Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 243584 keer)

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #460 Gepost op: 20-12-2004, 00:23:01 »
Jullie komen toch niet allemaal voor mij?
Ik ben goed in spelletjes maar taal spelletjes dat is iets anders.

http://www.spele.nl/puzzel43.htm (veel geluk !)


Wie mij tegenspelers zijn in tien voor taal. Ik heb gehoord Ernst-paul, Klaar en ???

Ik had getipt dat Klaar erbij zou zijn en ik denk verder nog Marjolein of Ryan/Pieter.??


Verder wens ik je een prettige vakantie. Ga je skiën ??? Wij gaan begin januari skiën in Zillertal....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #461 Gepost op: 20-12-2004, 18:47:20 »
Jullie komen toch niet allemaal voor mij?
Ik ben goed in spelletjes maar taal spelletjes dat is iets anders.

Natuurlijk komen we wel speciaal voor jou!!


Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #462 Gepost op: 20-12-2004, 21:48:53 »
Met Mick redelijk goed. Hij was niet bij Kelly's maar heb hem wel gesproken via telefoon.

 Hey fijn dat het met Mick redelijk goed gaat, doe hem de groetjes en jammer dat hij hier niet meer komt :(

Wie mij tegenspelers zijn in tien voor taal. Ik heb gehoord Ernst-paul, Klaar en ???

 Ernst-Paul??  ::oink:: ::ok::
Leuk team wordt dat...hahahaha....ga zeker proberen te komen!



Zo ik was even paar daagjes weg, leuk al die vragen en antwoorden te zien, echt tof Peter dat je de tijd neemt om dit te beantwoorden ondanks dat je het zo druk hebt..Echt top!!  ::ok::

Groetjes
Sandra



Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #463 Gepost op: 20-12-2004, 22:17:37 »
Hallo iedereen,
Mijn vrouw(Nathalie) en ik zitten hier samen op onze bureau kerstkaarten aan het schrijven voor onze vrienden, familie, klanten en leveranciers,...
Jullie krijgen alvast de groeten van haar.

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #464 Gepost op: 20-12-2004, 22:18:28 »
en sarah, woont die ook niet in West-Vlaanderen ????


Nee, Sarahtje woont in Oost-vlaanderen nl. in Deinze.

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #465 Gepost op: 20-12-2004, 22:20:54 »
http://www.spele.nl/puzzel43.htm (veel geluk !)


Ik had getipt dat Klaar erbij zou zijn en ik denk verder nog Marjolein of Ryan/Pieter.??


Verder wens ik je een prettige vakantie. Ga je skiën ??? Wij gaan begin januari skiën in Zillertal....
Bedankt voor het spelletjes adres. Heb het eventjes geprobeerd en ik had 140 punten.
Wij gaan eerst een weekje naar de zon en daarna een weekje skiën in Alpe d'huez. Al meer dan 20 jaar onze vaste stek.
Je hebt de groeten hier van Nathalie ::bravo::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #466 Gepost op: 20-12-2004, 22:21:26 »
Natuurlijk komen we wel speciaal voor jou!!


::regenboog::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #467 Gepost op: 20-12-2004, 22:22:26 »
Zo ik was even paar daagjes weg, leuk al die vragen en antwoorden te zien, echt tof Peter dat je de tijd neemt om dit te beantwoorden ondanks dat je het zo druk hebt..Echt top!!  ::ok::

Groetjes
Sandra



Doe mijn best alhoewel niet altijd even gemakelijk. ::trots:: ::trots::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #468 Gepost op: 20-12-2004, 22:30:09 »
Hoi Nathalie  ::joehoe::....wat heerlijk een man te hebben die chocolade verkoopt of niet??  ::rofl::
Goed "uitgezocht"  ::jaja::
Groetjes terug van mij  ::joehoe::

Groetjes
Sandra

Moet eventjes hier plaats ruimen voor haar.
Hallo iedereen, Bedankt alvast om Peter zo te steunen. Jullie kunnen niet geloven hoe blij ik was toen ik hem terug zag na de expeditie in Schiphol. Voor mensen die thuis blijven is het ook niet altijd even gemakelijk omdat wij zelf niets weten wat gebeurd als zij weg zijn. Soms krijgen we een bericht of telefoontje van de produktie dat we moeten een brief schrijven of stand-by moeten staan om achter te gaan. Wij leven hier thuis ook enorm mee.
Maar het moment dat ze weg zijn is voor ons toch ook wel eventjes slikken. Dit wilde ik jullie eens vertellen zo hebben jullie ook een idee hoe het met de thuisblijvers is.
Vele groeten en dikke kus Nathalie(de vrouw van Peter)
Ik zal hem maar terug aan het woord laten. ::zwaai::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #469 Gepost op: 20-12-2004, 22:31:05 »
Heeey Peter Alles goed gezellig dat je weer online bent Als hoeveelste zat jij in de kooi? wat dacht je op het moment dat ze zeiden dat er meteen 1tje uit ging en wat dacht je toen je in de kooi zat was het heel zwaar hoe heb je het ervaren het lijkt me natuurlijk heel zwaar om in de bloedhete zon en dan in zo n kooi te zitten   Nicky    ::bravo:: ::joehoe::
 
 
 

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #470 Gepost op: 20-12-2004, 22:33:46 »
Moet eventjes hier plaats ruimen voor haar.
Hallo iedereen, Bedankt alvast om Peter zo te steunen. Jullie kunnen niet geloven hoe blij ik was toen ik hem terug zag na de expeditie in Schiphol. Voor mensen die thuis blijven is het ook niet altijd even gemakelijk omdat wij zelf niets weten wat gebeurd als zij weg zijn. Soms krijgen we een bericht of telefoontje van de produktie dat we moeten een brief schrijven of stand-by moeten staan om achter te gaan. Wij leven hier thuis ook enorm mee.
Maar het moment dat ze weg zijn is voor ons toch ook wel eventjes slikken. Dit wilde ik jullie eens vertellen zo hebben jullie ook een idee hoe het met de thuisblijvers is.
Vele groeten en dikke kus Nathalie(de vrouw van Peter)
Ik zal hem maar terug aan het woord laten. ::zwaai::

Grappig dat je dit schrijft Nathalie ( ik wilde het net vragen hoe je dit ervaarde) want ik kan me dat heel goed voorstellen en nu gaat hij alweer een tijdje weg  :(
Maar je kan altijd hier online komen en steunen wij jou de weken door als Peter weg is  ::ok::

Liefs
Sandra

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #471 Gepost op: 20-12-2004, 22:35:04 »
Heeej Nathalie leuk dat je even ook op het Forum was  ::joehoe:: en vind u Peet ook een echte Robinsonner en waarom ik vind dat hij de capiciteiten zeker heeft en hij wind er ook geen doekjes om en is heel eerlijk ik denk dat Peter een hele goede kans maakt op de overwinning zeker omdat jullie een heel hecht gezin zijn samen met Zoé en dat houd peet wel op de been wens jullie hele fijne kerstdagen en een voorspoedig 2005 alvast  ::joehoe:: xx voor Zoé doei doei!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #472 Gepost op: 20-12-2004, 22:36:31 »
Grappig dat je dit schrijft Nathalie ( ik wilde het net vragen hoe je dit ervaarde) want ik kan me dat heel goed voorstellen en nu gaat hij alweer een tijdje weg  :(
Maar je kan altijd hier online komen en steunen wij jou de weken door als Peter weg is  ::ok::

Liefs
Sandra

We zitten hier beiden te lachen. Vind ik wel een goed voorstel maar je weet : eens het start moet ik mij aan de regels houden en kan ik niet veel meer lwijt tot de uitzendingen beginnen. Zo mag Nathalie ook niets vertellen maar zolang ze niets weet mag ze on-line gaan. Goed voorstel gaan we eens overwegen. ::jaja::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #473 Gepost op: 20-12-2004, 22:38:22 »
Heeej Nathalie leuk dat je even ook op het Forum was  ::joehoe:: en vind u Peet ook een echte Robinsonner en waarom ik vind dat hij de capiciteiten zeker heeft en hij wind er ook geen doekjes om en is heel eerlijk ik denk dat Peter een hele goede kans maakt op de overwinning zeker omdat jullie een heel hecht gezin zijn samen met Zoé en dat houd peet wel op de been wens jullie hele fijne kerstdagen en een voorspoedig 2005 alvast  ::joehoe:: xx voor Zoé doei doei!
Zoë slaapt al maar alvast van ons krijg je alle kerstwensen en een voorspoedig 2005 toegewenst. Groeten Nathalie en Peter  ::trots:: ::zwaai:: ::jaja::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #474 Gepost op: 20-12-2004, 22:53:23 »
Hey Peter ja leuk he zo n echte kleine robinsonfanaatje hihi ik kijk het ook al heel wat jaartjes wie was jouw favourietelijke kandidaten van vorig jaar en eerverleden jaar en waarom? hele fijne avond nog  ::joehoe:: NICKYDEWICKY

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #475 Gepost op: 20-12-2004, 23:24:46 »
En Ernst Paul doe waarschijnlijk mee voor NL, dat is iets voor jou hey ?????
Klaar doe ook mee, dat vind ik ook tof, ik vind klaar zo'n grappige dame en ze is bijzonder lief...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #476 Gepost op: 20-12-2004, 23:37:06 »
Peter is de kerstkaart al gelukt ??? Ik ben zo benieuwd !!!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #477 Gepost op: 20-12-2004, 23:39:51 »
Peter is de kerstkaart al gelukt ??? Ik ben zo benieuwd !!!!

we zijn eraan bezig maar  ::ohno::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #478 Gepost op: 20-12-2004, 23:51:30 »
Ik wil het wel proberen !
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Peter!
« Reactie #479 Gepost op: 20-12-2004, 23:53:01 »
Peter zal ik het even proberen voor je??
Jullie zijn allemaal super waar heb ik dit verdiend? ??? ??? ???