Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 243704 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #220 Gepost op: 5-12-2004, 16:59:36 »
Hallo lieve mensen,
Ik zie dat er weer heel wat vragen zijn. Ik probeer deze allemaal tussen dit en 2 dagen te beantwoorden. Was een weekendje in Keulen om de Kerstmarkten af te lopen op zoek naar nieuwigheden voor mij zaak.
Hopelijk nemen jullie mij dit niet kwalijk. ::tandpastasmiley::
Vele groeten,
Peter ::zwaai::

Nou ja zeg!  >:( Dat kan niet he? We verwachten natuurlijk wel dat je 24/7 klaar staat om onze vragen te beantwoorden.  :P  :P  :P

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #221 Gepost op: 5-12-2004, 17:09:04 »
Peter je bent liefste kandidaat!

Nog bedankt je weet wel waarvoor!!! ::ok::

Tot zaterdag!  ::bravo::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #222 Gepost op: 6-12-2004, 11:14:10 »
Peter je bent liefste kandidaat!

Nog bedankt je weet wel waarvoor!!! ::ok::

Tot zaterdag!  ::bravo::
Graag gedaan. ::joehoe::

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #223 Gepost op: 6-12-2004, 11:16:16 »
Lekker weer eens anoniem over straat ( Keulen)?? of valt het wel mee om een bekende te zijn in Belgie?

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #224 Gepost op: 6-12-2004, 11:19:27 »
Lekker weer eens anoniem over straat ( Keulen)?? of valt het wel mee om een bekende te zijn in Belgie?
Zelfs daar werd ik herkend door een groep Nederlanders. Anders valt dit wel mee daar de meeste mensen enorm positief reageren. Eens een praat je slaan met de mensen is nu ook weer niet zo erg. ::zwaai:: ::tandpastasmiley::

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #225 Gepost op: 6-12-2004, 11:42:00 »
Hoi Peter.
Ik vroeg me af in hoeverre jij eerdere ER uitzendingen gevolgd hebt en in hoeverre je dan ook de andere expeditieleden kent die mee gaan naar de All stars. Ik zelf viel halverwege ER1 voor het eerst in toen Eva en ik meen Frank (?) mot hadden over de zoekgeraakte duikbril.
Groetjes

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #226 Gepost op: 6-12-2004, 19:09:09 »
hoi Peter,

zou jij naar de fandag wat visite kaartjes van je zaak kunnen meebrengen ???

kom dan zeker iets voor pasen wat van die grote belgische gevulde paaseieren kopen
die belgische eieren lijken teminste echt op eieren
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #227 Gepost op: 6-12-2004, 19:41:44 »
Inderdaad Jeroen onze Belgische chocolade, en dus ook de chocolade van Peter is zeker de beste en beroemd in binnen- en buitenland....Mmmm... met Sinterklaas en ook inderdaad weer met Pasen kunnen wij genieten en terecht trots zijn op "onze" chocolade...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #228 Gepost op: 6-12-2004, 20:22:42 »
hoi Peter,

zou jij naar de fandag wat visite kaartjes van je zaak kunnen meebrengen ???

kom dan zeker iets voor pasen wat van die grote belgische gevulde paaseieren kopen
die belgische eieren lijken teminste echt op eieren



MMMMMMMM!!!Jeroen.Dan kom je terug vast over Dordt.Je weet waar ik woon he. ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ;D

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #229 Gepost op: 6-12-2004, 23:04:25 »
hoi Peter,

zou jij naar de fandag wat visite kaartjes van je zaak kunnen meebrengen ???

kom dan zeker iets voor pasen wat van die grote belgische gevulde paaseieren kopen
die belgische eieren lijken teminste echt op eieren

Zal ik zeker doen. Trouwens leuk dat je dit vraagt. ::ok::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #230 Gepost op: 6-12-2004, 23:07:45 »
Hoi Peter.
Ik vroeg me af in hoeverre jij eerdere ER uitzendingen gevolgd hebt en in hoeverre je dan ook de andere expeditieleden kent die mee gaan naar de All stars. Ik zelf viel halverwege ER1 voor het eerst in toen Eva en ik meen Frank (?) mot hadden over de zoekgeraakte duikbril.
Groetjes

Over all-stars kan ik nog niet veel zeggen. Over de vorige expedities kan ik je wel zeggen dat ik ze allemaal heb gezien. Was een even grote fan als jullie van expeditie robinson en soms kan ik zelf nog niet beseffen dat ik heb meegemaakt. Jullie zien dus als je ooit wil meedoen hoe rap het kan veranderen.
Wat de andere expeditieleden betreft van andere jaren. Ik ken er nu al heel wat, we komen ze hier en daar wel eens tegen op een feestje en eens een robinson altijd een robinson. ::tandpastasmiley:: ::bravo::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #231 Gepost op: 6-12-2004, 23:10:13 »
Inderdaad Jeroen onze Belgische chocolade, en dus ook de chocolade van Peter is zeker de beste en beroemd in binnen- en buitenland....Mmmm... met Sinterklaas en ook inderdaad weer met Pasen kunnen wij genieten en terecht trots zijn op "onze" chocolade...

Wie België verlaat zonder chocolade is nooit in België geweest. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #232 Gepost op: 6-12-2004, 23:11:07 »
Inderdaad Jeroen onze Belgische chocolade, en dus ook de chocolade van Peter is zeker de beste en beroemd in binnen- en buitenland....Mmmm... met Sinterklaas en ook inderdaad weer met Pasen kunnen wij genieten en terecht trots zijn op "onze" chocolade...


jaaaaaaa ik als Nederlander wil even zeggen dat GUYLIAN de beste en lekkerste belgische chocolade zeevruchten zijn...hmmm.... ::ok::
Gelukkig ook hier te krijgen  :P

Groetjes
Sandra

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #233 Gepost op: 6-12-2004, 23:13:55 »
 ::rofl:: Peter dat is helemaal waar jij als Chocoladeverkoper moet dat weten ik vind belgische pralinekkes ook lekker hoor  ::rofl:: maar die guylin chocolade zijn ook lekker eigenlijk is alle chocolade lekker haha helaas op het eiland niet verkrijgbaar  ::rofl:: ik ga me inschrijven en hopen dat ik wordt uitgekozen zullen we heel veel selecties zijn he Peet? Groetekkes Nicky uit Amsterdam  ;)

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Tanden poetsen
« Reactie #234 Gepost op: 6-12-2004, 23:14:52 »
Peter, klopt het dat jullie op het eiland in die 46 (?) dagen nooit je tanden hebben kunnen poetsen??

PS Check ff een keer je Inbox als je ingelogd bent...

BVD ::tandpastasmiley::
Onze tanden poetsten we met de vezels van onze rode vruchten dat we aten. Onze tanden waren ook nooit zo vuil daar je daar geen cola of snoep of andere dingen had. Alles was gezond zoals kokosnoot, rode vrucht en vis.

Wat mijn petje betreft die kun je bestellen bij Rebel op de site www.rebel.be en vraagt daar aan Steven Spillebeen zo'n Petje van mij op expeditie robinson. Die zullen je dan wel één toesturen. Hopelijk ben je tevreden en toondeboon wees gerust je valt me niet lastig. Je mag gerust steeds uw vragen stellen. ::zwaai::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #235 Gepost op: 6-12-2004, 23:15:43 »


jaaaaaaa ik als Nederlander wil even zeggen dat GUYLIAN de beste en lekkerste belgische chocolade zeevruchten zijn...hmmm.... ::ok::
Gelukkig ook hier te krijgen  :P

Groetjes
Sandra
Die van mij zijn nog net ietsjes beter. ::rofl:: ::tandpastasmiley:: ::rofl:: ::zwaai::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #236 Gepost op: 6-12-2004, 23:17:52 »
Peter stopt er speciale vulling in haha  ::zwaai::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #237 Gepost op: 6-12-2004, 23:18:00 »
::rofl:: Peter dat is helemaal waar jij als Chocoladeverkoper moet dat weten ik vind belgische pralinekkes ook lekker hoor  ::rofl:: maar die guylin chocolade zijn ook lekker eigenlijk is alle chocolade lekker haha helaas op het eiland niet verkrijgbaar  ::rofl:: ik ga me inschrijven en hopen dat ik wordt uitgekozen zullen we heel veel selecties zijn he Peet? Groetekkes Nicky uit Amsterdam  ;)
Nicky, ik heb geprobeerd je te bereiken maar het mislukte. Vraag maar aan Marjolein als mijn chocolade goed is. Alle expeditieleden hebben er al van geproefd en ze vonden ze super maar ja ze zijn zoals ik: uitmuntend ::rofl::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #238 Gepost op: 6-12-2004, 23:20:34 »
Jammer Peter dat het mislukt grrr haha was wel leuk geweest als je lid wordt :) misschien lukt het ook nog wel hihi hoe vond lisanne :) zo heet je dochertje toch dat ze haar papa zag op tv zag? Groetekkes van Nicky

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #239 Gepost op: 6-12-2004, 23:22:14 »

Die van mij zijn nog net ietsjes beter. ::rofl:: ::tandpastasmiley:: ::rofl:: ::zwaai::

hmmmmm nu maak je me wel ERG nieuwsgierig...nog beter dan GUYLIAN??? hmmmmmmmm  ::rofl::
Toch maar weer eens naar Belgie komen dan  ::joehoe::