Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Frouke  (gelezen 23170 keer)

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Frouke
« Reactie #40 Gepost op: 15-10-2004, 23:47:16 »

wel eens bij nagedacht dat er veel meer gefilmd wordt dan ze op tv laten zien. En misschien is een expeditie in de warmte, met insecten en in een compleet andere wereld toch wel zwaar..... en heel misschien zijn er ook momenten waarop er niet vergadert wordt of er geen dingen gedaan hoeven worden...
makkelijk praten als je nooit meegedaan hebt en toch denkt dat je het beter kunt, ben benieuwd hoe jullie op tv neergezet worden. Zij doet mee, jullie niet... misschien toch ,...

Jaja...helemaal waar...maar ik neem toch ook aan dat de programmamakers de beste, spannendste, ontroerendste, achterbakste etc etc momenten uitkiezen voor het programma!!! En daar zit Frouke gek genoeg al 6 afleveringen nauwelijks bij...Ze is gewoon niet interessant genoeg om naar te kijken...Dat klinkt misschien hard, maar dat is de enige conclusie die ik kan trekken...Haar hoogtepunt van afgelopen week was haar uitspraak tegen Kelly: 'Dan gaan we pannenkoekjes met kokosmelk bakken! Zoetjesdag!'
Aaaaaaargh...nou vraag ik je...

Frouke zong trouwens tijdens de niet-inslaap-val-proef een liedje dat ik laatst leerde op school.

"Faja Sitong, no brong mi so, no brong mi so
A djama soema sa kiri soema pi tjien"


Vertaling:
Hete steen (steen van vuur), O brand mij niet, O brand mij niet
Degene die de steen laat vallen is dood

Kijk, dat is dan wel weer toepasselijk! Het liedje komt echter niet uit de Balkan, maar uit Suriname!



There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Frouke
« Reactie #41 Gepost op: 15-10-2004, 23:52:16 »
Grappig dat Frouke zo'n toepasselijke tekst zong. Maar waarschijnlijk had ze geen idee wat het betekende... Overigens had beter Shandinella dat kunnen zingen, die had het harder nodig.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Frouke
« Reactie #42 Gepost op: 16-10-2004, 14:59:59 »
Ik had liever gehad dat het Froukje of Kelly had geweest ipv Shandinella... Dat is een dametje met pit, Froukje en Kelly zijn voor mij ene kopie van Lydia en Deborah, 2 gelukzakken die er nog inzitten door "geluk", zeker Froukje... Had het geel,groene team niet gevormd geweest had Froukje al lang naar huis geweest of bij de Moerasketiers gezeten.
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Frouke
« Reactie #43 Gepost op: 17-10-2004, 23:59:34 »
ben blij dat ze uitgeschakeld is yess nu Kelly nog haha

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Frouke
« Reactie #44 Gepost op: 18-10-2004, 08:56:30 »
Blij dat Frouke weg is ::zwaai::

Offline wielie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Frouke
« Reactie #45 Gepost op: 18-10-2004, 10:41:15 »
Ik was toch nog wel verrast dat het Frouke werd die kon vertrekken.
In het eindgesprek was ze voor het eerst resoluut en duidelijk.  Ze wilde absoluut niet verder en had daar geen twijfels over.
Dat vond ik wel duidelijke taal. ;D ::zwaai::

Offline Nikki23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Frouke
« Reactie #46 Gepost op: 18-10-2004, 10:51:34 »
Ja op zich geen groot verlies dat ze naar huis is...

Wat ik wel kon waarderen is dat ze haar standpunt niet wijzigde toen haar aangeboden werd de expeditie voort te zetten...   8)
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Online hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Kandidaat Nl] Frouke
« Reactie #47 Gepost op: 18-10-2004, 11:33:32 »
Hé, wie was dat, die vrouw die weggestemd werd. Frouke ? Nooooit van gehoord. Deed die ook mee aan Expedition Robinson. NEE, ze zat in expeditie bounty eiland. Kletsen met Kelly over stappen/uitgaan en lekker in het zonnetje liggen.

Wat ik wel kon waarderen is dat ze haar standpunt niet wijzigde toen haar aangeboden werd de expeditie voort te zetten...   8)

Natuurlijk zet ze haar "expeditie" niet voort. Ze gaat toch niet nog een keer afzien. Van te voren had ze haar vakantie op een tropisch eiland toch anders gezien.

Zonde van deze kandidatenplaats die mijn inziens NIETS heeft ingebacht in deze serie E.R. Slechte casting.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Frouke
« Reactie #48 Gepost op: 19-10-2004, 11:40:13 »
En toen was Frouke ook al weer weg!!! nog maar 10 te gaan (1 winnaar)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Kandidaat Nl] Frouke
« Reactie #49 Gepost op: 19-10-2004, 11:41:06 »
Btw frouke was wel sweet!

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Frouke
« Reactie #50 Gepost op: 19-10-2004, 23:42:06 »
Btw frouke was wel sweet!

Iets TE sweet Eckje... ;)

De enige powerstoot van Frouke was haar resolute 'Nee' op de kans haar expeditie voort te zetten!
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline sherpa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Frouke
« Reactie #51 Gepost op: 29-10-2004, 11:24:11 »
Frouke? Wie was dat ook alweer ? ???