Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Mitchell  (gelezen 19255 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Stel hier je vragen aan Mitchell
« Gepost op: 30-11-2004, 16:13:22 »
Ook Mitchell is graag bereid vragen te beantwoorden. Deze kunnen jullie in dit topic aan haar stellen.

 :D :D
« Laatst bewerkt op: 30-11-2004, 16:31:20 door Gerard »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Mitchel
« Reactie #1 Gepost op: 30-11-2004, 16:21:41 »
Mitchell is met dubbel L  ::rofl:: Mitchell wat vond jij ervan toen je niet op het eiland werd verkozen om te mogen blijven? Dacht jij al van te voren dat Mick op dat eiland zat en toen je Mick zag wat vond je ervan had je al een donkerbruin vermoeden dat je niet mocht blijven alvast bedankt  ::joehoe:: x Nicky uit Amsterdam

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #2 Gepost op: 30-11-2004, 16:44:16 »
Ik ben wel benieuwd wat het met jou deed toen je in het begin van de expeditie van de boot moest springen en naar de kooi moest zwemmen. Hoe geschokt was je, dat je opeens met je 'nette kleren' het water in moest.

Hoe heb je de kooi ervaren?
Wat was voor jou het mooiste moment van de expeditie?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #3 Gepost op: 30-11-2004, 19:02:33 »
Hoi Mitchell
Leuk dat je hier ook vragen wil beantwoorden!!
In de expeditie kom je over als iemand die geen blad voor de mond neemt. Ben je in het dagelijks leven ook zo??
Denk je dat dat een oorzaak kan zijn van je aanvaringen met Mick? Die is immers ook heel direct.
er was eens......

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchel
« Reactie #4 Gepost op: 1-12-2004, 00:38:20 »
Mitchell is met dubbel L  ::rofl:: Mitchell wat vond jij ervan toen je niet op het eiland werd verkozen om te mogen blijven? Dacht jij al van te voren dat Mick op dat eiland zat en toen je Mick zag wat vond je ervan had je al een donkerbruin vermoeden dat je niet mocht blijven alvast bedankt  ::joehoe:: x Nicky uit Amsterdam

Hey Nicky,
Jah, wat moet ik ervan vinden dat ik als enige die 2de kans niet kreeg? Eerlijk gezegd toen ze me die 2de kans aanboden wist ik dat de anderen die ook hadden gekregen en dat Mick erbij zou zijn was natuurlijk te verwachten. Toen ik hem zag staan wist ik al dat ik geen 2de kans zou krijgen...dat is gewoon Mick. Ik wil hier ook bij toevoegen dat Mick nog altijd beweert dat ik "al de anderen heb overtuigd om hem weg te stemmen" helemaal niet klopt!! Ik heb nooit iemand overtuigd...ik heb hem zelfs tijdens die fameuze discussie in kamp België gezegd dat "ik geen energie steek om een complot te smeden tegen mensen zoals hem, geef ze 2 dagen en iederen doorziet hem wel". Maar ja, als het hem gelukkiger maakt om dat te geloven dan ben ik blij voor hem. En hierbij toegevoegd...ik heb absoluut geen rancune, spel was 6 maanden geleden over...het leven gaat verder..met een grooooote glimlach voor mezelf ::rofl:: ::rofl:: en veel liefde ::bravo:: ::bravo:: en vele toffe reacties van jullie en mensen die me aanspreken ::regenboog::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #5 Gepost op: 1-12-2004, 00:40:58 »
Mitch voor mijn heb je respect gekregen omdat ik je tof vind en Shandinella en de rest wou je wel accepteren i m sure heb je nog contacten na de Expeditieleden? ik heb contact met Marjolein via mailtjes enzo erg cool ik vind dat Frank de terechte winaar is geworden echt toppiej de leukste winaar van alle expeditie robinsons  ::rofl:: ik spreek je x Nicky

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #6 Gepost op: 1-12-2004, 00:41:14 »
Ik ben wel benieuwd wat het met jou deed toen je in het begin van de expeditie van de boot moest springen en naar de kooi moest zwemmen. Hoe geschokt was je, dat je opeens met je 'nette kleren' het water in moest.

Hoe heb je de kooi ervaren?
Wat was voor jou het mooiste moment van de expeditie?
Het was een een "Super Adrenaline stoot" nu begint het ..en wat een start!!! Echt bangelijk..offe kei-spannend.  De kooi was uithouding, vreselijk om op die bamboestokken te liggen maar ook wel een super ervaring om mensen op zo'n manier te leren kennen ::regenboog:: gebeurt niet elke dag! Volhouden!! ::trots::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #7 Gepost op: 1-12-2004, 00:44:03 »
Hey Mitch!!!

Van harte welkom op de site !! Erg leuk dat je hier komt om vragen te beantwoorden :D ::jaja::

Vraagje- puur hypothetisch.

Stel dat je wel eerder in de mangrove was beland- en niet pas nádat de Moerasketiers het vetorecht behaalden vwb wie mocht blijven.

Denk je dan dat je dan langer in de expeditie was gebleven? Had je kunnen overleven denk je met de overigen in de mangrove? Hoe had je dat aangepakt? :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #8 Gepost op: 1-12-2004, 00:50:12 »
Hoi Mitchell
Leuk dat je hier ook vragen wil beantwoorden!!
In de expeditie kom je over als iemand die geen blad voor de mond neemt. Ben je in het dagelijks leven ook zo??
Denk je dat dat een oorzaak kan zijn van je aanvaringen met Mick? Die is immers ook heel direct.

hi Stormpje,
Inderdaad ben ik ik iemand die nogal recht voor de raap is, laat ik ook eerlijk zijn dat ik niet altijd zo reageer. Ik respecteer ieders mening..al ben ik het er niet mee eens. Laten we eerlijk zijn, wie ben ik om ervan uit te gaan dat mijn waarheid iemand anders zijn waarheid is. Ik vind het verfrissend om openlijk met mensen te discussiëren, al zou ik nooit iemand kwetsen over persoonlijke dingen(zoals bv: mensen die een handicap hebben, mensen die onzeker zijn over zichzelf etc.)
Mijn aanvaringen met Mick hebben niets te maken met het rechtuit zijn, maar eerder met het feit dat ik verbale agressie niet kan verdragen en het feit dat onze normen en waarden mijlenver uit elkaar liggen.

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #9 Gepost op: 1-12-2004, 00:55:04 »
Mitch voor mijn heb je respect gekregen omdat ik je tof vind en Shandinella en de rest wou je wel accepteren i m sure heb je nog contacten na de Expeditieleden? ik heb contact met Marjolein via mailtjes enzo erg cool ik vind dat Frank de terechte winaar is geworden echt toppiej de leukste winaar van alle expeditie robinsons  ::rofl:: ik spreek je x Nicky
Hi Nicky,
Ik heb heel regelmatig contact met alle Belgische deelnemers, we zijn echt wel een toffe bende om mee te gaan stappen of gewoon een gezellig etentje. En vriendschappen ontwikkelen zich, mijn filosofie is dat je dat nooit mag forceren. Vriendschap is liefde ...en dat is er of is er niet. Geef het tijd...en laat het openbloeien ::love:: ::love::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #10 Gepost op: 1-12-2004, 00:57:31 »
Mitch ik wil jouw hartelijk bedanken voor me vragen te beantwoorden cool! slaapze he doei doei  ::joehoe:: Nicky x ps: je hebt helemaal gelijk vriendschappen komen met de tijd!

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #11 Gepost op: 1-12-2004, 01:01:56 »
Hey Mitch!!!

Van harte welkom op de site !! Erg leuk dat je hier komt om vragen te beantwoorden :D ::jaja::

Vraagje- puur hypothetisch.

Stel dat je wel eerder in de mangrove was beland- en niet pas nádat de Moerasketiers het vetorecht behaalden vwb wie mocht blijven.

Denk je dan dat je dan langer in de expeditie was gebleven? Had je kunnen overleven denk je met de overigen in de mangrove? Hoe had je dat aangepakt? :)

Dag Lorelei,
Ik zou iedereen die 2de kans hebben gegeven...zelfs Mick..Ernestine en Klaar hadden ook problemen maar die hebben een platform gevonden om samen te overleven...en dat zou ik ook gedaan hebben. Jah, ik ben niet echt een "als...persoon"
Ik ben er zeker van dat ik in de mangrove zou overleven, ik heb eigenlijk niet echt honger geleden en fysiek voelde ik me echt nog goed. Ik ben er ook van overtuigd dat je op een bepaald moment echt wel het spel moet beginnen te spelen...en ik hoop dat ik dat dan ook gedaan zou hebben..maar mezelf kennende...het aard van het beestje verloochend zich niet hé.
Lieve groet,
Mitchie

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #12 Gepost op: 1-12-2004, 01:33:37 »
Dank je voor je mooie antwoord :D  ::bravo::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #13 Gepost op: 1-12-2004, 17:53:02 »
Hey Mitchell

Wat vind jij het vervelendste moment in je expeditie?
Some light in your eyes...

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #14 Gepost op: 1-12-2004, 18:03:43 »
Heeyz...

Ik wilde ff zeggen dat ik het leuk vond om te zien dat je zo recht voor z'n raap was... (ben ik zelf ook :P) Ik vind het erg jammer dat ze je geen 2e kans hebben gegeven, vooral van Mick natuurlijk, maar ik denk dat Mick nooit weg gegaan zou zijn ookal zei hij zo van of ik of zij!! Iedereen heeft een 2e kans gehad, behalve jij... Dat vind ik erg jammer,,,!!
Is de All stars niets voor jou? (als een soort 2e kans?) Volgens mij gaan ze nog wel wat mensen kiezen, want nu zijn er natuurlijk veel te weinig....
Ik hoop dat je alsnog mee mag (als je dat wil)

Groetjes xmoix

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #15 Gepost op: 1-12-2004, 23:51:13 »
Hoi Mitchell. Tof dat je ook deze goede site gevonden hebt. Ik kon eerlijk gezegd in de expeditie niet goed hoogte van je krijgen. In de day after en in de finale vond ik je weer heel anders. Op het eiland vond ik je vaak wantrouwend kijken .Net alsof je niemand vertrouwde. Als je zelf terugkijkt naar de uitzendingen kan je dit dan begrijpen? En in hoeverre herken je jezelf in de uitgezonden stukjes?

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #16 Gepost op: 2-12-2004, 20:06:28 »
zou je weer meedoen aan expeditie robinson als je de kans kreeg?

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #17 Gepost op: 3-12-2004, 08:19:53 »
Hey Mitchell

Wat vind jij het vervelendste moment in je expeditie?


Hmm,
Ik denk de eerste keer dat ik 5 stemmen kreeg op de eilandraad, en de 2de keer natuurlijk ook ::jaja:: ::joehoe::Byebye Mitch

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #18 Gepost op: 3-12-2004, 08:24:32 »
Heeyz...

Ik wilde ff zeggen dat ik het leuk vond om te zien dat je zo recht voor z'n raap was... (ben ik zelf ook :P) Ik vind het erg jammer dat ze je geen 2e kans hebben gegeven, vooral van Mick natuurlijk, maar ik denk dat Mick nooit weg gegaan zou zijn ookal zei hij zo van of ik of zij!! Iedereen heeft een 2e kans gehad, behalve jij... Dat vind ik erg jammer,,,!!
Is de All stars niets voor jou? (als een soort 2e kans?) Volgens mij gaan ze nog wel wat mensen kiezen, want nu zijn er natuurlijk veel te weinig....
Ik hoop dat je alsnog mee mag (als je dat wil)

Groetjes xmoix

Hello Xmoix,

Inderdaad "die bloody gemistte 2de kans ::rofl::" Op dat moment zelf had ik er gewoon vrede mee, maar toen de dag erna Frouke opgaf en de dag erna Kelly kreeg ik het wel eventjes op mijn... Maar uiteindelijk is het een spel en de spelregels zijn hard. Jah, ik had mij inderdaad opgegeven voor de All Stars en daarna mijn kandidatuur terug ingetrokken...en nu denk ik weer...kon ik maar mee ::ohno:: ::jaja:: ::rofl::

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #19 Gepost op: 3-12-2004, 08:32:35 »
Hoi Mitchell. Tof dat je ook deze goede site gevonden hebt. Ik kon eerlijk gezegd in de expeditie niet goed hoogte van je krijgen. In de day after en in de finale vond ik je weer heel anders. Op het eiland vond ik je vaak wantrouwend kijken .Net alsof je niemand vertrouwde. Als je zelf terugkijkt naar de uitzendingen kan je dit dan begrijpen? En in hoeverre herken je jezelf in de uitgezonden stukjes?

Hi Kippeer,
Eerlij gezegd vond ik me absoluut niet sympathiek overkomen in ER. Ik keek altijd nors, kwaad, een chagrijnige bitch ::rofl:: Jah,laten we eerlijk zijn als ze van 500h film 13h moeten maken moeten ze ons als typetjes neerzetten. En dan is het aan het gezond verstand te laten  om een beetje verder te denken, Mick is er unaniem uitgestemd maar toch laten ze alleen mijn reactie zien (kwaaie blik), heb je me ooit horen roddelen over iemand (neen), hebben ze het kijkpubliek opgehitst "de oorlog tussen Mitch en Mick, krijgt ze een 2de kans" ...en er is niets gebeurd...omdat ik gewoon zo niet ben. Rechtuit wel..rancuneus niet...agressief absoluut niet. Ik moet wel zeggen dat er nog niemand angst heeft gehad om me aan te spreken ::regenboog:: ::trots::hihi
Enne...jah dat gezicht dat boekdelen spreekt hé
Lieve groet,
Mitchke