Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 14302 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 5
« Gepost op: 2-10-2004, 20:51:46 »
Hier alvast een topic voor morgen! Post hier álles over deze aflevering! ::ok::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 3-10-2004, 11:51:20 »
Wordt leuk als Zuid erachter komt dat er voedsel is gejat
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 3-10-2004, 13:17:55 »
Wordt leuk als Zuid erachter komt dat er voedsel is gejat

Jaaa spannend ik heb er zin an ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 3-10-2004, 17:58:06 »
Ik kan niet wachten,,,,,, ben zo benieuwd wie er nu uitgaat!!! en of de mangrovers het goed met elkaar kunnen vinden!!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 3-10-2004, 17:59:38 »
Ik kan niet wachten,,,,,, ben zo benieuwd wie er nu uitgaat!!! en of de mangrovers het goed met elkaar kunnen vinden!!!!

Nog maar 2 uurtjes, rustig maar Mapel ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 3-10-2004, 18:01:06 »


Nog maar 2 uurtjes, rustig maar Mapel ;D

hehehe het kriebelt al ::tandpastasmiley::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 3-10-2004, 19:11:45 »
Ernestine krijgt een dipje vrees ik...
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 3-10-2004, 19:21:15 »
haha nou ik ben precies Mapel ik vind het ook spannend over 2 uur weten we wie eruit is en begint over een uur al!! hoop dat Bitchel eruit gaat haahahahahaha

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 3-10-2004, 19:29:31 »
haha nou ik ben precies Mapel ik vind het ook spannend over 2 uur weten we wie eruit is en begint over een uur al!! hoop dat Bitchel eruit gaat haahahahahaha
Zou ik ook niet heel rouwig om zijn maar vrees dat dat voorlopig nog niet gaat gebeuren ::ohno::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 3-10-2004, 20:07:29 »
Ik denk Jeroen ! ::rofl::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #10 Gepost op: 3-10-2004, 21:48:16 »


Ronald tegen de interviewer: "Ik hou niet van tactische spelletjes, fraukje moet eruit
want zij is de zwakste. Even later tegen Mo: "Wij gaan samen naar de samensmelting,
blablabla. Wie is hij om te zeggen dat Fraukje de zwakste is, hij is zelf de zwakste,
maar maant zich nog steeds de leider van de groep.
Geen wonder dat de KLM van hem af wilde..wat een loser.

Stom dat de Mangrove groep vorige week niet heel het kamp hebben leegeroofd. Dan hadden
ze nu op het stand kunnen liggen.

Wat is die Mitch toch irritant
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #11 Gepost op: 3-10-2004, 21:55:10 »
Ronald tegen de interviewer: "Ik hou niet van tactische spelletjes, fraukje moet eruit
want zij is de zwakste. Even later tegen Mo: "Wij gaan samen naar de samensmelting,
blablabla. Wie is hij om te zeggen dat Fraukje de zwakste is, hij is zelf de zwakste,
maar maant zich nog steeds de leider van de groep.
Geen wonder dat de KLM van hem af wilde..wat een loser.

Stom dat de Mangrove groep vorige week niet heel het kamp hebben leegeroofd. Dan hadden
ze nu op het stand kunnen liggen.

Wat is die Mitch toch irritant
Geniet je nog wel een beetje van ER, findingnemo?
Ik vond het in ieder geval weer een heerlijke aflevering! Vooral de oplopende spanningen in de mangrove. En het charme-offensief van Marjolein, of de 2 meisjes op het strand, waar hebben we dat eerder gezien???  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #12 Gepost op: 3-10-2004, 21:55:16 »
Het is Frouke, Finding Nemo.
Ik vind Mohamed zeer acherbaks en acherdochtig, daar waar Ronald gewoon sociaal probeert te doen, en een goede sfeer in het kamp probeert te bewaren. Mohamed zorgt voor tweesplijt.
Frouke, en ook Kelly, liggen enkel in de zon beetje bruin te worden, alsof ze op vakantie zijn. En je kan niet altijd maar verwachten als meisje dat je geen zware taken hoeft te doen. Waar is de zg. emancipatie waar ze altijd mee schermen? Trouwens, je hoort Shandinella toch ook niet zeuren?

Offline connick

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #13 Gepost op: 3-10-2004, 22:01:42 »
Ik vind Mohamed zeer acherbaks en acherdochtig


Het is achTerbaks Robinsonner...

Ik denk dat jij naar een ander programma kijkt dan mij;
hoe kan je het anders opnemen voor een looser en kontdraaier
als Ronald?
Eerst is het: "Jeroen weg is het verlies van een stem in mijn
voordeel" en daarna weer "we hebben gewonnen, ik ben even veilig
voor een paar dagen dus er gaat een frisse wind door het kamp
waaien". Ik hoor iets te veel "IK" bij Ronald...

« Laatst bewerkt op: 3-10-2004, 22:04:02 door connick »

Offline sandy35

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #14 Gepost op: 3-10-2004, 22:13:09 »
nou, ik heb weer genoten hoor!! ::jaja::
ik snap alleen jeroen niet helemaal....eerst weg, dan weer niet, dan toch maar wel, en na dagen twijfelen eindelijk opgehoepeld!! ;D

ik vond Mo ook niet aardig tegenover Ronald, hij mag dan misschien niet populair zijn, maar om iemand openlijk in de zeik te zetten, in de hoop op meer zieltjes, vind ik gewoon onsympathiek ::niet-ok::

geweldig, die toestanden in de mangrove.... 8)
ik vraag me af of Mitch erheen had gegaan als zij weg had gemoeten...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #15 Gepost op: 3-10-2004, 22:26:41 »
Ik vond 't 'n erg leuke aflevering!  ::ok::

Die spanningen in de mangrove zijn echt heerlijk.  ;D Ik vond 't eik echt vreemd dat ze 't tot nu toe zo goed met elkaar konden vinden, want ik had wel verwacht dat de karakters van Mick en Klaar zouden botsen. En dat zie je dus nu ook duidelijk gebeuren. Ik had wel niet verwacht dat ook Ernestine zich zou gaan ergeren aan Klaar. 't kan voor Klaar nog wel 'ns heel moeilijk worden met die twee als blok tegen haar.  :-\\

Tja, Jeroen eruit. Ik vind 't 'n beetje zwak van 'm, want hij leek lichamelijk niks te mankeren. Volgens mij is was hij idd bang voor de volgende eilandraad, waar hij grote kans had om te worden weggestemd met z'n zwarte stem. Ik vind 't wel jammer dat hij niet meer uit de verf is gekomen tijdens de expeditie, want volgens mij is 't in 't echt wel 'n leuke jongen. Helaas was hij in de expeditie vrij onopvallend.

Ik ben wel blij dat de nieuwelingen in de kampen toch wel geaccepteerd worden en er niet gelijk uitliggen. Marjolein redt 't denk ik nog wel effe, omdat iedereen genoeg krijgt van Mitch. Ik vond 't van Mitch ook niet echt clever dat ze op Peter heeft gestemd en niet op Marjolein, want dan had ze de kans dat ze evenveel stemmen als haar had kunnen vergroten. Ik denk dat ze iig de volgende van kamp Noord is die eruit vliegt.

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Aflevering 5
« Reactie #16 Gepost op: 3-10-2004, 22:34:26 »
Ik vind Mohamed zeer acherbaks en acherdochtig


Het is achTerbaks Robinsonner...

Ik denk dat jij naar een ander programma kijkt dan mij;
Connick: het is "dan IK"

Okee okee en nu ophouden...  :P

Ik heb het een beetje gehad met Ronald de hoogvlieger, tot nu toe gaf ik hem telkens het voordeel van de twijfel, maar nee. Nu niet meer. Hij vreest natuurlijk voor zijn eigen hachje maar als hij zo blijft zeuren over de zwakste schakel dan wordt hij er zelf één, onder het mom van: wat je zegt ben je zelf  ;D

Ik vond het wel lullig dat hij zijn familie niet te spreken kreeg.
Angel of the first degree

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #17 Gepost op: 3-10-2004, 22:39:05 »
Dat was het weer voor deze week...

Mick als verzoener in de mangrove...geweldig! Wie had dat ooit gedacht? Maar de vrede was voor korte duur...Ik begrijp alleen niet dat ze daar uitgebreid voor die voedselkist stonden te discussieren...Maar goed, het is natuurlijk ook wel moeilijk om te beslissen...Mijn eerste reactie was: meenemen...jij hebt toch ook honger? Maar je weet nooit hoe je handelt op zo'n eiland, daar ben ik van overtuigd.

Wat betreft Ronald...Ik vind ook dat hij probeert zijn hachje te redden door aan te pappen met Mo...maar ik denk niet dat hij zelf door heeft dat hij net zo goed tactisch bezig is als Mo, Kelly en Frouke...Maar dat tactische hoort het toch gewoon bij? Het is lullig als je er als deelnemer de dupe van wordt, maar als je er voordeel uit kan halen lijkt het me dat het makkelijk beslissen is...Het is gewoon een hard spel.

Ik heb me weer staan te verbazen over de power van Mo...Rennen en vliegen in proeven, eten zoeken...Het is gewoon niet terecht als hij er nu uit zou worden gestemd. Jeroen daarentegen is voor mij echt diep gezonken...Wat een wispelturig ventje...Het is voor hemzelf, maar ook voor het programma beter dat ie eruit gestapt is...

Ik vind overigens dat Shandinella een beetje aan het wegvallen is...je ziet zo weinig van dr tijdens de afleveringen? Of zijn hier andere meningen over????? Bij de proef presteerde ze overigens top!

Schade dat Mitch nog niet in de mangrove gedumpt is...dat had ik wel willen zien met Mick ;D

Fijne avond nog...ik nestel me op de bank voor de Day After!

There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Aflevering 5
« Reactie #18 Gepost op: 3-10-2004, 22:43:03 »
Eigenlijk is het enige écht krachtige wat ik van Shandinella heb gezien haar uitbarsting van vorige week...

Ik moest echt lachen om de indianenkledij van Frank... 2 LAPJES!!!  ;D
Angel of the first degree

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 5
« Reactie #19 Gepost op: 3-10-2004, 23:13:50 »


Ronald tegen de interviewer: "Ik hou niet van tactische spelletjes, fraukje moet eruit
want zij is de zwakste. Even later tegen Mo: "Wij gaan samen naar de samensmelting,
blablabla. Wie is hij om te zeggen dat Fraukje de zwakste is, hij is zelf de zwakste,
maar maant zich nog steeds de leider van de groep.
Geen wonder dat de KLM van hem af wilde..wat een loser.

Stom dat de Mangrove groep vorige week niet heel het kamp hebben leegeroofd. Dan hadden
ze nu op het stand kunnen liggen.

Wat is die Mitch toch irritant

Yeah right...Wat is die Ronald een viezerik zeg.....Die zit al vanaf dag een te rekenen en wil zogenaamd geen spelletjes..Ondertussen is hijzelf daarmee het hardst bezig.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos