Poll

wat is of lijkt het leukste seizoen

1
9 (15%)
2
8 (13.3%)
3
9 (15%)
4
18 (30%)
5
16 (26.7%)

Totaal aantal stemmen: 39

Auteur Topic: leukste seizoen  (gelezen 5130 keer)

Offline Lavida

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Im loving cars
leukste seizoen
« Gepost op: 29-08-2004, 15:45:35 »
mij lijkt 5 het leukst nl vs be ::rofl::
YO Whats up

Offline btvs_chick

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I love Mutya
Re: leukste seizoen
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2004, 17:53:26 »
nee bart ik vond 2 erg leuk ja allemaal eigenlijk maar bij 4 was het wel balen van dat doodseiland. ::niet-ok:: niet helemaal fair
Amy the Vampire Slayer

Offline Beertje

  • Forumlid
Re: leukste seizoen
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2004, 21:56:35 »
Ik ben pas sinds vorig jaar gaan kijken. Mijn man keek er altijd naar dus ben mee gaan kijken. Nu volg ik t dus ook maar kan dus niet antwoorden welk seizoen ik het leukste vind.

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: leukste seizoen
« Reactie #3 Gepost op: 30-08-2004, 14:30:28 »
Ik hink op twee gedachten, het seizoen waarin Derek won vond ik een heel prettig seizoen. Verleden jaar was een seizoen waarin de meeste " aparte " deelnemers zaten, maar waarbij ik me ook wel heb geirriteerd. Met name het onaangekondigd opduiken van Duivelseiland vond ik op dat moment een beetje smokkelen met de regels.....

Aan het seizoen waarin Derek won heb ik de meest prettige herinneringen maar mijn favorieten voor een allstar seizoen komen voor een groot gedeelte uit vorig seizoen. Het Bjorn-jaar ::oink::
Gek zijn is gezond

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: leukste seizoen
« Reactie #4 Gepost op: 31-08-2004, 14:09:11 »
Afgelopen jaar zat heel erg veel actie in, er gebeurde veel en the Bjorn-effect you don't expect. Het lijkt me moeilijk om dat te overtreffen. Met Derek enzo was het onderling gezeik wel leuk, maar ze waren wel een beetje erg lui en eigenlijk verdiende niemand het om te winnen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: leukste seizoen
« Reactie #5 Gepost op: 31-08-2004, 14:36:48 »
2e reeks vond ik het saaist eigenlijk. 3e reeks beste, maar 4e was ook heel goed. Vond het helemaal niet smokkelen met de regels dat duivelseiland, was gewoon spannende en leuke plottwist!  ::ok::

Van het 5e verwacht ik ook veel.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: leukste seizoen
« Reactie #6 Gepost op: 31-08-2004, 23:48:34 »
Seizoen 1 heb ik niet volledig gezien (pas vanaf de samensmelting geloof ik), dus daar kan ik niet zo goed over oordelen. Seizoen 2 vond ik vrij saai (ten tijden daarvan niet natuurlijk, maar in vergelijking met de 2 seizoenen die erna kwamen, was die toch 'n stuk minder interessant). Dan blijven dus over 3 en 4. Allebei erg leuke verwikkelingen tussen de kandidaten en allebei erg interessante kandidaten. Maar dan kies ik toch voor 4, omdat daar 't Duivelseiland om de hoek kwam kijken, wat 't toch nog effe wat interessanter maakte.  :)

Ja en 5? Daar kan ik momenteel alleen maar van hopen dat die seizoen 3 en 4 zal overtreffen!  :D

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: leukste seizoen
« Reactie #7 Gepost op: 3-09-2004, 19:58:27 »
Over seizoen 5 kunnen we nog niets zeggen wat dat moet nog komen !! ::tandpastasmiley::
Ik vond 4 het leukst met Ryan,Björn,Gio,Robin. Allemaal zo'n sterke en speciale karakters  ::bravo::en uiteindelijk wint Jutta dan nog de neutraalste van allemaal...
Ik vond 2 ook leuk met Pieter en Koenraad en bink "Richard".... 3 vond ik saaier en 1 zag ik niet...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ye-roon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Knaak
Re: leukste seizoen
« Reactie #8 Gepost op: 6-09-2004, 10:06:09 »
Seizoen 3.

Richard won. De beste robinson tot nu toe imho.
harder, Better, Faster, Stronger

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: leukste seizoen
« Reactie #9 Gepost op: 6-09-2004, 15:05:04 »
Seizoen 3.

Richard won. De beste robinson tot nu toe imho.

Hij won wel, maar was sociaal gezien zwakker. hij was de voorloper van Bjorn ::niet-ok::
Gek zijn is gezond

Offline GioFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: leukste seizoen
« Reactie #10 Gepost op: 6-09-2004, 15:32:35 »
Ik zag op een andere site een verkiezing voor de beste Robinson allertijden.
Snel op Gio stemmen  ::regenboog::
Gio is the best

Offline EstherRobinson

  • Forumlid
Re: leukste seizoen
« Reactie #11 Gepost op: 8-09-2004, 13:58:22 »
Seizoen 3.

Richard won. De beste robinson tot nu toe imho.

volgens mij was Richard de winnaar van seizoen 2  ::zwaai:: WAKE UP!  ;)
Mijn favoriete seizoen is natuuuuuuuuuurlijk 3 met mijn grote vriend Derek!
Ik zie hem best vaak, bij mamma mia, en als ik dan met hem praat lig ik helemaal in een deuk..
Echt grappig is hij!

Offline Dian Wei

  • Forumlid
Re: leukste seizoen
« Reactie #12 Gepost op: 8-09-2004, 16:07:46 »
1,2 en 4.

Ik vond 3 dus het minst leuk.

Offline Jesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Pexing Express is te gek!
Re: leukste seizoen
« Reactie #13 Gepost op: 12-09-2004, 18:07:30 »
Ik heb gestemd op seizoen drie en vier. Drie vond ik erg leuk, Nolleke!!! We hebben hier continu krom gelegen van lachen en irritatie! En die twee tutjes, hoe heetten ze ook al weer? Deborah en Lidia ofzo?
Vorig seizoen was natuurlijk ook leuk, omdat je van die nog veel weet. Half nederland brulde 'Dit is Robbinson!!' van Bjork.

Jesse  :D