Auteur Topic: [Kandidaat Be] Darline  (gelezen 11743 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
[Kandidaat Be] Darline
« Gepost op: 28-08-2004, 14:55:44 »


Leeftijd:  41 jaar

Beroep:    Bankdirectrice

"Ik heb veel bereikt en ik ben vrij optimistisch van aard. Ik wilde zien of ik dat onder extreme omstandigheden ook vol kon houden."
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #1 Gepost op: 30-08-2004, 15:43:00 »
Ik denk dat haar optimisme zwaar op de proef zal worden gesteld.
Gek zijn is gezond

Offline Kritje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit is geen vakantie
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2004, 10:56:56 »
Is onopvallend begonnen, niks positiefs/ niks negatiefs. Zal dus wel een paar aflebveringen volhouden, daarna zien we wel weer.
Klinkt niet als finalist.
Help me, I'm an ER-addict

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2004, 11:06:10 »
was zo onopvallend dat ik eerst naar het plaatje moest kijken wie het eigenlijk was ::vergroot:: Misschien komt het nog ;D
we worden steeds beter op de computer

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2004, 14:03:13 »
was zo onopvallend dat ik eerst naar het plaatje moest kijken wie het eigenlijk was ::vergroot:: Misschien komt het nog ;D

Ze is toch wel even in beeld geweest, maar niets verheffends. Tot nu toe kleurloos. Ze had duidelijk moeite om in de kooi te komen.
Gek zijn is gezond

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #5 Gepost op: 28-09-2004, 13:37:50 »
Darline is een meeloopster die neemt het meestal altijd voor die Mitch De bitch op weg ermee ook!

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #6 Gepost op: 3-10-2004, 22:39:58 »
Ik vond Darline wel sterk vandaag, hoe ze haar hoogtevrees overwon, en hoe ze zo graag haar famil wilde spreken maar niet toe gaf toen haar de telefoon werd aangeboden, en de kans aan Mitch gaf (die volgens mij nog het langste heeft gebeld van iedereen)
Angel of the first degree

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #7 Gepost op: 4-10-2004, 00:14:15 »
Ik vond Darline wel sterk vandaag, hoe ze haar hoogtevrees overwon, en hoe ze zo graag haar famil wilde spreken maar niet toe gaf toen haar de telefoon werd aangeboden, en de kans aan Mitch gaf (die volgens mij nog het langste heeft gebeld van iedereen)
Gaf Darline nu de belminuten aan Mitch? Ik had begrepen dat Darline helemaal niet wilde dat er zout voor belminuten geruild zouden worden. Maar ik zal de video nog eens bekijken (maar niet meer vandaag!), waarbij ik dan ook nog door het knip-en-plakwerk van de regie heen moet kijken. ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #8 Gepost op: 4-10-2004, 00:18:33 »
Hmmm ik weet het eigenlijk niet precies. Ik weet alleen dat ze verdrietig was dat ze haar famil niet kon spreken. Dus vond ik het knap dat ze geen aanspraak maakte op (een deel van) de 4 minuten.

Ik weet overigens niet wat ik zelf zou doen: volgens mij (en dat is voorgaande jaren ook al gebleken) wordt het alleen maar moeilijker wat heimwee betreft als je het thuisfront te spreken krijgt, zeker als je het al een beetje  moeilijk hebt, maar dat ligt natuurlijk helemaal aan de persoon.

Ben blij dat ik niet de enige ben die de videoband nog eens terug gaat kijken haha!
Angel of the first degree

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #9 Gepost op: 4-10-2004, 00:31:07 »
Ik vind haar een beetje een "meelopert" Ze weet niet goed wat ze wil..Ze slijmt met Marjolein en van de andere kant weet ze niet wat ze gaat kiezen...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #10 Gepost op: 4-10-2004, 22:36:38 »
Ik ben ontgoocheld in Darline... 1. Het groene kamp verloor de proef door haar angst om te springen.
2. Waarom ze nu op Marjolein gestemd had en niet op Mitchell... OK het was oorspronkelijk afgesproken maar als je het in de groep gooit kan dat toch geen kwaad om je mening te herzien....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #11 Gepost op: 5-10-2004, 01:29:02 »
Ik ben ontgoocheld in Darline... 1. Het groene kamp verloor de proef door haar angst om te springen.
2. Waarom ze nu op Marjolein gestemd had en niet op Mitchell... OK het was oorspronkelijk afgesproken maar als je het in de groep gooit kan dat toch geen kwaad om je mening te herzien....

1. Ik denk niet dat ze het zelf kon helpen dat ze niet durfte te springen, dus dit vind ik niet haar schuld. Ik vond het aardig goed dat ze het uiteindelijk wel durfte! Daar is heel wat guts voor nodig! Was ze wel op tijd gesprongen was er altijd ook nog kans dat dat team verloor.

2. Omdat, zoals ze zelf al zei: Mitchell meer na aan haar hart ging dan Marjolein. Het nadeel voor de nieuwkomer en het voordeel voor de oudgediende. Iedereen mag zijn/haar mening veranderen, maar het is toch niet verplicht als de hele groep dat bijkans doet en jij daar geen zin in heb?
Angel of the first degree

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #12 Gepost op: 5-10-2004, 08:06:28 »


1. Ik denk niet dat ze het zelf kon helpen dat ze niet durfte te springen, dus dit vind ik niet haar schuld. Ik vond het aardig goed dat ze het uiteindelijk wel durfte! Daar is heel wat guts voor nodig! Was ze wel op tijd gesprongen was er altijd ook nog kans dat dat team verloor.

2. Omdat, zoals ze zelf al zei: Mitchell meer na aan haar hart ging dan Marjolein. Het nadeel voor de nieuwkomer en het voordeel voor de oudgediende. Iedereen mag zijn/haar mening veranderen, maar het is toch niet verplicht als de hele groep dat bijkans doet en jij daar geen zin in heb?

idd ja.
Vooral vwb het stemmen op Marjolein.. Misschien speelt bij Darline ook wel mee dat ze kampoudste is. Ze gaf na het verliezen van de proef aan dat ze zich extra bezwaard voelde,  omdat ze een beetje het 'moeke' van de groep is.
Net zoals Frank misschien een 'vaderfiguur' is ergens.. grappig wel, dat de Nederlanders meteen een leider aanwezen en het bij de Belgen meer dmv een natuurlijk (selectie)proces tot stand lijkt te komen. Ligt misschien ook aan de groep en het soort karakters maar misschien ook wel een stukje cultuurverschil, als je eg ziet wat de verschillen in communiceren zijn tussen de Nederlanders en de Belgen (het directe vs indirecte met name).

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #13 Gepost op: 5-10-2004, 22:39:48 »
Darline gaat de groep ook snel verlaten na Mitchell weet wel bijna cker

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #14 Gepost op: 10-10-2004, 23:40:06 »
Ik krijg steeds meer bewondering voor Darline. Ik kan niet zo goed zeggen waarom precies. Ik mag der wel.

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #15 Gepost op: 11-10-2004, 00:51:06 »
Het feit dat Darline Mitch na haar heetgebakerde reactie influisterde dat het niet gaat om wat je zegt maar om de manier waarop het gezegd wordt, vond ik een sterke zet, ze liet hiermee merken dat ze niet echt tactisch bezig was en dat ze het (volgens mij) zelf ook afkeurde. Ze had het ook achteraf kunnen zeggen.

Mitch zal het wel niet leuk gevonden hebben, dat haar vriendin haar ter plekke niet steunde, en dat ze er ook niet op een Mitchmanier op kon reageren omdat iedereen er omheen stond...
Angel of the first degree

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #16 Gepost op: 13-10-2004, 23:52:44 »
Ik vond het wel mooi van de regie dat ze dat "fluistergesprek" hebben kunnen opnemen, en verstaanbaar zelfs. Ik neem trouwens aan dat de rest van de kampleden dat niet hebben kunnen horen...
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #17 Gepost op: 14-10-2004, 08:50:25 »
Ik denk niet dat Darline het nog lang vol gaat houden in het kamp...mocht Ronald wonder boven wonder in afl. 7 immuniteit ::oink:: behalen, dan vliegt ze er dan al uit, maar anders mag ze denk ik door gaan tot in afl. 8.....denk niet dat zij  zal worden opgenomen in het clubje van vijf.. ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #18 Gepost op: 19-10-2004, 12:13:28 »
Ik denk niet dat Darline het nog lang vol gaat houden in het kamp...mocht Ronald wonder boven wonder in afl. 7 immuniteit ::oink:: behalen, dan vliegt ze er dan al uit, maar anders mag ze denk ik door gaan tot in afl. 8.....denk niet dat zij  zal worden opgenomen in het clubje van vijf.. ::ohno::

Ik denk eik. dat Marjolein dan meer kans maakt om eruit te vliegen dan Darline. Volgens mij is zij toch wel redelijk populair bij de 'groep van 4'.
Nog even niks.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Be] Darline
« Reactie #19 Gepost op: 19-10-2004, 16:50:09 »
is het met Bakkertje eens Darline gaat er eerder uit als Marjolein Darline dat is eigenlijk meer een slijmerdje dan Marjolein Darline die probeert ook aardig te doen tegen de groep van 4