Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 18869 keer)

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #20 Gepost op: 17-10-2004, 22:29:04 »
Idd!!! Doe dan ergens aan mee waar je met zijn allen iets mee kan winnen!! Ik kan niet geloven dat je met iemand de strijd aan wilt die fysiek sterker is. Je zwakt af en dan weet je dat je geen kans meer maakt!!!! En denk maar dat Moh dat ook in de gate zal krijgen!!

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #21 Gepost op: 17-10-2004, 22:31:54 »
Gewoon omdat ze het anders niet trekken gaan ze vriendjes kweken.

Tja, wie wil er wel alleen op een eiland zijn als er ook anderen aanwezig zijn. Sociaal gedrag noemen we dat, dat je de behoefte hebt om vrienden te maken. Niet met iedereen,maar met degene met wie je veel persoonlijke,culturele overeenkomsten hebt.

Citaat
Ronald is tenminste stabiel!
Je afgunst uiten omdat je niet meer in de picture staat als leider (Ronald) en anderen daarmee proberen te winnen (Marjolein) noem ik niet echt een stabiele mentaliteit.
Een proef moeten doen en aan het einde van de proef het door anderen laten opknappen,omdat jezelf "erg moe bent" (proef water,hindernis en sleutel aan het begin) vind ik niet echt fysieke stabiliteit. Al met al is die Ronald echt niet zo stabiel als ie denkt dat ie is.Misschien komen we daar volgende week meer over te weten.

Offline roon

  • Forumlid
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #22 Gepost op: 17-10-2004, 22:41:35 »
Volgens mij had ronald zn inzet al getoond en dan mag je in een groep juist even aan de kant springen om je krachten weer te vergaren om zo later weer te helpen; daar is een groep voor en zo verdeel je dus samen de krachten. die ronald is piloot en zal dus wel de nodige crisisbeheersingstechnieken geleerd hebben en moet staat ook boven een team en weet dus denk ik echt wel wat ie doet. dat gestuntel en geklungel van die moh zit hem helemaal niet dwars; die loopt zich dus heel de tijd aan te stellen en dat was vorig jaar met die giovanni ook al; dat zijn allemaal van die mannetjes die zich heel snel lopen op te naaien om niks en niet tegen hun verlies kunnen en bij het minste geringste in de boom zitten.

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #23 Gepost op: 17-10-2004, 23:22:22 »
Volgens mij had ronald zn inzet al getoond en dan mag je in een groep juist even aan de kant springen om je krachten weer te vergaren om zo later weer te helpen; daar is een groep voor en zo verdeel je dus samen de krachten.

Bij deze proeven gaat het niet om het verdelen van de krachten, maar om het bundelen ervan. Zou jij het leuk vinden om een proef te verliezen, MOGELIJK door iemand die uit stond te rusten? Dan heb je toch niet het idee dat je (als team) er alles aan gedaan hebt???
Angel of the first degree

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #24 Gepost op: 17-10-2004, 23:37:57 »
Ben ik dan nog de enige hier die nog steeds voor Mo is???

Nee hoor Nelis! Ik ben ook fan van Mo!!!

Mo wil is fanatiek en wil graag winnen! Prima! Mo werkt voor de groep! Prima!
En Mo heeft echt wel sociale vaardigheden, want anders heb je niet 4 vrienden op een eiland...En volgens mij kan Mo wel een spelletje spelen. Prima, dat hoort erbij. Want het is een spel, alleen een bikkelhard spel.

Je kunt echt niet altijd met iedereen rekening houden. Ik ben het wat dat betreft helemaal eens met het eerdere bericht van SKM beat...
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #25 Gepost op: 17-10-2004, 23:51:30 »


Mo wil is fanatiek en wil graag winnen! Prima! Mo werkt voor de groep! Prima!
En Mo heeft echt wel sociale vaardigheden, want anders heb je niet 4 vrienden op een eiland...En volgens mij kan Mo wel een spelletje spelen. Prima, dat hoort erbij. Want het is een spel, alleen een bikkelhard spel.


MO werkt puur voor zichzelf...en heeft vrienden nodig voor de stemmen..maar dat is niet sociaal...En het klopt ..MO speelt een spelletje ....en dat  komen wij nog wel te zien..zij zullen MO nog wel door krijgen.... ::jaja:: want het is duidelijk als het niet gaat zoals MO het wil ..zit hij weer te zeuren...... En dat is jammer....hij komt zichzelf op die manier nog tegen ::jaja:: als je bikkelhard spel wilt voeren moet je ook kunnen incasseren ::jaja::

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #26 Gepost op: 18-10-2004, 00:02:46 »

MO werkt puur voor zichzelf...en heeft vrienden nodig voor de stemmen..maar dat is niet sociaal...
Is Mohammed ook niet gewoon een mens die op een eiland met wildvreemden sociale aansluiting zoekt? Geldt dat niet voor iedereen?Heb je Marjolein wel eens zien zweten en ploeteren (onder de noemer charme-offensief) om zieltjes te winnen om er niet uitgestemd te worden?
Citaat
En het klopt ..MO speelt een spelletje ....en dat  komen wij nog wel te zien..zij zullen MO nog wel door krijgen.... ::jaja:: want het is duidelijk als het niet gaat zoals MO het wil ..zit hij weer te zeuren...... En dat is jammer....hij komt zichzelf op die manier nog tegen
En hoe zit dat dan met wannabe-leider Ronald? Zodra hij erachter komt dat hij niet de leider is zie en hoor je hem ook afgeven op Mohammed,want er kan er maar één het Alphamannetje zijn binnen een groep en dat is niet Ronald.
Citaat
::jaja:: als je bikkelhard spel wilt voeren moet je ook kunnen incasseren ::jaja::
Doet Mohammed dat dan niet? Denk je dat al die proeven die hij wint,dat het hem geen energie kost? Dat de aantijgingen van Ronald (MO Show)niet door zijn hoofd malen? Mag hij dan zo eens af en toe mokken en treuren? Hij is toch geen superman? Ik vind het ook jammer voor hem en zijn vrienden dat hij zich afzondert, maar dat is zijn zwakke plek,zoals iedereen die wel heeft.
« Laatst bewerkt op: 18-10-2004, 00:10:01 door SKMbeat »

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #27 Gepost op: 18-10-2004, 02:10:17 »

Is Mohammed ook niet gewoon een mens die op een eiland met wildvreemden sociale aansluiting zoekt? Geldt dat niet voor iedereen?Heb je Marjolein wel eens zien zweten en ploeteren (onder de noemer charme-offensief) om zieltjes te winnen om er niet uitgestemd te worden?

En hoe zit dat dan met wannabe-leider Ronald? Zodra hij erachter komt dat hij niet de leider is zie en hoor je hem ook afgeven op Mohammed,want er kan er maar één het Alphamannetje zijn binnen een groep en dat is niet Ronald.
Doet Mohammed dat dan niet? Denk je dat al die proeven die hij wint,dat het hem geen energie kost? Dat de aantijgingen van Ronald (MO Show)niet door zijn hoofd malen? Mag hij dan zo eens af en toe mokken en treuren? Hij is toch geen superman? Ik vind het ook jammer voor hem en zijn vrienden dat hij zich afzondert, maar dat is zijn zwakke plek,zoals iedereen die wel heeft.
EERSTE guote.....Marjolein is ook niet mijn Favoriet
TWEEDE guote.....Ronald is ook niet mijn Favoriet..
DERDE guote.....Mokken en treuren doet hij alleen, als het niet gaat zoals hij wil, of zijn zin niet krijgt....En dan zieltjes winnen. ..terwijl zij denken dat ze misschien echte vrienden zijn. ::ohno:: dat moet zich nog uitwijzen.
MO is fysiek wel de sterkste...maar voor de rest zie ik veel de zelfde overeenkomsten bij deze 3 personen...wat oprechtheid betreft  ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #28 Gepost op: 18-10-2004, 08:01:43 »
Amen voodoopop ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #29 Gepost op: 18-10-2004, 09:03:03 »
Mo sociale aansluiting zoeken? laat me niet lachen. Dat vind ik niet iemand die sociaal een uitblinker is, of ook maaar iets in die geest.
Vind hem een pieperd. Ronald nam het in de ruzie op voor de hele groep!
Mo wil echt alleen maar winnen (waar hij idd goed in is hoor) maar dat was het dan ook.

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #30 Gepost op: 18-10-2004, 10:13:55 »
Mo sociale aansluiting zoeken? laat me niet lachen. Dat vind ik niet iemand die sociaal een uitblinker is, of ook maaar iets in die geest.
Oh, waarom weet hij toch de sympathie van sommige andere deelnemers te winnen. Als hij echt zo a-sociaal zou zijn  (zoals misschien een Mick of Mitch) dan liet men dat echt wel weten in de groep.
Citaat
Ronald nam het in de ruzie op voor de hele groep!
Jaja en Ronald moeten we ook natuurlijk geloven in alles wat-ie doet en zegt? Zodra Ronald door heeft dat hij niet meer de leider blijkt te zijn gaat-ie piepen en knarsen en probeert slinks zieltjes te winnen om weer de "coördinator" te kunnen zijn.Ik moet er niet aan denken in een groep te zijn en iemand als Ronald probeert mij te coördineren, of leiding te geven. Daarvoor vind ik hem niet oprecht genoeg.
Citaat
Mo wil echt alleen maar winnen (waar hij idd goed in is hoor) maar dat was het dan ook.
Dat is dan ook weer zo'n non-argument dat al vaker wordt geschreven. Waarom zijn de deelnemers daar? Om te verliezen? Is Ronald zo'n goede veliezer dan? Nogmaals,zodra Ronald zijn gezag verliest toont-ie zich een slecht verliezer door te gaan roddelen. Mohammed is een geboren winnaar, sommigen beangstigd dat, zowel deelnemers als kijkers schijnt.
« Laatst bewerkt op: 18-10-2004, 10:55:35 door SKMbeat »

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #31 Gepost op: 18-10-2004, 10:53:10 »
Amen voodoopop ::tandpastasmiley::
Tja , sorry...   moest het ff uitleggen  ::rofl::  ::rofl::
                   ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #32 Gepost op: 18-10-2004, 11:01:45 »
 ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #33 Gepost op: 18-10-2004, 12:02:24 »
Ik vind dat ze allebei evenveel blaam treffen. Ze zijn allebei niet eerlijk geweest tegenover elkaar. Moh omdat hij niet gelijk zijn frustraties uit tegenover Ronald, zodat het niet tot een ruzie hoeft te komen en Ronald omdat hij achter de rug van Moh aan het kletsen is over bijv. het halen van de visvangst.

Als ze allebei nou eerlijk tegenover elkaar zijn en zeggen wat ze op hun lever hebben, dan hoeft het m.i. niet zo moeilijk te zijn.

Over het wegstemmen van bepaalde personen: ik krijg niet het idee dat Moh anderen opstookt om te stemmen op Ronald. Dat zijn 'vrienden' het wel opnemen voor Moh, omdat het vrienden zijn, maar niet op hem gaan stemmen, vind ik tot nu toe grote klasse. Zo laten ze tenminste zien dat ze nog enigszins een 'eigen mening' hebben (ook al was Frouke verzwakt en dus ze zwakste schakel in het geheel).
I got that tunnel vision going through my  head

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #34 Gepost op: 18-10-2004, 12:20:53 »
Ik vind dat ze allebei evenveel blaam treffen. Ze zijn allebei niet eerlijk geweest tegenover elkaar. Moh omdat hij niet gelijk zijn frustraties uit tegenover Ronald, zodat het niet tot een ruzie hoeft te komen en Ronald omdat hij achter de rug van Moh aan het kletsen is over bijv. het halen van de visvangst.

Als ze allebei nou eerlijk tegenover elkaar zijn en zeggen wat ze op hun lever hebben, dan hoeft het m.i. niet zo moeilijk te zijn.

Zij hebben IDD evenveel blaam.
Als zij nu zo slim waren !!!!! Ik denk wel dat Ronald het zou uitpraten...maar die MO is zo kinderachtig ::jaja:: dat het tegen hem zal gaan keren...er mentaal ook nog zwakker door zal worden.  ::jaja::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #35 Gepost op: 18-10-2004, 12:27:18 »
Ik heb wel sympathie voor Moh, maar als hij nog even zo doorgaat raakt hij dat snel kwijt. Erg jammer dat hij tijdens die discussie Ronald niet even het woord gaf (voor zover wij hebben kunnen zien) en als men vraagt: is het nu uitgesproken, zand erover? , dan zegt Moh dat dat idd het geval is, maaaaarrrr.... en dan rakelt hij wéér alles op. En dat valt me erg vies tegen!

Wat ik me afvraag: zullen zij nu zelf nog steeds denken (in het hier en nu, nu ze die beelden terugzien) dat ze gelijk hadden in die kwestie, of vinden ze toch dat ze erg kinderachtig bezig zijn geweest???
I got that tunnel vision going through my  head

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #36 Gepost op: 18-10-2004, 13:00:25 »
Dan hebben jullie precies de zelfde vooruitblik als wij hebben ::ok:: Ik had het idee dat er na de day after uitzending er extra informatie gegeven werd maar zal wel komen omdat het dan later is en ik dus meer gedronken had  ;D

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 7
« Reactie #37 Gepost op: 18-10-2004, 13:05:17 »
Ik vondt het wel een erg hufterige streek van Mo om eerst Ronald eruit te halen, Matthias zat er nog in, Kelly zat er nog in, Marjolein zat er nog in. Die hadden alledrie geen kinderen of vrouw. Echt heel zwak.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 7
« Reactie #38 Gepost op: 18-10-2004, 13:06:45 »
This game moet ook gespeeld worden thats all hoe hufterig het ook is ik vind Peter ook een lu*

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Aflevering 7
« Reactie #39 Gepost op: 18-10-2004, 13:11:36 »
Ja, maar eigenlijk is deze hele Expeditie al niet zo leuk als de vorige 3 (Die van 2000 heb ik niet gezien ::schaam::)

Niemand doet zijn echte best, of springt eruit. Dat is echt jammer.
Who’s got the sweetest disposition?