Auteur Topic: Waarom niet iedere avond ER????  (gelezen 5611 keer)

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Waarom niet iedere avond ER????
« Gepost op: 12-09-2004, 01:09:35 »


Sinds afgelopen zondag en maandagavond met de extra uitzending portretjes, zit ik weer helemaal in de ban van ER.
Kijk hier iedere dag ook even op deze site.

Was vanavond gewoon vrolijk omdat er om half zes nog een herhaling was van ER.
Baal ongelooflijk dat mijn videorecorder stuk is, anders zou ik iedere aflevering nu opnemen.

Maar!!!
 
Waarom wordt ER toch niet iedere avond uitgezonden? Zoals destijds Big Brother?
Ik lees over steeds hogere kijkcijfers, in mijn omgeving raken steeds meer mensen ook geinteresseerd, en ik vind het nu al bijna echt irritant worden dus, dat van 1 week fantastische avonturen, zoveel gesprekken, gebeurtenissen, emoties, intriges, karakters, mensen, je nog geeneens een uurtje tv te zien krijgt????

Genoeg materiaal toch voor de makers om hier waanzinnig interessante tv mee te maken? voor de deelnemers ook veel leuker denk ik, dat ze niet meer in 2-3 minuten worden neergezet.. maar allemaal beter uit de verf kunnen komen zo?

En volgens mij zal de serie alleen nog maar populairder worden dan ooit, wanneer we nog meer te zien krijgen??
Want ik hoor dus ook juist veel de kritiek van mensen die niet kijken.. dat ze het te weinig zendtijd vinden, en dat uurtje per week gewoon stomweg te weinig om zich te kunnen inleven in de kandidaten!

Zelf voel ik me al bijna helemaal verslaafd aan dit programma, zeker nu er ook nog de mangrove is bij gekomen.. :)


Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #1 Gepost op: 12-09-2004, 01:12:33 »
Tja butterfly, goeie vraag. Ik zou zeggen leg het voor bij net5, stuur ze een mail met je vraag :D
Wie weet breng je ze op een fantastisch idee ;D

Maar dan zou ik wel mn baan op moeten zeggen vrees ik ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #2 Gepost op: 12-09-2004, 01:22:09 »
Hoezo je baan opgeven??  ::tandpastasmiley::

Ik zag ook dat Ernst-Paul hier aanwezig is op het forum, misschien leest hij dit item ook wel  ::zwaai::

Ernst-Paul,

kan dat niet geregeld worden???

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #3 Gepost op: 12-09-2004, 02:30:32 »
Hmm, ik vraag me af of elke dag ER een goed idee is. De kracht van het programma is toch dat het een aanschakeling is van boeiende momenten. Ik vraag me af of dat met veel meer zendtijd vol te houden is. Big Brother elke dag was vaak vrij saai en ik ben bang dat je dat dan ook met ER krijgt.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #4 Gepost op: 12-09-2004, 09:03:07 »
Ik denk ook dat het snel gaat vervelen dan.Bij BB was het natuurlijk wel zo,dat het programma werd uitgezonden op dezelfde dag als het gebeurde(niet echt helemaal life maar wel bijna).Bij ER is het allemaal al een poosje geleden.De deelnemers zijn al weer gewoon thuis.Juist de kracht van dit programma lijkt mij dat ene uurtje per week.Naar BB keek ik lang niet iedere avond.Voor ER blijf ik gewoon thuis.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2004, 10:50:56 »
en ik vind het nu al bijna echt irritant worden dus, dat van 1 week fantastische avonturen, zoveel gesprekken, gebeurtenissen, emoties, intriges, karakters, mensen, je nog geeneens een uurtje tv te zien krijgt????

Nou, das niet helemaal waar natuurlijk. Wat wij in 1 aflevering te zien krijgen is geen hele week daar op 't eiland geweest, maar maar 2 of 3 dagen.

Hmm, ik vraag me af of elke dag ER een goed idee is. De kracht van het programma is toch dat het een aanschakeling is van boeiende momenten. Ik vraag me af of dat met veel meer zendtijd vol te houden is. Big Brother elke dag was vaak vrij saai en ik ben bang dat je dat dan ook met ER krijgt.

Hier ben ik 't helemaal mee eens! Iedere dag ER is gewoon teveel denk ik. In die 2/3 dagen, die we nu in 1 uur te zien krijgen, gebeurd denk ik gewoon niet zoveel interessants dat er iedere dag 'n uur of 'n half uur van uitgezonden kan worden. 't grootste gedeelte van de dag bestaat toch gewoon uit voedsel en hout zoeken en 't lijkt me vrij saai worden om daar iedere dag naar te kijken.  :-\\

Maar goed, ik ben 't er wel mee eens dat 'n uurtje per week vrij weinig is. Daarom ben ik wel blij met de extra uitzending om maandag. Maar ik zou 't ook wel leuk vinden als de afleveringen op zondag wat langer zouden worden, bijvoorbeeld standaard anderhalf uur zoals dat afgelopen zondag was. Vanavond zullen we namelijk maar 'n uurtje kunnen genieten van ER...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #6 Gepost op: 12-09-2004, 11:56:28 »
iedere dag lijkt mij ook een beetje te veel van het goede..
maar de uitzendingen over de week verdelen zou wel plezierig zijn.
Nu krijg je in het weekend een overdosis ER (zaterdag, zondag, maandag) en de rest van de week niks anders dan een paar korte voorstukjes.
er was eens......

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #7 Gepost op: 12-09-2004, 11:57:34 »
Idd Storm, zondag, dinsdag en vrijdag zou veel prettiger zijn ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #8 Gepost op: 12-09-2004, 20:21:23 »
Het voordeel van 1x per week (anderhalf met de maandag terugblik erbij) is dat je een week de tijd hebt om over alle kandidaten te discussieren op dit forum! ::ok::
Ik ben overigens wel benieuwd wat die terugblik ('The Day After') precies inhoudt, want voorlopig valt er helemaal niet 1 kandidaat per week af, ze krijgen nl. een herkansing in de Mangrove.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #9 Gepost op: 12-09-2004, 21:48:56 »
Het lijkt mij ook niks, elke dag ER.
Ten eerste moet ik dan de halve week de aflevering opnemen en dan de volgende dag snel voor de uitzending van die avond alles bekijken..nee..da's niet wat..
Je hebt nu idd de hele week de tijd om over de aflevering/kanidaten te discussieren.
En je kunt nu natuurlijk met spanning uitkijken naar de volgende week. Als het er elke avond op is wordt het lang niet meer zo interessant.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #10 Gepost op: 12-09-2004, 22:16:54 »
Ik denk dat elke avond te veel van het goede zou zijn. Het programma zou uitgaan als een nachtkaars.
Gek zijn is gezond

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #11 Gepost op: 12-09-2004, 22:25:33 »
Nou, zeker na vanavond weer, ben ik het nog steeds absoluut niet met de forumleden hier eens, die vinden dat 1 keer per week wel genoeg is. ok, 3 keer per week vind ik al een verbetering.

Maar zelfs vanavond zat ik me al weer te verbijten met al die reclameblokken ertussen, en ik ben gewoon teleurgesteld dat ik alweer een week moet wachten.

Bovendien.. hoezo teveel van het goede?? ook  vanavond waren er al weer zoveel momenten waarbij je in het ongewisse werd gelaten en maar moet gissen naar wat zich daar nu werkelijk heeft afgespeeld?

En ook de confrontaties, die in werkelijkheid echt lang genoeg duren, zie je nu gecomprimeerd tot een paar minuten of nog korter.

Ik haal trouwens na 2 afleveringen ook nog steeds mensen door elkaar, herinner me de namen niet goed. Zoals die twee belgische meiden, die sprekend op elkaar lijken. Er zitten ook mensen tussen die ik nauwelijks nog een zin heb horen spreken in die 2 afleveringen, dus het mag van mij beslist iedere avond!


Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #12 Gepost op: 12-09-2004, 22:45:32 »
Nou, zeker na vanavond weer, ben ik het nog steeds absoluut niet met de forumleden hier eens, die vinden dat 1 keer per week wel genoeg is. ok, 3 keer per week vind ik al een verbetering.
Elke dag is erg veel van het goede, maar 1 keer per week is inderdaad erg weinig. 2 of 3 uur per week zou inderdaad perfect zijn. Het helpt overigens wel als je het opneemt en nog een keer afspeelt. Dan ontdekt je ook weer nieuwe dingen die je de eerste keer niet waren opgevallen.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline kokosnoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • mjammie!
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #13 Gepost op: 13-09-2004, 11:03:03 »
Citaat
Ik haal trouwens na 2 afleveringen ook nog steeds mensen door elkaar, herinner me de namen niet goed. Zoals die twee belgische meiden, die sprekend op elkaar lijken.

Kijk daar heb je nou deze site voor.. ;)
.....is het al zondag??.....

Offline ROOz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mensen Zonder Fantasie Vluchten In De Realiteit
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #14 Gepost op: 23-10-2004, 12:52:24 »
Dan ontdekt je ook weer nieuwe dingen die je de eerste keer niet waren opgevallen.



Indd dat heb ik ook  ::regenboog:: , maar elke dag expeditie robinson word denk ik op den duur saai 2 x op zondag en op woensdag dat lijkt me wel leuk!  ;)::ok::
WhoeJ~!Begrijp jij wat ik bedoel?..

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #15 Gepost op: 23-10-2004, 14:38:12 »
2x per week zou voor mij ook meer dan genoeg zijn hoor :)

...denk niet dat het nog lang leuk zal blijven om elke dag naar ER te kijken....kijk maar naar big brother daar ging ook gauw de lol vanaf toch???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #16 Gepost op: 23-10-2004, 15:37:20 »
Volgens mij zou het programma dan zijn kracht verliezen. Is het juist niet spannend om een hele week te wachten, voordat je weet hoe het verder gaat?

En daarbij, het programma zou dan binnen 2 weken zijn afgelopen, en nu kan je er 12/13 weken van genieten. ::love::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom niet iedere avond ER????
« Reactie #17 Gepost op: 23-10-2004, 19:12:57 »
En daarbij, het programma zou dan binnen 2 weken zijn afgelopen, en nu kan je er 12/13 weken van genieten. ::love::
Ik denk dat je het topic niet helemaal hebt begrepen. Elke dag ER zou inhouden dat van de honderden uren fotomateriaal er niet slechts elke week een uurtje wordt uitgezonden, maar een stuk meer. Nu wordt er van elke 3 a 4 dagen op het eiland (de tijd tussen 2 eilandraden) slechts 1 uurtje uitgezonden. Bij elke dag (of 2 uur per week) ER zou je veel meer kunnen uitzenden en krijg je ook een betere indruk hoe het er nu echt aan toe ging op de verschillende eilanden. Ook dan zou het hele programma 13 weken in beslag nemen.
Je moet het complot smeden als het heet is.