Auteur Topic: Expeditie Robinson is genomineerd voor de Televizierring!  (gelezen 9818 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson is genomineerd voor de Televizierring!
« Reactie #20 Gepost op: 22-10-2004, 23:22:38 »
En nogmaals geniet de bakkert van EP ;D ...kwijl kwijl
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson is genomineerd voor de Televizierring!
« Reactie #21 Gepost op: 23-10-2004, 08:59:02 »
Jammer hoor.Ik had het ze echt gegund.Maar het zat er natuurlijk wel in dat de bauers zouden winnen.De fans van frans bellen allemaal.Als er via internet gestemd had kunnen worden,had ER veel meer kans gehad ;D ;D ;D

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson is genomineerd voor de Televizierring!
« Reactie #22 Gepost op: 23-10-2004, 10:20:33 »
De fans van frans bellen allemaal.Als er via internet gestemd had kunnen worden,had ER veel meer kans gehad ;D ;D ;D

 ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson is genomineerd voor de Televizierring!
« Reactie #23 Gepost op: 24-10-2004, 01:34:27 »
De Bauers zal best leuk zijn hoor, al heb ik het zelf nooit gezien. Maar ik had de Televizierring toch gegund aan ER of de Lama's omdat dat programma's zijn waar door de makers veel meer tijd in wordt gestoken en die originelere concepten zijn. De Bauers is voor de makers een veel makkelijker programma om te maken. Je loopt met een camera de hele dag achter Frans Bauer aan, monteert het geheel op een leuke manier en klaar is het programma! Zoiets als ER vergt juist maandenlange voorbereiding.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline japlo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Expeditie Robinson is genomineerd voor de Televizierring!
« Reactie #24 Gepost op: 24-10-2004, 09:49:12 »
Natuurlijk is het meer dan logisch dat De Bauers de ring hebben gewonnen daar (bijna) heel Nederland wel iets met Frans Bauer heeft. Desalniettemin vind ik het al een hele prestatie dat ER genomineerd was omdat er in mijn werkkring weinig collega's zijn die ER kennen. Ik denk alleen al om deze redenering dat ER HELAAS die ring nooit zal winnen.
Toch gaan we vanavond weer lekker kijken!!
   ::ok::        ::bravo::          ::ok::

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson is genomineerd voor de Televizierring!
« Reactie #25 Gepost op: 24-10-2004, 13:28:24 »
Daarbij komt ook nog dat de meeste mensen niet op een programma stemmen,maar op Frans Bauer.Als hij in ER gezeten had,had dat waarschijnlijk wel gewonnen.
Hetzelfde geldt dan ook voor de tv sterren die Wendy en Reinout gewonnen hebben.Wendy wint al voor het derde jaar.Omdat ze gewoon het bekendste gezicht is van de drie die genomineert zijn.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Expeditie Robinson is genomineerd voor de Televizierring!
« Reactie #26 Gepost op: 24-10-2004, 15:21:03 »
De Bauers zijn eigenlijk geen 'echt' tv-programma, maar de kijkcijfers liften gewoon op het aantal fans van Frans Bauer. ER had moeten winnen, omdat het een 'echt' tv-programma is. Ik hoop wel dat ER volgend jaar wint.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Elizabeth.G

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson is genomineerd voor de Televizierring!
« Reactie #27 Gepost op: 24-10-2004, 17:19:43 »
En nogmaals geniet de bakkert van EP ;D ...kwijl kwijl
::tandpastasmiley:: Jij en het meerendeel van het vrouwenvolk! ::ok::
when the going gets tough, the tough get going!