Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 243584 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #180 Gepost op: 28-11-2004, 12:23:30 »
Ontopic mensen, het wordt voor Peter zo wel heel moeilijk om de vragen terug te vinden.  ::joehoe::

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #181 Gepost op: 28-11-2004, 13:40:15 »
Ontopic mensen, het wordt voor Peter zo wel heel moeilijk om de vragen terug te vinden.  ::joehoe::
::jaja::

Peter, in de kooi hadden jullie heel veel lol met het hele team. Al snel op het eiland ontstonden er spanningen rondom Mick. In hoeverre waren die spanningen er al in het kamp? Of is het na 'jullie vrijlating' echt pas begonnen?
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Toondeboon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maxime 4 PRESIDENT
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #182 Gepost op: 28-11-2004, 16:26:57 »
Ontopic mensen, het wordt voor Peter zo wel heel moeilijk om de vragen terug te vinden.  ::joehoe::

Kijk, dat zijn nog eens wijze woorden......

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #183 Gepost op: 30-11-2004, 14:46:16 »

::jaja::

Peter, in de kooi hadden jullie heel veel lol met het hele team. Al snel op het eiland ontstonden er spanningen rondom Mick. In hoeverre waren die spanningen er al in het kamp? Of is het na 'jullie vrijlating' echt pas begonnen?
Jullie moeten wel beseffen dat er niet altijd spanningen zijn geweest met Mick. Dit komt sterker naar voor dan de werkelijkheid. Zo heeft Mick eens samen met Frank en mij een ganse dag gewerkt aan het bouwen van het toilet. Maar ja dat paste niet in Mick zijn plaatje. Heb momenteel een goeie band met Mick. ::joehoe::

Offline Milano

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #184 Gepost op: 30-11-2004, 15:09:40 »
Hey Peter ik ben zoon van Daino! Het was zeer fijn gister! En ja Mick is echt een toffe gast die niet zo hard en brutaal is als hij lijkt.

En Peter jij bent zoals je overkomt op TV, sympathiek en oprecht

Tot op de fandag


Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #185 Gepost op: 30-11-2004, 15:13:23 »
Hoi Peter,

Was de zondag van de opnames van de finale de eerste keer na de expeditie dat de hele groep Robinsonners elkaar weer tegenkwam?

groetjes Storm
er was eens......

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #186 Gepost op: 30-11-2004, 16:51:50 »
Hoi Peter,

Was de zondag van de opnames van de finale de eerste keer na de expeditie dat de hele groep Robinsonners elkaar weer tegenkwam?

groetjes Storm
Dat iedereen terug samen was bedoel je? Dan moet ik ja antwoorden. Wat de Belgen betreft niet want wij spreken regelmatig eens af. Dat is dan ook weer typisch Belgisch. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #187 Gepost op: 30-11-2004, 19:08:15 »

Dat iedereen terug samen was bedoel je? Dan moet ik ja antwoorden. Wat de Belgen betreft niet want wij spreken regelmatig eens af. Dat is dan ook weer typisch Belgisch. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
samen afspreken doen de Hollanders ook echt wel hoor!!! ::tandpastasmiley:: Ik mag graag in het weekend gezellig een biertje pakken met onze vrienden.

Om op m'n vraag terug te komen, dat was inderdaad wat ik bedoelde. Hoe was het om elkaar allemaal weer eens te zien? Op de expeditie zag je dat soms de standpunten en vooral ook de karakters ver uiteen lagen. Hoe ervaar je dat als je elkaar dan weer terugziet?
er was eens......

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #188 Gepost op: 1-12-2004, 08:43:41 »

samen afspreken doen de Hollanders ook echt wel hoor!!! ::tandpastasmiley:: Ik mag graag in het weekend gezellig een biertje pakken met onze vrienden.

Om op m'n vraag terug te komen, dat was inderdaad wat ik bedoelde. Hoe was het om elkaar allemaal weer eens te zien? Op de expeditie zag je dat soms de standpunten en vooral ook de karakters ver uiteen lagen. Hoe ervaar je dat als je elkaar dan weer terugziet?
Jullie denken nu toch niet dat wij allemaal in grote ruzie zijn teruggekeerd uit Maleise.
Bij sommige discussies was het al uitgebabbeld achter 5 minuten maar dat laten ze niet zien. Is niet interessant voor de kijker.
Voor ons was het wel leuk elkaar terug te zien en er werd veel gebabbeld over ons avontuur.
Vele groeten,
Peter ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #189 Gepost op: 1-12-2004, 09:18:12 »
Peter ik ben benieuwd of het nog goed is gekomen met Mat?

Met de day after zag je toch voor het eerst wat Mat had gezegd dat hij wel gek zou zijn om de zwakke mee te nemen?

Je was best boos hoe gaat dat dan als je elkaar weer tegen komt? Is het dan vergeten en vergeven?

Hoe gaat het zelf met je? Ik heb namelijk gehoord dat je nog steeds erg mager ben en moet aan sterken om mee te doen aan All Stars is dat waar?

 ::bravo::

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #190 Gepost op: 1-12-2004, 10:34:36 »
Peter wat vind je ervan dat mensen vrijwillig uit de expeditie stappen (zonder medische redenen)

Sommige mensen vonden dat je niet meer mee mocht doen omdat je vrijwillig uit de expeditie bent gestapt!

Als je er nu aan terug denkt heb je dan geen spijt dat je niet langer ben gebleven!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #191 Gepost op: 1-12-2004, 10:44:23 »
Ik begrijp dat je een eigen bedrijf hebt waar je de dagelijkse leiding over hebt. Is het dan voor jou moeilijk op zo'n eiland om leiding van anderen te accepteren, of is dat helemaal niet aan de hand geweest? Wie was eigenlijk de (informele) leider in het belgische kamp?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #192 Gepost op: 1-12-2004, 14:39:27 »
Peter wat vind je ervan dat mensen vrijwillig uit de expeditie stappen (zonder medische redenen)

Sommige mensen vonden dat je niet meer mee mocht doen omdat je vrijwillig uit de expeditie bent gestapt!

Als je er nu aan terug denkt heb je dan geen spijt dat je niet langer ben gebleven!
Bij mij vindt ik zelf dat dit anders ligt. Volgende week in de terugblik word gesproken over mijn vertrek en daar zal het duidelijk worden. Jullie kunnen niet voorstellen hoeveel pijn mij dit heeft gedaan dat ik vertrokken was. Ik was nog één van de laatste vier originals na Mohamed zijn vertrek.
Daarom wil ik terug om er voor mij een mooi einde aan te breien.
Ik leg het je wel persoonlijk uit op de fandag.
groeten Peter  ::bravo::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #193 Gepost op: 1-12-2004, 14:41:58 »
Ik begrijp dat je een eigen bedrijf hebt waar je de dagelijkse leiding over hebt. Is het dan voor jou moeilijk op zo'n eiland om leiding van anderen te accepteren, of is dat helemaal niet aan de hand geweest? Wie was eigenlijk de (informele) leider in het belgische kamp?
Dat was precies ook één van mijn redenen waarom ik wilde meedoen. Ik had dit ook gezegd aan de productie in de selecties vooraf.
Het lukte mij redelijk goed om naar anderen te luisteren maar in kamp België was niet echt een leider.
Iedereen kreeg de kans om zijn mening te zeggen en bij de ene werd dit aanvaard en bij de andere niet.
Groeten Peter ::zwaai::

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #194 Gepost op: 1-12-2004, 15:01:52 »
Hoi Peter,,
Misschien een rare vraag,, maar voel je je nu 'beroemd'omdat je mee hebt gedaan aan zo'n bekend programma?
Ik vond je in ieder geval geweldig!,,  ::jaja::
Ciao
Do you want to go to the Seaside?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #195 Gepost op: 1-12-2004, 16:28:03 »
Sex en Romances hebben we niet gezien, viel er niks te zien of behoort dit tot de geheim expeditierobinsongeheimen?

Offline DMX

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #196 Gepost op: 1-12-2004, 19:51:12 »
hoi peter,

ik vind het echt ongelooflijk wat jullie allemaal deden op deze eilanden. Het is nu al 3dagen geleden de uitzending van de finale maar ben er nog altijd niet goed van ::jaja:: in de positieve zin dan é. Het lijkt allemaal een droom daar te zitten, klopt het dat ja daar echt tot rust komt? En wat was jullie dagindeling als er geen opdracht was?

vele groeten uit Lokeren (België)

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #197 Gepost op: 1-12-2004, 23:10:05 »
Peter zou je mij 2 vragen nog willen beantwoorden?

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #198 Gepost op: 1-12-2004, 23:11:42 »
hoi peter,

ik vind het echt ongelooflijk wat jullie allemaal deden op deze eilanden. Het is nu al 3dagen geleden de uitzending van de finale maar ben er nog altijd niet goed van ::jaja:: in de positieve zin dan é. Het lijkt allemaal een droom daar te zitten, klopt het dat ja daar echt tot rust komt? En wat was jullie dagindeling als er geen opdracht was?

vele groeten uit Lokeren (België)
Buiten het gemis van mijn vrouw en dochter heb ik mij in mijn ganse leven nog nooit zo rustig gevoeld als op het eiland. Geen zaak om over na te denken, geen gsm of computers.
Jullie kunnen zich dat niet voorstellen hoe dat is. Wat je wel hebt is gezonde stress van het spel omdat je altijd aan iets kon verwachten.
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #199 Gepost op: 1-12-2004, 23:12:50 »
Peter zou je mij 2 vragen nog willen beantwoorden?
I love robinsonneke, ik heb je vragen toch beantwoord? ::bravo::