Auteur Topic: Survivor  (gelezen 2686 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Survivor
« Gepost op: 22-02-2004, 12:34:04 »
Voor wie er niet genoeg van kan krijgen (zoals ik):
http://tvt.no-ip.info/

Op die site kan je afleveringen van de Survivor All Stars reeks downloaden. Die reeks is momenteel gaande in USA en er zijn nog maar 4 afleveringen geweest. Ik vind het een sterke reeks tot nu toe.
Heb de laatste 5 afleveringen van hun vorige reeks ook gedownload. Het gaat er wel snel trouwens. Hun vorige Survivor reeks was nog maar 3 maanden gedaan ofzo en nu is er alweer een nieuwe.

Voor wie bestanden van 380 MB een beetje té groot zijn, kan het nalezen (en enkele clipjes kijken) op http://www.cbs.com/primetime/survivor8/

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor
« Reactie #1 Gepost op: 27-02-2004, 16:10:14 »
Bedankt voor de tip robbie! Lijkt me leuk om te zien! Als ik 'n keer wat meer tijd heb ga ik die afleveringen zeker downloaden en bekijken!  ::ok::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #2 Gepost op: 3-03-2004, 16:05:33 »
Graag gedaan. :)

Alle officiële sites van de vorige Survivor reeksen zijn trouwens nog steeds online. Ben ze nu aan't doornemen.
Survivor 2 leek me best wel goed. Ze hebben daar zowat alles doorstaan. Was in Australië. Het bos dat aan de andere kant van de rivier van één van de kampen lag, is na een tijdje in brand gevlogen, één grote bosbrand en zij zaten ernaast en konden alles horen kraken en bomen horen vallen zowel overdag als 's nachts.
Hun rijstrantsoen was zo goed als op en voor de rest viel er niet veel te rapen. Dus stelde de host voor om hun kamp in te leveren voor rijst waarmee ze tot de finale nog konden toekomen als ze rantsoeneerden. Goed, ze leverden hun kamp in, bouwden een nieuw en kregen een kist rijst. De volgende dag moeten ze een opdracht gaan doen en kunnen ze niet terug, omdat er een zware moesson (regenbui) begonnen is en de rivier te wild en te gevaarlijk is geworden om terug naar hun kamp te komen.
Maar door die zware regenbui, treed de rivier uit z'n oevers en spoelt hun hele nieuwe kamp plus rijst voorraad weg!  :o
En Judge maar denken dat hij het moeilijk had!  ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #3 Gepost op: 5-08-2004, 14:35:34 »
Ik heb nu ook de allereerste reeks van Survivor kunnen bekijken! Die Amerikanen hebben het doel van het spel meteen door en complotteren à volonté om er zo voor te zorgen dat ze tot het einde mee blijven draaien.

Momenteel Survivor 4 aan't bekijken. Maar Survivor 2, 3, 5 komen er ook nog aan! Alsook Murder in Smalltwon X, Murder Game en de 2 Amerikaanse Celebrity Moles! Ik weet wel wat doen deze vakantie!!  :D ::regenboog::

PS: in September start reeks 9 van Survivor. Te downloaden op de site die ik in de eerste post van dit topic zette.