Poll

Wie mag er van jou volgend jaar meedoen?

Klaar
56 (70.9%)
Simon
1 (1.3%)
Sascha
10 (12.7%)
Mohammed
12 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: All Stars  (gelezen 108532 keer)

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: All Stars
« Reactie #540 Gepost op: 13-12-2004, 08:46:03 »
ik vind dat wildcards oneerlijk verdeeld zijn.Waarom moet richard (ex-winaar) meedoen aan het smsspel terwijl shandi en frank (sorry daino) zo maar mee mogen doen.Ik dat de wildcards ging naar mensen die de smsspel verloren hadden (bv richard, mo, ryan, etc).Ik vind het wel jammer dat melvin of eva ni meer willen meedoen.Dat waren de allereerste echte robinsons.
Hmm meen dat Mo voor een wildcard gaat ofzo..
die komt dr wel door hoor ;D

Volgens maakt mo weinig kans omdat er al 5 mensen geselecteerd zijn van deze editie.Tenzij je natuurlijk wat meer weet over de wildcards..

Offline Dian Wei

  • Forumlid
Re: All Stars
« Reactie #541 Gepost op: 13-12-2004, 09:08:49 »
Ik vind 5 kandidaten uit 2004 ook wel een beetje veel. Ze willen allstars waarschijnlijk zo aantrekkelijk mogelijk maken, en deze mensen zijn op dit moment nog bekend bij het grotere publiek.

Ik mis nog enkele personen en hoop dan ook dat dezen een wildcard ontvangen. Pieter, Bjorn, Gerrit en Richard verdienen een wildcard als het aan mij lag :)

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: All Stars
« Reactie #542 Gepost op: 13-12-2004, 09:41:25 »
Ik vraag me af wat de reden van Mo is geweest om de expeditie deze keer te verlaten. 'persoonlijke redenen' is het meeste wat we weten (van Ernestine). Misschien speelt dat ook wel een rol in of hij wel of niet wíl meedoen aan de All Stars.
Het zou me namelijk niets verbazen als de uitslag van de laatste sms-mogelijkheid ook geregiseerd was (net als de finaleuitslag,.. duidelijk gemanipuleerd)en dat ze gewoon opvulling nodig hadden.
Ik hoop wel dat hij nog een reden (en mogelijkheid) heeft om mee te doen, hij is een leuke persoonlijkheid voor in de strijd en voor het publiek.
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: All Stars
« Reactie #543 Gepost op: 13-12-2004, 10:29:40 »
Volgens mij is de reden waarom ze de laatste vier een wildcard aangeboden hebben heel simpel.

Als ze van die vier zo'n sms-filmpje zouden maken, hadden we al geweten dat ze het zo ver gebracht hadden. Dat werd toch steeds gezegd? Zo van 'Matthias haalde het tot de finale maar won net niet, daarom wil hij een 2e kans om wél te winnen!'
En dat konden ze niet doen, omdat ze dan zouden spoilen. De laatste vier hadden dus geen kans om in zo'n smsvoting mee te kunnen dingen. Vandaar de wildcards, lijkt me.

En in Survivor All Stars waren er idd ook 18 deelnemers, verdeeld in 3 kampen van 6.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: All Stars
« Reactie #544 Gepost op: 13-12-2004, 17:09:11 »
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat er uit 2004 zoveel kandidaten zijn genomeineerd voor de all stars expeditie..het geeft mij een beetje het gevoel dat ik naar een herhaling van dit jaar ga zitten kijken.... :-\\

Niet dat ik het de kandidaten niet gun hoor, maar ik had zo mijn favorieten uit andere jaren die (waarschijnlijk) geen kans meer krijgen omdat er nog weinig plaatsen te vergeven zijn...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: All Stars
« Reactie #545 Gepost op: 13-12-2004, 17:45:06 »
Ik vraag me af wat de reden van Mo is geweest om de expeditie deze keer te verlaten. 'persoonlijke redenen' is het meeste wat we weten (van Ernestine).

Ze moesten hem van het eiland afdragen en was daarvoor flauw gevallen. Genoeg redenen lijkt me zo.


Ontopic: Ik vond het ook oneerlijk dat er zoveel van de laatste ER meegaan. Omdat die elkaar al kennen, vormen ze op voorhand al een blok. Tommy en Veronique verdienen de laatste wildcards.  ::joehoe::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: All Stars
« Reactie #546 Gepost op: 13-12-2004, 19:56:48 »


Ze moesten hem van het eiland afdragen en was daarvoor flauw gevallen. Genoeg redenen lijkt me zo.
Ontopic: Ik vond het ook oneerlijk dat er zoveel van de laatste ER meegaan. Omdat die elkaar al kennen, vormen ze op voorhand al een blok. Tommy en Veronique verdienen de laatste wildcards.  ::joehoe::

Ja maar daarvoor worden ze nog niet samen op één eiland gezet. Iemand heeft ergens de opmerking gemaakt dat er bij de survivor allstars 3 eilanden waren met 6 mensen. Misschien is dat nu ook hier het geval en dan zullen er maar 1 of hoogste 2 van ER5 samen zitten....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: All Stars
« Reactie #547 Gepost op: 13-12-2004, 23:55:48 »
Ze moesten hem van het eiland afdragen en was daarvoor flauw gevallen. Genoeg redenen lijkt me zo.
Hierna is hij gelijk naar huis gegaan, de rest heeft op een 'afkickeiland' gezeten. Waar ze goed verzorgd werden om niet als een 'cold turkey' weer de bewoonde wereld in te gaan. Mo had hier zijn persoonlijke redenen voor. Dat was wat ik bedoelde... ;)

"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: All Stars
« Reactie #548 Gepost op: 14-12-2004, 18:51:46 »
(Eva, Karin willen niet mee doen heb ik begrepen)

Jammer. :( Ik hoop echt dat Veronique en Tommy er nog bijkomen, één persoon uit ER2000 is veels te weinig.
Nog even niks.

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: All Stars
« Reactie #549 Gepost op: 14-12-2004, 21:39:24 »


Jammer. :( Ik hoop echt dat Veronique en Tommy er nog bijkomen, één persoon uit ER2000 is veels te weinig.

Dan mag jij mij vertellen wie die ene persoon dan is? Want er is helemaal niemand geselecteerd van ER2000! Ik hoop, net als jij, dat Veronique en Tommy erbij komen! En Richard, Pascale en Pieter uit ER2001!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: All Stars
« Reactie #550 Gepost op: 14-12-2004, 22:12:18 »


Dan mag jij mij vertellen wie die ene persoon dan is? Want er is helemaal niemand geselecteerd van ER2000! Ik hoop, net als jij, dat Veronique en Tommy erbij komen! En Richard, Pascale en Pieter uit ER2001!
Pieter en Richard wel, Pascale liever niet, dan liever Melanie....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: All Stars
« Reactie #551 Gepost op: 15-12-2004, 09:56:16 »
 ::oink:: Waarom Pascalle niet?!???  :(

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: All Stars
« Reactie #552 Gepost op: 15-12-2004, 13:42:53 »
Pascale vond ik veel leuker dan die Melanie. Melanie liep alleen maar te huilen en zielig te doen terwijl zij achter een hoop complotten zat (zij bleek degene te zijn die Gwann weg wilde hebben). En ze probeerde elke aflevering Richard weg te stemmen en stemde bij de finale wel op hem als winnaar. Jennifer en Pascale vonden dat hypocriet en ik eerlijk gezegd ook!!!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: All Stars
« Reactie #553 Gepost op: 15-12-2004, 14:43:25 »


Dan mag jij mij vertellen wie die ene persoon dan is? Want er is helemaal niemand geselecteerd van ER2000! Ik hoop, net als jij, dat Veronique en Tommy erbij komen! En Richard, Pascale en Pieter uit ER2001!

Dan zal ik dat doen: jij noemde een aantal mensen op die bij de laatste 4 waren terechtgekomen en die daardoor mogelijk mee zouden doen aan de AllStars. Daaronder zat één persoon van ER2000 (Sascha) en ik hoopte dat Veronique & Tommy dan de opengevallen plaatsen van Melvin/Eva/Karin zouden innemen.
Nog even niks.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: All Stars
« Reactie #554 Gepost op: 15-12-2004, 22:47:46 »
Staat hier ergens op deze site een overzichtje van welke kandidaten nu precies geselecteerd zijn voor de all-stars? Zoniet, misschien een ideetje voor de geweldige crew van Reality-net!?!  ::bravo::

Ik vond er zelf al een aantal (kon het niet laten om toch maar even zelf te gaan zoeken ;)):
"Er zijn tot nu toe tien mensen gekozen (Jennifer, Fatima, Keo, Ilona, Robin, Ernestine, Peter, Gwann, Raymond en Giovani)"
« Laatst bewerkt op: 15-12-2004, 22:51:11 door ruizduck »
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: All Stars
« Reactie #555 Gepost op: 16-12-2004, 10:42:26 »
::oink:: Waarom Pascalle niet?!???  :(

Pascale en Jennifer waren nu niet bepaald de mensen waar ik mee overeen zou komen.. Maar ja de televisie heeft me wel al eens meer bedrogen : Mick,Klaar...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: All Stars
« Reactie #556 Gepost op: 16-12-2004, 19:15:20 »
Pascale niet,

Met jennifer kan ik wel overeen komen! een echte robinson vrouw! keihard en een goede werker!