Auteur Topic: Ronald vs Mo  (gelezen 32048 keer)

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #80 Gepost op: 25-10-2004, 17:30:42 »
ronald was juist niet meer de gebeten hond.Hij had matt en marjolein overtuigd.En ook peter en frank begonnen ze te ergeren aan mo.Maar ipv geduldig afwachten tot de rest defintief mo links laten liggen, werd hij inhalig en dacht hij al verder dan de volgende ronde.En wou hij de finale te bereiken door de band met peter en frank (momenteel de 2 invloedrijkste kandidaten) te verstevigen.Want hij wist dat als mo uitgestemd word, dat hij anders de volgende zou zijn.Hij reageerde te dom.Hij heeft idd alles aan zichzelf te maken want deze keer had mo niets te maken met zijn ruzie.Hij moest gewoon geen geld bieden

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #81 Gepost op: 25-10-2004, 18:06:45 »
Ronald was al de gebeten hond. Alles wat hij deed, deed hij volgens MO EN ZIJN KLIEK fout. Dus ik begrijp echt niet waarom Ronald zulke gekke bokkesprongen doet. Hij ziet dat Kelly het moeilijk heeft. Hij weet dat Kelly er uit wil. Hou dan twee dagen je klep dicht. Kruip twee dagen in je schelp. Doe je gebruikelijke werkzaamheden en ga vooral geen dingen doen waarop MO EN ZIJN KLIEK kunnen reageren en je kompleet afbranden. Jammer, maar deels eigen schuld.

Denk niet dat we nog steeds over MO EN ZIJN KLIEK kunnen praten. Het is onderhand wel duidelijk dat er helemaal geen Mo-kliek meer bestaat, net zo min als dat er een groepje van 5 bestaat. Ik denk dat wat dat betreft de kandidaten allemaal wel eerlijk zijn. Ze hadden ook met zijn allen in het groepje van 5 kunnen blijven en op die manier ver kunnen komen maar als er mot is, is er mot en dan gaan ze niet doen alsof het de beste vrienden zijn om maar zo ver mogelijk te geraken. Netjes.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #82 Gepost op: 25-10-2004, 22:26:07 »
Ik weet niet of Ronald een spel speelt, tegen Ernst-Paul praatte hij op zo'n manier dat hij het volgens mij echt oprecht meende. Te goed voor dit spel? Hij is natuurlijk ook door Mo in een hoek gedreven, maar objectief gezien...
Tja ..Eerlijk is Eerlijk ..maar ik denk toch van Ronald uit..een spelletje was ..om sympathie te krijgen van een aantal mensen...Oke ..dat is mislukt..daarom dat hij bij het gesprek tegenover Ernst-Paul ook een beetje emotioneel overkwam..waardoor hij wist dat hij door de mand gevallen was...En hij heeft zich zeker door MO in die hoek laten drijven..maar had hij het spel anders gespeeld...dan had hij MO liggen gehad...En daarom is het een beetje dom hoe Ronald het spel gespeeld heeft....Maar MO gaat er ook nog uit voor de Finale denk ik  ::jaja::

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #83 Gepost op: 26-10-2004, 12:27:25 »
Nou... Mo heeft zijn zin... Enne... niet zo zeuren dat je naam verkeerd geschreven wordt als je zelf ook zo kinderachtig bent om de naam van je vijand verkeerd te gebruiken.

Ik denk dat Ronald nog een heel eind komt :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #84 Gepost op: 26-10-2004, 13:11:55 »
In ieder geval sprak de blik van Mo boekdelen toen Frank Ronald op t matje riep.
er was eens......

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #85 Gepost op: 26-10-2004, 14:50:02 »
vind het als pure minachting voor iemand anders overkomen om consequent expres de naam verkeerd te schrijven..je hoeft iemand niet aardig te vinden maar vind dit gewoon kinderachtig.

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #86 Gepost op: 26-10-2004, 15:06:40 »
Je hebt het over Mohamed die constant over ROLAND spreekt ipv Ronald mag ik aannemen?
Ben het dan volledig met je eens. Maarja, Mo had ook moeilijkheden om de A van een B te onderscheiden tijdens een proef.. Zou dat ermee te maken hebben?

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #87 Gepost op: 26-10-2004, 15:22:56 »
haha ja had het inderdaad over Mo vs. Ro

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #88 Gepost op: 26-10-2004, 16:29:43 »
ik heb opgemerkt dat belg. sites meer pro-mo zijn en ned meer pro-ro zijn.In het algemeen dan.Ze vinden hen allebei ergelijk maar als ze echt moeten kiezen, dan nemen ze hte meestal op voor hun kandidaten op.
Nederlanders geven veel meer krediet voor ro, belgen zijn meer wantrouwend.Ze geloven niet dat iets voor niets kan zijn, zeker niet in een spel als de deze.
Verder hebben zowel klaar als frank veel bewonderaars aan beide kanten.

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #89 Gepost op: 26-10-2004, 17:07:11 »
Welke site moet ik gaan bezoeken Dragosh? ::zwaai::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #90 Gepost op: 27-10-2004, 11:56:38 »
Gisteren de aflevering nog eens op video gezien als Ronald niet werkelijk oprecht was verdiend hij in mijn ogen postuum een oscar voor de beste acteerprestatie ooit!!!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #91 Gepost op: 27-10-2004, 11:57:34 »
Postuum? Dan moeten we hem eerst dood maken.

Overigens denk ik dat je teveel B-films hebt gekeken, leek mij allemaal nogal nep hoor.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #92 Gepost op: 27-10-2004, 13:17:39 »
Er bestaan ook oprechte mensen hoor Gerard!
Lijkt mij, als je daar al bijna vijf weken zit, je niet meer gaat nadenken over je reactie, daar krijg je nieteens de tijd voor!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #93 Gepost op: 29-10-2004, 07:25:53 »


Overigens denk ik dat je teveel B-films hebt gekeken, leek mij allemaal nogal nep hoor.

HAHA ..zo nep ..dat iedereen hem doorhad... ::rofl::

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ronald vs Mo
« Reactie #94 Gepost op: 29-10-2004, 07:32:21 »

Lijkt mij, als je daar al bijna vijf weken zit, je niet meer gaat nadenken over je reactie, daar krijg je nieteens de tijd voor!
Sorry Robbinson

Juist wel heb je de tijd, om na te denken....Ro heeft het gewoon niet slim aangepakt .......En MO kan er voor mij meteen UIT.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 29-10-2004, 07:36:26 door voodoopop »