Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 243583 keer)

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #200 Gepost op: 1-12-2004, 23:14:21 »
Peter zou je mij 2 vragen nog willen beantwoorden?

Peter zal je vragen wel beantwoorden hoor Iloverobinson... en anders is er toch nog de fandag waar je wat vraagjes kan stellen...
Trouwens, Peter, groetjes van Daino....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #201 Gepost op: 1-12-2004, 23:34:49 »
was benieuwd of het al goed was tussen jou en Mat?
 en hoe het met je gaat omdat ik heb gehoord dat je nog steeds erg mager ben en moet aan sterken voor de All stars!

ik had 2 berichten achter elkaar gestuurd! De tweede had je beantwoord maar de eerste niet!

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #202 Gepost op: 1-12-2004, 23:42:42 »
Peter, ik vroeg me af in hoe verre je je nog bewust bent van de camara op het eiland. En of er mensen waren die als hij op hen gericht was anders reageerden. Denk je bij een emotionele uitbarsting ( bijvoorbeeld) toen bij de omkoping van Ronald nog aan een tv programma? Vind je het niet moeilijk dat maaaaaanden later zo veel mensen een mening over je hebben?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #203 Gepost op: 2-12-2004, 10:18:35 »
Sex en Romances hebben we niet gezien, viel er niks te zien of behoort dit tot de geheim expeditierobinsongeheimen?

hmmm, geen antwoord, zal dus wel heeeel erg geheim zijn.  :P

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #204 Gepost op: 2-12-2004, 10:51:20 »


hmmm, geen antwoord, zal dus wel heeeel erg geheim zijn.  :P

Ik denk dat dat geen geheim is/was. Vorig jaar is er toch eens een allusie op gemaakt dat het libido van de mannen ver onder het vriespunt zit (hoewel de hoge temperaturen buiten !)
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #205 Gepost op: 2-12-2004, 14:59:17 »


hmmm, geen antwoord, zal dus wel heeeel erg geheim zijn.  :P
Ons libido op het eiland ::schaam::.Het was geen vetten hoor als je niets eet is het ook het eerste dat niet meer werkt ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
groeten Peter

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #206 Gepost op: 2-12-2004, 15:48:19 »
Je hebt dus nog wel geprobeerd om er achter te komen of het nog werkte?  ::tandpastasmiley:: :-X

Offline DMX

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #207 Gepost op: 2-12-2004, 17:08:42 »
Peter,

werden jullie vooraf 'gewaarschuwd' voor de bepaalde diersoorten die op het eiland (of in het water) aanwezig zijn en of deze al dan niet eetbaar zijn? hetzelfde met plantensoorten?
Bestaat er zoiets als een beroepsgeheime rond ER, dat jullie bepaalde dingen moeten verzwijgen van de productie?

alvast bedankt en tot volgende keer,

groeten uit Lokeren

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #208 Gepost op: 3-12-2004, 00:48:57 »
Peter,

werden jullie vooraf 'gewaarschuwd' voor de bepaalde diersoorten die op het eiland (of in het water) aanwezig zijn en of deze al dan niet eetbaar zijn? hetzelfde met plantensoorten?
Bestaat er zoiets als een beroepsgeheime rond ER, dat jullie bepaalde dingen moeten verzwijgen van de productie?

alvast bedankt en tot volgende keer,

groeten uit Lokeren
Er zijn bepaalde dingen die je niet vertelt wat er gebeurde maar wat dieren betreft we moesten altijd met sandalen in zee en dit voor de gevaarlijke rotsvis. Heeft stekels met gif. ::trots:: ::trots:: ::trots::

Offline DMX

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #209 Gepost op: 3-12-2004, 14:56:58 »
haha ok das wel et beste dan, khad zo soms mijn twijfels als frank met van die rare vissoorten in zijn handen naar jullie toekwam  ::rofl::

Offline Toondeboon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Maxime 4 PRESIDENT
Tanden poetsen
« Reactie #210 Gepost op: 3-12-2004, 15:46:47 »
Peter, klopt het dat jullie op het eiland in die 46 (?) dagen nooit je tanden hebben kunnen poetsen??

PS Check ff een keer je Inbox als je ingelogd bent...

BVD ::tandpastasmiley::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #211 Gepost op: 4-12-2004, 10:53:58 »
Hoi Peter,

Het is bekend dat jullie je eten zelf moesten zoeken, maar hoe zat het met drinkwater? Kregen jullie dat wel? En zout??
Ook was er een vraag over vruchten die op het eiland zouden groeien. Hebben jullie ooit andere vruchten gevonden en gegegeten dan die rode vruchten?

groetjes storm ::zwaai::
er was eens......

Offline Lieky

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #212 Gepost op: 4-12-2004, 12:48:55 »

Mick is Mick en blijft Mick. Heb nog wekelijks kontakt met hem. Moest ik nu met Mick moeten terugkeren denk ik niet dat ik hem zou wegstemmen. Ik weet nu hoe hij is. Een teddybeer ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


Hoi Peter,
Ik heb me hier ook maar eens aangemeld om je wat te kunnen vragen. Ik ga niet zeggen hoe leuk het is dat je antwoord geeft op allerlei vragen, want dat heeft iedereen voor mij al gedaan.  ::jaja::

Komtie: 1.Je bent geplaatst voor de all-stars editie van het programma. (Alsnog gefeliciteerd hiermee!) Is het niet verleidelijk om nu de andere deelnemers (die ook al bekend zijn) voor het programma begint al te ontmoeten, leren kennen? (voor zover je ze nog niet kent natuurlijk).
2. Ongeacht of je dit wel of niet doet, heb je wel de mogelijkheid hier toe en kunnen anderen het doen. Zoals je hierboven al aangaf, nu je Mick buiten het eiland om kent, zou je hem mogelijk niet weggestemd hebben. Zo zal dat misschien ook met andere mensen zijn. Wat vind je daarvan? Neemt het niet wat van de charme van het programma weg? Hebben de programmamakers hier adviezen over gegeven? Of het wel of niet verstandig is?

Groeten Liek  ::joehoe::

Offline Lieky

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #213 Gepost op: 4-12-2004, 13:01:49 »


Als ik geselecteerd word? Ik heb de selectie wel aanvaard omdat ik mijn dochtertje een overwinning heb beloofd. Ik weet ook wat mijn vrouw allemaal gedaan heeft in de zaak toen ik weg was en ook voor haar wil ik nog eens teruggaan om haar de overwinning te schenken. Zij had haar expeditie in de zaak en ik in Maleise.

(quote gefixed: stormpie)

En nog een vraag van mij. Als dat tenminste mag  ;)

Ik lees hier nergens iets over. Maar ik zou mij kunnen voorstellen dat jij en je vrouw (of iemand anders van het eiland en zijn partner) juist verder uit elkaar groeien. Jij heb dingen meegemaakt waar mensen die niet op het eiland zijn geweest zich waarschijnlijk (ondanks de uitzendingen en verhalen) niets bij voor kunnen stellen. Jij hebt iets meegemaakt dat je absoluut niet zou willen missen, maar waar zij (degene die je het beste kent) niet bij was. Als je de mogelijkheid zou hebben, dat je je vrouw (/en dochter) zou kunnen meenemen naar het eiland, zou je dat dan doen? En waarom wel of niet.

Nou, dat was het echt even voor nu.  ;D

Houdoe! Liek

Owjah, natuurlijk nog een fijn sinterklaasweekend toegewenst.  ::zwaai:: ::tandpastasmiley::

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #214 Gepost op: 5-12-2004, 13:13:55 »
Heel jammer Peter dat ook jij er zelf bent uitgegaan, ik vond het dit jaar trouwens echt het toppunt van mensen die zelf weggingen...echt heel jammer  :(
Maar jij hebt tenminste een herkansing bij ER ALLSTARS  ;D
Veel succes en nu blijven he!!!

Groetjes
Sandra

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #215 Gepost op: 5-12-2004, 13:16:48 »

Goede vraag Lieky!

Ben ook benieuwd naar antwoord van vraag 2


Hoi Peter,
Ik heb me hier ook maar eens aangemeld om je wat te kunnen vragen. Ik ga niet zeggen hoe leuk het is dat je antwoord geeft op allerlei vragen, want dat heeft iedereen voor mij al gedaan.  ::jaja::

Komtie: 1.Je bent geplaatst voor de all-stars editie van het programma. (Alsnog gefeliciteerd hiermee!) Is het niet verleidelijk om nu de andere deelnemers (die ook al bekend zijn) voor het programma begint al te ontmoeten, leren kennen? (voor zover je ze nog niet kent natuurlijk).
2. Ongeacht of je dit wel of niet doet, heb je wel de mogelijkheid hier toe en kunnen anderen het doen. Zoals je hierboven al aangaf, nu je Mick buiten het eiland om kent, zou je hem mogelijk niet weggestemd hebben. Zo zal dat misschien ook met andere mensen zijn. Wat vind je daarvan? Neemt het niet wat van de charme van het programma weg? Hebben de programmamakers hier adviezen over gegeven? Of het wel of niet verstandig is?

Groeten Liek  ::joehoe::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #216 Gepost op: 5-12-2004, 16:21:57 »
Hoi Peter....

Ik had eens een vraagje wat mochten jullie nou eigenlijk wel en wat niet mee nemen naar het eiland??

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #217 Gepost op: 5-12-2004, 16:26:12 »
Hallo lieve mensen,
Ik zie dat er weer heel wat vragen zijn. Ik probeer deze allemaal tussen dit en 2 dagen te beantwoorden. Was een weekendje in Keulen om de Kerstmarkten af te lopen op zoek naar nieuwigheden voor mij zaak.
Hopelijk nemen jullie mij dit niet kwalijk. ::tandpastasmiley::
Vele groeten,
Peter ::zwaai::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #218 Gepost op: 5-12-2004, 16:29:27 »
Natuurlijk niet!! Was het leuk? :)
Some light in your eyes...

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #219 Gepost op: 5-12-2004, 16:33:22 »
Hallo lieve mensen,
Ik zie dat er weer heel wat vragen zijn. Ik probeer deze allemaal tussen dit en 2 dagen te beantwoorden. Was een weekendje in Keulen om de Kerstmarkten af te lopen op zoek naar nieuwigheden voor mij zaak.
Hopelijk nemen jullie mij dit niet kwalijk. ::tandpastasmiley::
Vele groeten,
Peter ::zwaai::

Natuurlijk niet!! Is het leuk geweest?