Auteur Topic: Aflevering 11 14 Nov  (gelezen 9157 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Aflevering 11 14 Nov
« Gepost op: 11-11-2004, 17:20:02 »
Hier alles wat te maken hebt met de uitzending van Aflevering 11  ::joehoe:: nog eventjes en we weten wie de Winaar is ook dit beloofd weer een spannende aflevering te worden!!

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #1 Gepost op: 11-11-2004, 17:40:12 »
je bent er in ieder geval lekker op tijd bij met de opening van het topic  ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #2 Gepost op: 11-11-2004, 18:10:25 »
jah dat klopt Connie  ::tandpastasmiley::  ::joehoe:: xx Nicky

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #3 Gepost op: 14-11-2004, 22:06:50 »
Vond het niet echt een sterke aflevering vandaag. Veel geklaag en gemopper en een weinig verrassend vertrek van Klaar.
Nog even niks.

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #4 Gepost op: 14-11-2004, 22:24:46 »
Het enige teleurstellende dat Ronald dus de immuniteit won.
Daardoor Klaar al op haar klompen ging aanvoelen dat ze weggestemd zou worden. Zwakjes dat ze het daarop zelfs ging aansturen ook.

Begin me wel steeds meer te ergeren aan arrogante Marjolein, die zich zelfs ook maar te goed voelt om een beetje fatsoenlijk te reageren op Klaar, toen ze contact zocht.

Ik begrijp trouwens ook niet het contact zoeken van Klaar telkens met Marjolein. Ze vernederde zichzelf daarmee.
Ze had beter kunnen gokken op een betere relatie met Shandinella en Frank. 

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #5 Gepost op: 14-11-2004, 22:32:09 »

Ronald: Ik wist van het begin al dat ie niet goed snik was, dat word gedurende de
uitzendingen alleen maar duidelijker. Het zou echt een lachtertje zijn als hij in
de finale komen

Marjolijn: Een harteloze doos. Waarom aanvaarde ze het cadeau van Klaar niet gewoon
waarom zoekt ze overal iets achter. Als ze niet zoveel met Klaar heeft, is okay, maar
dan hoeft ze niet zo bot te doen. Ik begin echt te balen dat Klaar niet samen met
Scandi Ronald en Mick op Math gestemd hebben.

Math: Op een of andere manier gun ik hem de overwinning niet. Het is niet dat ik hem
haat, maar wat hij Mo en Peter heeft geflikt vond ik echt belachelijk.

Scandi: Ik mag haar wel, maar ik vind het wel verraad dat ze op Klaar heeft gestemd.
Zij is tenslotte degene die Scandi heeft binnengelaten op het andere eiland.

Frank: Nog steeds een van de oprechtste deelnemers. Ik hoop dat hij in de finale komt
en ER wint.

Klaar: Wat ontzettend balen dat Ronald immuniteit heeft. Ze had gelijk. Het klopt gewoon
niet dat zo iemand gaat winnen, dan wordt Er een lachtertje.
In ieder geval jammer dat ze niet in de finale zit. Dat had ze zeker verdient.

"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #6 Gepost op: 14-11-2004, 23:44:19 »

Ronald: Ik wist van het begin al dat ie niet goed snik was, dat word gedurende de
uitzendingen alleen maar duidelijker.
Ik vond hem iets psychopatisch hebben,iets griezeligs.Hij is echt in staat om verschillende persoonlijkheden van zichzelf af te werpen als een soort van kameleon en zich steeds weer nieuwe persoonlijkheidskleuren aan te meten om zich zo aan te passen aan de groep,want hem triestgenoeg niet ukt.
Citaat
Het zou echt een lachtertje zijn als hij in
de finale komen
Ik vrees het ergste.
Citaat
Marjolijn: Een harteloze doos. Waarom aanvaarde ze het cadeau van Klaar niet gewoon
waarom zoekt ze overal iets achter. Als ze niet zoveel met Klaar heeft, is okay, maar
dan hoeft ze niet zo bot te doen.
Gelukkig dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Citaat
Ik begin echt te balen dat Klaar niet samen met
Scandi Ronald en Mick op Math gestemd hebben.
Daarvoor zat Klaar iets teveel te wandelen in het woud, terwijl Marjolein veilig op het strand bleef om complotten te kunnen smeden die ze stellig ontkent.
Citaat
Math: Op een of andere manier gun ik hem de overwinning niet. Het is niet dat ik hem
haat, maar wat hij Mo en Peter heeft geflikt vond ik echt belachelijk.
Ik vond het ook laf dat hij Peter en Mohammed niet meenam,zoiets doe je niet.Getuigd van een koude geest. Verder vind ik hem eigenlijk te onnozel overkomen om hem de overwinning niet te gunnen. Het zal me niet eens zoveel doen.
Citaat
Scandi: Ik mag haar wel, maar ik vind het wel verraad dat ze op Klaar heeft gestemd.
Zij is tenslotte degene die Scandi heeft binnengelaten op het andere eiland.
Dat was ook het eerste na 11 afleveringen wat ik minder vond van Shandinella. Laat zien dat zelfs de angst om te kunnen verliezen het verstand van sterke persoonlijkheden aantast.
Citaat
Frank: Nog steeds een van de oprechtste deelnemers. Ik hoop dat hij in de finale komt
en ER wint.
Nog steeds met Shandinella één van mijn favorieten. Vandaag viel me eigenlijk op hoe sterk hij was vermagerd.
Citaat
Klaar: Wat ontzettend balen dat Ronald immuniteit heeft. Ze had gelijk. Het klopt gewoon
niet dat zo iemand gaat winnen, dan wordt Er een lachtertje.
Ik denk dat veel mensen hevig in het programma teleurgesteld zullen zijn als zo'n expeditielid wint. Mensen willen uiteindelijk toch dat de "good guy/girl"wint-> Frank of Shandinella
Citaat
In ieder geval jammer dat ze niet in de finale zit. Dat had ze zeker verdient.
Yep,mee eens. Het wordt in ieder geval minder lachen de laatste afleveringen.



Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #7 Gepost op: 14-11-2004, 23:56:17 »
 Me onzettend verheugd op vanavond..zit nu met een kater. ::ohno:: Ik vrees dat het zonder Klaar minder spankelend en verrassend gaat worden. Ik hoopte dat ze nog verder mee mocht doen. Hoewel ik Shandinella een hele goede kandidaat vind/vond had ik gehoopt (na de immuniteit van Ronald ::ohno::)dat mensen haar een te grote concurrent zouden vinden. De berekende Mat en marjolein had ik verwacht daar aan te denken. Klaar konden ze laten wel "lozen".(liever niet) Als je met Shan. in de finale zit is het moeilijk van haar te winnen. Of fysiek of door de stemmen van anderen . Ze ligt in beide voormalige teams goed. Ronald maakt zichzelf super belachelijk en dat is wel weer leuk om naar te kijken ::rofl::

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #8 Gepost op: 15-11-2004, 02:05:18 »
Kom met een steeds grotere kater te zitten, zeker na de Day After show ook van vanavond met Klaar en Shandinella samen.

Heb nog steeds ook nog wel heel veel moeite met het ''verraad'' wat Klaar pleegde, richting Mick. Ze zei nu wel, dat hij haar dingen beloofd had, maar zij hem niet. Ik betwijfel dat dus, meen me andere uitspraken te herinneren, maar kan dat ook niet meer bewijzen. Of misschien dacht ik het alleen maar..

Shandinella stemde dus ook op Klaar.. helaas ::schaam:: >:( >:( >:(
van haar had ik minimaal wel een stem richting Marjolein verwacht.

Hoop werkelijk ook niet dat die totaal foute Ronald in de finale zal komen, of de gluiperige arrogante Marjolein.

Maar ja.. dat heb ik ook al eerder aangegeven.. de opzet van ER is voor mij ook niet zuiver meer.. mensen winnen hier eerder door gekonkel, roddels, vieze spelletjes, en het is daardoor meer verworden tot een engig psychologisch en manipulerend machtspel, dan een werkelijk robinson spel, waarin overleven, kwaliteiten, uithoudingsvermogen en integer sociaal gedrag de waarden en normen bepalen.

In mijn lijstje van werkelijke Robinson winnaars komen dus ook geen Marjoleintjes en Ronaldjes voor..  ::ohno:: ::ohno::
Die andere krullebol, ik kan maar niet z'n naam onthouden, begint me ook steeds meer te irriteren. Nog zelden heb ik ook maar zo'n mannelijke variant van de perfecte intrigant gezien.
Tenenkrullend ook soms de naïeve opstelling van Frank, hoe ik ook deze beste jongen waardeer.



Offline ace

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #9 Gepost op: 15-11-2004, 10:27:33 »
Het enige teleurstellende dat Ronald dus de immuniteit won.
Daardoor Klaar al op haar klompen ging aanvoelen dat ze weggestemd zou worden. Zwakjes dat ze het daarop zelfs ging aansturen ook.

Begin me wel steeds meer te ergeren aan arrogante Marjolein, die zich zelfs ook maar te goed voelt om een beetje fatsoenlijk te reageren op Klaar, toen ze contact zocht.

Ik begrijp trouwens ook niet het contact zoeken van Klaar telkens met Marjolein. Ze vernederde zichzelf daarmee.
Ze had beter kunnen gokken op een betere relatie met Shandinella en Frank. 
Marjolein beticht stelselmatig andere mensen ervan dat ze complotjes smeden,en dat ze niet oprecht zijn,maar zelfs is ze het meest onoprechtste lid van de expeditie,wat heb ik me gisteravond geergerd aan dat tr*tje,maar ze vliegt er voor de finale(hopelijk ) uit,want in de ''vooruitblik''op volgende week begon Matt al te twijfelen of hij ronald of haar eruit zou gaan stemmen.

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #10 Gepost op: 15-11-2004, 11:07:53 »
Sjonge sjonge wat weten jullie toch de negatieve punten te benaderen zeg. Ik heb geweldig gelachen. "Als je dan een slijmerd bent, wees dan geen nul ! Heb humor of wees een nicht,... maar geen nul !" En dat heerlijke 'complot' met die kokosnoten,... ha ha ha. (Ze heeft Shandinella wel verteld waar ze lagen ) Klaar is Klaar en die kon er niet uitgaan door af te wachten of ze op haar zouden gaan stemmen. Ze heeft haar eer hoog gehouden en duidelijk gemaakt dat ze eruit moest. Wat Shandinella betreft in deze; Die heeft daar gewoon respect voor gehad en dus op Klaar gestemd. Logisch toch ?!

Klaar, jammer dat je eruit bent, maar het ging wel helemaal op jouw manier ! Toppie !
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline belletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #11 Gepost op: 15-11-2004, 11:54:15 »
Wie is in hemelsnaam Klaar door zich zo uit te laten over mensen?
Een nul, pissebed, of wat dan ook!
Mijns inziens laag bij de grond en het getuige niet van ook maar enig respect.
Welke proeven heeft Frank tot nu toe trouwens gewonnen?
Of Marjolein? nee, die geeft met regelmaat op, omdat ze het "nut" er niet van inziet?
Ik dacht dat het een survival programma was, valt dat even tegen...
Ronald heeft een zg. trage start tijdens het immuniteitsspel, maar eindigt onder de twee minuten, en ruim een halve minuut voor nr 2.
Hoe kun je dan spreken van een trage start???
Dit jaar vind ik ER het minst van allemaal, het programma doet afbreuk aan het survivallen, het heeft meer van een goedkope soap.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #12 Gepost op: 15-11-2004, 12:25:55 »
hmm, zit wel wat in wat belletje zegt, maar ik vind ER ook niet een survival-programma. Er komt meer bij kijken om te winnen en nu er nog maar 5 inzitten is de actie er een beetje uit en ook in eerdere seizoenen werd het op het einde nogal tactisch gespeeld.

Maar zit wat in; als de kandidaten zich zo hongerig voelden: Eigen schuld! Had je de zwakkeren maar moeten wegspelen die niet voor voedsel zorgden.  ::joehoe::

Offline belletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #13 Gepost op: 15-11-2004, 13:30:15 »
Tja en ook zo overdreven van de verliezers Matt en Frank: waren zij het niet die kort daarvoor een luxe uitstapje dankzij Matt hadden gewonnen en lekker hebben zitten eten?!
En ik geloof niet dat de kampleden hier niet stiekem van hebben kunnen meeprofiteren!
jammer dat Ronald de proef niet deed samen met Shandinella, Marjolein had immers ook al gelift op het succesje van Matt!

Offline ace

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #14 Gepost op: 15-11-2004, 18:13:35 »
Tja en ook zo overdreven van de verliezers Matt en Frank: waren zij het niet die kort daarvoor een luxe uitstapje dankzij Matt hadden gewonnen en lekker hebben zitten eten?!
En ik geloof niet dat de kampleden hier niet stiekem van hebben kunnen meeprofiteren!
jammer dat Ronald de proef niet deed samen met Shandinella, Marjolein had immers ook al gelift op het succesje van Matt!
He,he,wat verfrissend,eindelijk eens iemand die de zaken goed ziet,mijn complimenten,belletje,want frank en matt moesten niet zeuren inderdaad,want weken vantevoren zaten ze ook lekker te dineren(en hadden totaal geen problemen ermee dat de rest niets had)!!

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #15 Gepost op: 15-11-2004, 18:21:36 »

He,he,wat verfrissend,eindelijk eens iemand die de zaken goed ziet,mijn complimenten,belletje,want frank en matt moesten niet zeuren inderdaad,want weken vantevoren zaten ze ook lekker te dineren(en hadden totaal geen problemen ermee dat de rest niets had)!!



Mis ik wat??????? Volgens mij zeurden Frank en Math helemaal niet gisteren, de enige die zeurde was Shandinella dat zei vorige week geen persoonlijke prijs had gekregen!!!!

Maar jullie hebben wel gelijk over Marjolein, daar moet je super voor oppassen, die gaat alleen maar voor de overwinning en kletst met iedereen mee, om daar te komen!!! En zo te zien, gaat haar dat nog lukken ook!!! >:D

Offline ace

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #16 Gepost op: 15-11-2004, 18:23:11 »
Hier alles wat te maken hebt met de uitzending van Aflevering 11  ::joehoe:: nog eventjes en we weten wie de Winaar is ook dit beloofd weer een spannende aflevering te worden!!
Marjolein,je bent cool,nou,nou,daar zakt me toch de ... van af,marjolein vind ik juist de minste deelnemer van alle robinsons sinds de eerste van 2000,wat een arrogant,doortrapt tr*tje zeg,hopelijk vliegt ze met een grote boog eruit voor de finale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #17 Gepost op: 15-11-2004, 18:27:23 »
Dat hoop ik ook en dan het liefst samen met Ronald en Mathias(ben nog niet vergeten dat hij Peter en Mo niet heeft uitgekozen, toen die het hard nodig hadden)!!!!

Dus dan blijven nog alleen mijn favorieten finalisten over:

Frank en Shandinella!!!! ::bravo::

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #18 Gepost op: 15-11-2004, 21:18:19 »
Wat is die Marjolein een zeikwijf aan het worden zeg. Vreselijk!!! Van mij mag ze er vandaag nog uit!!

Leuk dat Ronald de immuniteit won!!!! Houdt het lekker spannend!!
En ja... Klaar is klaar!!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #19 Gepost op: 15-11-2004, 22:18:38 »

Marjolein,je bent cool,nou,nou,daar zakt me toch de ... van af,marjolein vind ik juist de minste deelnemer van alle robinsons sinds de eerste van 2000,wat een arrogant,doortrapt tr*tje zeg,hopelijk vliegt ze met een grote boog eruit voor de finale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben het VOLKOMEN met jouw eens.....hier hoef ik niets meer aan toe te voegen.... ::jaja::     ::rofl::