Auteur Topic: kandidaten ER 2004  (gelezen 9573 keer)

Offline hellk

  • Forumlid
kandidaten ER 2004
« Gepost op: 1-03-2004, 14:02:28 »
Hoi pipeloi allemaal>
Vrijdag aanstaande is het weer zover, krijgen we misschien post van ER 2004 of niet.
Spannende dagen, misschien ook zaterdag en maandag slapen onder de brievenbus.
Hopelijk was mijn aanmeldingsformulier(met de nodige creatieve invulling)en brief, voldoende om me uit te nodigen.

Hebben jullie nog nieuws hierover???

Greetings and stay cool, tot sinas!!!!

Bud

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #1 Gepost op: 1-03-2004, 14:06:30 »
owwwwww wat spannend zeg! toi toi toi! ::ok::




Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #2 Gepost op: 1-03-2004, 18:24:59 »
Ohw ik begon de hoop al wat op te geven :)
Hopelijk geldt dat voor België dan ook nog. Daar stond wel iets van 'als je in april nog niets gehoord hebt, ben je zeker niet geselecteerd voor een uitnodiging' dus tja er is nog kans.

En anders ga ik wel voor 'De Perfecte Moord', nieuw reality spel op vtm.

Offline sonnemaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #3 Gepost op: 8-03-2004, 11:23:35 »
hoi, ook ik wacht nog steeds in spanning af op de postbode vandaag.
Zaterdag geen bericht gehad helaas, dus misschien vandaag?
Jullie ook succes en sterkte met wachten!
groetjes ::zwaai::

Offline hellk

  • Forumlid
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #4 Gepost op: 8-03-2004, 11:48:28 »
Hoi Sonnemaatje.

Ik heb ook niets van ER 2004 vernomen, misschien vandaag nog maar ben bang dat ik er niets van te horen krijg.
Jammer, helaas pindakaas..... ik heb wel gelezen in een forum dat de uitnodigingen van de tweede gespekken voor ER 2004 reeds 16 februari j.l. zijn verzonden en dat in het afgelopen weekend in Breda de gesprekken van de tweede ronde zijn geweest??? Heb jij soms info hierover???

Groet, hellk

Offline sonnemaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #5 Gepost op: 8-03-2004, 12:21:09 »
hoi hellk, zou goed kunnen dat we het eiland dus mis lopen, jammer.
Van wat jij had gelezen heb ik niks vernomen, wel vind ik dat dan heel flauw dat ze de inzenders zolang voor niks in spanning houden als het waar is.
Heel jammer, nou ja, volgend jaar maar weer een poging doen ( en ik had zo mijn best gedaan op mijn brief ::rofl::)
1 troost, als we dit jaar naar ER kijken met een bak ships op schoot dan zijn WIJ niet degenen die honger hebben ::trots::
groetjes son

Offline jojan

  • Forumlid
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #6 Gepost op: 8-03-2004, 19:37:53 »
Hoi

Hoe weet jij dat de selectie voorbij is?

Offline hellk

  • Forumlid
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #7 Gepost op: 9-03-2004, 09:56:31 »
Hoi Jan.

In het aanmeldingsformulier stond dat men op 6 of 8 maart bericht zou krijgen, ik heb dus niets vernomen, zodoende neem ik aan dat mijn aanmelding en brief niet in het straatje lagen van het selectie team, en volgende keer meer succes zal hebben.

Groet hellk

Offline jojan

  • Forumlid
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #8 Gepost op: 9-03-2004, 10:25:43 »
Goede Morgen Hellk


Hier in Belgie staat op het aanmeldings formulier dat, als je in Maart 2004 geen bericht hebt ontvangen,je niet door de selectie bent gekomen.
Het is nog steeds maart dus blijf ik toch hopen.

Hartstikke bedankt voor je reactie.

Groetjes Jan

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #9 Gepost op: 9-03-2004, 11:53:42 »
helaas helaas....ik heb ook niets gehoord. En ik vond mijn brief nog wel zo leuk. Ach. Was leuk om te proberen.

Offline sonnemaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #10 Gepost op: 9-03-2004, 12:51:13 »
Goede Morgen Hellk


Hier in Belgie staat op het aanmeldings formulier dat, als je in Maart 2004 geen bericht hebt ontvangen,je niet door de selectie bent gekomen.
Het is nog steeds maart dus blijf ik toch hopen.

Hartstikke bedankt voor je reactie.

Groetjes Jan

in België lopen jullie altijd een stukkie achter op Nederland toch ;) (in dit geval positief voor jullie)

Maaru Hellk, jij denkt dat de 2e selectieronde 16 februari misschien al geweest is.
Logischerwijs kan dat niet want je kon inzenden t/m 31 januari, dan zouden ze dus in 2 weken tijd duizenden brieven hebben gelezen en al een 1e selectieronde gehad hebben.
Anderzijds, misschien is het wel waar en hebben ze de brieven direct bij binnenkomst geselecteerd.
Er staat ook op de site dat je vanaf april vrij moet kunnen nemen dat pleit ook voor een eventuele vroege selectieprocedure.
Misschien moeten we maar een club van gedesillusioneerde ER's maken, gaan we deze zomer met z'n allen naar Terschelling en proberen daar een maand te overleven 8)

Anyway, ik denk dat als je je voor zoiets inschrijft je er ook helemaal voor gaat en er helemaal achter staat en als het dan niet doorgaat je dan ook vreselijk baalt, ik in ieder geval wel!
groetjes Son :-[

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #11 Gepost op: 9-03-2004, 13:05:36 »
ik baal ook hoor. Met kloppende hart steeds die brievenbus opengemaakt, zat er of helemaal niets in, of rekeningen.

Balen hoor. Maar ja, het is niet anders. Zucht.

Offline hellk

  • Forumlid
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #12 Gepost op: 9-03-2004, 13:39:09 »
Hallo Allemaal.

Nog effe , weet je wat ik zo rodedendoron vind?
Dat wanneer je niet uitkozen bent voor een tweede selectie-ronde, het gewoon niet te horen krijgt waarom dan niet.
Hebben de makers van ER 2004 al een profielschets gemaakt van de toekomstige kandidaten, hebben ze psychopaten of mensen met achtervolgingswaanzin nodig, zo ja dan wil ik dat wel bekennen(hihihihihi). Alle gekheid op een stokkie, ik zou graag weten waarom mijn brief niet interessant genoeg was om mijn geen uitnodiging te sturen, vandaar, moest ik effe kwijt.

Greetings hellk

Offline sonnemaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #13 Gepost op: 9-03-2004, 14:28:46 »
Hoi Hellk, je zal toch moeten snappen dat ze niet 10.000 brieven persoonlijk gaan beantwoorden.
Psychoten zoeken ze trouwens niet hoor, ze kunnen zich geen rare dingen op het eiland veroorloven.
Als je de 1e ronde door bent dan krijg je nog een zware psychologische test.

Monina, heel herkenbaar die brievenbuskriebels, vandaag lag er een witte envelop in de gang, mijn hart ging toch ff sneller kloppen, twas van de KPN helaas.....

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #14 Gepost op: 9-03-2004, 14:33:50 »
tja, ik zou het ook wel willem weten, maar ja, als ze iedereen dat moeten terugsturen.....

als ik de brief van Ryan zie dan vraag ik me af waarom hij eruit sprong, zo bijzonder is die brief namelijk niet. Vrij doorsnee. Dus waar ze dan precie sop letten??? Geen idee.
helaas helaas. Blijf hopen dat de post hier wat vertraging had en dat er nu iets in de bus ligt maar dat zal wel niet.  ::ohno::

Offline sonnemaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #15 Gepost op: 9-03-2004, 15:01:30 »
Hoi Monina, in een interview met Hasselbach heb ik gelezen dat hij als eerste op de foto's let, als die hem niet bevallen lig je er al uit.
Ryan heeft op zich wel een leuke kop om te zien vind ik.
Op die vertraging van de post hoop ik ook nog steeds, alhoewel het toch iedere keer weer een enorme teleurstelling is als er niks bij zit.
Je gaat je van alles in je hoofd halen: stel nou dat de brief ergens verkeerd is gegaan en je misschien wel uitgenodigd was maar het niet weet.
(hoezo psychotisch ;D)

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #16 Gepost op: 9-03-2004, 16:27:56 »
als eerste op de foto's letten?  ::oink::Ook lekker.

Nou ja. Vandaag ook niets bij de post, dus het is definitief voorbij. Voel me net zoals vroeger in mijn "sollicitatie" tijd. Zucht.

Offline jojan

  • Forumlid
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #17 Gepost op: 9-03-2004, 18:08:44 »
Hoi Belgische landgenoten.

Waar blijven jullie reacties.
Zijn jullie misschien al uit gestreden?

  :-[ groetjes

Jan

Offline belletje

  • Forumlid
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #18 Gepost op: 10-03-2004, 14:37:28 »
 ;) Sorry allemaal, maar a.s weekend vinden in Antwerpen de laatste selectierondes plaats voor ong 50 man die nog over zijn, dus NL-ers en Belgen....

Offline Saaltje84

  • Forumlid
Re: kandidaten ER 2004
« Reactie #19 Gepost op: 10-03-2004, 14:56:52 »
Hej, Ik had me ook opgegeven en baal zo! Geen post. Moest die dag werken en wel 100x naar huis gebeld of de post er al was, maar nee. Heb echt zo me best gedaan op die brief en heb ook geen idee waar ze dan op selecteren. Maar ze weten niet wat ze missen  ::trots:: Maar nu ga ik lekker over 2 weken naar Curacao, precies hetzelfde, zon, wit strand, palmbomen, maar wel veeeeeel eten  :P lekker hoor,
groeten Salome