22:55:18 »
Op en top Klaar, altijd onvoorspelbaar haar eigen(-zinnige) weg volgend! Maar of het nou zo slim is? Misschien wel, de 2 Belgen en Marjolein zullen de volgende keer niet zo snel op haar stemmen, dus dat zit wel goed.

Tja, vandaag leek het er ook op dat de 'weggestemden' een onwrikbaar blok zouden zijn tegen de weggestemden en een paar afleveringen terug leek het erop dat de 'vijf vrienden' ook de anderen één voor één zouden wegstemmen. Dus of Klaar, Matthias, Frank en Marjolein elkaar nu trouw zouden blijven, dat betwijfel ik.

Klaar zou trouwens toch al dat Marjolein bovenaan haar lijstje stond om weg te stemmen? Dus dan zou Klaar de volgende keer ook op haar moeten stemmen. Ben benieuwd of dat gaat gebeuren.
Nog even niks.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 10
« Reactie #23 Gepost op: 7-11-2004, 23:32:41 »

Klaar die geen complotten wil smeden? En waarom kreeg Darline vorige week dan opeens 4 stemmen??

Klaar is teruggekomen op het complotten smeden misschien?
Er gebeurd daar natuurlijk meer dan wij zien en ik kan me voorstellen dat Klaar van gedachten verandert is en op Ronald stemt... ::ok::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #24 Gepost op: 8-11-2004, 00:18:29 »
Helaas ben ik deze avond van mijn geloof afgestapt en heeft Klaar voor mij afgedaan ::niet-ok::

Haar ondoordachte akties om haar trouwste vriend Mick in feite een doodsteek in de rug te geven, gaan er bij mij niet in.
Nog minder het feit dat ze de meest onbetrouwbare schijnheilige huppelkut van ER, Marjolein, in  vertrouwen nam en dacht dat ze die kon meekrijgen in haar plannetje om Ronald weg te stemmen.
Ze begon daarmee zelf ook complotten te smeden, iets waar ze nonstop zo tegen ageerde.

Verbijstering weer over de dubbele rol van het schattig ogende Marjoleintje, die nog zo liefjes lachtte naar Klaar, na haar stemmen. Ze had dus niks op Ronald gestemd. Kan nog tot aardige discussies gaan leiden de volgende aflevering.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 10
« Reactie #25 Gepost op: 8-11-2004, 00:46:33 »
Helaas ben ik deze avond van mijn geloof afgestapt en heeft Klaar voor mij afgedaan ::niet-ok::

Haar ondoordachte akties om haar trouwste vriend Mick in feite een doodsteek in de rug te geven, gaan er bij mij niet in.
Nog minder het feit dat ze de meest onbetrouwbare schijnheilige huppelkut van ER, Marjolein, in  vertrouwen nam en dacht dat ze die kon meekrijgen in haar plannetje om Ronald weg te stemmen.
Ze begon daarmee zelf ook complotten te smeden, iets waar ze nonstop zo tegen ageerde.

Verbijstering weer over de dubbele rol van het schattig ogende Marjoleintje, die nog zo liefjes lachtte naar Klaar, na haar stemmen. Ze had dus niks op Ronald gestemd. Kan nog tot aardige discussies gaan leiden de volgende aflevering.

Mensen kunnen van gedachten veranderen, ook Klaar  >:D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #26 Gepost op: 8-11-2004, 08:44:44 »
ben wat teleurgesteld.Het was een zeer voorspelbare uitzending.Ik had wel verwacht dat ze gingen zwaaien met de zwarte stem, al denk ik niet dat de bedoeling was om 2 zwarte stemmen uit te delen (shandi nam de eerste niet aan).Maar omdat niemand van de orignals de eerste won, wouden ze het spannend maken en nog eentje uit te delen.MArjo won, en de makers konden opgelucht ademen.Tis ook de eerste keer denk ik, dat je je naast een immuniteit ook een zwarte stem kon winnen.oké, zwarte stem bestond al vroeger maar nooit tijdens dezelfde proef kon je 2 prijzen winnen.

shandi komt na deze afl. duidelijk voor als de vrouwelijke versie van mo.(trouwens jammer dat mo er niet meer is, 2 competiebeesten die voor elke proef gaan moet vonken geven.Ze hebben ook nooit een rechtstreekse duel uitgevochten.Zij is miss de enige die in sommige fysieke proeven (zoals die van gisteren)mo aan kan).


ik had eerder al vermeld dat ik marjo meer en meer een kanshebber zag, en na deze afl is het duidelijk.Ze liet haar ware gelaat zien, iemand die als het moet over lijken gaat.Een ware robinson kwaliteit,jammer genoeg.Ik zie haar zeker de finale halen.

Offline ace

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #27 Gepost op: 8-11-2004, 10:12:17 »
Hier álles wat te maken heeft met de, alweer, 10e aflevering. ::ok::
Nou,nou, wat heb ik me gisteren geergerd aan die klaar,door haar stomme zet is de groep waarin zij zat uiteen gevallen,en daar heeft ze zichzelf alleen maar mee,want een van de komende weken word ze er geheid uitgestemt door frank,matt en marjolein.
Daarmee heeft ze dus zichzelf de kans ontnomen om te winnen!!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #28 Gepost op: 8-11-2004, 10:21:03 »
ik vind het wel slim van klaar....ik denk dat zij donders goed door had dat Ronald en Mick tegen haar zouden stemmen zodra de rest er uit gestemd zouden zijn, als ze door warwen getgasan met het complot...zij is de mannen alleen een stap voor geweest...tenminste zo zie ik het...Klaar is een gevoelsmens en handelt naar haar gevoel met alle gevolgen van dien, maar dom vind ik haar toch niet echt...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10
« Reactie #29 Gepost op: 8-11-2004, 10:25:05 »
ik gun het Marjolein als zij al 2x Immuniteit heeft gewonnen vindt ik wel dat ze een echte Robinsonner is en ik vind Klaar wel wat leuker geworden als eerst zij spelt het spel ook hard dat is de game wat ik al 10x gezegd heb maar dat willen sommige mensen niet begrijpen Marjolein is geen kapsoneskind zo speelt zij het spel en klaar ermee

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 10
« Reactie #30 Gepost op: 8-11-2004, 10:39:30 »
ik vind het wel slim van klaar....ik denk dat zij donders goed door had dat Ronald en Mick tegen haar zouden stemmen zodra de rest er uit gestemd zouden zijn, als ze door warwen getgasan met het complot...zij is de mannen alleen een stap voor geweest...tenminste zo zie ik het...Klaar is een gevoelsmens en handelt naar haar gevoel met alle gevolgen van dien, maar dom vind ik haar toch niet echt...

Wat praat jij nou bakkertje?  :P Ik denk dat het juist helemaal niet slim was. Meer een gevoel van: Je graaft je eigen graf. 3 eilandraden lang hadden Mick, Ronald, Klaar en Shandi op save kunnen zitten door Marjolein, Matt en Frank weg te stemmen. Ongetwijfeld was daarna de eindproef geweest en met een beetje mazzel. Daarnaast stemmen de afvallers voor wie er winnaar gaat worden. Klaar kan nu de 2 stemmen van haar mede-bondgenoten Mick en Ronald nu wel vergeten.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10
« Reactie #31 Gepost op: 8-11-2004, 10:41:35 »
Beter toch? Mick is toch een eikel meer dan 50% van de kampleden vonden hem een zak kan ze geen ongelijk geven als Mitch eruit ligt mag Mick er ook uit liggen waar er 1 schuld hebt hebben er 2 schuld dusss weg ermee  ::zwaai:: volg. Ronald

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 10
« Reactie #32 Gepost op: 8-11-2004, 10:45:27 »
Ik vond het gewoon tactisch niet slim, ik zou proberen om tegen Mick in de finale te komen, omdat je dan zelf het meeste kans hebt. Nu er zo weinig over zijn, zou ik alleen nog aan de finale denken.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10
« Reactie #33 Gepost op: 8-11-2004, 10:48:33 »
Ik denk dat Shandinella Frank en Marjolein het meeste kans maken bij de exkampgenoten Klaar,Ronald,Matthias maken uberhaupt geen kans als de Exkampgenoten moeten stemmen zou Shandinella de Winaares worden denk ik.. wat denken jullie wie wordt dan de Winaar?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #34 Gepost op: 8-11-2004, 10:50:39 »


Wat praat jij nou bakkertje?  :P Ik denk dat het juist helemaal niet slim was. Meer een gevoel van: Je graaft je eigen graf. 3 eilandraden lang hadden Mick, Ronald, Klaar en Shandi op save kunnen zitten door Marjolein, Matt en Frank weg te stemmen. Ongetwijfeld was daarna de eindproef geweest en met een beetje mazzel. Daarnaast stemmen de afvallers voor wie er winnaar gaat worden. Klaar kan nu de 2 stemmen van haar mede-bondgenoten Mick en Ronald nu wel vergeten.


Ronald en Mick speelden een vies spelletje en dat had klaar naar mijn mening heel goed door...Ronald knalt er de volgende aflevering uit en dan ziet klaar wel wat het haar brengt..Denk dat Klaar ook heeft zitten rekenen en er vanuit gaat dat Mathias of Frank nog voor haar het veld ruimen en Klaar zal haar uiterste best doen om nog immuniteit te halen..denk dat zij daar totaal geen kans op heeft gezien de conditie van Shandinella en marjolein, want de laatste zit ook nog niet echt kapot, maar wat betreft de mannen denk dat klaar dan in een betere conditie is dan Frank en Mathias....

We zullen zien wat klaar nog gaat presteren de komende twee afleveringen...  ;D

enne tss bondgenoten??? denk dat Mick en Ronald alleen hun eigen bondgenoot zijn, zie hun er nog wel voor aan om op de zwakste te stemmen van de finalisten omdat ze niemand goed genoeg vinden voor de titel behalve hun eigen ego's ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 10
« Reactie #35 Gepost op: 8-11-2004, 10:56:59 »
Ik denk dat het niet meer zo belangrijk is wie wel en wie niet een vies spel spelen/eikels zijn. Het is gewoon een kwestie van overleven en Klaar had met haar verbondje de kans om 3 rondes lang te overleven en ik geloof dat bij de laatste 4 de finaleproef wordt gespeeld. Gevoelsmatig is het misschien een goede beslissing, maar tactisch gezien een hele slechte. Ik denk niet dat Frank en Matt nog gaan voor haar, omdat zij samen met Marjolein wel telkens op 1 persoon blijven stemmen.

Het hele idee van vorige week van: 'Wij gaan als groep die berg op en strijden als een groep tegen de anderen.' is weggevaagd en alle kandidaten zien nu wel in dat Klaar een ongeleid projectiel is, waarmee je geen afspraken kan maken.

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 10
« Reactie #36 Gepost op: 8-11-2004, 10:58:24 »
Yep, Ronald ging alleen met Mick en Klaar mee om zelf zovermogelijk te komen. Dat is mislukt, met het vertrek van Mick en het verraad van Klaar.

Wat heeft die man een tegenslagen gehad zeg: Henk als mislukte leider, de ruzies met Mo, omkoopgate (nieuw woord) en nu dit. ::zwaai::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline ace

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #37 Gepost op: 8-11-2004, 11:33:59 »
Beter toch? Mick is toch een eikel meer dan 50% van de kampleden vonden hem een zak kan ze geen ongelijk geven als Mitch eruit ligt mag Mick er ook uit liggen waar er 1 schuld hebt hebben er 2 schuld dusss weg ermee  ::zwaai:: volg. Ronald
Nou,nicky, geef mij maar Mick,10 keer beter dan die achterbakse matthias en frank,dat zijn pas echt 2 achterbakse figuren waar ik geen enkel respect voor heb,en die klaar,daar zijn ze binnenkort KLAAR mee(nadat ze is weggestemd)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #38 Gepost op: 8-11-2004, 11:42:07 »
True Gondorian: precies, en hij is nog niet geknakt tot nu toe, en hij zit er nog in tot nu toe, dus best wel sterke toch?

Ronald en Mick hebben nu op Klaar gestemd, omdat zij opeens omsloeg!
Klaar vliegt er volgende week uit, hoop ik ,want om nog langer tegen haar aan te kijken...
Ik denk dat zij alleen maar denkt vanuit haar kunstenaars belevingswereld: hoe doe ik zo apart mogelijk?! Ze vindt het vast geweldig dat er zo over haar geforumd wordt en meer.
Genoeg over haar!
Gelukkig nog maar een aflevering.
Heel jammer dat Mick eruit is.
En ER is geen eerlijk spel. Je speelt om te winnen, dat zou ik ook doen! Je zit er toch niet om vrienden te maken tijdens een woensdagmiddag soos?

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #39 Gepost op: 8-11-2004, 11:42:42 »
Ik kijk geloof ik toch anders naar ER. Willen jullie nou gewoon dat een Nederlander wint of een echte Robinson???

Frank blijft voor mij de enige echte Robinson. Wat er gisteren gebeurde is weer typisch een spelletje. Wie neemt of krijgt die extra stem? Als Shandinella het slim had gespeelt, had ze die extra stem genomen en iemand van de Orginals weggestemd. Maar dat zou te taktisch geweest zijn en ik geloof niet dat ze zo speelt. Ik blijf het ook het eerlijkst vinden als 1 van de Orginals wint. De rest was al eens weggestemd en niet zonder reden(behalve Shandi, die had gewoon pech!).

Ik was super blij gisteren . Eindelijk Mick er uit. Hij was zo'n onruststoker, complotje hier, complotje daar. Nu die eikel van een Ronald eruit en dan kan er weer gewoon gespeelt worden. Klaar is en blijft een verrassing. Ben benieuwd wat de komende afleveringen nog gaat opleveren!!!

En ja, ik had ook al die vraag, waar was Mo gisteren????? ??? ???