Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Ronald  (gelezen 125805 keer)

Offline wijnandm

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #260 Gepost op: 8-11-2004, 22:02:25 »
Oke mensen, ik zit momenteel in het zonnige Malaga,
Kan iemand mij misschien wat meer updaten, als ik alles zo lees, lijkt het mij vrij duidelijk dat Ronald niet wint! Marjolein lijkt mij een beetje bitch en Klaar pff.
Hoop dat Frank of Shandinella wint, dat zijn survivors!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #261 Gepost op: 8-11-2004, 22:05:04 »
Marjolein is geen bitch en Klaar is geen pff zij spelen het spel tenminste hard en zo hoort ut ook vindt ik bij Robinson zo is de game en Shandinella en Frank jah dat zijn survivors maar Marjolein en Klaar ook en daarmee Basta!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #262 Gepost op: 8-11-2004, 22:12:20 »
Marjolein is een slimme meid, een goede game speelster, maar zeker geen Robinson.. Ze kan nog geen flensjes maken met bloem en wilt dan koken... Neen Klaar heeft meer Robinsongehalte !
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #263 Gepost op: 8-11-2004, 22:16:21 »
Nee dat klopt daar geef ik je gelijk in maar ze wint wel proeven en daar heeft Robinson ook mee te maken

Offline belletje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #264 Gepost op: 9-11-2004, 09:26:09 »
Ik denk dat wij een heel ander beeld van de mensen hebben, dan dat ze daadwerkelijk zijn, op Klaar na dan.
Die kun je het beste in haar eentje laten werken, want sociale vaardigheden??? sorry hoor. En de keren dat ze eten gaat zoeken?
Jammer dat ze alle acties van Ronald niet laten zien, maarja, dat is nou eenmaal de verhaallijn die gekozen is.
Ik geloof zelf dat Frank een grote kans maakt, gezien de beelden. Ook al heb ik hem er dikwijls doorheen zien zitten, en je kan zeggen van Ronald wat je wilt, maar hij zit er tot nu toe nog niet doorheen, en dat heb ik tot nu toe ook nog niet bespeurd.
En we moeten er ook niet vanuit gaan dat het dit jaar "ook weer zo is, omdat het vorig jaar zo was" Het is TV en niets is zo veranderlijker dan dat!!!

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #265 Gepost op: 9-11-2004, 09:29:34 »


   Voor de mensen langs de lijn,het spel gaat nu pas  ::rofl::beginnen. Men hoord wilde verhalen
   waar of niet waar." SHOCK" .Er zitten nu kanditaten,met goede poker face.
   Ro heeft nog geen troeven laten zien, ben benieuwd wanneer het zover is.
   Wij zijn het ook zat van al die negatieve  >:D aantijgingen naar hem toe.
   Wat heeft hij als troef! ::zwaai:: ::zwaai::

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #266 Gepost op: 9-11-2004, 10:43:23 »
aiiiiii

Ik ook ....aaiiiiii    ::rofl::

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #267 Gepost op: 10-11-2004, 23:56:42 »
   Ro heeft nog geen troeven laten zien, ben benieuwd wanneer het zover is.
   Wij zijn het ook zat van al die negatieve  >:D aantijgingen naar hem toe.
   Wat heeft hij als troef! ::zwaai:: ::zwaai::
Ronald heeft zijn troeven allang uitgespeeld:
- 25000 EURO voor Frank
- 15000 EURO voor Peter
- nog een bedragje voor.....       >:D

Of zou hij nog meer geld achter de hand hebben?  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #268 Gepost op: 11-11-2004, 09:51:53 »


   Dat zal de volgende aflevering uitwijzen ::rofl::
   Vraag men dan niet af, wat die afgevallen kandidaten zich moeten hebben gevoeld,
   met hun  ::)aanwezigheid tijdens het raad.
   Als men zo haat  >:Ddragend was,dan zou tijdens het raad allang een schermutseling
   ontstaaan zijn. Het is maar een spel, een spel om de mensen thuis bezig te houden
   de kandidaten  :-Xweten zich aan de spelregels te houden. Ze zijn een goed voorbeeld
   van tegen je verlies kunnen, dat kan ik van de meeste  :\'(hier niet zeggen!
   Ronald ::ok:: misschien kom jij daar ook bij, maar dat is voorlopig is dat niet aan de
   orde. Wij kunnen voorlopig nog mee spelen met het spel ER.
    Helaas wordt Klaar de volgende!  ::niet-ok::

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #269 Gepost op: 15-11-2004, 13:25:04 »


 Zo gezegd zo gedaan! ::oink:: Dat was Klaar...
 Wie wordt de eerst volgende afvaller!
 Dat wordt lachen ::rofl::, geblazen als Ronald bij een van de laatse proeven óók
 nog weer als winnaar, met of zonder een mede kandidaat uit de bus komt.
 
 Het was een eng  ::) gevoel, hoe men zich zo aso hebben opsteld t.o.n. Ronald toe. Over een nul gesproken, wie zijn nu die nullen! ::pinokkio:: Wij gunnen Ronald dit imuniteit, hij zit nog in de race.....
 
Salaaaamat.

 

Offline spring9

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #270 Gepost op: 15-11-2004, 15:03:16 »
Ronald is een achterbaks mannetje. ;D
Hoe dom kun je zijn. ::) Hij laat zich kennen en in zijn kaarten kijken.
Een beetje zeggen tegen de een dat hij die gaat wegstemmen en tegen de ander iets anders, terwijl hij kan weten dat de twee personen in kwestie dit met elkaar zullen bespreken.
Niet mijn persoontje. ::niet-ok::

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #271 Gepost op: 15-11-2004, 17:46:18 »
Dan zou je toch best kunnen denken dat het niet helemaal is zoals wij te zien krijgen???
Misschien stond Marjolein wel op de lijst om weggestemd te worden, maar omdat zij immuniteit kreeg werd het Matt.
Je ziet Ronald tussendoor ook dingen zeggen, waar hij nog veel dikker is, en dan weer zie je beelden van het juiste moment in de expeditie waar hij veel magerder is, klopt toch ergens niet?
volgens mij worden wij heel erg voor de gek gehouden!!!

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #272 Gepost op: 15-11-2004, 18:21:55 »
Ronald komt op mij in elk geval behoorlijk naïef over, hij denkt dat hij goed ligt in de groep   ??? Maar misschien is hij zo'n iemand die, als hijzelf maar hard genoeg schreeuwt, zichzelf gaat geloven. De opluchting toen hij immuniteit won sprak wat dat betreft boekdelen.   niet mijn favoriet in elk geval, ik zou het ook niet terecht vinden als hij in de finale zou komen. ::ohno::
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #273 Gepost op: 15-11-2004, 22:01:29 »
Ronald komt op mij in elk geval behoorlijk naïef over, hij denkt dat hij goed ligt in de groep   ??? Maar misschien is hij zo'n iemand die, als hijzelf maar hard genoeg schreeuwt, zichzelf gaat geloven. De opluchting toen hij immuniteit won sprak wat dat betreft boekdelen.   niet mijn favoriet in elk geval, ik zou het ook niet terecht vinden als hij in de finale zou komen. ::ohno::
Ik ben het eens   ::jaja::
Naief is hij niet ..maar hij denkt dat hij moet doen alsof!!!!!
om voor de kijkers nog iets te kunnen redden....als persoon.
Mijn Favoriet is hij ook nooit geweest   ::ohno::
 Als dat een Robinson gaat worden ...kijk ik nooit meer na ER.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2004, 22:20:51 door voodoopop »

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #274 Gepost op: 15-11-2004, 22:16:26 »
Ik ben Belgische maar zal het in het NL zeggen :

Wat baalde ik toen ik hoorde dat Ronald de immuniteitsamulet heeft gehaald.... Ik zag ook Klaar kijken en denken nu ga ik eraan...
Frank mag winnen ook Shandi maar toch niet Ronald aub....Zo'n slang !! Ik heb hem al van het begin door !
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Hamstergirl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #275 Gepost op: 16-11-2004, 00:47:32 »
Mijn Favoriet is hij ook nooit geweest   ::ohno::
 Als dat een Robinson gaat worden ...kijk ik nooit meer na ER.

Dat zei ik ook vorig jaar toen Judge de finale leek te halen. En in 2000 toen Sasha in de finale zat. Die twee verdienden het echt totaal niet en hoorden gewoon niet in de finale thuis. Net zoals Ronald nu de finale niet verdiend. Maar ja, het zijn bijna nooit degenen die het echt verdienen die winnen. En ER is toch verslavend genoeg om weer te kijken.  ;)

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #276 Gepost op: 16-11-2004, 09:48:09 »


  Langs de lijn ::joehoe:: moet je ook sportief blijven,je ziet nu dat Ronald twee keer heeft gewonnen één met Marjolijn,prijs was flink bunkeren, als dat geen oppepper  ::trots::is. En één zelf gewonnen, en ook maar kantje boord, én met koppie2 gedaan.Ronald liet zijn hand voor de touw glijden,waardoor hij niet op verrassingen komt te staan, zoals bij Matthias en Klaar  ::niet-ok::
Ronald heeft het toch maar gepressteerd op het moment waar de druk op hem héél hoog was.
Wordt dat niet gewardeerd, Ronald van ons wel  ::bravo:: 8) ::ok:: ::ok::

Offline Nikki23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #277 Gepost op: 16-11-2004, 11:25:18 »
 ::ohno::

Joh als ie in de finale komt, dan weten we in ieder geval zeker dat zijn mede-finalist de winnaar wordt!  ::joehoe::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #278 Gepost op: 16-11-2004, 11:31:50 »
::ohno::

Joh als ie in de finale komt, dan weten we in ieder geval zeker dat zijn mede-finalist de winnaar wordt!  ::joehoe::

zoiets was me ook al door het hoofd geschoten. En ik denk zomaar dat Matthias dit scenario ook bedacht heeft en misschien wel geneigd is om Ronald er in te houden.
er was eens......

simonbroekhuis

  • Gast
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #279 Gepost op: 16-11-2004, 12:29:37 »
Ronald is de man!  Jmmr dat die Klaar jullie (mick & ronald) heeft  ???"genaait/verraden" ??? Jullie hadden beide in de finale moeten komen, (ik weet niet of ronald erin komt)

vr groet Simon