Auteur Topic: Ronald vs Mo  (gelezen 31962 keer)

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #40 Gepost op: 18-10-2004, 00:42:37 »
Ken jij Mo dan zo goed   ???
Ik ken Mohammed net zo goed of min als jij,maar de indruk die hij mij geeft is dat hij van zijn kinderen houdt, gebaseerd op de afleveringen die ik gezien heb.
Citaat
TUURLIJK houd je van je kinderen.
Ehm,ik neem aan dat je op de hoogte bent van de moordpartij afgelopen week in Naaldwijk,de Kindertelefoon die steeds meer telefoontjes krijgt van kinderen wier ouders van hun houden(?),etc.
Citaat
Houden van ...en Winnen..   zijn Totaal twee verschillende dingen....en dat moet je niet door elkaar halen  ::ohno::
maar wat zou dat met Mo te doen moeten hebben? Jouw redenering dat Mohammed zelfs van zijn kinderen zou willen winnen slaat natuurlijk nergens op.
Citaat
Mo komt op mij toch zo over...het is een indruk..wat hij mij geeft  ::jaja::
En mijn indruk van Mo is dat hij een sterke vent is met het hart op de juiste plek en zoals elk mens ook een zwakkere kant.
« Laatst bewerkt op: 18-10-2004, 00:46:11 door SKMbeat »

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #41 Gepost op: 18-10-2004, 00:55:30 »
Jij kent hem toch goed denk ik ... ::ok::  SKMbeat
anders zou je niet beledig zijn ... ::ohno:: maar jehoeft je niet aangevallen te voelen  ::ohno::
Het zijn maar over en weer meningen... wat verschillend kunnen zijn  ::rofl::
Indruk van iemand krijgen..is ook voor iedereen anders  ;)

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #42 Gepost op: 18-10-2004, 01:00:17 »
anders zou je niet beledig zijn ... ::ohno:: maar jehoeft je niet aangevallen te voelen  ::ohno::
Ehm, ik weet niet hoe oud je bent ,maar ik vind dit zo'n puberale reactie.Als ik reageer op jouw meningen,ben ik dan beledigd?  ??? Discussiëren noemt men dat.
Enne, nee ik ken Mohammed niet, maar ik denk dat ik daar maar daar niet teveel op moet ingaan.
Citaat
Indruk van iemand krijgen..is ook voor iedereen anders 
O ja? Nou weer wat geleerd vandaag...  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 18-10-2004, 01:08:38 door SKMbeat »

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #43 Gepost op: 18-10-2004, 01:22:19 »

Ehm, ik weet niet hoe oud je bent ,maar ik vind dit zo'n puberale reactie.Als ik reageer op jouw meningen,ben ik dan beledigd?  ??? Discussiëren noemt men dat.
Enne, nee ik ken Mohammed niet, maar ik denk dat ik daar maar daar niet teveel op moet ingaan.

O ja? Nou weer wat geleerd vandaag...  ::ohno::
Tja, met een onderwerp zitten wij op EEN lijn....want ik was mij ook aan het afvragen ...hoe jong jij was ..i.v.b.m jouw puberale reactie op mijn meningen...ik ben oud genoeg ..om te merken aan het schrijven, wanneer iemand beledig kan zijn ...
en wij moeten vooral, Discussie"s voeren . ::rofl::

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #44 Gepost op: 18-10-2004, 01:35:00 »
Ik heb het idee dat iedereen een beetje bang is voor Mo. Iedereen luistert zo braaf naar hem. Kelly gaat er zelfs door op Ronald stemmen. Ik vond het zo flauw van Peter dat hij bij die eerste proef Darline als laatste wegstemde. Ik dacht: zij is nu al zo vaak net buiten de boot gevallen, zij verdient het toch ook een keer om te winnen, dat gun je elkaar toch? Lijkt me. Maar nee hoor, Mohamed moest weer winnen omdat dat het 'vriendje' is van peter

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #45 Gepost op: 18-10-2004, 01:42:50 »
Ik heb het idee dat iedereen een beetje bang is voor Mo. Iedereen luistert zo braaf naar hem. Kelly gaat er zelfs door op Ronald stemmen. Ik vond het zo flauw van Peter dat hij bij die eerste proef Darline als laatste wegstemde. Ik dacht: zij is nu al zo vaak net buiten de boot gevallen, zij verdient het toch ook een keer om te winnen, dat gun je elkaar toch? Lijkt me. Maar nee hoor, Mohamed moest weer winnen omdat dat het 'vriendje' is van peter
Dat is wat ik ook vind...maar ja niet iedereen is het eens met ons   ::rofl::   ::rofl::

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #46 Gepost op: 18-10-2004, 07:12:12 »

Tja, met een onderwerp zitten wij op EEN lijn....want ik was mij ook aan het afvragen ...hoe jong jij was ..i.v.b.m jouw puberale reactie op mijn meningen...ik ben oud genoeg ..om te merken aan het schrijven, wanneer iemand beledig kan zijn ...
en wij moeten vooral, Discussie"s voeren . ::rofl::
Ik merk het al.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #47 Gepost op: 18-10-2004, 07:53:47 »
Ik vind Mo een zielig manneke worden...okay hij zal misschien stuk zitten vanwege de heimwee naar thuis, maar wie had er nu ook al weer zo'n commentaar op Mick toen die zich afzonderde??? juist MO...nu doet hij hetzelfde en oh oh oh wat hebben ze een medelijden met hem....bleuh!!!!!!!!!!!! ::ohno::

Jammer dat zijn clubje zo achter hem staat, het lijkt wel alsof ze hem verafgoden...brrr krijg er de kriebels van... ik ben benieuwd wanneer zij gaan inzien dat Mo niet meer van betekenis zal zijn voor hen, en anders is dan hij zich voordoet en ze hem laten vallen als een baksteen..... ::zwaai::

Oh ja.. wie is er nu kinderachtig in het gesprek met Ronald???? Ik vind beide schuldig...Mo omdat hij Ronald niet de kans geeft om zijn verhaal te doen en Ronald omdat hij idd redelijk betuttelend over kwam....Mo zal misschien een goede vader zijn die zijn kinderen laat winnen bij spelletjes, maar is dat wel zo goed????...Mo kan niet tegen zijn verlies...heeft zeker vroeger te vaak "gewonnen" van zijn ouders en kan nu niet met "verlies" omgaan.... ::ohno::

enne.. oh ja ik ben moeder van twee jongens, ben zelf al aardig op leeftijd en mijn kinderen winnen niet altijd bij spelletjes, maar kunnen daardoor beter tegen hun verlies  ::)
maar afijn ik hen gemakkelijk praten, ik lag gisteravond lekker in mijn bedje naar de strijd tussen die twee te kijken...al vind ik het woord strijd in dit geval wel erg groot ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #48 Gepost op: 18-10-2004, 08:54:01 »
Ik ben het met Voodoo eens: Mohamed beschikt in mijn ogen absoluut niet over ook maar enige sociale vaardigheden, Ronald daarentegen wel ( al kwam het bij sommigen betuttelend over, maarja, wie weet iov camera...)
Mohamed zal ongetwijfeld een goede metselaar zijn, maar hij kan niet tegen zijn verlies. Vind hem onbetrouwbaar, maar dat had ie zelf ook al gezien in de autospiegel. Afspreken met iedereen dat tijdens het spel eerst diegenen zonder kinderen eruit gaan (vanwege event. familiebezoek) en dat toch direct Ronald eruit halen. Vervolgens op Ronald stemmen: wie is hier nu achterbaks? Ik denk dat Mo fysiek wel sterk is, maar mentaal absoluut niet en Ronald wel! Gezien het opleidingsniveauverschil (galgje?) denk ik dat Mo zich weleens bedreigd kon voelen. Ronald praat niet graag over zichzelf: dat vind ik iemand sieren, itt types ikke ikke ikke (Mick)
Ieder zo zijn mening: ik vind die Mo he-le-maal NIX!!!

Offline ace

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #49 Gepost op: 18-10-2004, 09:04:44 »
Ik heb het idee dat iedereen een beetje bang is voor Mo. Iedereen luistert zo braaf naar hem. Kelly gaat er zelfs door op Ronald stemmen. Ik vond het zo flauw van Peter dat hij bij die eerste proef Darline als laatste wegstemde. Ik dacht: zij is nu al zo vaak net buiten de boot gevallen, zij verdient het toch ook een keer om te winnen, dat gun je elkaar toch? Lijkt me. Maar nee hoor, Mohamed moest weer winnen omdat dat het 'vriendje' is van peter
Mo zei in de aflevering van gisterenavond tegen ronald:''gij zijt unne L*L,man'',nou,dan heeft hij zich zelf nog niet in de spiegel bekeken,want ik vind hem maar een manipulerend kereltje,die niet tegen zijn verlies kan,en dan op een gegeven moment gaat dreigen met opgeven,nee,wat dat betreft mis ik gozers als''Richard'',die robinson 2001 won,die ging er helemaal voor,daar hoorde je het woord ''opgeven''geen een keer vallen!!!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #50 Gepost op: 18-10-2004, 10:30:13 »

Mo zei in de aflevering van gisterenavond tegen ronald:''gij zijt unne L*L,man'',nou,dan heeft hij zich zelf nog niet in de spiegel bekeken,want ik vind hem maar een manipulerend kereltje,die niet tegen zijn verlies kan,en dan op een gegeven moment gaat dreigen met opgeven,nee,wat dat betreft mis ik gozers als''Richard'',die robinson 2001 won,die ging er helemaal voor,daar hoorde je het woord ''opgeven''geen een keer vallen!!!

Ik ben het VOLLEDIG met je eens...... ::jaja::  ::rofl::

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #51 Gepost op: 18-10-2004, 10:55:04 »
mo heeft geen sociale vaardigheden? enkel puur op fysiek?

fout, hoe verklaar je dan dat hij geen enkel stem kreeg opp de eilandraad (behalve van jeroen en ro) zelfs toen hij down was.en hoe verklaar je dan dat zijn vrienden constant vragen hoe het met hem zit en zelfs eten gaan brengen voor hem.En ook bij de andere goed in de groep zit.Enkel ro mag hem niet en dat enkel nadat hij eindelijk beseft dat mo hem totaal ni mag.(mischien heeft marjolein hem dat verteld).Hij heeft in mijn ogen eén fout gemaakt en dat was destijds tov shandi, dat kon hij beter oplosse.Ro heeft hem gewoon hard aangepakt toen hij heel down was, wat voor hem heel hard is aangekomen.Hij heeft volstrekt gelijk toen hij zei dat ro maar smoest achter de rug en te laf is om mo rechtstreeks te confronteren met zijn mo'show.Mo moest dit vernemen via derden(ook miss marjolein?).Ro kon zichzelf ook in de kijker zetten als het daarover ging door de vissen zelf klaar te maken, maar hij liet dat weer over aan mo en frank.Hij kon meteen na de eerste keer dat mo de vissen is gaan halen, aan mo vertellen dat hij de volgende keer wat opde andere moest wachten puur omde sfeer.Zo simpel.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #52 Gepost op: 18-10-2004, 11:02:20 »
Ik vind Mo een zielig manneke worden...okay hij zal misschien stuk zitten vanwege de heimwee naar thuis, maar wie had er nu ook al weer zo'n commentaar op Mick toen die zich afzonderde??? juist MO...nu doet hij hetzelfde en oh oh oh wat hebben ze een medelijden met hem....bleuh!!!!!!!!!!!! ::ohno::

Jammer dat zijn clubje zo achter hem staat, het lijkt wel alsof ze hem verafgoden...brrr krijg er de kriebels van... ik ben benieuwd wanneer zij gaan inzien dat Mo niet meer van betekenis zal zijn voor hen, en anders is dan hij zich voordoet en ze hem laten vallen als een baksteen..... ::zwaai::

Oh ja.. wie is er nu kinderachtig in het gesprek met Ronald???? Ik vind beide schuldig...Mo omdat hij Ronald niet de kans geeft om zijn verhaal te doen en Ronald omdat hij idd redelijk betuttelend over kwam....Mo zal misschien een goede vader zijn die zijn kinderen laat winnen bij spelletjes, maar is dat wel zo goed????...Mo kan niet tegen zijn verlies...heeft zeker vroeger te vaak "gewonnen" van zijn ouders en kan nu niet met "verlies" omgaan.... ::ohno::

enne.. oh ja ik ben moeder van twee jongens, ben zelf al aardig op leeftijd en mijn kinderen winnen niet altijd bij spelletjes, maar kunnen daardoor beter tegen hun verlies  ::)


GEWELDIG  ::bravo::  hier hoef ik niets meer aan TOE te VOEGEN.
         ::rofl::

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #53 Gepost op: 18-10-2004, 11:03:16 »
mo heeft geen sociale vaardigheden? enkel puur op fysiek?

fout, hoe verklaar je dan dat hij geen enkel stem kreeg opp de eilandraad (behalve van jeroen en ro) zelfs toen hij down was. Vervolg verhaal
Mee eens.  Wat ik ook erg frappant vind is dat Ronald het heel normaal vond in het begin om zelf een soort van leidersfuntie te vervullen,als aangever van Henk,maar anderen gaat beschuldigen van "de show willen"stelen als een ander meer in de picture staat. Erg flauw en kinderachtig van Ronald.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #54 Gepost op: 18-10-2004, 11:31:58 »
Tuurlijk is Mo populair. Het is een grote sterke vent met doorzettingsvermogen. Verder een harde werker, echt een strijder. Zo'n vent gun je wat.
Totdat het Mo een beetje tegen begint te zitten en z'n ware aard (?) boven komt. Meneer kan totaal niet omgaan met z'n verlies, en ook niet met enige competitie. Zolang hij alles wint en aanbeden wordt als een ware profeet gaat alles prima, maar bij een beetje tegenslag slaan meteen de stoppen door. Beetje Gio-typje. Blijkt zomaar dat die grote sterke vent een nog veel groter en sterker ego heeft.... misschien had hij ook wat meer juiste voorwerpen bij de juiste personen gevonden als hij zich eens meer in z'n medemens had verdiept, in plaats van alleen maar met zichzelf bezig te zijn.
 ::zwaai:: daaag Mo!!

Ronald er meteen achteraan a.u.b.  ::niet-ok::

Peter vertrekt dan uitzichzelf, want hoe moet hij nou toch verder zonder Mo?? ::ohno::
Direct gevolgd door Kelly die kennelijk ook geen eigen keuzes kan maken...  ::)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #55 Gepost op: 18-10-2004, 11:38:05 »
Ik ben het helemaal met Bakkertje eens!!!!!!


Wat ik trouwens wel lastig vind is dat de productie Ronald nu al een stempel geeft,
In de vooruitblik van de volgende week: Ronald door Peter ontmaskerd!!!!! Dit impliceert dat Ronald er met een geheime agenda zit, Iedereen zit er toch om te winnen?!?!?

 ??? ??? ???
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #56 Gepost op: 18-10-2004, 11:38:18 »

Mo kan niet tegen zijn verlies...heeft zeker vroeger te vaak "gewonnen" van zijn ouders en kan nu niet met "verlies" omgaan.... ::ohno::


Sommige mensen denken blijkbaar dat er perfecte mensen op dat eiland daar zitten, maar dat is gewoon niet mogelijk. Het gedrag van Mo na een verlies is gewoon hoe hij zich voelt...eerlijk gedrag dus. Tuurlijk is dat een mindere kant van hem, maar het is tenminste een echte kant van 'm. Bovendien staan er genoeg goede knaten tegenover!

Ronald die maar blijft volhouden dat hij met iedereen goed in de groep ligt staat gewoon keihard te liegen en durft niet zijn mindere kanten te tonen...Geef gewoon toe dat je genwend bent een leider te zijn en dat je moeite hebt met een ondergeschikte rol!

ER is toch juist ook om achter je leerpunten te komen?!
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #57 Gepost op: 18-10-2004, 12:33:18 »
Citaat
Peter vertrekt dan uitzichzelf, want hoe moet hij nou toch verder zonder Mo?? 
Direct gevolgd door Kelly die kennelijk ook geen eigen keuzes kan maken... 
HAHAHA ::rofl::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #58 Gepost op: 18-10-2004, 12:46:25 »
haha was het maar waar

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #59 Gepost op: 18-10-2004, 15:39:01 »
Ze zijn allebei net zo fout bezig wat dat betreft, want ze proberen allebei vrienden te maken zodat zij hen steunen. Nou heeft Moh meer "vrienden" over, omdat het belgen kamp de proeven won en het nu voor elkaar opnemen bij de samensmelting! Ze hadden toch ook afgesproken om de Nederlanders er als eerste uit te sturen.. Nou is dat, gelukkig, niet gebeurd, maar het verklaasrd wel wat...

Nou vind ik wel dat iedereen veel te veel op elkaar let. Ze zijn veel te veel bezig met anderen te controleren. Let op jezelf, je bent er voor jezelf en niet om anderen naar de finale te helpen. Want op het laatste helpen ze jou ook niet meer!! En dan bedoel ik dus het "vriendengroepje"...