Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 18841 keer)

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Aflevering 7
« Gepost op: 17-10-2004, 12:20:40 »
Jullie zien de aflevering vanavond en wij moeten nog wachten tot morgen.
Mijn vraag was :

Krijgen jullie ook gedurende de week al een paar fragmenten te zien van wat er volgende week (dus vandaag) gaat gebeuren.. of alleen maar na de uitzending een vooruitblik...

Indien ja, wat zagen jullie ??? Dan kan ik eens vergelijken met onze fragmenten...

Kieke en Nathalie go for it !!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #1 Gepost op: 17-10-2004, 12:57:45 »
Na iedere uitzending is er inderdaad een vooruitblik die een beetje voor de hand liggende dingen laat zien 8). Daarna komt de day after die naar ik meen eerdere uitzendingen wel extra informatie gaf. De laatste keer was het echter de zelfde vooruitblik die na de reguliere uitzending was uitgezonden ???.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #2 Gepost op: 17-10-2004, 14:11:27 »
Ah heel goed! Topic voor nr 7 is er al :D Goed man zelfstandige users ;D ::ok::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Aflevering 7
« Reactie #3 Gepost op: 17-10-2004, 14:48:02 »
laatste keer was het echter de zelfde vooruitblik die na de reguliere uitzending was uitgezonden ???.

En wat was dat dan ???? Dat was ook mijn bedoeling om te zien dat jullie dezelfde vooruitblik hebben dan wij....
P.S. Excuseer maar woordelijk weet ik niet meer hoe ze het zegden ....
Wij kregen : Ernestine die zegt : ik stop
             Klaar die zegt dat Mick moet stoppen met zijn egogedrag
             Mitchell die heel afstandelijk een hand geeft aan Mick
             Mitchell die ervan overtuigd is dat ze aanvaard zal worden
             Mick in de bichtstoel : "het is zij of ik eruit"

             Ronald die ruzie heeft met Mo en hem Mister Show noemt
             Matthias die Mo troost
             Frank die zegt : dat kan niet meer
             Mo die zegt dat dit een heel moeilijke week zou worden...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Aflevering 7
« Reactie #4 Gepost op: 17-10-2004, 21:45:03 »
Ik zat met gekromde tenen te kijken naar de wederontmoeting tussen Mitch en Mick.Wat moet dat moelijk zijn voor beiden. Ik blijf haar niet echt een toffe vrouw vinden,maar ik blijf haar waarderen om het feit dat ze zichzelf blijft en geen charme-offensief à la Marjolein opstart,ook al kost het haar een enkeltje België.
« Laatst bewerkt op: 18-10-2004, 17:15:12 door SKMbeat »

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #5 Gepost op: 17-10-2004, 21:46:37 »
Jeetje.. dit gaat nergens meer over!!! De "spelers" snappen niets van het spel!! Waarom iemand in het spel houden omdat het je vriend is? Wat heb je daar in de finale aan? Speel je eigen spel en niet dat van een ander!!!!! Het gaat niet goed met mn vriend, dus stem ik maar op diegene waar die problemen mee heeft.. Bullshit!!
Omdat Frouke verzwakt is, ligt ze er uit, maar anders was het Ronald geweest omdat Moh niet met hem overweg kan.. Gaat toch nergens meer over?!?!?!

Ben ik de enige die er zo over denkt???

xxx Sunshine-

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #6 Gepost op: 17-10-2004, 21:50:28 »
heb de eerste 10 minuten gemist.was er iets speciaal gebeurd?
zAG nog net hoe peter mo boven darline verkoos.maar hoe zijn de rest afgevallen?

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #7 Gepost op: 17-10-2004, 21:50:29 »
Ik denk dat dat JUIST het spel is!
Angel of the first degree

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #8 Gepost op: 17-10-2004, 21:50:43 »
Sommigen mensen gaan nu eenmaal niet over lijken om een spel te kunnen winnen. Wie weet willen sommigen elkaar ook na het spel nog wel eens zien en er vrienden aan over houden. Dan kan ik de beslissing heel goed begrijpen om niet je vrienden er uit te stemmen.Vriendschap winnen kan soms meer waard zijn dan het winnen van een geldpot.

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #9 Gepost op: 17-10-2004, 22:01:50 »
Nou zeg, het is maar een spel en door één keuze te maken hoeft nog niet je hele vriendschap over te zijn! dat moet je een beetje gescheiden zien hoor. Soms (en zeker hoe verder de expeditie vordert hoe vaker) moet je gewoon de ene vriend om de andere benadelen... Omdat je MOET kiezen!
Angel of the first degree

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #10 Gepost op: 17-10-2004, 22:02:10 »
Jeetje.. dit gaat nergens meer over!!! De "spelers" snappen niets van het spel!! Waarom iemand in het spel houden omdat het je vriend is? Wat heb je daar in de finale aan? Speel je eigen spel en niet dat van een ander!!!!! Het gaat niet goed met mn vriend, dus stem ik maar op diegene waar die problemen mee heeft.. Bullshit!!
Omdat Frouke verzwakt is, ligt ze er uit, maar anders was het Ronald geweest omdat Moh niet met hem overweg kan.. Gaat toch nergens meer over?!?!?!

Ben ik de enige die er zo over denkt???

xxx Sunshine-

Ik ben het volledig eens met jou......... ::jaja::
Er wordt zowiezo te veel rekening gehouden met die MO..terwijl hij straks volledig, maar dan ook volledig, alleen aan zichzelf zal denken....want dat is zijn aard..en beslist niet aan vrienden denkt als het om te winnen gaat  ::ohno::
Hij probeert alleen op die manier, iedereen achter zich te houden...onder het mom van "vrienden" ...wat een huilebalk  ::jaja::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #11 Gepost op: 17-10-2004, 22:02:24 »
heb de eerste 10 minuten gemist.was er iets speciaal gebeurd?
zAG nog net hoe peter mo boven darline verkoos.maar hoe zijn de rest afgevallen?

Marjolein mocht als eerste kiezen en gooide Frouke eruit.
Mohamed mocht daarna en gooide Ronald eruit.
Kelly gooide daarna Marjolein eruit.
Wie Kelly eruit haalde, weet ik niet meer (Frank geloof ik).
Peter gooide Frank er toen uit en volgens mij haalde hij (of Mo) ook Matthias eruit.
Nog even niks.

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #12 Gepost op: 17-10-2004, 22:05:38 »
Ben ik dan nog de enige hier die nog steeds voor Mo is???
Angel of the first degree

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #13 Gepost op: 17-10-2004, 22:05:46 »
Nou zeg, het is maar een spel en door één keuze te maken hoeft nog niet je hele vriendschap over te zijn! dat moet je een beetje gescheiden zien hoor. Soms (en zeker hoe verder de expeditie vordert hoe vaker) moet je gewoon de ene vriend om de andere benadelen... Omdat je MOET kiezen!
Sommigen willen het spel,omdat het juist maar een spel is, juist fair en sociaal spelen en juist niet omdat je MOET kiezen je vrienden eruit stemmen.
« Laatst bewerkt op: 17-10-2004, 23:41:54 door SKMbeat »

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #14 Gepost op: 17-10-2004, 22:08:12 »
Je zit er voor jezelf! Jij wilt winnen. Kan me niet voorstellen dat je mee doet aan zo'n spel zonder dat je wilt winnen! Je uithongeren en anderen helpen zodat zij zich goed voelen! Goed contact is belangrijk, maar op den duur moet je de juiste conclusie trekken en aan jezelf denken!! Je zit er toch niet voor anderen zodat zij winnen???

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #15 Gepost op: 17-10-2004, 22:11:17 »

Er wordt zowiezo te veel rekening gehouden met die MO..terwijl hij straks volledig, maar dan ook volledig, alleen aan zichzelf zal denken....want dat is zijn aard..en beslist niet aan vrienden denkt als het om te winnen gaat 
Nee,wie doet dat wel aan de anderen denken als het om winnen gaat? Zie jij Marjolein minder haar best doen ,omdat ze Ronald een pleziertje gunt of Kelly verliezen voor Peter? Iedereen wil wel even naar huis kunnen bellen ,een etentje winnen of iets anders. Mo vertoont gewoon echt kracht en doorzettingsvermogen,kan hij er wat aan doen dat ie meer Robinsoncapaciteit dan een ander heeft? Waarom zou je jezelf teniet doen? Hij heeft al vaker proeven gewonnen,waardoor anderen konden profiteren,vooral ten men in Kamp Noord en Zuid gesplitst was.
« Laatst bewerkt op: 17-10-2004, 23:31:14 door SKMbeat »

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #16 Gepost op: 17-10-2004, 22:13:12 »
Volledig mee eens SKMbeat!
Angel of the first degree

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #17 Gepost op: 17-10-2004, 22:14:11 »
Klopt, hij wint niet voor niets alle proeven, maar waarom stem je hem er dan niet uit, zodat jij de kans krijgt om een proef te winnen???

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #18 Gepost op: 17-10-2004, 22:19:05 »
Klopt, hij wint niet voor niets alle proeven, maar waarom stem je hem er dan niet uit, zodat jij de kans krijgt om een proef te winnen???

Omdat sommigen misschien de competitie aan willen gaan en om fysieke,mentale reden willen winnen en niet door de flauwe manier door iemand eruit te stemmen? Omdat sommigen bevriend zijn geraakt met elkaar en niet over lijken willen gaan?

Offline roon

  • Forumlid
Re: Ze snappen het spel niet!!!
« Reactie #19 Gepost op: 17-10-2004, 22:23:20 »
Die vier Belgen: Wat een bangerikken "Ja, wij zijn vriendjes omdat we anders in onze broek schijten" "Ach, Moh, wat heb je een rotdag he?! Wij, je holmaatjes zullen je wel steunen hoor, wij zijn namelijk mannen" "Ik ben Indiaan en ik zal wel even op mn trommeltje slaan" "Moh, het geeft helemaal niks hoor dat je geen shampoo voor me hebt meegenomen, je bent mn beste vriend hoor Moh" "Als Ronald je iets doet zal ik hem wel zeggen dat je mijn vriend bent hoor Moh"

Gatver, wat een droeve lui!!!!! Kots, kots!!
Gewoon omdat ze het anders niet trekken gaan ze vriendjes kweken. Ronald is tenminste stabiel!

"ja, ik ben Moh en ik ga altijd janken en alleen zitten als ik wordt gepest; ik ga in de bouw ook altijd alleen zitten als ze me pesten"