Auteur Topic: Mooiste, leukste, meest ergerniswekkende momenten uit de Expeditie...  (gelezen 6867 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Het mooiste moment vondt ik dat Marjolein Frank en Matt zag om de eindstrijd te spelen dat vond ik echt super mooi moment omdat hun de Echte Orginials zijn en wat ik ook een moment vond is dat Frank een traantje moest laten nadat hij was uitgeroepen werd tot ER2004 ik moest eerlijk gezegd ook ff een traantje laten omdat ik het die Frank echt gunde  ::joehoe::

Ocampa

  • Gast
Re: Mooiste moment uit de Expeditie....
« Reactie #1 Gepost op: 28-11-2004, 23:57:38 »
Elke keer als Roos in beeld kwam vond ik een geweldig moment!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Mooiste moment uit de Expeditie....
« Reactie #2 Gepost op: 28-11-2004, 23:58:27 »
 ;D

Offline ace

  • Forumlid
Re: Mooiste moment uit de Expeditie....
« Reactie #3 Gepost op: 29-11-2004, 08:41:58 »
Het mooiste moment vondt ik dat Marjolein Frank en Matt zag om de eindstrijd te spelen dat vond ik echt super mooi moment omdat hun de Echte Orginials zijn en wat ik ook een moment vond is dat Frank een traantje moest laten nadat hij was uitgeroepen werd tot ER2004 ik moest eerlijk gezegd ook ff een traantje laten omdat ik het die Frank echt gunde  ::joehoe::
Het mooiste moment vond ik de eerste aflevering,toen de expeditieleden in hun mooie kleren te gast waren bij de gouverneur van dat gebied(in maleisie)en van een hapje en een drankje aan het genieten waren,toen Ernst-Paul opeens met een motorboot verscheen,en de expeditieleden vertelde dat ze naar een eiland iets verderop moesten zwemmen,en wie als laatste in de kooi kwam(op dat eiland)lag uit de expeditie!  Ernst-Paul was nog niet uitgepraat,en hupsakee,ze sprongen met hun galajurken en nette kleren het water in,ik vond dat echt spectaculair en prachtig,meteen een zinderend begin van de expeditie ''2004''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste moment uit de Expeditie....
« Reactie #4 Gepost op: 29-11-2004, 12:47:54 »
Toen Marjolein eruit ging    ::rofl:: Tja sorry, maar ik heb haar nooit, al vanaf het begin een ROBINSONwaardig persoon gevonden.....er is toch meer nodig als alleen maar geslepen zijn  ::rofl:: op een oneerlijke manier ,zoals ook Ronald.
« Laatst bewerkt op: 29-11-2004, 13:27:19 door voodoopop »

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Mooiste moment uit de Expeditie....
« Reactie #5 Gepost op: 29-11-2004, 14:01:25 »
mooiste momenten en al da is allemaal goed maar tis niets zonder slechte momenten, en daarom dat ik ze ook bij wil vermelden.

mitch:
m:toen ze dacht eindelijk van mick verlost te zijn
s:toen ze vernam dat haar lot in mick' handen zat

ernestine:
m:toen ze mick aankwam in de mangrove + haar verlossing van de mangrove
s:toen ze nog in de mangrove zat en de ruzies niet aankon

frouke:
m:toen kelly bij kamp zuid aankwam
s:constant van iedereen horen dat zij de zwakste was


kelly:
m:al haar gewonne proeven met mo
s:heimwee en eens heimwee+ toen ze naar kamp zuid moesten verhuize

mo:
m:al zijn gewonnen proeven+de terugzien van zijn vrienden
s:zijn heimwee+zijn ruzie met ro+ verraad van matt+ zijn gedwonge afscheid waar hij zich zo'n loser voelde


peter:
m:zijn vriendschap met mo&co+ de belg.overwinningen
s:verraad van matt die hij ni zag aankomen+ afscheid van mo

darline:
m:haar bijna gewonne slaapproef + haar ontvangst na haar terugkeer naar de kamp+ haar sprong van 5m ondanks hoogtevrees
s:toen ze geheel onverwacht uitgestemd werd

mick:
m:zijn gewonne proef, herkansing in de mangrove,zijn diefstal in kamp noord,zijn wraak op mitch, zijn terugkeer naar de kamp
s:toen hij door iedereen in kamp Belgie werd negeerd+
toen hij door klaar schuld uitgestemd werd

klaar:
m:haar tijd in de mangrove,diefstal van kamp Holland (visje),toen ze ondekte dat haar stem ro naar huis stuurde
s:haar vroege vertrek in kamp holland, afscheid bij mick, haar verlore proef tegen ro

ro:
m:toen hem hem als leider verkoos
s:toen mensen hem niet begrepen dat hijniet omkochte maar enkel aan et "brainstromen" was voor na ER en ook uit liefdadigheid deed +2 keer de verraad van matt


shandi
m:haar gewonne proef+haar show op het eiland+haar herkansing
s:

marjolein
m:haar gewonne (denk)proeven + balkproef+ afscheid van ro
s:toen ze maar liefst 2 keer door de vuurproef genekt werd

matt:
m:zijn gewonne luxeproef
s:toen hij ondekte dat hij woor niets mo en peter heeft opgeofferd bij zijn ontdeking dat er mensen zijn teruggekomen

frank
m:zijn privé-bad, zijn gewonne vuurproef, afscheid van ro, +WINST EN WAARDERING VAN BIJNA IEDEREEN (UITG.MARJO EN RO)
s:de ruzies van mo en ro, de terugkeer van ex-kandidaten, de omkooppogingen en leugens van ro, afscheid van ro




 

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste moment uit de Expeditie....
« Reactie #6 Gepost op: 29-11-2004, 14:27:22 »

Het mooiste moment vond ik de eerste aflevering,toen de expeditieleden in hun mooie kleren te gast waren bij de gouverneur van dat gebied(in maleisie)en van een hapje en een drankje aan het genieten waren,toen Ernst-Paul opeens met een motorboot verscheen,en de expeditieleden vertelde dat ze naar een eiland iets verderop moesten zwemmen,en wie als laatste in de kooi kwam(op dat eiland)lag uit de expeditie!  Ernst-Paul was nog niet uitgepraat,en hupsakee,ze sprongen met hun galajurken en nette kleren het water in,ik vond dat echt spectaculair en prachtig,meteen een zinderend begin van de expeditie ''2004''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Hélemaal mee eens!,, echt een geweldig begin van een geweldige expeditie ::trots::
Do you want to go to the Seaside?

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Mooiste moment uit de Expeditie....
« Reactie #7 Gepost op: 29-11-2004, 15:45:47 »
De slaap-hangmatproef.Wat een spanning zeg en het zag er heel mooi uit.Goed in beeld genomen.
Verder ging er een golf van vreugde door me heen toen Marjolein er uit gedonderd werd en keidhard met d'r neus op de feiten werd gedrukt,namelijk: je bent geen Robinson.Ook al is ze derde geworden,je kan met vrouwelijke charmes vrij ver komen,zo blijkt.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Mooiste moment uit de Expeditie....
« Reactie #8 Gepost op: 29-11-2004, 15:50:08 »
Frank in de kano.

Het plaatje klopte helemaal en was voor mij het mooiste beeld van de hele expeditie.
er was eens......

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste moment uit de Expeditie....
« Reactie #9 Gepost op: 29-11-2004, 17:37:53 »
Ik vond het heel mooi oom te zien hoe Frank bij die proef met de kano gewoon de 2e pakt en op reis gaat in de natuur, even later is hij ook de eerste die weer bij de kooi is en erin stapt echt een terechte finalist!

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Mooiste moment uit de Expeditie....
« Reactie #10 Gepost op: 29-11-2004, 17:57:08 »
Wat ik een mooi moment vond was:

Dat ze de tegenstander van een balk af moesten gooien met een proef!
Toen Darline eraf was gevallen door Peter en hij huilend van verdriet neerviel.

Dat vond ik zo mooi moment.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Mooiste momenten :
De slaapproef
de survivalkennisproef (2de proef in de finale)
de vuurmaakproef
de vriendschap tussen Mick en Ernestine
en hun geweldige knuffel bij het afscheid van Ernestine
de vriendschap tussen Peter en Frank :
Frank die zegt bij het afscheid Peter jij bent ne groote
Peter die Frank vraagt : de zaak af te maken (dus te winnen)


Leukste/grappige momenten :

Klaar haar geestige opmerkingen oa slijmjurk
Frank die ons sappig Antwerps praat en voor de camera ontzettend moeite doet om keurig te praten
(Sorry Peter) : dat je je hebt vergist in 60 seconden ipv 60 minuten.... och arme toch !!!!!! maar wel grappig voor TV...


Ergernis :

Marjolein met haar slijmerige manier van doen
Het helpen uit concentratie bij Frank op de balk
Matthias die altijd alles uitrekent en die zo geslepen is/was
Ronald idem

en het meeste schandalige :

Matthias die zijn vrienden Peter en Mo verraadt hoewel hij weet dat Peter zijn dochter haar kommunie doet die dag....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline robinsonner

  • Forumlid
Patrick was jarig, zijn dochtertje ook.  Ronald miste zijn trouwdag en verjaardag van dochter.
En vele kandidaten zullen in die zeven weken wel iets op persoonlijk gebied, vieringen e.d. gemist hebben.
Ik ga ervan uit dat hierover is gepraat thuis, en dat zijn nou eenmaal de consequenties.
Houd niet in dat men het er op dat moment niet moeilijk mee mag hebben hoor, maar dat kan voor sommmigen dus nog geen reden zijn om de ander mee uit te vragen. En wie weet, wist Matt dit helemaal niet...????

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
een verjaardag of een trouwverjaardag is toch nog iets heel anders dan een kommunie... (voor gelovige mensen dan toch !!!)
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
een verjaardag of een trouwverjaardag is toch nog iets heel anders dan een kommunie... (voor gelovige mensen dan toch !!!)

ja voor gelovige mensen..en dat is matthias misschien niet, dus die ziet er dan waarschijnlijk het belang niet van in..ik heb ook niets met katholieken dus ik zou ook niet inzien dat een communie ontzettend belangrijk was voor iemand..

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Mooiste, leukste, meest ergerniswekkende momenten uit de Expeditie...
« Reactie #15 Gepost op: 1-12-2004, 16:36:16 »
Het is een spel mensen en Matt mocht 2 mensen KIEZEN. Het is lullig voor Peter, maar de een is het niet meer gegund dan de ander. Wie weet waren Marjolein en Frank ook wel toe aan een verzetje, alleen lieten zij het niet zo blijken. Beetje het kipnuggets-verhaal van vorig jaar. Judge vond zichzelf heel zielig, maar anderen hadden ook zin in die nuggets. (Ook al kan ik snappen dat het bij Peter anders ligt en dat hij terecht baalde.)

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mooiste, leukste, meest ergerniswekkende momenten uit de Expeditie...
« Reactie #16 Gepost op: 1-12-2004, 19:53:17 »
Ik denk dat het terecht hard is aangekomen bij Peter. Zo'n etentje had hem er weer helemaal bovenop kunnen helpen. Ik vond het daarom als redelijk neutrale toeschouwer een van de opmerkelijkste (spannendste, verrassendste, boeiendste) momenten van de expeditie, maar zeker niet een ergerniswekkende gebeurtenis. Sterker nog, zonder dit soort verrassende momenten zou het maar saai worden bij ER (hoe hard het bij sommigen ook is aangekomen).
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mooiste, leukste, meest ergerniswekkende momenten uit de Expeditie...
« Reactie #17 Gepost op: 1-12-2004, 19:55:36 »
Nog een spannend/verrassend moment uit de expeditie, dat zeker in het bovenstaande lijstje niet mag ontbreken: Het begin waarbij de receptie ruw verstoord werd door het zwemmen naar de kooi. En de kooiproef zelf natuurlijk!
Je moet het complot smeden als het heet is.