Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 243771 keer)

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #280 Gepost op: 12-12-2004, 22:45:47 »
Peter moet De AllStars Winnen!!!!!!!!!!
Dat vind ik wat voorbarig. ::pinokkio::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #281 Gepost op: 12-12-2004, 22:48:30 »
Hoi Peter

Geweldig dat je bent gekomen en de veiling hebt gedaan. ::ok::
Ik hoop dat je je geamuseerd hebt, en veel succes in de All Stars reeks.

 ::zwaai::

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #282 Gepost op: 13-12-2004, 00:06:32 »

Dat vind ik wat voorbarig. ::pinokkio::

Ik ook  ::rofl::
vanavond terugblik gezien en Klaar gaat dus mee naar de AllStars...niets verkeerds over Klaar maar ik baalde wel dat Mo niet mee ging en zo weinig % had van de stemmen :(
Hij was namelijk me mijn eerste favoriet vooral omdat hij de proeven in het begin steeds won.
Ook heel jammer dat hij zelf wegging!
Doe hem de groeten Peter als je hem spreekt.. ::joehoe::
1 klein vraagje als iemand dit weet?
Kan hij nu alsnog mee met AllStars? als wildcard?
Want echt eerlijk is het allemaal niet.
Frank en Shandinella ( ook leuk!!) mogen wel gewoon mee...daar werd het gewoon zo even aan gevraagd??
En eerlijk gezegd om nu zoveel van kandidaten van ER 2004 mee te laten gaan is ook niet helemaal eerlijk...maar ja misschien kunnen de anderen wel niet en zijn ze wel gevraagd ( zoals Derek  :()...
Hopen dat MO ( en Mick maar dat is ijdele hoop jammer genoeg) nog mee mag gaan maar ja die zijn ook van 2004.

Maar goed al met al hebben we het weinig voor het zeggen en de kandidaten ook  :-X
Nou ja zijn zo maar wat gedachten....bah...kan er soms wel een beetje een rot gevoel van krijgen hoe het gaat!  >:(

Ik ga maar gauw slapen!

Groetjes
Sandra

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #283 Gepost op: 13-12-2004, 11:55:52 »
Peter, goede middag,

Ik had voor de fandag vragen klaargemaakt maar vermits ik mee de kwis verbeterd heb heb geen vragenlijsten,enquetes en kwissen opgelost...
Mijn vraag aan jou :

1. Wij hebben geen idee hoeveel voedsel jullie per dag binnen deden. Heel weinig lijkt me. Kunnen jullie ons eens een dagrantsoen beschrijven ?

2. Wat verwacht je van de Allstarreeks ?? Wat gaat er anders zijn ?? En denk je nu sterker te staan vermits er al 5 leden van ER 5 gekozen zijn en voorlopig maar 2 uit  er 3 bv...? Gaat het niet moeilijk zijn objectief te blijven en bijvoorbeeld iemand van deze expeditie te moeten uitstemmen om toch zelf maar te winnen of verder te komen ?

Bedankt voor de vragen te willen beantwoorden...
Groetjes uit Schoten

Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #284 Gepost op: 13-12-2004, 12:43:21 »
Beste Peter,
Hoe kwam je op het idee om mee te delen aan Expeditie Robinson en had je de vragenlijst ook ingevuld op Internet of had je het van ergens anders  ::rofl:: en toen je nieuws kreeg dat je mee mocht doen wat was je eerste gedachte? het lijkt me natuurlijk ook heel vreselijk om een paar maanden weg te gaan maar je krijgt natuurlijk een ervaring die je misschien wel nooit meer in je leven meemaakt ik vind dat ik het ook moet doen deel te nemen aan de Expeditie het lijkt me ontzettend gaaf alvast hartstikke bedankt ik spreek je Peter Groetjes uit Amsterdam

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #285 Gepost op: 13-12-2004, 18:37:30 »
Hoi Peter,

Ik vond je tijdens deze expeditie al een waardig deelnemer! ik hoop dat je in de all-stars expeditie ook weer zo zal zijn als je deze expeditie was.. ik wens je in ieder geval nu al heel veel succes en sterkte!!

Groeten,

Kevin "Guikie"

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #286 Gepost op: 13-12-2004, 21:04:27 »
Peter, goede middag,

Ik had voor de fandag vragen klaargemaakt maar vermits ik mee de kwis verbeterd heb heb geen vragenlijsten,enquetes en kwissen opgelost...
Mijn vraag aan jou :

1. Wij hebben geen idee hoeveel voedsel jullie per dag binnen deden. Heel weinig lijkt me. Kunnen jullie ons eens een dagrantsoen beschrijven ?

2. Wat verwacht je van de Allstarreeks ?? Wat gaat er anders zijn ?? En denk je nu sterker te staan vermits er al 5 leden van ER 5 gekozen zijn en voorlopig maar 2 uit  er 3 bv...? Gaat het niet moeilijk zijn objectief te blijven en bijvoorbeeld iemand van deze expeditie te moeten uitstemmen om toch zelf maar te winnen of verder te komen ?

Bedankt voor de vragen te willen beantwoorden...
Groetjes uit Schoten


1) Dagrantsoen reken ongeveer Daino op een handje vol 1 keer per dag.
2) Allstars ga ik terug opnemen als dit jaar. Ik ben wie ik ben en dan kunnen ze me nemen of wegstemmen. Eén iets heb ik gezworen opgeven NOOIT. Ofwel stemmen ze me eruit of anders tot het einde. Wat de andere kandidaten doen is voor hun maar ik denk dat de productie het ons niet gemakelijk zal maken en ons wel zal splitsen in de groepen zodanig dat er van elk jaar evenveel inzitten. Zo wordt het zeker moeilijk met eilandraden.
3) Zoals ik al zei ik kan niemand wegstemmen om een tactisch spelletje te spelen zo zit ik niet in elkaar en ik wil met een gerust gemoed weerkeren.
Vele groeten,
Peter

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #287 Gepost op: 13-12-2004, 21:08:15 »
Beste Peter,
Hoe kwam je op het idee om mee te delen aan Expeditie Robinson en had je de vragenlijst ook ingevuld op Internet of had je het van ergens anders  ::rofl:: en toen je nieuws kreeg dat je mee mocht doen wat was je eerste gedachte? het lijkt me natuurlijk ook heel vreselijk om een paar maanden weg te gaan maar je krijgt natuurlijk een ervaring die je misschien wel nooit meer in je leven meemaakt ik vind dat ik het ook moet doen deel te nemen aan de Expeditie het lijkt me ontzettend gaaf alvast hartstikke bedankt ik spreek je Peter Groetjes uit Amsterdam
Ik was een grote expeditie-fan en zo heb ik me ook ingeschreven. Ik heb een handgeschreven briefje opgezonden met een hele originele foto. Eén iets Nicky blijf jezelf in je brief en wees eerlijk dat helpt je al goed opweg.
Toen ze me belden om te zeggen dat ik enkele weken later moest vertrekken naar Maleise kon ik het niet geloven en heb ik hun nog eens teruggebeld om te vragen of het wel echt was.
Zo'n ervaring kun je niet beschrijven. HET WAS UNIEK. ::zwaai::

Offline dancing_queen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I got a jar of dirt!!!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #288 Gepost op: 13-12-2004, 21:12:22 »
Hey Peter,

Geweldig dat je op de fandag was!!!! De veiling was echt een megasucces.
Wat ik wel is wil weten is of je het tof vindt dat je zoveel fans hebt en dat je graag op de foto gaat met mensen die je niet kent. Vind je het niet erg om altijd dezelfde vragen te moeten beantwoorden??
doei ::tandpastasmiley::
why is the rum always gone?

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #289 Gepost op: 13-12-2004, 21:14:02 »
Echt leuk dat jullie zo leuk met elkaar omgaan!

Met de fandag is dat ook te zien echt geweldig! Daarom baal je zeker wel dat je buddy Mo niet mag naar de All Stars?
Of heeft hij nog de kans om een wildcard te krijgen!

Het was echt leuk om je zaterdag te ontmoeten! ::ok::

 ::bravo::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #290 Gepost op: 13-12-2004, 22:54:45 »
Hey Peter,

Geweldig dat je op de fandag was!!!! De veiling was echt een megasucces.
Wat ik wel is wil weten is of je het tof vindt dat je zoveel fans hebt en dat je graag op de foto gaat met mensen die je niet kent. Vind je het niet erg om altijd dezelfde vragen te moeten beantwoorden??
doei ::tandpastasmiley::

Ik besefte nooit dat ik fans had tot zaterdag laatst. Speciaal voor die mensen zal ik mijn beste beentje voorzetten in allstars. Anders vind ik het maar een kleintje om eens met iemand op de foto te staan. Als je daar een mens mee gelukkig kunt maken is dit voor mij maar een kleine moeite. ::zwaai::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #291 Gepost op: 13-12-2004, 22:55:45 »
Echt leuk dat jullie zo leuk met elkaar omgaan!

Met de fandag is dat ook te zien echt geweldig! Daarom baal je zeker wel dat je buddy Mo niet mag naar de All Stars?
Of heeft hij nog de kans om een wildcard te krijgen!

Het was echt leuk om je zaterdag te ontmoeten! ::ok::

 ::bravo::

Ik blijf hopen en duimen voor mo. ::ok:: ::ok:: ::ok:: : ::ok:: ::ok::

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #292 Gepost op: 13-12-2004, 22:58:18 »
Echt leuk dat jullie zo leuk met elkaar omgaan!

Met de fandag is dat ook te zien echt geweldig! Daarom baal je zeker wel dat je buddy Mo niet mag naar de All Stars?
Of heeft hij nog de kans om een wildcard te krijgen!

Het was echt leuk om je zaterdag te ontmoeten! ::ok::

 ::bravo::


Ja dat vroeg ik ook al..ik hoop het maar maar het is raar geregeld, wij mochten kiezen maar hoe het nu verder gaat???

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #293 Gepost op: 13-12-2004, 22:58:42 »
Peter u bent een keitoffe West-Vlaming  ::rofl:: en hartelijk dank voor u advies hé en zet hem op in de Allstars wij staan achter u Groeten Nicky

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #294 Gepost op: 13-12-2004, 22:59:51 »


Ja dat vroeg ik ook al..ik hoop het maar maar het is raar geregeld, wij mochten kiezen maar hoe het nu verder gaat???

BLIJVEN HOPEN ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #295 Gepost op: 13-12-2004, 23:00:17 »
oh er is al een antwoord, Peter jij weet het ook niet?
De mensen moeten toch ook vrij nemen lijkt me als ze "mee mogen nog een keer"?
Ik ben heel benieuwd!!

Groetjes
Sandra

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #296 Gepost op: 13-12-2004, 23:00:37 »
zal je je familie nu niet dubbel missen? nu je weet waar je aan begint?

een tweede(misschien nog)zwaardere expeditie?

wat vind je van je medekanditdaten tot nu toe, erg sterke mensen??
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #297 Gepost op: 13-12-2004, 23:00:56 »
Peter u bent een keitoffe West-Vlaming  ::rofl:: en hartelijk dank voor u advies hé en zet hem op in de Allstars wij staan achter u Groeten Nicky
Zo zijn alle west-vlamingen!!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #298 Gepost op: 13-12-2004, 23:03:46 »

BLIJVEN HOPEN ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

 ::rofl::...ja we blijven hopen, niet alleen voor jou maar ik vond Mo echt een goede kandidaat vooral met de proeven...maar ja we zien het wel...ik heb nu alweer zin om te kijken, wel balen dat het afgelopen is nu  :(

Groetjes
Sandra

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #299 Gepost op: 13-12-2004, 23:04:18 »
nou, dan veruil ik Amsterdam in voor Leper  ::tandpastasmiley:: ben ik ook een West-Vlaming Matthias is ook een Westvlaming daarom mocht je hem wel hé  ::rofl:: woont Mo en Kelly ver van je vandaan of valt het nog meej? doe ze de groeten van me! zeg maar van Nicky uit WestVlaming  (Amsterdam) ::rofl:: ::rofl:: doei doei Nicky en nu zeg ik: Groetjes uit West-Vlaming  ::rofl:: ::rofl::