Poll

Wat zal er uiteindelijk gebeuren met de mangrovebewoners?

- worden ontdekt, nog voor de samensmelting
0 (0%)
- worden ontdekt, maar pas na de samensmelting
1 (2.7%)
- geven allemaal op, mangrovekamp blijft leeg
0 (0%)
- geven allemaal op waarna er later nieuwe bewoners komen
1 (2.7%)
- 1 of meer bewoners mogen terugkeren op het moment van de samensmelting
6 (16.2%)
- 1 of meer bewoners mogen terugkeren ergens na de samensmelting
4 (10.8%)
- 1 of meer bewoners mogen terugkeren net voor de finale
7 (18.9%)
- 1 van de bewoners komt uiteindelijk direct in de finale
16 (43.2%)
- anders, nl.  .....
2 (5.4%)

Totaal aantal stemmen: 37

Auteur Topic: Wat gebeurt er uiteindelijk met het mangrovekamp en de mangrovebewoners?  (gelezen 8109 keer)

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wat gebeurt er uiteindelijk met de mangrovebewoners? Ik ben persoonlijk toch wel erg benieuwd hoe dit gaat lopen! Gedeeltelijk is dit natuurlijk koffiedikkijken, en veel hangt ook af van wat Ernst-Paul en consorten bedacht hebben, vandaar dat je ook te allen tijde je stem kunt wijzigen. Ik kwam zelf aan onderstaande mogelijkheden, die je ook weer terugvindt in de te kiezen opties:
Wat gebeurt er met de mangrovebewoners?
- worden ontdekt, nog voor de samensmelting
- worden ontdekt, maar pas na de samensmelting
- geven allemaal op, mangrovekamp blijft leeg
- geven allemaal op waarna er nieuwe bewoners komen (die wellicht niet eens weten dat er al eerder bewoners geweest zijn!)
- 1 of meer bewoners mogen terug keren op het moment van de samensmelting
- 1 of meer bewoners mogen terug keren ergens na de samensmelting, wellicht omdat er te veel kandidaten hebben opgegeven waardoor het eiland te snel ontvolkt zou raken (iets dergelijks is m.i. al eens gebeurd in de eerste of tweede ER).
- 1 of meer bewoners mogen terug keren net voor de finale (net als vorig jaar, toen Ilona zich mocht voegen bij de laatste 4 op de evenwichtsbalk)
- 1 van de bewoners komt uiteindelijk direct in de finale (waarbij er tussen 3 personen gekozen mag worden)
- anders……
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
een mangrove bewoonster ::bravo:: komt zo direct in de finale.
and I'm talking about KLAAR! ::bravo:: ::ok:: ::bravo:: ::ok::
Gek zijn is gezond

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
 Nou ...Ik denk dat het Mick zal worden...die terug gaat komen.
                        ::rofl::

Offline Bernard

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Misschien moeten ze me de mangrove-bewoners die overblijven nog eerst wel een robinsonproef doen om te bepalen wie er rechtstreeks in de finale kan komen?
 ::jaja::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Ik vraag het me echt af. Rechtstreeks naar de finale lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Stel dat Ernestine het langste blijft, niemand kent haar en niemand stemt dus ook op haar. Maar wat er wel gaat gebeuren?  ???

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik vraag het me echt af. Rechtstreeks naar de finale lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Stel dat Ernestine het langste blijft, niemand kent haar en niemand stemt dus ook op haar. Maar wat er wel gaat gebeuren?  ???
Ja, rechtstreeks naar de finale lijkt me ook niet zo waarschijnlijk. Maar stel dat Ernestine rechtstreeks in de finale komt, en de afgevallen kandidaten moeten kiezen tussen 1 of 2 finalisten die ze niet mogen, of niet Robinsonwaardig vinden, en Ernestine, dan kiezen ze misschien toch wel voor Ernestine als ze horen hoe zij al die weken heeft moeten overleven in de rimboe.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Kan het niet zijn dat ze wel direct naar de finale gaan maar dat wij als kijker weer mogen stemmen wie er wint? Wij kennen Ernestine bijv. namelijk wel en kunnen dus wel kiezen wie we een waardiger robinson vinden.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Kan het niet zijn dat ze wel direct naar de finale gaan maar dat wij als kijker weer mogen stemmen wie er wint? Wij kennen Ernestine bijv. namelijk wel en kunnen dus wel kiezen wie we een waardiger robinson vinden.

Dat denk ik eik wel ja. Op deze manier wordt 't stemmen immers 'n stuk eerlijker, want ik denk dat de expeditieleden toch ook hun contact met de finalisten mee laten wegen in hun stem. En als ze met de finalist uit de mangrove bijna niks op hebben gehad, denk ik niet dat ze daar snel op zullen stemmen. Of er moet 'n slecht contact zijn geweest met de andere finalist(en). Alleen dan zou iemand als Ernestine kans maken om te winnen. Vandaar dat ze waarschijnlijk ervoor kiezen om ons te laten winnen. Ben wel benieuwd of we dan dit jaar weer 'n aparte Belgische en Nederlandse finale krijgen na al 't gedoe daarom vorig jaar.  ::)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Ik zag gisteren een vooruitblik en Shandinella had mensen gezien!!!!! :o :o
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik zag gisteren een vooruitblik en Shandinella had mensen gezien!!!!! :o :o
Ja, heb ik ook gezien. Het leek wel een spoiler: morgen is de samensmelting een feit  en de mangrovebewoners worden ontdekt  ;)
Maar misschien proberen de makers ons wel op het verkeerde been te zetten, en gaat dit helemaal niet over de uitzending van morgen, maar pas over volgende week. Dat hebben ze vorig jaar ook een paar keer geflikt. Maar we zullen zien!
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Ja, kzag het net ook :o
Ik denk dat ze zondag worden ontdekt omdat de vorige aflevering was afgelopen toen de mangrovebewoners weer weggingen en kamp Zuid weer terugkwam. Daarom denk ik dat Shandinella zei dat ze mensen zag...
« Laatst bewerkt op: 9-10-2004, 18:48:14 door button4ever »
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ja, kzag het net ook :o
Ik denk dat ze zondag worden ontdekt omdat de vorige aflevering was afgelopen toen de mangrovebewoners weer weggingen en kamp Zuid weer terugkwam. Daarom denk ik dat Shandinella zei dat ze mensen zag...
Bedoel je dat de mangrovers door Shandinella gezien werden toen ze met hun buit van het kamp wegliepen? Maar ze zijn gaan stelen in kamp Noord (de Belgen + Marjolein) toen die naar de eilandraad moesten. De mensen van kamp Zuid waren toen gewoon in hun kamp.
Zie voor verdere specualaties trouwens ook het topic
Re: Volgende week in Expeditie Robinson...
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het voorstukje van vrijdag/zaterdag waarbij Shandinella meent mensen te zien in de mangrove heeft nog weinig invloed op het stemgedrag van deze poll. Pas 1 stem voor de optie "ontdekt na de samensmelting".
Ik denk zelf overigens dat Shandinella wel iets meent te zien, maar dat ze nog niet door heeft dat het expeditie Robinsonners zijn, en dus dat de mangrove-bewoners nog een tijdje door mogen gaan. Althans, dat hoop ik, want het zou toch zonde zijn als ze echt ontdekt worden en het mangrovesprookje uit is.  ::zwaai::
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Ik denk gewoon dat diegenen die in de mangrove nog zitten bij de samensmelting gewoon mee mogen doen... Daar blijven zitten tot in de finale dat zou wel heel lang duren !
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Dat is na deze aflevering wel duidelijk. Volgende week Micj en Mitch die elkaar weer terug zien. ER 2004 begint echt te vonken! Super!  ::ok::

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Hoe gaan we nu het mangrovekamp noemen????????? Ben wel erg benieuwd wanneer en hoe de oud-mangrove bewoners (euhm, klopt al niet meer, shandinella heeft nooit in de mangrove gezeten) het op moeten nemen tegen de anderen.  ;D
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Volgens mij komen er straks op het einde twee proeven, één voor de mensen die niet weggestemd zijn en één voor de mangrove-bewoners. En de twee winnaars gaan dan door naar de finale, waar het publiek de uiteindelijke Robinson mogen kiezen. Geen idee of het klopt.  :-X
Nog even niks.

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
 ??? Ja dat zou heel goed kunnen, ik verheug me in dat geval al op de gezichten van de twee die dachten dat ze samen in de finale zouden zitten  :o 
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Enola

  • Forumlid
een mangrove bewoonster ::bravo:: komt zo direct in de finale.
and I'm talking about KLAAR! ::bravo:: ::ok:: ::bravo:: ::ok::

idd KLAAR (of Ernestine!)
petje af

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hoe gaan we nu het mangrovekamp noemen????????? Ben wel erg benieuwd wanneer en hoe de oud-mangrove bewoners (euhm, klopt al niet meer, shandinella heeft nooit in de mangrove gezeten) het op moeten nemen tegen de anderen.  ;D
Heel simpel: de verstekelingen. Zo worden ze ook genoemd door de makers van ER. Alleen zijn ze nu verstekelingen op een verlaten schip (waarbij dan steeds een drenkeling aanspoelt die ze al dan niet aan boord kunnen hijsen)  >:D
Je moet het complot smeden als het heet is.