Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 243584 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #360 Gepost op: 14-12-2004, 23:24:34 »
haha gelukkig maar Peter je kan beter lekkere bonbonnekes gaan eten die zul je nog wel gaan missen op het eiland ik ben echt een chocoladefanaat  ::rofl:: Nicky

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #361 Gepost op: 14-12-2004, 23:25:45 »
Neen beter de volgende maanden goed genieten, misschien is spaghetti of pasta's eten wel de oplossing.. Ik las eens van Lidia (ER3) dat zij 2 weken voor het vertrek zich heeft volgepropt met hamburgers, gewoon om wat dikker te worden....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #362 Gepost op: 14-12-2004, 23:26:23 »
Ja oke, Want dat soort uitspraken zetten ze waarschijnlijk in de montage e.d. en dan krijg je een heel verkeerd beeld van iemand!

Tegen welke dingen zag je voor de expeditie heel erg op en zijn je heel erg meegevallen en andersom?

Super leuk dat je die vragen beantwoord! en ik wens je nu alvast heel veel succes op de All Stars Expeditie!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #363 Gepost op: 14-12-2004, 23:27:20 »
Hey Peter,

Ik las al een paar keer, ik weet niet of het waar is, maar dat als jullie vertrekken naar Maleisië jullie wel bij mekaar in het vliegtuig zit maar jullie niet met mekaar mogen praten. Was dat nu ook het geval ??? En wat was je eerste indruk van de expeditieleden ??? Jutta vorig jaar had bijvoorbeeld al direkt door dat ze een goede band met Geert ging hebben, en dat is achteraf ook zo gebleken. Was dat bij jou ook zo ?? Positief of negatief ????
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #364 Gepost op: 14-12-2004, 23:28:51 »
dat is nog niet eens een slecht idee Dainootje van Lydia hartsvriendin van Deborah haha samen hadden ze die rijst gejat he Lieve Daino,Peter en Guikie ik ga lekker slapen morgen moet ik vroeg me nest uit moet weer Stage lopen en s avonds lekker zwemmen zit op ReddingsZwemmen duss Weltrusten iedereen en ik hoop jullie gauw weer te spreken :) Groetjes Nicky

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #365 Gepost op: 14-12-2004, 23:29:00 »



Peter laat zeker weten wanneer de uitzendingen zijn , want ik denk dat tien voor taal wel een spelletje is dat je gaat liggen... Ik wil zeker kijken ....Wil je dan even PM naar mijn E-mail adres ???
Zal mijn best doen. Ik weet alleen dat de opnames zijn op 05/01/05 in Hilversum.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #366 Gepost op: 14-12-2004, 23:29:56 »
dat is nog niet eens een slecht idee Dainootje van Lydia hartsvriendin van Deborah haha samen hadden ze die rijst gejat he Lieve Daino,Peter en Guikie ik ga lekker slapen morgen moet ik vroeg me nest uit moet weer Stage lopen en s avonds lekker zwemmen zit op ReddingsZwemmen duss Weltrusten iedereen en ik hoop jullie gauw weer te spreken :) Groetjes Nicky

Nicky slaap lekker!!
Succes morgen!! spreek je vast weer op het forum!!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #367 Gepost op: 14-12-2004, 23:30:27 »
Ok dat is goed, ik zal het natuurlijk ook zelf wel in het oog houden.... Ik duim alvast voor je... Weet je al wie de 2 andere Belgen zijn en wie de Nederlanders zijn ??? ik hoop niet Marjolein bij NL want ik denk dat die ook zeer sterk zal zijn...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #368 Gepost op: 14-12-2004, 23:30:57 »
Dag nicky en goed zwemmen morgen....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #369 Gepost op: 14-12-2004, 23:35:34 »
Ik ga gewoon de 5e voor de deur van de studio liggen...

Peter, sta jij dan met een rugzak klaar zodat ik mee naar binnen kan sneaken? :P
Als er een mogelijkheid is om de opnames bij te wonen moet je het zeker even laten weten!
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #370 Gepost op: 14-12-2004, 23:46:56 »
Ok dat is goed, ik zal het natuurlijk ook zelf wel in het oog houden.... Ik duim alvast voor je... Weet je al wie de 2 andere Belgen zijn en wie de Nederlanders zijn ??? ik hoop niet Marjolein bij NL want ik denk dat die ook zeer sterk zal zijn...
Ja, ik zit samen met Darline en Jutta.

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #371 Gepost op: 14-12-2004, 23:48:14 »
Ik ga gewoon de 5e voor de deur van de studio liggen...

Peter, sta jij dan met een rugzak klaar zodat ik mee naar binnen kan sneaken? :P
Als er een mogelijkheid is om de opnames bij te wonen moet je het zeker even laten weten!
HA HA HA ik krijg de slappe lach ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #372 Gepost op: 14-12-2004, 23:49:50 »
Weten jullie eindelijk na een zware werkdag als vandaag is het echt leuk mij eens te ontspannen met jullie. Ik probeer zoveel mogelijk iedereen te beantwoorden maar kan ook niet alles ben ook maar een mens met twee handen. ::pinokkio::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #373 Gepost op: 14-12-2004, 23:51:33 »
Neen beter de volgende maanden goed genieten, misschien is spaghetti of pasta's eten wel de oplossing.. Ik las eens van Lidia (ER3) dat zij 2 weken voor het vertrek zich heeft volgepropt met hamburgers, gewoon om wat dikker te worden....

Daino, Pasta s'avonds eten is ook heel goed om te verdikken daar je ze s'nachts niet meer verbrandt. ???

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #374 Gepost op: 14-12-2004, 23:51:38 »

Ja, ik zit samen met Darline en Jutta.


Dan heb je veel kans om te winnen , twee sterke vrouwen !!!!!!!!!! ::bravo::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #375 Gepost op: 14-12-2004, 23:52:00 »
Ik vind het ook erg leuk moet ik zeggen! tis leuk om met iemand te praten die graag verteld over zijn ervaringen tijdens zo`n expeditie! vind ik gewoon tof!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #376 Gepost op: 14-12-2004, 23:53:18 »


Dan heb je veel kans om te winnen , twee sterke vrouwen !!!!!!!!!! ::bravo::
Ja, Ik zal erbij zitten om op de kmopjes te drukken. HA HA HA ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #377 Gepost op: 14-12-2004, 23:53:21 »
Weten jullie eindelijk na een zware werkdag als vandaag is het echt leuk mij eens te ontspannen met jullie.

Dat vind ik lief van je Peter, en leest Nathalie mee ??? Vindt ze dat niet erg dat je dan na je werk nog komt forummen met ons ???? Doe ze alvast de groeten van me...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #378 Gepost op: 14-12-2004, 23:54:34 »
Ik vind het ook erg leuk moet ik zeggen! tis leuk om met iemand te praten die graag verteld over zijn ervaringen tijdens zo`n expeditie! vind ik gewoon tof!
Ik ben nu éénmaal een prater vraag maar aan mijn expeditieleden. ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #379 Gepost op: 14-12-2004, 23:55:46 »
Ik zal eens een muntje opgooien bij je medekandidaten  ;)