Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Shandinella  (gelezen 31775 keer)

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #60 Gepost op: 8-11-2004, 10:35:13 »
Shandinella een sterke persoonlijkheid iemand die 3e gaat worden
3DE wil niet zeggen dat je persoonlijkheid dan minder is als persoon...je moet natuurlijk ook nog winnen met de proeven.
Dus jouw uitspraak bij deze.??
Denk je dat ??   Of weet jij dat al  ??  Zou ik jammer vinden.
« Laatst bewerkt op: 8-11-2004, 10:38:35 door voodoopop »

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #61 Gepost op: 8-11-2004, 11:31:24 »
Wat was zij goed gisteren!!!
WOW!! Echt klasse, die coole blik, van: niemand doet mij iets!!
Echt top!!

Offline sherpa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #62 Gepost op: 8-11-2004, 13:45:46 »
Het wordt maar weer een duidelijk dat deze expeditie maar een echte kampioen telt, zowel fysiek als mentaal:
Shandinella, go go go !!!!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #63 Gepost op: 9-11-2004, 23:05:11 »
Mee eens SHERPA.... ::rofl::   ::rofl::

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #64 Gepost op: 14-11-2004, 22:23:54 »
Had het wel met haar te doen. Altijd één van de besten zijn bij de proeven,maar daar nooit rijkelijk voor beloond worden of iets opgeven voor anderen. Soms wordt het inderdaad iets teveel,goed dat ze zich de volgende dag wist op te beuren en kracht putte uit weer een geschenk aan anderen (en haarzelf?)een fitnesshow.Alleen jammer dat ze ook op Klaar stemde die ik echt top vond deze uitzending.
« Laatst bewerkt op: 14-11-2004, 22:48:39 door SKMbeat »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #65 Gepost op: 14-11-2004, 22:36:48 »
Wat is Shandinella toch een topper!!  ::jaja:: ::ok::
er was eens......

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #66 Gepost op: 15-11-2004, 02:24:10 »
Shandinella is voor mij zeker een topper ja!  ::bravo:: ::bravo::


Terecht dat ze zich opwond over de oneerlijke verdeling van prijzen door de ER crew.

Marjolein zat zich vanavond volkomen onterecht weer vol te stouwen en vergalde m'n uurtje kijkplezier met die domme arrogante irritante smile van haar.

Maar.. Shandinella! ook jij krikte me weer op met je prachtige revanche met een fitness show van je!

Dat bewijst jouw kracht en jouw spirit meid! en daar kunnen geen 100 Marjoleintjes tegenop ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Minpunt vanavond vond ik wel je stemkeuze...  ??? ??? ??? ???

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #67 Gepost op: 15-11-2004, 04:57:11 »
Shandinella is voor mij zeker een topper
Minpunt vanavond vond ik wel je stemkeuze...  ??? ??? ??? ???

Inderdaad Shandinella is een zeer krachtige kandidate (zowel fysiek als mentaal) - zeker respect voor ::jaja:: .

Vwb haar stemkeuze - ik weet niet of je het gevolgd hebt Nachtvlinder, maar ze lichtte die met name in The Day After toe.

Ook tijdens haar biechtstoel moment in de aflevering kwam het kort aan bod.

Shandinella maakte zich wat zorgen vwb de drie- eenheid "Matthias- Marjolein- Frank" .

Ronald had de immuniteit, dus het ging tussen Klaar en haar. Ze wilde zeker zijn dat Klaar wegging, omdat ze het qua populariteit / ligging in de groep makkelijk kon winnen van Ronald, maar niet zo zeker was van Klaar.
Klaar ging beter liggen in de groep (met name Frank) en is fysiek minder sterk dan Shandinella, zou dus als concurrente voor de eindstrijd minder bedreigend kunnen zijn, redeneerde Shandinella.

Derhalve koos ze voor op zeker spelen en haar stem aan Klaar te geven om haar kansen op de finale te vergroten. Tactisch spel dus, zij het wel 'schoon' tactisch spel mi. :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #68 Gepost op: 15-11-2004, 07:38:50 »
Ik had ongelooflijk te doen met Shandinella...ze streed tijdens de proef niet alleen voor zichzelf, maar ook om Klaar te behouden had ik het idee..helaas had zij last van dat zuidelijke, doch heerlijke kontje ::schaam::...het stak iets te ver naar achter waardoor ze vast kwam te zitten..jammerrrrr

Dat zij op klaar heeft gestemd kan ik me wel voorstellen na de uitleg in the day after, ze moet toch verder richting de finale en ik denk dat zij het zo heel safe heeft gespeeld en daar is niks mis mee.

Go Shandinella go...in mijn ogen ben je nog steeds miss Robinson ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline missrobinson

  • Winnaar ER pool 2004
  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #69 Gepost op: 15-11-2004, 09:15:38 »

Go Shandinella go...in mijn ogen ben je nog steeds miss Robinson ::ok::


Hé, dat ben ik al..... ;)

Maar inderdaad, Shandinella is top, ik hoop dat zij of Frank wint!

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #70 Gepost op: 15-11-2004, 09:16:08 »



    Het is en blijft een poker spel ::regenboog::, het blijkt zelfs, als men na zo lange afzonderering
    van de buiten wereld mentaal gekke dingen doet, een kat in het nauw doet.....
    Zo ook Klaar maar zeer zeker Shandinella. Shandinella om de in de finale te komen
    moet je met z`n tween zijn, je liet al merken dat geen vertrouwen op Ronald meer
    te hebben, máár jij hebt hem nodig.Zie uitspraak klaar: en  ;Deens is RO daar, ik wist niet dat ie zo atletisch was!En Marjolijn die had toch effe geboft met Ronald,haar woorden ik  ::niet-ok::zelf zou niet gekozen hebben voor Ronald, maar onder tussen heeft ze wel genoten van al dat heerlijk eten en drinken. Shandinella  ::bravo::je bent een toffe meid máár de finale plaats is voor Ronald. ::tandpastasmiley::   

Salaaaamat  groetjes aan de fam. groene kleur 8)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #71 Gepost op: 15-11-2004, 14:15:07 »
Shandinella en Klaar, mijn twee favorieten... Klaar vanwege haar robinsonkwaliteiten, vanwege haar enorme relativeringsvermogen en Shandinella om haar kracht, eerlijkheid en gelijkmatigheid.
Het is arrogant om te veronderstellen dat Shandinella Ronald nodig heeft om de finale te halen. Dat is haar eer te na. En terecht, want als er één iemand vanaf het begin van de expeditie bezig is geweest om zijn positie, dmv complotjes, beloftes, privégesprekjes, vriendschapjes, veilig te stellen, dan is het Ronald wel. Hij was en is degene die anderen nodig heeft voor zijn spelletjes. En zeker niet andersom.
Shandinella is een klasse apart, daar kun de anderen slechts van dromen.
er was eens......

Offline spring9

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #72 Gepost op: 15-11-2004, 15:29:34 »
Shandinella is ook geen lieverdje. Op de achtergrond eerst en wil zich nu laten gelden. Niet verkeerd moet ik zeggen. Als sportvrouw zou ze toch tegen haar verlies moeten kunnen.

Terecht dat ze zich opwond over de oneerlijke verdeling van prijzen door de ER crew.

Ik vond dit zeker niet terecht! Haar prijs was zeker een goeie! Weet je wel wat voor macht je dan hebt. Dat zij daar niets mee doet, is haar keuze, maar dan moet ze niet zeuren dat ze maar een pot rijst heeft, want het andere was wel degelijk waardevol en belangrijk voor het spel. ::jaja::

Marjolein zat zich vanavond volkomen onterecht weer vol te stouwen en vergalde m'n uurtje kijkplezier met die domme arrogante irritante smile van haar.

Onzin, dit was wel degelijk verdient, en daar had ze de hulp van Ronald niet eens voor nodig!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #73 Gepost op: 15-11-2004, 15:36:38 »
Shandinella is ook geen lieverdje. Op de achtergrond eerst en wil zich nu laten gelden. Niet verkeerd moet ik zeggen. Als sportvrouw zou ze toch tegen haar verlies moeten kunnen.



Dat snap ik nou nooit he dat je als sporter maar tegen je verlies moet kunnen...ik denk juist dat Shandinella het er zo moeilijk mee had omdat zij zich als enige nog superfit voelde en ze echt had verwacht een kans te maken...maar dan zit verdorie je lekkere antilliaanse kont in de weg....jemig daar zou ik ook pissed van worden zeg!!!!

Maar afijn Shandinella is een topper en tja ik als oud topsporter weet wat er in je kop omgaat als je door een cruciale fout van jezelf je winkansen aan je neus voorbij ziet gaan...dan voel je je knap kl*te :-[
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline spring9

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #74 Gepost op: 15-11-2004, 15:56:49 »
Nou ik ben nog steeds een sportvrouw en weet ook als geen ander hoe het is om te winnen en te verliezen. Ik ben ook heel anders tijdens een wedstrijd dan daarbuiten. Je weet dat dit soort dingen bij het spel horen. En bij een proef is dat nog eens zo belangrijk. ::trots::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #75 Gepost op: 15-11-2004, 16:01:53 »
mee eens en ik vind dat je tegen je verlies moet kunnen en dat kan Shandinella niet maar zij was toch een vriendin van Ronald dus dat betekend dat ze Volgende week nooit Ronald zou wegstemmen ze zal dan op Matt stemmen

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #76 Gepost op: 15-11-2004, 16:06:31 »
Ja okay...maar daarbij komt denk ik dat jij genoeg voeding tot je hebt kunnen nemen voor een wedstrijd en dat Shandinella inschatingsfout komt door juist een gebrek aan voeding, waardoor er heel wat zenuwprikkels niet meer aankomen daar waar ze aan zouden moeten komen...kortom ze kon het alles niet meer goed inschatten....

ik was altijd een goed verliezer en ben het nu nog hoor...ook al is de tijd van sporten helaas voorbij....maar soms maak je je gewoon ergens druk om waarvan je later denkt...jemig waarom eigenlijk?? zo ook bij sport :) ;)

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #77 Gepost op: 15-11-2004, 23:00:00 »
Shandinella is en blijft een TOPPER........zelfs in haar toestand...vermagerd..ziet ze nog heel goed uit.. FIGUURLIJK.
 Petje af voor Shandinella   ::ok::

Offline Hamstergirl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #78 Gepost op: 16-11-2004, 00:56:11 »
Volgens mij vond ze het achteraf ook wel grappig dat ze met haar kont was blijven haken. Ze kon er wel de humor van inzien. Heel goed, zo'n beetje 'zelfspot'  ;D

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #79 Gepost op: 16-11-2004, 09:06:39 »



     Het gaat hier om het winnen! ::ok:: Nou dat heeft Shandinella niet gedaan, jammer
     voor haar. Bij dit opgave moet je ook je koppie2 gebruiken,dat heeft ze niet gedaan.
     Haar woorden zelf ik dacht dat het gat groot zat  >:(was( voor haar lijf)ja, maar niet
     haar JJ keuntje!
     Wij dachten eerst dat ze, óók iets fout had gedaan met het touw.
     Toen ze zei dat het haar kontje was waar ze vast zat, moesten we efff lachen,dat
     was een crusiale misser.
     Shandinella jij moet oppassen dat jij  ::bravo::niet de volgende wordt ,die wordt uitgestemd.
     Maar wij denken dat eerst Marjolijn.