Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Ronald  (gelezen 125800 keer)

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #60 Gepost op: 1-10-2004, 08:29:32 »


Willen blijven en toch weg moeten??   ;D


(Hoop ik)

Als het ff ksn ::ok:: Gewoon wegstemmen die man inderdaadA!
Gek zijn is gezond

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #61 Gepost op: 1-10-2004, 08:31:42 »
Anzjie, ik ken het blad niet, wist eigenlijk niet dat het Belgisch was ook. Roddelblad of niet; ik heb op de radio gehoord dat Patrick daar geinterviewd is, dus ga ik ervan uit dat dit waar is.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #62 Gepost op: 1-10-2004, 08:32:22 »
EmptyVillage en Nachtvlinder

Heh..Heh.. eindelijk mee eens ??   ::trots::


Voodoopop,

leg me dit eens uit ? eindelijk eens mee? En trouwens waarom Nachtvlinder en ik samen genoemd? Ik ben benieuwd wat C&P hiervan vind  ::rofl::
Gek zijn is gezond

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #63 Gepost op: 1-10-2004, 08:37:29 »
::bravo::   Baron

Ik sluit mij volledig aan.. bij jouw mening  ::bravo:: daar heb ik alles mee gezegd ::joehoe::
 

Amen, oftewel I agree!
Gek zijn is gezond

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #64 Gepost op: 1-10-2004, 10:59:18 »


Voodoopop,

leg me dit eens uit ? eindelijk eens mee? En trouwens waarom Nachtvlinder en ik samen genoemd? Ik ben benieuwd wat C&P hiervan vind  ::rofl::
Omdat ....Jullie.. Nachtvlinder en EmptyVillage het nu een keer volledig eens waren  ::rofl::  met Voodoopop ::ok:: wat jeroen en Ronald betreft ::rofl::
En waarom ben jij benieuwd wat C&P hiervan vindt??  ::rofl::   ::rofl::   ::rofl::   grapje
« Laatst bewerkt op: 2-10-2004, 10:04:14 door voodoopop »

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #65 Gepost op: 1-10-2004, 11:15:01 »


Amen, oftewel I agree!
Het laatste bericht van De Baron vond ik Goed ::ok::
 en inderdaad...Get Real,in Reallife.  ;D

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #66 Gepost op: 1-10-2004, 13:51:21 »
In die Humo bleef Patrick volhouden dat Darline de sterkste kracht heeft gekozen uit het andere kamp, terwijl zij zelf letterlijk het tegenovergestelde heeft gezegd. Als het goed is had Patrick dat zelf ook al gezien.

En zo waren er meer dingetjes waarvan ik dacht: Patrick je wil alleen maar je eigen waarheid weten. Dat is hem goed recht (en makkelijk), maar ik zag het vaak toch anders. En dat was míjn waarheid!
Angel of the first degree

Offline Groene Kleur

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #67 Gepost op: 1-10-2004, 14:03:14 »
Kortom: het is toch wel gezellig en knus zo voor de buis!  Weer eens wat anders dan "GTST" of "As the bold turns"!::tandpastasmiley::
Lekker allemaal je meinig blijven spuien (met respect), zodat het eens te meer erg spannend is om in te loggen en te checken wat de mensen nu weer op het hart hebben!
 ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Veul Plezant Allen! ::bravo::

Ciao.
Groen Blaadje zegt: "De wereld zit vol koeienreten."

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #68 Gepost op: 1-10-2004, 16:56:27 »

Omdat ....Jullie.. Nachtvlinder en EmptyVillage het nu een keer volledig eens waren  ::rofl::  met Voodoopop ::ok:: wat jeroen en Ronald betreft ::rofl::
En waarom ben jij benieuwd wat C&P hiervan vindt?????       ::rofl::


Leuk om te lezen dat je mensen hier onbewust zo'n plezier kunt brengen door het met ze eens te zijn ::tandpastasmiley::

Van mij mag iedereen hier trouwens denken en vinden wat ze willen hoor, dat is juist het leuke van een forum, om met elkaar lekker in discussie te gaan.

Verder blijf ik ook van mening, dat als je als deelnemer van ER ook hier op forums niet tegen kritiek kunt, dat je dan ook niet mee moet doen. Iedereen weet inmiddels al meer dan genoeg, dat je niet alles te zien krijgt en dat karakters en situaties soms uitvergroot worden. Als ze vinden dat ze niet juist zijn neergezet, moeten ze bij de crew van ER zijn, en niet bij de forumleden hier.
Of anders helemaal ook maar geen forums lezen, dan hoeven ze zich er ook niet druk om te maken. Het is nu namelijk ook zo, dat zodra je aan dit soort series meedoet, dat je erna publiek bezit wordt.

Dus je moet ook wel een exhibitionistische persoonlijkheid hebben, anders zou je er niet over piekeren.

Offline horst_rulez

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #69 Gepost op: 1-10-2004, 21:16:37 »

Verder blijf ik ook van mening, dat als je als deelnemer van ER ook hier op forums niet tegen kritiek kunt, dat je dan ook niet mee moet doen.

Of anders helemaal ook maar geen forums lezen, dan hoeven ze zich er ook niet druk om te maken.


Misschien heb ik wat gemist, maar in dit topic heeft nog geen ER-kandidaat gereageerd dat de kritiek van dit forum onterevht is. Volgens mij discusieren alleen de forumleden hier met elkaar over wat terecht en onterecht zou zijn.

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #70 Gepost op: 2-10-2004, 03:22:04 »
Precies ja.. ben blij dat je dit opmerkt.
Ik raak er zelf ook gewoon de kluts van kwijt soms.
Ik ben hier meer aangevallen door medeforumleden over mijn meningen, m.n. Castor&Pollux werpt zich hier nogal op als de ForumPolizei.. ook al op m'n vingers getikt door het beheer hierzelf, weet geeneens meer wie, die opmerkingen van mij gingen wissen, voordat de mensen om wie het werkelijk ging zelf maar hadden gelezen misschien.

Van ER, kan iedereen mij benaderen. Hier via dit forum, ook prive, via berichten, nog nooit 1 opmerking gehoord van hen.

Anders heb ik ook wel meegemaakt ooit via forumsites van BigBrother, waar ik complete families op m'n nek kreeg, omdat ik hun lieve schatjes van commentaar voorzag, grinnik.

Soms krijg ik hier ook het gevoel ja.. dat bepaalde forumleden zich drukker maken om het idee, hoe de moraal zou moeten zijn, of hoe de ER deelnemers zouden moeten zijn of zouden kunnen reageren.. dan met de realiteit. Misschien is die realiteit wel, dat het hun namelijk geen ene fuck interesseert wat wij hier allemaal wel niet van hen vinden. En dat ze nog wel veel grovere dingen over ons denken, dan wij hier ooit zullen neertikken.

En dat heb ik hier ook al op een ander item gezegd.. mensen die hier aan meedoen, zijn ook exhibiotionistisch ingesteld. Ze kicken erop.. of die aandacht nu negatief of positief is.. ik denk niet dat hen dat zoveel interesseert namelijk.
It's all in the game!






Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #71 Gepost op: 2-10-2004, 09:57:19 »
[quote author=Nachtvlinder link=topic=10320.msg253322#msg253322

En dat heb ik hier ook al op een ander item gezegd.. mensen die hier aan meedoen, zijn ook exhibiotionistisch ingesteld. Ze kicken erop.. of die aandacht nu negatief of positief is.. ik denk niet dat hen dat zoveel interesseert namelijk.

It's all in the game!






Citaat
INDERDAAD..... ::bravo::

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #72 Gepost op: 4-10-2004, 13:41:21 »

Hallo daar zijn we weer!  8) ::ok:: ::ok:: ::zwaai::

Wij van DARANE vinden dat je gewoon het programma Expeditie Robinson,uitzending voor uitzending moet volgen. En daar vanuit neemt men zijn eigen conklusie.Wij zaten sinds 3-9-2004 nog in de hal.

 Maar nu gaan wij hier verder.
Ons favoriet blijft Ronald Groenink.
Het is wat Mick in de mangrove altijd schreeuwt, het is maar een spelletje. En wij moeten toe geven dat Ronald het spelletje goed speeld.Hij is niet zo fysiek sterk zoals Mo,maar hij is mentaal ver vooruit dan de rest, dat is zijn voordeel.

Het telefoontje dat niet over kwam naar zijn family, was een domper, máár het kan hem alleen maar doen sterken. Hij is de enigste van alle kandidaten, die foto`s van zijn gezinnetje heeft mee genomen. Zijn gezinnetje in zijn steun vóór de Expedeitie tijdens en na de Expedite Robinson.

Ronald Groenink tot de volgende uitzending Salaaaaamat
 8)

Offline Groene Kleur

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #73 Gepost op: 4-10-2004, 14:08:35 »
Tja, we moeten maar geloven dat Ronald idd de kist uit het water heeft gesjouwd, alvorens hij tegen de paal ging leunen.....  ::schaam::

Anyways, hij probeert er denk ik echt het beste ervan te maken... Mo heeft gewoon een onwijze hekel aan hem.

Wel heel grappig om te zien dat dezelfde personen in hetzelfde programma zulke uiteen lopende reactie opwekken! Normaal gesproken is iets gewoon zo. Een stoel is een stoel en geen auto. En rood is geen groen. Wat ik wil zeggen is dat mensen dus niet concreet leuk of niet leuk zijn... Juist bij het 'overleven' is het wel eens moeilijk kleur te bekennen. Is "het spel spelen" nou juist slim of achterbaks. Zit men daar om vriendjes te maken of om elkaar uit te schakelen???  ::trots:: >:D

Ciao!  ::zwaai::
Groen Blaadje zegt: "De wereld zit vol koeienreten."

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #74 Gepost op: 4-10-2004, 14:52:28 »
En waarom heeft Mo een onwijze hekel aan hem? Is hij bang voor concurrentie, wil hij goodwill kweken bij Frouke, die op haar beurt weet dat ze onder vuur ligt, jaloezie, niet tegen zijn verlies kunnen?

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #75 Gepost op: 4-10-2004, 15:10:53 »

Wij vinden dat als je langs de lijn staat,

je partijdigd bent, dús jouw voorkeur gaat naar een groep of een persoon, of je kijkt en geniet naar het programma!

Zie bijvoorbeeld bij de mangrove, Mick speelt gewoon een spelletje met de twee dames, wij vinden hier dat Klaar de slimste van hen alle drie is.

Wat wel belangrijk in dit spel is dat je genoeg en regel matig vitaminrijk voedsel tot je neemt. Dat is hier het allebelanrijkste , dat is de brandstof voor jouw lichaam als voor de geest.En wie sterk in de geest is, die zal winnaar uit de bus komen.Dus Ronald Groenink jij als coordinator zorgd dat er altijd eten in jullie voorraad kamer voldoende aanwezig is, dat is onze tip! 

Salaaaaamat... 8)

Offline sunshine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #76 Gepost op: 4-10-2004, 16:34:10 »
gisteren tijdens de laatste proef zie je steeds dat kandidaten in het water vallen maar dat mohammet in het water is gevallen heeft niemand gezien als je zaterdag naar de hehaling kijkt zie je dat hij ook nat is en dus oowk in het water is gevallen. Volgens mij zetten de makers van dit programma mohamed neer als iemand die soms een rare bui kan hebben maar toch ook heel vriendenlijk kan zijn en alle proeven zonder scharmetje doorstaat maar volgens mij is mohammen eigenlijk de eenige deelnemer in kamp zuid er daar de sweer 'verpest'. Ik denk dat ronald tot nu toe nog steeds de sterkste speler in kamp zuid is. En mohammed heeft heel veel op te merken op het gedrag van ronald maar zelf gedrasagt hij zich gewoon als een klein kind, die NIET tegen zn verlies kan.

 ::bravo::ronald jij staat bij mij nog steeds op nummer 1 !!!  ::ok::

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #77 Gepost op: 4-10-2004, 17:13:38 »
gisteren tijdens de laatste proef zie je steeds dat kandidaten in het water vallen maar dat mohammet in het water is gevallen heeft niemand gezien als je zaterdag naar de hehaling kijkt zie je dat hij ook nat is en dus oowk in het water is gevallen.

Als je nóg beter had gekeken had je gezien dat de kandidaten naar hun plaats toe moesten zwemmen! :)

Verder ben ik het ook niet eens met je, Ik denk niet dat Mo de sfeer verpest, maar dat de sfeer (misschien onbewust) al verpest was door Ronald...
Angel of the first degree

Offline Pletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #78 Gepost op: 4-10-2004, 17:27:45 »
Ik zou wel graag zien dat Ronald wat meer humor in z'n benadering van z'n mede-kampleden gooit. Zo nu en dan een grapje van zijn kant zou de sfeer vast goed bevorderen.

Tis allemaal zo ernstig en saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Doet me denken aan zo'n immer gelijkmatige begripvolle manager die je op een bepaald moment liefst een beetje door elkaar wil schudden  >:D
"De ene dag is de andere niet, soms moet ge op uw tanden bijten."

Offline sunshine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #79 Gepost op: 4-10-2004, 17:57:26 »
.........piloot................!! ::tandpastasmiley::