Auteur Topic: Wat mag er mee ??  (gelezen 7204 keer)

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Wat mag er mee ??
« Gepost op: 21-11-2004, 21:55:45 »
Wat ik me nou eigenlijk al heel lang afvraag, weet iemand wat je eigenlijk mee mag nemen als kandidaat ? Ik zat zelf te denken het eerste wat ik in mijn knapzak zou stoppen is een zakmes, zodat je er een hebt die van jouwzelf is, waar je dus je eigen ding mee kunt doen. Maar ik zag vandaag zoveel messen, zit die misschien al bij de expedietie ? Je krijgt ook een survivalboekje weet ik. En wat dan nog verder ? Een zaklamp ? Een vergrootglas ( ::vergroot:: Vuur maken ) Kan je misschien een schep meenemen ? Of een visnet natuurlijk,... ( Panty's volgend jaar dames  8) ! )

Kortom, zijn er restricties verbonden aan wat je mee mag nemen ? ( Misschien is er een kandidaat die hier antwoord op weet ?  ::) )
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline just--me--zeekip

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hellûûûûûûûchen
Re: Wat mag er mee ??
« Reactie #1 Gepost op: 21-11-2004, 22:53:53 »
ik zou niet weten wat je allemaal wel en niet mee mag nemen... maar wat er bij mij in iedergeval mee gaat is een boek haha... ik kan niet zonder haha...

en stiekem een pak koekjes en een reep chocola onder in een geheim vakje in je tas  ::jaja::  ::trots::

anti muggenspray en antiprik is ook erg handig haha... want niets zo erg als van die irritante beestjes... en wat dacht je van zonnebrand creme haha...en aftersun...

en extra veel baterijen.. want wat heb je aan een zaklamp zonder (reserve) baterijen...

euh was nog meer handig als je op een eiland zit... ff denken...  ??? lucifers hahahaha...
expect the unexpect...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat mag er mee ??
« Reactie #2 Gepost op: 22-11-2004, 07:25:58 »
je mag maar heel weinig meenemen, dat weet ik wel.

maar waarom stel je je vraag niet even aan peter of Ernestine???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Wat mag er mee ??
« Reactie #3 Gepost op: 22-11-2004, 07:29:50 »
Er hangt mij iets bij van dat ze dit jaar juist geen praktische dingen me mochten nemen en dat het echt hele persoonlijke items moesten zijn. zoals het liedboek van Ernestine, de trommel van Frank en de fles drank van Kelly ;D

Dingen als visnetten ed wonnen ze met proeven
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat mag er mee ??
« Reactie #4 Gepost op: 22-11-2004, 14:13:23 »
en stiekem een pak koekjes en een reep chocola onder in een geheim vakje in je tas  ::jaja::  ::trots::

De tassen worden helemaal onderzocht, dus ik denk niet dat ze iets stiekems mee kunnen nemen.

Wat ik begreep is dat alle deelnemers een lijst moeten afgeven waarop staat wat ze allemaal mee willen nemen. De organisatie kiest dan van die lijst één ding die die persoon mee mag nemen. Daarom hebben sommige mensen ook spullen die nogal zinloos lijken.
Nog even niks.

Offline just--me--zeekip

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hellûûûûûûûchen
Re: Wat mag er mee ??
« Reactie #5 Gepost op: 22-11-2004, 14:26:02 »


De tassen worden helemaal onderzocht, dus ik denk niet dat ze iets stiekems mee kunnen nemen.


daarom zit het ook in een geheim vakje... haha ;)misschien een dubbele voering hahaha ;D

expect the unexpect...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat mag er mee ??
« Reactie #6 Gepost op: 22-11-2004, 14:33:16 »


daarom zit het ook in een geheim vakje... haha ;)misschien een dubbele voering hahaha ;D



Lol, ik denk dat de organisatie daar juist extra op gaat checken. En een reep chocolade een paar uur in een geheim vakje in Maleisië laten zitten lijkt me ook niet echt slim. ;) Dat smelt als een gek.
Nog even niks.

Offline just--me--zeekip

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hellûûûûûûûchen
Re: Wat mag er mee ??
« Reactie #7 Gepost op: 22-11-2004, 14:36:40 »
ok das waar choco is niet slim... maar dan heb je pata.. ook lekker haha...
expect the unexpect...

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: Wat mag er mee ??
« Reactie #8 Gepost op: 22-11-2004, 15:07:02 »
je mag maar heel weinig meenemen, dat weet ik wel.

maar waarom stel je je vraag niet even aan peter of Ernestine???

Heb je gelijk in, dacht ik ook even aan, maar ze kunnen hem allemaal beandwoorden daarom heb ik hem maar even in het algemeen neergezet in de hoop dat ze hem even bekijken. Anders moet ik dubbel gaan posten en dat lijkt me ook niet de bedoeling.... ::ohno::
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Wat mag er mee ??
« Reactie #9 Gepost op: 23-11-2004, 11:57:04 »


Heb je gelijk in, dacht ik ook even aan, maar ze kunnen hem allemaal beandwoorden daarom heb ik hem maar even in het algemeen neergezet in de hoop dat ze hem even bekijken. Anders moet ik dubbel gaan posten en dat lijkt me ook niet de bedoeling.... ::ohno::

Stel die vraag maar aan Ernestine, die is nu enkele dagen vrij... Peter heeft het waarschijnlijk drukker met zijn pralinezaak/bonbonzaak voor de NL-ers
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: Wat mag er mee ??
« Reactie #10 Gepost op: 23-11-2004, 16:59:38 »
Oke doe ik, bedankt voor de tip  ;D ::)
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Wat mag er mee ??
« Reactie #11 Gepost op: 9-12-2004, 15:54:44 »
Hallo lieve mensen !!!!!
Eindelijk heb ik weer wat tijd om op het forum te schrijven.. Het is een hele drukke tijd geweest met de eindshow en dan weer werken... Maar ik begin al aardig bij te trekken..  ::rofl:: ::rofl::
Over wat je wel en niet mag meenemen kan en mag ik niets over zeggen. Wat ik wel kan vertellen is dat je een lijstje mee krijgt wat je WEL mee mag nemen... en dat wordt GRONDIG gecheckt ;D ::vergroot::..... dus geen geheime plaatsjes of zo, waar je iets kan verstoppen. Het was de 5e expeditie dus ze zijn wel wat gewend.. ;D en ik kan jullie ook vertellen dat het verdomd weinig is, wat je mee mag nemen..!!
En het persoonlijke item is iets wat jezelf graag mee wilt nemen wat niets met survivellen te maken heeft !! Kan en mag van alles zijn.. Je moet 5 items opgeven en zij kiezen er 1 uit !!

Ik hoop dat jullie hiermee tevreden zijn...

Tot de Fan-dag... ik heb er veel zin in !!!

Groetjes

Ernestine ::bravo::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Wat mag er mee ??
« Reactie #12 Gepost op: 9-12-2004, 21:29:28 »
Volgens mij een beetje kleding, en niet eens persoonlijke dingen! Tsjah dit jaar dan wel..maar andere jaren niet volgens mij!
Some light in your eyes...

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: Wat mag er mee ??
« Reactie #13 Gepost op: 10-12-2004, 19:41:06 »
Dus niets wat met survivalen te maken heeft,.. daar gaat m'n zakmes ! hahaha

Bedankt voor je antwoord Ernestine ! Dat vroeg ik me nou al heel lang af ( Langer dan deze expeditie in elk geval ! )
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"