Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 15208 keer)

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Robinson - de start
« Reactie #40 Gepost op: 7-09-2004, 22:04:26 »
er zijn voor mij nu meerdere kandidaten voor de titel, aar ook meerdere kandidaten die ik het niet zie halen.
Gek zijn is gezond

Offline Daantjo

  • Forumlid
Re: Robinson - de start
« Reactie #41 Gepost op: 7-09-2004, 22:42:49 »
er zijn voor mij nu meerdere kandidaten voor de titel, aar ook meerdere kandidaten die ik het niet zie halen.

Wat een intrigerende uitspraak: wie wel en wie niet?

Offline MAggie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 8-09-2004, 11:01:13 »
Ik wil efkes petje af doen voor de twee dames die daar in de mangrove terecht zijn gekomen.  ::ok::
Persoonlijk denk ik dat Sarah wel in het nadeel is door die 2-daagse uitputtingsslag van de kooi en moest het tot een duel komen  (veronderstelling dat er maar 2 in de mangrove mogen blijven) dat zij het onderspit zal moeten delven.  Zou spijtig zijn, ik vind het wel een meisje met pit...

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Robinson - de start
« Reactie #43 Gepost op: 8-09-2004, 11:13:28 »


Wat een intrigerende uitspraak: wie wel en wie niet?


Inderdaad wel een boeiend gegeven... Een paar jaar geleden was ik er van overtuigd dat Raymond (met die staart) het tot het eind zou volhouden, maar die gaf toch ook op... Dus de sterksten zullen de zwaksten nog zijn...  :)
Angel of the first degree

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Robinson - de start
« Reactie #44 Gepost op: 10-09-2004, 12:20:24 »


Wat een intrigerende uitspraak: wie wel en wie niet?



Inderdaad wel een boeiend gegeven... Een paar jaar geleden was ik er van overtuigd dat Raymond (met die staart) het tot het eind zou volhouden, maar die gaf toch ook op... Dus de sterksten zullen de zwaksten nog zijn...  :)

In zijn algemeenheid ben ik van mening dat het ontzettend moeilijk is om na een aflevering al een keuze te maken, maar goed hier volgt een overzichtje

Afvallers: Klaar simpelweg omdat ze zichzelf al bijna buiten schot heeft gezet, Henk, zijn leeftijd en zijn vergadermechanismes, onze Ronald omdat hij direct al begint met het spel te spelen dit gaat zich volgens mij wreken! En Mick omdat hij al heel geirriteerd reageerde bij de eerste proef.

Mogelijke finalisten: Shandinella, sterk lichaam en sterk karakter, Mathias lijkt heel erg sociaal en rustig, Frank, een prachtig type en Jeroen

Maar dit kan na de volgende aflevering zich alweer wijzigen.
Gek zijn is gezond

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het eerst uit het water
« Reactie #45 Gepost op: 11-09-2004, 01:10:08 »
Vanavond heb ik de video nog eens bekeken van de eerste aflevering. Het viel mij op dat het 1 van de dames was (Marjolein?) die als eerste uit het water kwam bij de kooi. In het verslag van aflevering 1 stond overigens dat Mohamed als eerste uit het water kwam, maar even later stond er: “Patrick, die als eerste aan land kwam en als eerste in de kooi zat”. Kortom, verwaring alom  ;) 
Voor de niet ER-addict lijkt dit misschien muggenziften over details, maar het zegt natuurlijk wel iets over de fysieke kracht van de kandidaten.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Lindĺ

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 11-09-2004, 01:37:23 »
Vanavond heb ik de video nog eens bekeken van de eerste aflevering. Het viel mij op dat het 1 van de dames was (Marjolein?) die als eerste uit het water kwam bij de kooi. In het verslag van aflevering 1 stond overigens dat Mohamed als eerste uit het water kwam, maar even later stond er: “Patrick, die als eerste aan land kwam en als eerste in de kooi zat”. Kortom, verwaring alom  ;) 
Voor de niet ER-addict lijkt dit misschien muggenziften over details, maar het zegt natuurlijk wel iets over de fysieke kracht van de kandidaten.


Ik zal t aanpassen ;)
Ben waarschijnlijk afgeleid door wat ik zag en hoorde.... ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Daantjo

  • Forumlid
Re: Het eerst uit het water
« Reactie #47 Gepost op: 11-09-2004, 01:41:31 »
Do agree! Ik vond het ook verwarrend. Wie wás er nou als eerste aan land en wie zat als eerste in de kooi? Nou ja, echt relevant is het natuurlijk niet. Het kwam aan op kracht én behendigheid (en lastige rokje dus, die natuurlijk ook uitgetrokken kunnen worden). Ik vond wat Ville zei trouwens wel interessant: de kandidaten hadden als ze hun hoofd erbij hadden gehouden tijdens de receptie iets van een spel kunnen bedenken, om de wedstrijd van de kooi eerlijker te laten verlopen. En ook ín de kooi hadden ze iets kunnen bedenken om de slijtageslag te beperken. Een getal onder de 10 of zo? Maar ja, wij zijn de stuurlui aan wal! Wat Nelis over Raymond zegt: helemaal mee eens. Ik ging destijds ook voor Raymond en was erg teleurgesteld dat hij het opgaf, hoewel ik zijn frustratie over het vrouweneiland wel begreep. Maar hij was absoluut een Robinson. En nu ga ik voor Frank. 

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 11-09-2004, 20:23:46 »
Eindelijk.... ik heb hčt gezien en kan meepraten!!!
wat een schitterende aflevering weer!! de spanning is nu al te snijden.. HEERLIJK!!!

en wat een Klaar.. ze wist gewoon hoe de regie in het Hollandhouse in elkaar stak.. Petje af voor Klaar!! Beslist geen doorsnee Nederlandse, maar met een verfrissende scherpe kijk op alles! Zij miste een gen... en zag direct dat je team in een proef zo sterk is als de zwakste schakel. Dan tellen niet de sportbenen, dan tellen de jaren. Toch ook bewondering voor Henk. Op die leeftijd?? Wauw... ik weet niet of ik het zou redden.. Weet het natuurlijk wel... Red het voor geen meter. En Patrick.. een zakenmannetje met hart en ziel.. Anders wordt je bedrijf niet zo groot. Of dat zakeninstinct ook werkt op een tropisch eiland zonder voedsel?? Geen idee.. iig weet ie wel van aanpakken.
Morgen zit ik op de eerste rij.. telefoon naast de haak, deur op slot, bel er uit en de gordijnen dicht... Niemand die mij nog stoort...
« Laatst bewerkt op: 11-09-2004, 23:00:09 door Stormpie »
er was eens......