Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Ronald  (gelezen 125871 keer)

Offline luvgiovanni

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #220 Gepost op: 30-10-2004, 14:32:22 »
Sorry voor de fanclub van Ronald, maar ik vin hem maar vaag!
Hij speelde een spel met Mo, de dingen die hij heeft gezegd tegen Frank en Peter en dan een spel met Matt, ben erlijk gzegd blij dat die eruit is!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #221 Gepost op: 30-10-2004, 21:19:55 »
Hij ligt er nog niet uit.... Hij kan nog altijd winnen !!! Spijtig ! ::ohno::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #222 Gepost op: 31-10-2004, 10:04:36 »



    voodoopop ::rofl:: ::ok::,wij zijn eens met jouw,hebt wij hebben ook respect voor ieders mening.
    Ronald is en blijft onze favoriet ongeacht zijn positie tijdens deze ER. Het was wel even kicken dat Ronald  ::bravo::een herkansing kreeg, Ronald ::ok:: hup2

     gr. Darane...

   
Ik respecteer ook jouw mening  ::ok:: vind dat netjes dat je in voor en tegenspoed, je toch achter Ronald blijft staan  ::ok:: 

Ik ben wel benieuwd wat hij nu gaat doen, in zijn Herkansing.

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #223 Gepost op: 31-10-2004, 10:26:32 »



    Wij weten zeker dat als Ro aangenomen wordt door het groepje van Klaar,deze groep
    zeker ver komt. Door een mix van verschillende personen met ieders zijn sterke
    eigen schap ( dominante ) en een dosis motivatie, wordt het alleen maar spannend.
   
    gr. DARANE,, 8) ;) :) ::bravo::

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #224 Gepost op: 1-11-2004, 09:42:48 »



     Zó,het is stil!  :-X
Moeten jullie nog allemaal bijkomen van al dat  :oshock`s.Wij effe ook,
     het was gierend spannend,emotioneel ontroerend, gerechtelijkheid ::pinokkio:: is geschied,etc.etc.
Alle ingredienten zaten er in, het was voor ons  ::bravo::DARANE tot nu toe voorspelbaar, maar dat
     is nu anders.Mick en Ronald lijken een gespan te zijn maar de werkelijkheid >:D bedriegd er is maar een winaar. Hellaas voor de andere kandidaten, Ronald wordt de winnaar.
     Mick eigen woorden zijn: dat wordt kicken, wie het laatst lacht,  ::rofl::lacht het best.
     Mo: het  :\'(is maar een spel
      Wij zeggen: de kaarten zijn goed door elkaar geschud!
     Ronald:zegd ik ga me niet meer....... opstellen  ::tandpastasmiley:: 8)

  Salaaaamat....
    ps. wij doen de gr. aan groene kleur ::bravo:: 
     

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #225 Gepost op: 1-11-2004, 09:54:46 »
Helaas bleef Ronald niet lekker lebberen bij zijn vrouw...
Ik maak me op voor de volgende aflevering met zijn arrogante houding en quasi goedbedoeld gedrag...

Nu is hij vriendjes met Mick, wie weet binnenkort ober in het erotische restaurantje van 'm?

Wel denk ik dat Ronald nog redelijk goed in fysiek gestel is...daardoor kan hij een gevaarlijke titelkandidaat worden... :\'( En waarom die 'hug' bij Mo? Zeker medeleven?! Of een persoonlijke triomf?
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Nikki23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #226 Gepost op: 1-11-2004, 11:02:50 »
Al zou Ronald het halen tot in de finale, dan moeten de afvallers nog stemmen... en met dit soort gedrag lijkt het me niet dat ie veel stemmen gaat krijgen. Tenzij hij misschien met Matt in de finale komt, want ik denk dat die nog minder sympathisanten overhoudt.  ::rofl::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #227 Gepost op: 1-11-2004, 11:52:12 »


   Noukie :-[ bij mo is het niet persoonlijk bedoeld.Als hij goed naar zijn belgische
   kameraden had geluisterd,dan was hem dit bespaard gebleven. Het is tóch een spel,het had ook dit kunnen zijn ::niet-ok::, we vonden het ook erg dat Mo zo onder voed en slecht uit zag. That`s all in the game,hij had zijn troeven niet goed uit gespeeld
   jammer dan voor. Een gewaarschuwd man telt voor twee. Wij hadden het al voorspeld heb je het niet gelezen.Één voor één vallen de Belgische groep uit de ER ::pinokkio:: ::bravo:: En wat betrefd Ro met zijn vrouw.Hij heeft het verdiend,dat gaven Mick,Shandinella,Klaar,Darline zelf al aan. Ronald had alle vertrouwen van hen allen. Wie zegd dat de anderen langer van de verrassing van hebben kunnen genieten.

Offline belletje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #228 Gepost op: 1-11-2004, 13:08:27 »
Mensen, Ronald is ook maar een mens die gewoon aardig is en met iedereen goed wilt kunnen opschieten. Logisch dat hij nu met Mick is.
Mick was tijden de enige man tussen vrouwen.
logish dat je maatjes zoekt, je hebt allemaal steun van elkaar nodig, en je probeert ook elkaar te steunen.
De beelden met familieleden vond ik echt heftig. Zo lang reizen voor slechts een minuut, ook al heb ik mijn vraagtekens bij de tijd van 58 min. en ... sec...
Ronald, kreeg je veel energie van die zoen??

Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #229 Gepost op: 1-11-2004, 15:02:46 »
Volgens mij gaat Ronald weer als een speer!!

toppertje   ::jaja:: ::jaja::


Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #230 Gepost op: 3-11-2004, 12:43:19 »
GO RONALD GO!! ::ok::



            ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline krintje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #231 Gepost op: 6-11-2004, 20:28:33 »
Ik snap niet dan Ronald er niet allang uit ligt!
Hij is fysiek helemaal niet zo sterk,
Hij is asosiaal,
Hij wil altijd alles beter weten,
Hij smeed complotten,
Sorry is zou wel willen, maar ik heb niks goeds over die vent te melden!

Als ik in ER zal dan was het  ::zwaai:: Ronald

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #232 Gepost op: 6-11-2004, 20:29:26 »
mee eens Krintje....

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #233 Gepost op: 6-11-2004, 20:52:06 »
Wat mij inderdaad opvalt aan Ronald is dat hij nog geen enkele proef gewonnen heeft...(of vergis ik me nu heel erg?)
Terwijl hij eruit ziet als een fit persoon, bovendien moet het in zijjn bovenkamer ook wel pluis zitten, anders ben je geen piloot...

Ach, nog een reden waardoor hij geen echt robinson is;)
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #234 Gepost op: 6-11-2004, 21:51:08 »
Ronald is fysiek en mentaal juist wel sterk!
Heeft Frank al een proef gewonnen, of Klaar, of Shandinella, of Peter???? Oh, dat dacht ik al!
Ronald zit mentaal OK, laat zich niet van de kaart brengen, en heeft zijn emoties en dus vreemde uitspattingen goed onder controle (net zoals bijna iedereen wel van de huidige kandidaten, behalve Mick en Klaar, denk ik zo...)

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #235 Gepost op: 7-11-2004, 00:37:16 »
tja er zijn nou ook nog niet echt veel eilandraden geweest he..iedereen stapt elke keer uit zichzelf op zodat er veel minder uitgestemd hoeven te worden..anders was hij misschien al veel eerder weggeweest..maar de samensmelting e.d. halen was in deze ER meer een kwestie van gewoon blijven dan van eilandraden overleven

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #236 Gepost op: 7-11-2004, 02:48:32 »
Wat mij inderdaad opvalt aan Ronald is dat hij nog geen enkele proef gewonnen heeft...(of vergis ik me nu heel erg?)
Individuele proeven heeft hij (nog) niet gewonnen, wel enkele groepsproeven:
- Het korfballen (met dank aan de Belgen minus Mick, of misschien wel dankszij Mick's agressieve speelstijl ;) )
- de laatste 2 collectieve proeven VOOR de samensmelting, Kapitein Ronald won toen met zijn bemanning (Mo!) 20 belminuten en daarna moesten de Belgen (+ Marjolein) naar de eilandraad waar Mitch een zwarte stem kreeg.
- De wandeltocht van 58 minuten zoveel. Voorwaar toch een hele prestatie  >:D

En, wat Mitch niet lukte, hij overleefde het Moerasketierstribunaal...
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #237 Gepost op: 7-11-2004, 13:49:36 »
Precies!
En ik denk dat hij ook nog wel een keer immuniteit kan winnen!
Wie gaat er vanavond uit, en wie zien we in TDA?

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #238 Gepost op: 7-11-2004, 23:28:48 »
tja er zijn nou ook nog niet echt veel eilandraden geweest he..iedereen stapt elke keer uit zichzelf op zodat er veel minder uitgestemd hoeven te worden..anders was hij misschien al veel eerder weggeweest..maar de samensmelting e.d. halen was in deze ER meer een kwestie van gewoon blijven dan van eilandraden overleven

Precies...Hij heeft steeds mazzel gehad....Van mij mag hij er volgende keer uit...Gadver wat een pfffffffHou je in Anzjie
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #239 Gepost op: 8-11-2004, 09:49:24 »


   Ronald ::regenboog:: is er weer goed vanaf gekomen, gelukkig maar That`s all in the game.
   Wil hij nu ver komen, moet hij gewoon zijn standpunt vasthouden.En dat is ik zal me niet meer zo kwetsbaar opstellen.Laat ze maar  ::oink::lullen, pokeren heeft niks met fair play te maken. Dat was de fout van Shandinella,zij heeft haar jokers te snel ingezet met alle gevolgen van dien. Zij staat nu boven aan als een geducht tegen stander voor in de Finale. Maar om ver te komen moet je met z`n tween zijn een paar.
Wij zien Shandinella samen een koppel vormen met Ronald dat wat ze al vanaf het begin
al waren. Máár Ronald is gewaarschuwd..... ::ok:: 8) ::love:: ::bravo::