Poll

Wie van de minst populairen zou je katalogeren als de meest irritante vervelende ER van dit seizoen ? Dit is natuurlijk ook een titel

Ronald
26 (40%)
Mick
3 (4.6%)
Klaar
5 (7.7%)
Jeroen
10 (15.4%)
Marjolein
17 (26.2%)
Iemand anders : wie ?
4 (6.2%)

Totaal aantal stemmen: 64

Auteur Topic: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?  (gelezen 15845 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #40 Gepost op: 28-11-2004, 12:43:31 »
Maar Frank had (zover ik het kon zien) geen duidelijke tactiek. Matt en Marjolein hebben naar elke ronde gekeken hoe ze moesten stemmen, hoe ze zich moesten gedragen om weer verder te komen, terwijl ik het gevoel had dat Frank maar een beetje aanmodderde.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #41 Gepost op: 28-11-2004, 12:46:28 »
Ik weet het niet, misschien had hij geen tactiek (is toch ook niet persee nodig) Hij lag goe din de groep en zorgde voor eten enz.. de eenigste reden dat hij eruit gestemd zou kunnen worden, is omdat het een sterke speler is.. Heel misschien heeft hij wel tactiek gehad (hijheeft mick er ook uitgestemd omdat die veel invloed had op de andere) Misschien heeft hij zijn tactiek gewoon niet verteld ofzo.. Ik heb geen idee.. ik denk eig.. dat die eig. niet echt ene tactiek heeft gehad, alleen bij mick :P

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #42 Gepost op: 28-11-2004, 12:47:57 »
Ik weet het niet, misschien had hij geen tactiek (is toch ook niet persee nodig) Hij lag goe din de groep en zorgde voor eten enz.. de eenigste reden dat hij eruit gestemd zou kunnen worden, is omdat het een sterke speler is.. Heel misschien heeft hij wel tactiek gehad (hijheeft mick er ook uitgestemd omdat die veel invloed had op de andere) Misschien heeft hij zijn tactiek gewoon niet verteld ofzo.. Ik heb geen idee.. ik denk eig.. dat die eig. niet echt ene tactiek heeft gehad, alleen bij mick :P

Ik ben het ook wel met je eens, allround is Frank de beste.  ::jaja::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #43 Gepost op: 28-11-2004, 12:49:41 »
Oke dan!!! Ik vind echt dat Frank gewoon moet winnen!! (ik denk dat dit wel gaat lukken ALS hij in de finale komt, maar eerst moet hij dara nog zien te komen.. Er zijn gelukkig 3 proeven, want ik denk als er alleen een evenwichtsbalk was geweest dat hij er snel uit zou liggen..!! We zullen het vanaaf zien!!