Auteur Topic: Leukste proeven ever !!  (gelezen 7133 keer)

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Leukste proeven ever !!
« Gepost op: 13-10-2004, 13:26:00 »
Welke van de proeven vond jij het leukst??
Zelf vind ik de slaapproef gewéldig, ook de evenwichtsbalk is leuk en spannend, de survivalachige dingen horen er gewoon bij maar vind ik het leukst als er een thema oid aan zit (elkaar losmaken met sleutels die veroverd moeten worden: wel leuk, stokken opduiken en die in een bord steken :niet zo leuk)
Ook de puzzels oplossen, waar concentratie en logisch denken voor nodig zijn, zijn gaaf, hier krijgen de minder fysieke mensen de kans om zich te bewijzen. ::trots::

De proeven met insecten eten en levend begraven worden hoeven niet van mij. ::ohno::
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline misz_louisa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • De mol pest de wormen....
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #1 Gepost op: 13-10-2004, 13:58:53 »
ik vond het vooral leuk toen ze moesten gaan bieden voor eten. Dat was echt lachen....  ::tandpastasmiley::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #2 Gepost op: 13-10-2004, 14:12:53 »
Ik spreek niet voor de kandidaten maar...
Ik vond de slaapproef van vorige aflevering de leukste proef ooit gegeven tijdens ER...
Het zal een niet zo'n dure constructie geweest zijn maar ik vond die proef zo ontzettend spannend... En je kon goed volgen wie er verloor en wie niet...

Wat ik ook altijd leuk vind is als ze een parkoer moet afleggen en dan dat ze kunnen graven als ze een antwoord weten over een medekandidaat, vinden ze een antwoord niet direct dan kunnen ze ook niet verder of moeten ze de andere oplossing geven en een andere tunnel graven..

De evenwichtsbalk en de veiling is ook leuk maar al teveel gezien in vorige edities...
Ik hoop dat ze de evenwichtsbalk eens veranderen door iets anders....

Wat ik mij ook nog herinner is eens een keer een heel groot zwemparkoer en dan in een grot moesten ze giftige en niet giftige planten klasseren en dan 5 vragen beantwoorden over de samensmelters. (dat was toen Pieter tegen Richard... dat was ook enorm spannend)....


Maar de slaapproef vond ik toch de max.... Ik voelde zo goed wat de andere kandidaten voelden
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #3 Gepost op: 13-10-2004, 15:33:31 »
Duidelijk vond ik ook de slaapproef de beste die ik me 1 2 3 kan herinneren. Eigenlijk is de enige proef waar ik echt nachtmerries van krijg die van het langste onder water blijven. Ik werk in een zwembad, en ik zie het vaak gebeuren, elke keer hou ik mijn hart vast. Zeker als er zo veel op het spel staat is dit een proef waar mensen zó ver door gaan dat ze hun eigen grenzen overschrijden. Ik weet wel dat er goede begeleiding is enzo, maar toch vind ik hem niet fijn.
Angel of the first degree

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #4 Gepost op: 13-10-2004, 15:42:09 »
Natuurlijk de evenwichtsbalk, en ook een proef van  jaar geleden, waarin Olivier en Deborah werden ingegraven. Voor wie Kill Bill 2 hebben gezien weet die ook wel dat dat erg psycholochisch werkt. ::love::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #5 Gepost op: 13-10-2004, 19:41:03 »
De evenwichtsbalk is mooi, de enige echte Robinson-proef. Alleen jammer dat het niet altijd de sterkste is die daar wint. Een proef als 'zolang mogelijk je adem inhouden' vind ik niks, veel te simpel.  ::ohno::
Nog even niks.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #6 Gepost op: 13-10-2004, 23:20:17 »
is het wel een beetje met Art eens maar ik vond de slaap proef ook erg cool haha echt een hele goede proef is tenminste eerlijker dan iemand eruit stemmen maar goed Shandi moest het worden en dat vond ik niet zo leuk had liever Peter zien vertrekken haha of Matthias of Frouke of Kelly maar goed tis niet anders wie weet komt Shandi nog ver en Betreft Marjolein is een toffe griet tenminste recht voor haar raap...

Offline sherpa

  • Forumlid
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #7 Gepost op: 14-10-2004, 16:16:52 »
Duidelijk vond ik ook de slaapproef de beste die ik me 1 2 3 kan herinneren. Eigenlijk is de enige proef waar ik echt nachtmerries van krijg die van het langste onder water blijven. Ik werk in een zwembad, en ik zie het vaak gebeuren, elke keer hou ik mijn hart vast. Zeker als er zo veel op het spel staat is dit een proef waar mensen zó ver door gaan dat ze hun eigen grenzen overschrijden. Ik weet wel dat er goede begeleiding is enzo, maar toch vind ik hem niet fijn.

Inderdaad een gevaarlijke proef. Zeker wanneer een van de deelnemers de bij duikers en snorkelaars bekende truc om de ademhalingsprikkel uit te schakelen zou toepassen.

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #8 Gepost op: 15-10-2004, 14:14:20 »
Citaat
ik vond het vooral leuk toen ze moesten gaan bieden voor eten. Dat was echt lachen....   ::tandpastasmiley::
Haha, ja dat was inderdaad echt leuk. Vooral omdat die walgelijke Judge het Robin echt kwalijk nam dat hij zijn kipnuggets (of wat het ook waren) voor zijn neus had weggekocht.  >:D

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #9 Gepost op: 15-10-2004, 14:29:33 »
Ja, dat bieden vond ik elk jaar ook wel gaaf.
En in het eerste seizoen vond ik het ook mooi dat ze de insecten moesten eten enzo. Later was daar de verrassing wel af.
En de proeven waarbij je met een juist antwoord in het zand moeten graven naar sleutels om zo verder te komen.
De laatste proef van het jaar waarin Derek won, vond ik ook gaaf, daarin moesten ze echt veel doen, en ook de proef van Richard tegen Pieter vond ik super. Al had ik toen liever Pieter zien winnen.

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #10 Gepost op: 15-10-2004, 19:25:23 »
De slaapproef ::tandpastasmiley::

En die evenwichtsbalk vind ik maar niks ::ohno::

Offline MaVaRo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #11 Gepost op: 15-10-2004, 21:13:55 »
lekker ontspannend thuis gruwelend en kokhalzend kijken naar mensen die insecten eten.  geweldig

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #12 Gepost op: 15-10-2004, 21:57:05 »
Betreft Marjolein is een toffe griet tenminste recht voor haar raap...
???

Offline wielie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #13 Gepost op: 15-10-2004, 22:21:06 »
tja......kan ik ook niet helemaal volgen ::ohno:: ::rofl::

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #14 Gepost op: 15-10-2004, 23:58:06 »
Jaaaaaa hier nog een stem voor de slaap-proef! Ik heb op het puntje van mijn stoel gezeten...!

Verder vond ik de proef waarbij de deelnmers met hun arm aan een emmer water vast zaten ook leuk om naar te kijken. Ik voelde bijna de kramp die je ervan moet krijgen.

Ik vind vooral de stormbaanachtige proeven heel leuk om het samenwerken tussen de teams te zien...en de verwijten te horen na afloop ::rofl::
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #15 Gepost op: 16-10-2004, 11:03:29 »
De slaap proef alweer!!! echt zo cool maar ik vind niet dat de evenwichtsproef eruit moet dat is HET spel van expeditie robinson. Dat is eigenlijk het belangrijkste spel van de expeditie dus die moet cke rniet weg! wat ik ook leuk vondt was dat met die rondjes en elke keer als ze dan ee nstap deden een rondje omkeren. Dat moet je echt slim spelen. Dat soort spellen vin ik echt leuk

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #16 Gepost op: 16-10-2004, 11:51:48 »
IK vond ook vorig jaar een proef leuk dat ze een bepaald aantal liter water in een bak moesten gieten, met 2 verschillende emmers. Ze hadden het allemaal goed, maar alleen robin had ontdekt hoe je alles moet afmeten.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #17 Gepost op: 16-10-2004, 12:39:41 »
Ja zo'n denkproeven zou ik wel graag nog eens hebben, want ik denk dat dat het sterkste wapen van Frank zou kunnen zijn en dat hij dat wel vlug door zou hebben....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #18 Gepost op: 16-10-2004, 16:40:08 »
Die denkproeven zijn inderdaad erg leuk en ik heb het gevoel dat we die de komende aflevering te zien gaan krijgen...wordt er wel weer eens tijd voor toch????

De slaapproef vond ik ook erg leuk, alleen was hij me iets te mooi gefilmd allemaal...'t zou eigenlijk betekenen dat er heel wat camera's opgesteld stonden om elke hand in de gaten te kunnen houden en 't dunkt me dat dat dus niet het geval was... ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Leukste proeven ever !!
« Reactie #19 Gepost op: 17-10-2004, 11:48:36 »


De slaapproef vond ik ook erg leuk, alleen was hij me iets te mooi gefilmd allemaal...'t zou eigenlijk betekenen dat er heel wat camera's opgesteld stonden om elke hand in de gaten te kunnen houden en 't dunkt me dat dat dus niet het geval was... ::ohno::
Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat sommige proeven over moesten omdat er iets mis ging tijdens het filmen of omdat er extra shots nodig waren. Dit lijkt me een heel duidelijk voorbeeld hiervan. Vooral de steen van Shandinella leek me in scene gezet (opnieuw gefilmd, nadat ze hem echt had laten vallen) Het moment dat Frank in slaap viel leek me daarentegen spontaan. :D
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest