Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 243694 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #320 Gepost op: 14-12-2004, 00:00:01 »
ik vond Peter vanaf het begin al tof samen met Marjo en Frank samen allemaal anders van karakter  ::rofl:: maar dat maakt de expeditie juist leuker neem byvoorbeeld Klaar een appart gevalletje maar toch heel ver gekomen Ik vind dat de casting van Expeditie Robinson de juiste kandidaten dit jaar weer gekozen hebben ik hoorde ergens dat Frank al eerder had aangemeld had voor de Expeditie verleden jaar ofsow las ik op een site maar hij was net te laat ermee helaas maar hij heeft de overwinning gehaald hij kwam zag en overwon  ::rofl:: en ik zeg er eerlijk bij een betere winaar als Frank is er niet maar volgend jaar hoop ik dat Peter gaat winnen en dan is er helemaal geen betere winaar meer Peet niet zo bescheiden hé haha je gaat het winnen!!!!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #321 Gepost op: 14-12-2004, 00:01:19 »
jah he Peter  ::rofl:: Dankje wel EPHfan :)

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #322 Gepost op: 14-12-2004, 00:02:50 »
Wat nog leuker is dat mijn man nogal gevaarlijk werk heeft waar "stoere" mannen werken en dan had hij het over ER expres....hahahaha....je had ze moeten horen...macho's... ::rofl::

maar goed...ik ga slapen lieverds!!

Truste voor straks  ::bravo::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #323 Gepost op: 14-12-2004, 00:03:33 »
daag EPH Fan....Tot morgen ?????
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #324 Gepost op: 14-12-2004, 00:04:16 »
ik ga mijn kandidatuur niet stellen hoor. Ik ben niet zo moedig als jullie de kandidaten. Daarom heb ik zo'n bewondering voor al diegenen die al door de preselectie zijn geraakt.. Maar wat is eigenlijk het zwaarste tijdens zo'n expeditie ? het gemis van je gezin, de honger, de proeven, de warmte, de angst (insecten,giftige vissen.....)?
Bij mij Daino het gemis van mijn gezin. Dat had ik enorm onderschat. Al de rest ging vrij goed wat ook moeilijk was is de druk van het spel.
Jij bent ook nog wakker? ::bravo::

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #325 Gepost op: 14-12-2004, 00:05:05 »
ik vond Peter vanaf het begin al tof samen met Marjo en Frank samen allemaal anders van karakter  ::rofl:: maar dat maakt de expeditie juist leuker neem byvoorbeeld Klaar een appart gevalletje maar toch heel ver gekomen Ik vind dat de casting van Expeditie Robinson de juiste kandidaten dit jaar weer gekozen hebben ik hoorde ergens dat Frank al eerder had aangemeld had voor de Expeditie verleden jaar ofsow las ik op een site maar hij was net te laat ermee helaas maar hij heeft de overwinning gehaald hij kwam zag en overwon  ::rofl:: en ik zeg er eerlijk bij een betere winaar als Frank is er niet maar volgend jaar hoop ik dat Peter gaat winnen en dan is er helemaal geen betere winaar meer Peet niet zo bescheiden hé haha je gaat het winnen!!!!!

Hier moet ik nog even op reageren....het zijn ook allemaal andere kandidaten maar ik heb een brede smaak  ::rofl::....ik vind snel mensen leuk...er zit altijd wel wat leuks in een mens wat me aantrekt!
Maar of Peter gaat winnen...het zal heel moeilijk worden want er gaan veel leuke gasten mee...ik ben heel benieuwd!!

Truste allemaal en tot morgen  ::zwaai::

Groetjes
Sandra

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #326 Gepost op: 14-12-2004, 00:05:17 »
Weltrusten EPHFan :) ik zie je wel weer gauw op het Forum ow jah Peter nou je het zegt  ::rofl:: het is al 10 over 12 het was echt een gezellige avondje toch Peter? Hartstikke bedankt voor de gezelligheidddd was echt leuk! morgen heb ik Stage wordt een lange dag loop stage in een herenmodezaak dus Peter kom gerust een keertje gezellig langs kan je een pak met een das kopen  ::tandpastasmiley:: doei doei Groetjes Nicky  :)

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #327 Gepost op: 14-12-2004, 00:06:04 »
ja, maar ik ga nu slapen... ik hoor je morgen wel terug.. Bedankt voor je tijd, want ik weet dat het voor jou ook druk is met je gezin, de winkel, ER.....
Het is altijd leuk zo met heel de familie Reality... Morgen komen er enkele foto"s die ik genomen heb op de fandag op deze site.... Zag je reeds die van Mechelen Peter ?
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #328 Gepost op: 14-12-2004, 00:06:49 »
ik vond Peter vanaf het begin al tof samen met Marjo en Frank samen allemaal anders van karakter  ::rofl:: maar dat maakt de expeditie juist leuker neem byvoorbeeld Klaar een appart gevalletje maar toch heel ver gekomen Ik vind dat de casting van Expeditie Robinson de juiste kandidaten dit jaar weer gekozen hebben ik hoorde ergens dat Frank al eerder had aangemeld had voor de Expeditie verleden jaar ofsow las ik op een site maar hij was net te laat ermee helaas maar hij heeft de overwinning gehaald hij kwam zag en overwon  ::rofl:: en ik zeg er eerlijk bij een betere winaar als Frank is er niet maar volgend jaar hoop ik dat Peter gaat winnen en dan is er helemaal geen betere winaar meer Peet niet zo bescheiden hé haha je gaat het winnen!!!!!
Ken je het liedje. Het is moeilijk bescheiden te blijven wanneer je stoer bent als ik. Zo stoer zo charmant en zo aardig dat zie je in één ogenblik. Ik denk als ik kijk in de spiegel, daar staat een geweldige vent,... HA HA HA ::rofl::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #329 Gepost op: 14-12-2004, 00:09:41 »
 ::tandpastasmiley:: dat is volgens mijn een belgisch liedje die kon ik nog niet maar zo te zien klinkt het wel humoristisch jah het is zeker gezellig Dainootjuh hele grote family hier he.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #330 Gepost op: 14-12-2004, 00:11:36 »

Ken je het liedje. Het is moeilijk bescheiden te blijven wanneer je stoer bent als ik. Zo stoer zo charmant en zo aardig dat zie je in één ogenblik. Ik denk als ik kijk in de spiegel, daar staat een geweldige vent,... HA HA HA ::rofl::

Volgende fandag zing jij een liedje Peter !!! hahaha ::tandpastasmiley::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #331 Gepost op: 14-12-2004, 00:14:44 »
Idols is misschien ook wel leuk voor Peter  ::rofl::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #332 Gepost op: 14-12-2004, 00:17:48 »
ik ga nu echt slapen... Tot morgen Nicky, Peter.  Peter groeten aan Nathalie ok ???
Welterusten iedereen !!!!!!!!! ::zwaai::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #333 Gepost op: 14-12-2004, 00:19:40 »
doeiiiii Daino -x- slaap lekker tot morgen lijk wel of ik vanavond sluit komt denk ik omdat ik actief ben heb gewerkt vanavond   Nicky

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #334 Gepost op: 14-12-2004, 00:22:40 »
ik ga nu echt slapen... Tot morgen Nicky, Peter.  Peter groeten aan Nathalie ok ???
Welterusten iedereen !!!!!!!!! ::zwaai::
Slaap lekker iedereen tot morgen zelfde tijd zelfde zender. ::bravo:: ::joehoe::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #335 Gepost op: 14-12-2004, 00:24:00 »
haha doei doei slaap lekker Peter Daino tot morgen gezellig over koetjes en kalfjes praten ow jah Peter had je me mailtje laatst nog gekregen! doegggg

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #336 Gepost op: 14-12-2004, 09:17:57 »

Ken je het liedje. Het is moeilijk bescheiden te blijven wanneer je stoer bent als ik. Zo stoer zo charmant en zo aardig dat zie je in één ogenblik. Ik denk als ik kijk in de spiegel, daar staat een geweldige vent,... HA HA HA ::rofl::

Hahaha...Ik ken dat liedje heel goed, is Peter Blanker, een nederlanderse zanger en ik heb een videoclip ervan...zal ik het je sturen Peter?  ;)
Geintje want is 74 MB!
Echt een tof liedje en als je het hoort moet je meezingen!!
Dat wil ik je ook wel eens horen zingen Peter  ::rofl::
Aan zelfvertrouwen geen gebrek zo te horen? Ik hou me :-X

Groetjes
Sandra



Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #337 Gepost op: 14-12-2004, 09:50:25 »

Bij mij Daino het gemis van mijn gezin. Dat had ik enorm onderschat.


Typisch Mannen ha ha ha ha  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ;)


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #338 Gepost op: 14-12-2004, 12:33:05 »
Peter, lees je de andere forums hier ook (relaxhoek, huiskamer, csc  :P ) en ga je ons ook helpen met het opsporen van de mol?  :)

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #339 Gepost op: 14-12-2004, 17:34:11 »
Peter ik vind het zo fijn dat jij, Ernestine, Mitchell, Shandi hier komen posten.. Frank daar weten we van dat hij niet zo thuis is met computers, maar waarom komt Marjolein nooit eens langs noch Matthias ??? Zij waren toch 2 en 3 in de competitie....
Zie jij die nog ??? Marjolein was ook niet in Utopolis noch in Amersfoort heeft zij misschien gebroken met alles na Robinson, denkende dat ze toch misschien had kunnen winnen en na de soms niet altijd fraaie commentaar op de forumsites ? :-[
Kieke en Nathalie go for it !!