Auteur Topic: De Expeditie Robinson pool  (gelezen 45445 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #120 Gepost op: 22-11-2004, 01:32:40 »
De pool is uitgerekend. ::ok::

We hebben als winnaar van de eerste proef alleen Frank goed gerekend, omdat hij eigenlijk de belangrijkste prijs won bij het steentjes omdraaien spel.

We gaan nog even bedenken welke vragen we precies voor volgende keer moeten stellen in de pool. Tot dan kan je dus nog even niet stemmen. Zodra dat wel kan zal ik het hier melden.
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #121 Gepost op: 22-11-2004, 12:27:16 »
De pool is weer geopend voor de laatste stemronde. Zover we hebben begrepen zullen er volgende aflevering 3 proeven zijn voor de finalisten. Je moet deze keer dus raden wie die proeven gaat winnen.

Veel succes!
Geniet nooit met mate...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #122 Gepost op: 22-11-2004, 12:49:58 »
Ik ben toch een plaats gestegen ben ik wel blij meej ik wordt geen 1ste meer maar ik heb het wel goed gemaakt hoor 10e van de 300 mensen ongeveer ben trots op mezelf haha  ::joehoe::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #123 Gepost op: 24-11-2004, 20:19:47 »
Hehe... eindelijk weer punten, 12 om precies te zijn... weer terug naar de 30e plaats... En de winnaar die ik in het begin had gekozen ligt er al een paar afleveringen uit, dus daar ga ik ook niet zo mee scoren...

Volgend jaar beter!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #124 Gepost op: 24-11-2004, 21:03:42 »
Ik ben toch een plaats gestegen ben ik wel blij meej ik wordt geen 1ste meer maar ik heb het wel goed gemaakt hoor 10e van de 300 mensen ongeveer ben trots op mezelf haha  ::joehoe::

Jij stijgt nog een paar plaatsen en Frank wint de finale !! ::tandpastasmiley::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #125 Gepost op: 25-11-2004, 14:15:47 »
Daar heb ik ook voor gekozen ben benieuwd Matthias mag van mijn niet winnen en eerlijk gezegd Shandinella ook niet vanwege ze er eigenlijk al een paar Afleveringen geleden uit lag duss het liefst Marjolein als winares maar Frank als Winaar lijkt me ook geweldig  ::bravo::

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #126 Gepost op: 30-11-2004, 09:30:02 »
Krijg je eigenlijk ook punten als je steeds de runner-up als winnaar hebt aangegeven? Nee zeker?
(zeg maar ja, ik heb er nauwelijks van geslapen vannacht ;)).

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #127 Gepost op: 30-11-2004, 09:37:58 »
Spannend... wanneer is de einduitslag bekend??
Zijn er mensen die Frank vanaf het begin op 1 hebben staan? Vast wel, gefeliciteerd alvast, want je zal een flinke klapper op de ranglijst maken! Ikzelf heb meestal op Frank gestemd, 2x vreemd gegaan naar Shandi, en helaas heb ik de eerste pool-keer gemist, dus dat kost me al 44 punten...  :(
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #128 Gepost op: 30-11-2004, 09:49:29 »
Krijg je eigenlijk ook punten als je steeds de runner-up als winnaar hebt aangegeven? Nee zeker?
Da's inderdaad wel een beetje sneu, maar op zich is daar wel wat voor te zeggen: Er is namelijk een groot verschil tussen nummer 1 en 2: Voorspellen wie er ver gaat komen (door zichzelf te zijn, het spel sluw te spelen, geen conflicten veroorzaken, niet opgeven), da's niet gemakkelijk. Maar inschatten of die persoon vervolgens veel punten gaat scoren op de finale eilandraad, is op zich wel wat beter te voorspellen. Als Mick in de finale was gekomen, dan had ie zeker niet gewonnen, of hij moest naast Ronald gestaan hebben. En Frank op de 2e plek zetten, dat doe je ook niet snel. Maar Matt is inderdaad een twijfelgeval, naast bijv. Marjolein of Ronald had ie het wel gewonnen.
Tip voor de volgende keer: Kies een favoriet waarvan je bijna zeker weet dat als die in de finale komt, dat ie eerste zal worden, omdat ie goed in de groep ligt, of juist iemand die heel slecht in de groep ligt (en zet die op 2).  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #129 Gepost op: 30-11-2004, 11:39:23 »
We zijn nog even aan het bepalen wanneer de winnaar bekend gemaakt wordt. Nog eventjes geduld.

Krijg je eigenlijk ook punten als je steeds de runner-up als winnaar hebt aangegeven? Nee zeker?
(zeg maar ja, ik heb er nauwelijks van geslapen vannacht ;)).

Ehhh, nee helaas. ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #130 Gepost op: 30-11-2004, 14:34:23 »

Da's inderdaad wel een beetje sneu, maar op zich is daar wel wat voor te zeggen: Er is namelijk een groot verschil tussen nummer 1 en 2: Voorspellen wie er ver gaat komen (door zichzelf te zijn, het spel sluw te spelen, geen conflicten veroorzaken, niet opgeven), da's niet gemakkelijk. Maar inschatten of die persoon vervolgens veel punten gaat scoren op de finale eilandraad, is op zich wel wat beter te voorspellen. Als Mick in de finale was gekomen, dan had ie zeker niet gewonnen, of hij moest naast Ronald gestaan hebben. En Frank op de 2e plek zetten, dat doe je ook niet snel. Maar Matt is inderdaad een twijfelgeval, naast bijv. Marjolein of Ronald had ie het wel gewonnen.
Tip voor de volgende keer: Kies een favoriet waarvan je bijna zeker weet dat als die in de finale komt, dat ie eerste zal worden, omdat ie goed in de groep ligt, of juist iemand die heel slecht in de groep ligt (en zet die op 2).  ;)

Hmm oke... Maar ik had inderdaad Marjolein op 2 staan, geloof ik. Weet het eigenlijk ook niet meer ;D. Iig bedankt :).

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #131 Gepost op: 30-11-2004, 17:12:46 »
Ik heb op Frank gestemd ja als winaar ben benieuwd!

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #132 Gepost op: 30-11-2004, 21:02:43 »
Ik kan niet w88 tot de uitslag online staat ::). Zeker nadat een overwinning in een andere Pool net aan me voorbij is gegaan (bijna de hele tijd 1e en na de laatste aflevering 2e ::niet-ok::?
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #133 Gepost op: 5-12-2004, 14:02:01 »
Oe, ik heb (zoals verwacht) niet echt best afgebracht van de het totaal...

plaats naam     basispunten plaatsing na basispunten bonuspunten punten totaal
49     Firefoot 74          24                       18          92


Naja, het was leuk... En volgend jaar beter!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Expeditie Robinson pool
« Reactie #134 Gepost op: 5-12-2004, 19:48:26 »
 ::oink::TWEEDE PLAATS?!?! :o WOW!!en dat voor iemand die voortdurend op de 100e plaats heeft gestaan?! ;D Happy me! :P

En..Missrobinson, GEFELICITEERD!! *schudt hand* ::bravo::