Poll

Wat zal er uiteindelijk gebeuren met de mangrovebewoners?

- worden ontdekt, nog voor de samensmelting
0 (0%)
- worden ontdekt, maar pas na de samensmelting
1 (2.7%)
- geven allemaal op, mangrovekamp blijft leeg
0 (0%)
- geven allemaal op waarna er later nieuwe bewoners komen
1 (2.7%)
- 1 of meer bewoners mogen terugkeren op het moment van de samensmelting
6 (16.2%)
- 1 of meer bewoners mogen terugkeren ergens na de samensmelting
4 (10.8%)
- 1 of meer bewoners mogen terugkeren net voor de finale
7 (18.9%)
- 1 van de bewoners komt uiteindelijk direct in de finale
16 (43.2%)
- anders, nl.  .....
2 (5.4%)

Totaal aantal stemmen: 37

Auteur Topic: Wat gebeurt er uiteindelijk met het mangrovekamp en de mangrovebewoners?  (gelezen 8108 keer)

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik vond dat de moerasketiers in aflevering 6 nog wel even grote risico's namen:
Dat Klaar en Erna 's ochtends vroeg naar het strand gingen om even de ruimte te hebben en in de zee te kunnen zwemmen dat kan ik nog begrijpen, hoewel niet zonder risico met zo'n vroege visser als Frank in de buurt.
Maar dat Mick zijn Bandana-sjaal (in de kleuren van de Belgische vlag) expres mee nam uit kamp Noord om ze zo een hint te geven dat Mick wel eens de dader zou kunnen zijn, vond ik niet echt slim. Stel dat ze een klopjacht zouden gaan organiseren op het eiland!
Verder viel het me deze keer op dat er een enorm rookgordijn uit de mangrove omhoog steeg, en dat kwam omdat ze op zeer hoog vuur aan het koken waren. Maar goed dat de samensmeltingsboot niet onder etenstijd langs kwam varen!
En dan natuurlijk het bespioneren van de boot! Als ik hun was geweest had ik me toch wat meer verscholen gehouden in het mangrovewoud. En de conclusie dat de samensmelters naar een ander eiland zouden gaan, die zou ik zelf niet zo snel getrokken hebben. Sterker nog, ik had verwacht dat de boot weer terug zou keren naar 1 van de 2 oude kampen, danwel naar een ander strand op hetzelfde eiland.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
ben het met ruizduck eens, naar mijn weten zijn ze nooit na een samensmelting naar een ander eiland gegaan. En ook al waren ze nu met zn allen op een boot, ik had volgens mij nog wel even in de mangrove gewacht of ze echt niet meer terugkwamen, vond het behoorlijk gewaagd dat ze het kamp zo snel overnamen, maar gelukkig pakte het goed voor ze uit en vonden ze al snel die koker dat de opdracht geslaagd was ofzo.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
ben het met ruizduck eens, naar mijn weten zijn ze nooit na een samensmelting naar een ander eiland gegaan. En ook al waren ze nu met zn allen op een boot, ik had volgens mij nog wel even in de mangrove gewacht of ze echt niet meer terugkwamen, vond het behoorlijk gewaagd dat ze het kamp zo snel overnamen, maar gelukkig pakte het goed voor ze uit en vonden ze al snel die koker dat de opdracht geslaagd was ofzo.
Zouden ze die koker niet eerder hebben ontvangen, terwijl ze nog in de mangrove zaten.
Ik vond ze zó opgewerkt hun spulletjes bijelkaar pakken. Ze moeten toen al zeker van hun zaak zijn geweest dat zij hun mangrove definitief mochten verlaten.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
zou je bijna wel zeggen, hoe konden ze anders zó zeker zijn. Bij het stelen (en de pogingen daartoe) waren ze elke keer enorm voorzichtig en nu gingen ze er eigenlijk zo naar toe...

Offline ROOz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mensen Zonder Fantasie Vluchten In De Realiteit
Ja dat was indd niet helemaal duidelijk hoe dat ging..
Ik denk dat ze zo'n brief hebben gehad..Maar dan vraag je je af?Wrom laten ze dat niet zien?! Of de crew was het vergeten... :-\\
WhoeJ~!Begrijp jij wat ik bedoel?..

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Misschien dat ze een hint kregen van de filmcrew?

 


ben het met ruizduck eens, naar mijn weten zijn ze nooit na een samensmelting naar een ander eiland gegaan.


Volgens mij ben je het toch niet helemaal met mij eens,  ;)

want mijns inziens gingen ze in vorige jaren wel steeds naar een nieuw eiland na de samensmelting.

Alleen..., behaalde resultaten in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst, en zeker niet bij deze ER!  :D

Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
haha ik was het met je eens dat ik zelf ook niet zo snel die conclusie zou hebben getrokken dat ze naar een ander eiland gingen...en bij mij kwam dat omdat ik van mening was (een verkeerde mening dus blijkbaar haha) dat ze dat andere jaren ook niet deden..zo alle onduidelijkheden weer uit de wereld?  ::)