Poll

Wie Wordt De Volgende Afvaller?

Frank
3 (15.8%)
Marjolein
6 (31.6%)
Matthias
7 (36.8%)
Shandinella
3 (15.8%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: Wie Wordt De Volgende Afvaller?  (gelezen 36976 keer)

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #100 Gepost op: 14-11-2004, 11:14:20 »
Wat ik echt raar vind is dat met dat evenwicht... dat net frank en matthias dat niet kunnen!... Frank staat dagelijks daken te reparen en Matthias surft.. waarom hebben ze dan dat evenwichts gevoel niet?? naja.. beetje offtopic.. maar vond ik wel heel 'ironic'.  :-\\

Maar goed ronald gaat er uit... zeker na alles wat er is gebeurd... of ze houden hem erin omdat hij de perfecte concurrent is (zwak en niet erg geliefd)....
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #101 Gepost op: 14-11-2004, 12:44:19 »
Maar goed ronald gaat er uit... zeker na alles wat er is gebeurd... of ze houden hem erin omdat hij de perfecte concurrent is (zwak en niet erg geliefd)....

Matthias, Marjolein & Frank kunnen beter Shandinella wegstemmen dan Ronald met het oog op de finale. Tegen Ronald maken ze veel meer kans om te winnen dan tegen een aardig en ijzersterk iemand als Shandinella. Maar om de één of andere reden denk ik toch dat Klaar moet vertrekken.
Nog even niks.

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #102 Gepost op: 14-11-2004, 13:00:14 »
Ik denk eerlijk gezegd dat Ronald sterker is dan Frank hoor!!
Frank heeft al diverse malen gezegd dat hij op wilde geven, voor hem hoeft het niet meer, ik stop ermee e.d.
Het beeld wat we als kijker van Ronald hebben is idd niet erg positief, maar ik heb echt een verschrikkelijk beeld bij Klaar.
Dus die gaat er vanavond uit!!

P.S. Stonden er vorig jaar vijf mensen in de finale???

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #103 Gepost op: 14-11-2004, 13:07:10 »
Ik denk eerlijk gezegd dat Ronald sterker is dan Frank hoor!!
Frank heeft al diverse malen gezegd dat hij op wilde geven, voor hem hoeft het niet meer, ik stop ermee e.d.
Het beeld wat we als kijker van Ronald hebben is idd niet erg positief, maar ik heb echt een verschrikkelijk beeld bij Klaar.
Dus die gaat er vanavond uit!!

Maar als de afvallers straks in de finale moeten stemmen op wie de winnaar wordt, denk ik dat toch bijna niemand (behalve Mick en misschien Shandinella) op Ronald zal stemmen. Als je tegen Ronald in de finale staat, maak je dan veel kans om te winnen. Daarom denk ik dat ze hem liever meenemen naar de finale.

P.S. Stonden er vorig jaar vijf mensen in de finale???

Ja, vier via de gewone manier (Robin, Giovani, Judge & Jutta) en één van het Duivelseiland (Ilona).
Nog even niks.

Offline dis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #104 Gepost op: 14-11-2004, 20:21:23 »
ik denk aan klaar maar!!!!!!!!!!!!!zou ook ronald kunne zijn ::) ::vergroot::

Offline dis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #105 Gepost op: 14-11-2004, 20:25:14 »
begin dit leuk te vinden maar snap toch nog ni alles ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::schaam::

Offline Robinn

  • Forumlid
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #106 Gepost op: 14-11-2004, 23:10:51 »
Ronald gaat eruit de volgende x als hij immuniteit haalt dan wordt Matthias geslachtofeerd maar Ronald moet eruit  ::joehoe::

Offline tha ank

  • Forumlid
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #107 Gepost op: 16-11-2004, 18:24:24 »
Ronald eruit!!!!!!! ::zwaai::
prima, maar dan toch echt die marjolein.. ik word al niet goed als zij haar smoel open trekt!! ronald is gewoon een hufter en dan ook nog eens een slechte

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #108 Gepost op: 16-11-2004, 18:59:32 »
Eerste stem voor Marjolein. Ik denk dat Matthias haar gaat verraden door met Ronald en Shandinella samen te spannen.
Nog even niks.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #109 Gepost op: 17-11-2004, 00:53:43 »
Eerste stem voor Marjolein. Ik denk dat Matthias haar gaat verraden door met Ronald en Shandinella samen te spannen.
Dan lijkt het me tactischer om Shandinella weg te stemmen, aangezien zij waarschijnlijk de hoogste ogen gooit op de evenwichtsbalk (rare proef trouwens, dobbelen op een evenwichtsbalk  ::rofl:: )
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #110 Gepost op: 17-11-2004, 02:11:14 »
Tja normaal zou je IDD de sterke eruit moeten gaan stemmen...vanwegen de concurentie....maar ik hoop het niet want, dan blijven Marjolein en Ronald nog in het spel......en voor mij mogen zij er snel uit...omdat die 2 niet ROBINSON waardig zijn in mijn ogen    ::ohno::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #111 Gepost op: 17-11-2004, 17:06:13 »

Dan lijkt het me tactischer om Shandinella weg te stemmen, aangezien zij waarschijnlijk de hoogste ogen gooit op de evenwichtsbalk (rare proef trouwens, dobbelen op een evenwichtsbalk  ::rofl:: )

Maar Ronald zou volgende week Matthias gaan benaderen om iemand weg te stemmen en ik denk dat Ronald eerder gaat proberen om Marjolein weg te stemmen dan om Shandinella weg te stemmen.
Nog even niks.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #112 Gepost op: 17-11-2004, 17:08:17 »
lukt ronald nooit Matthias en Marjolein zijn vrienden en kennen mekaar best lang Matthias stemt op ROnald en niet op Marjolein dat is alleen maar om de kijkers te beinvloeden en om het spannender te maken heb gevoel dat Marjolein immuniteit haalt maar goed we zien het wel Ronald eruit Art klaar ermee!  ::joehoe::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #113 Gepost op: 17-11-2004, 17:15:33 »
lukt ronald nooit Matthias en Marjolein zijn vrienden en kennen mekaar best lang Matthias stemt op ROnald en niet op Marjolein dat is alleen maar om de kijkers te beinvloeden en om het spannender te maken heb gevoel dat Marjolein immuniteit haalt maar goed we zien het wel Ronald eruit Art klaar ermee!  ::joehoe::

Matthias geeft niet veel om vriendschappen: het gaat hem om het spel en om het winnen. Hij nam Peter & Mohamed toch ook niet mee naar dat verwen-huisje, om ze zo te verzwakken? Daarom zie ik hem Marjolein er ook wel uitstemmen.
Nog even niks.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #114 Gepost op: 17-11-2004, 17:22:07 »
tsjah Matthias gaat over lijken als het moet maar Marjolein is slimmer die probeert samen met Shandinella Ronald eruit te krijgen en Frank die heeft een geheugen en die stemd Ronald ook weg dus 3-2 Bye Ronald  ::joehoe::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #115 Gepost op: 17-11-2004, 17:28:40 »
tsjah Matthias gaat over lijken als het moet maar Marjolein is slimmer die probeert samen met Shandinella Ronald eruit te krijgen en Frank die heeft een geheugen en die stemd Ronald ook weg dus 3-2 Bye Ronald  ::joehoe::

En daarna mogen ze met z'n drieën Matthias er ook uitgooien!  ::zwaai:: ::trots::
Nog even niks.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #116 Gepost op: 17-11-2004, 17:30:28 »
haha Matthias zie ik echt niet de Winaar worden hoor van ER als ik eerlijk mag wezen denk ik Frank,Shandinella,Marjolein die 2 Matthias en Ronald Exit ermee!

Offline Robinn

  • Forumlid
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #117 Gepost op: 17-11-2004, 21:43:02 »
ROnald  ::joehoe:: opzouten

Offline Khalid11

  • Forumlid
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #118 Gepost op: 18-11-2004, 13:30:18 »
De volgende afvaller wordt Ronald  ::joehoe::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie Wordt De Volgende Afvaller?
« Reactie #119 Gepost op: 21-11-2004, 21:30:16 »
Frank   3 (13%)
Marjolein   2 (8.7%)
Matthias   3 (13%)
Ronald   13 (56.5%)
Shandinella   2 (8.7%)

spannend he wie zou nu de volgende afvaller worden?