Poll

Dat Darline eruit is getuigt van een oneerlijke opzet van ER

Ja, want ze lag bij iedereen in de smaak!
1 (3.2%)
Ja, want ze is nooit eerder weggestemd. Andere verstekelingen met meer stemmen mogen gewoon blijven!
3 (9.7%)
Nee, ze verdient het
13 (41.9%)
Nee, maar ik vind het jammer dat ze eruit is
14 (45.2%)

Totaal aantal stemmen: 31

Auteur Topic: Eerlijke opzet?  (gelezen 5541 keer)

Offline wendytie

  • Forumlid
Eerlijke opzet?
« Gepost op: 1-11-2004, 02:00:32 »
Ik ben een beetje pissig na de aflevering van vanavond. Normaal gesproken vond ik ER altijd geweldig, originele spellen, goede verhouding fysieke/mentale criteria etc.
Maar nu vind ik het echt oneerlijk gegaan. De enige reden dat Darline er nu uit is, is dat ze 1 keer een fysieke proef heeft verloren, en terwijl andere verstekelingen weg zijn GESTEMD, moet zij om de resolute fysieke regel bij de verstekelingen. Logisch dat ze dus als enige nog een goede band met haar oude kamp heeft. Logisch dat er een complot tegen haar komt vanuit de verstekelingen.
Ik vind het ronduit oneerlijk dat zij er nu uit is, terwijl duidelijk is dat iedereen haar altijd graag heeft gemogen.

Ten tweede, zo hard renden die verstekelingen niet om op Teluk te komen. Een eitje als je bedenkt dat ze allemaal weggestemd zijn (behalve Darline dus). En echt zonde van mannen als Peter en Mo, die wel hun best, fysiek EN emotioneel hebben gedaan, en die vanwege de makkelijke samensmelting zijn vertrokken.
Gelijk hebben ze.

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerlijke opzet?
« Reactie #1 Gepost op: 1-11-2004, 08:15:07 »
/sorry hoor, maar ik vind de mangrove toch niet makkelijk.
En zo krijgen de originele leden van Teluk de deksel op de neus, die dachten het makkelijk te hebben.
Darline heeft op dezelfde manier verloren als Melanie van Richard in 2001, dus ja dat kan wel eens gebeuren. Door haar gedraaikont en overloperij kan ik niet rouwig zijn dat ze eruit is.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Eerlijke opzet?
« Reactie #2 Gepost op: 1-11-2004, 10:02:04 »
Tactiek he? De eerste keer dat ze eruit moest was misschien oneerlijk, maar de tweede keer niet. Ik snap ook niet zo goed wat je wil zeggen. Ze is toch eerlijk weggestemd?

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerlijke opzet?
« Reactie #3 Gepost op: 1-11-2004, 10:16:17 »
Tactiek he? De eerste keer dat ze eruit moest was misschien oneerlijk, maar de tweede keer niet. Ik snap ook niet zo goed wat je wil zeggen. Ze is toch eerlijk weggestemd?
Ik snap ,wat jij bedoeld .. BARON ..zij is zeker eerlijk weggestemd  ::jaja::
 Naar mijn IDEE had Darline daar al eerder uit gemoeten vanwegen haar dubbelzinnigheid   ....NU HEEFT ZIJ TERUG GEKREGEN WAT ZIJ VERDIENDE.... ::rofl::

Offline Nikki23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerlijke opzet?
« Reactie #4 Gepost op: 1-11-2004, 10:59:42 »
Op zich dat ze eruit is vind ik wel jammer, maar ja dat is het spel. ::zwaai::

Waar ik me wel aan stoorde was de manier waarop er beslist werd dat het Klaar of Darline zou worden.  ::ohno::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerlijke opzet?
« Reactie #5 Gepost op: 3-11-2004, 17:21:38 »
Ten tweede, zo hard renden die verstekelingen niet om op Teluk te komen.

Nee, want als ze waren gaan rennen, had niemand het gehaald. Ik denk dat ze dan allemaal na tien minuten kapot op de grond hadden gelegen. Ik vond juist dat ze het heel goed deden. Hard rennen op zo'n terrein en een uur lang houdt niemand vol, ze moesten gewoon doorlopen in een normaal tempo en dat deden ze toch goed?

Het enige oneerlijke aan de aflevering vond ik de loting.  ::ohno:: Zoals iemand anders in een ander topic ook al zei: laat dan de afvallers beslissen, die zaten daar toch al. Konden ze ook wel wat doen dan alleen maar apies kijken.
Nog even niks.

Offline Sabrina81

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerlijke opzet?
« Reactie #6 Gepost op: 3-11-2004, 23:51:52 »
Er is volgens mij in het verleden al een keer op deze manier weggegaan uit de Expeditie, ook met loodjes trekken bedoel ik dan. Vraag me alleen niet tussen wie.
Op zich vond ik het wel goed zo eigenlijk. Wat de "afvallers" deden om zichzelf te redden (op de vaste groep stemmen) deed de vaste groep ook, alleen liep Darlene weer over naar de eerste groep, wat op zich ook weer logisch was, maar zeg dan meteen dat je niet mee doet met het complot, dan maak je het ook niet moeilijk voor jezelf....
maar wie ben ik  ;)   ???

Offline wendytie

  • Forumlid
Re: Eerlijke opzet?
« Reactie #7 Gepost op: 4-11-2004, 08:58:30 »
Tja.. als je pas 1 of 2 dagen bij je nieuwe groep hebt gezeten, vind ik het ook heel waarschijnlijk dat je weer terug gaat. Zeker omdat zij de enige is geweest die door niemand is weggestemd, en dus geen wrok tegen haar oude groep heeft. Dat is het oneerlijke.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerlijke opzet?
« Reactie #8 Gepost op: 4-11-2004, 13:43:06 »
Er is volgens mij in het verleden al een keer op deze manier weggegaan uit de Expeditie, ook met loodjes trekken bedoel ik dan. Vraag me alleen niet tussen wie.

In ER 2 bij Melanie en nog iemand. Melanie moest er toen uit.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerlijke opzet?
« Reactie #9 Gepost op: 4-11-2004, 16:37:20 »

In ER 2 bij Melanie en nog iemand. Melanie moest er toen uit.

Melanie en Richard. ::niet-ok:: Bij de laatste stemming voor de finale. En bij de allereerste stemming in 2001 was er ook een loting, tussen Lobke en Koenraad. Die kregen beide vier stemmen en Lobke verloor toen de loting.
Nog even niks.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerlijke opzet?
« Reactie #10 Gepost op: 4-11-2004, 17:42:56 »
Melanie en Richard. ::niet-ok:: Bij de laatste stemming voor de finale. En bij de allereerste stemming in 2001 was er ook een loting, tussen Lobke en Koenraad. Die kregen beide vier stemmen en Lobke verloor toen de loting.
Tjonge, als het lot Richard iets minder goed gezind was geweest, was hij nooit winnaar van ER2001 geworden.  :o 
Misschien geldt dat straks ook wel voor Klaar (?)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Eerlijke opzet?
« Reactie #11 Gepost op: 5-11-2004, 17:22:40 »
Darline maakte een afspraak met haar nieuwe groep, koos daarna opzichtig de zijde van haar oude groep. dit leverde haar gewoon tegenstemmen op. In dit geval even veel als Klaar en werd er geloot. Loten is altijd een kl**** oplossing. Dan hadden ze beter een  "Robinson "proef kunnen doen, maar dan had Klaar, Darline toch verslagen.

Dus "all's well that ends well"  ::ok::
Gek zijn is gezond

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Eerlijke opzet?
« Reactie #12 Gepost op: 5-11-2004, 22:44:10 »
Darline  Loten is altijd een kl**** oplossing. Dan hadden ze beter een  "Robinson "proef kunnen doen, maar dan had Klaar, Darline toch verslagen.

Dus "all's well that ends well"  ::ok::

Ze hadden ook de kampleden kunnen laten stemmen die er al uit lagen, zoals Ernestine, Peter,Mo,Mitchell, en dan had Klaar wel haar biezen kunnen pakken !!!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerlijke opzet?
« Reactie #13 Gepost op: 6-11-2004, 11:50:49 »

Tjonge, als het lot Richard iets minder goed gezind was geweest, was hij nooit winnaar van ER2001 geworden.  :o 
Misschien geldt dat straks ook wel voor Klaar (?)

Je hebt ook wat geluk nodig om Expeditie Robinson te winnen.  ::jaja::
Nog even niks.