Auteur Topic: Grappige momenten/uitspraken  (gelezen 44043 keer)

Offline SKMbeat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #140 Gepost op: 28-11-2004, 22:44:58 »
Klaar die na de ER-lantaarnpaalvergelijking van Matthias opmerkte"Ik had het gevoel dat ik aan het hossen was in het lantaarnlicht"(of iets dergelijks). ;D

Verder iets typisch -> als de verliezers mogen stemmen in de uitzending krijgen we beelden te zien die de persoon typeren.Welk openeingsbeeld van Marjolein krijgen we te zien? Marjolein die weer eens een rode vrucht aflebbert. ;D
« Laatst bewerkt op: 28-11-2004, 23:24:49 door SKMbeat »

Ocampa

  • Gast
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #141 Gepost op: 28-11-2004, 23:20:36 »
Marjolein die maar staat te oreren op die evenwichtsbalk en dan zegt: "hebben jullie er last van dat ik zoveel praat?".


Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #142 Gepost op: 28-11-2004, 23:26:54 »
Ik vond die opmerking van Matthias wel mooi: "Als ik echt steeds tactisch heb gespeeld, waarom heb ik dan Frank er nooit uitgestemd?"
Maar als je er even over nadenkt slaat deze uitspraak natuurlijk nergens op, want Frank is echt nooit in de gevarenzone terechtgekomen. Volgens mij heeft hij in de hele expeditie slechts 1 tegenstem gehad, en dat was de "positieve stem" van .... Klaar!
Het enige wat Mat had kunnen doen om Frank eruit te knikkeren, was hem in slaap wiegen tijdens de slaapproef.  ;D
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline boogie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #143 Gepost op: 28-11-2004, 23:31:55 »
'Het enige wat Mat had kunnen doen om Frank eruit te knikkeren, was hem in slaap wiegen tijdens de slaapproef'
 
LOL!!!!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #144 Gepost op: 28-11-2004, 23:43:06 »
Math na de uitleg van EP "Je kunt nog winnen als je meer dan 83% van de stemmen hebt"
En Math dan: "Jaaaaa"...
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Ocampa

  • Gast
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #145 Gepost op: 28-11-2004, 23:49:11 »
Math na de uitleg van EP "Je kunt nog winnen als je meer dan 83% van de stemmen hebt"
En Math dan: "Jaaaaa"...

Omdat de mensen in de studio natuurlijk wel doorhadden dat dit doorgestoken kaart was, want het was helemaal niet live en kunnen de mensen thuis niet meestemmen.

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #146 Gepost op: 28-11-2004, 23:53:11 »
Darline die door de plee zakt...

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #147 Gepost op: 29-11-2004, 00:09:58 »
Peter had volgens mij expres die WC-bril meegenomen naar de uitzending, om zodoende de regie te dwingen om het maken van de WC alsnog te tonen. Geweldige zet Peter! Geen censuur van jouw WC!
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #148 Gepost op: 29-11-2004, 02:22:48 »
Ik vond die opmerking van Matthias wel mooi: "Als ik echt steeds tactisch heb gespeeld, waarom heb ik dan Frank er nooit uitgestemd?"
Maar als je er even over nadenkt slaat deze uitspraak natuurlijk nergens op, want Frank is echt nooit in de gevarenzone terechtgekomen. Volgens mij heeft hij in de hele expeditie slechts 1 tegenstem gehad, en dat was de "positieve stem" van .... Klaar!
Het enige wat Mat had kunnen doen om Frank eruit te knikkeren, was hem in slaap wiegen tijdens de slaapproef.  ;D

Ik had exact dezelfde gedachte, Ruizduck   ::jaja::

Die uitspraak was om zieltjes te winnen maar backfirede meteen omdat Frank idd nooit een optie was om weg te stemmen- bovendien had hij zich als beschermer van de Belgen opgeworpen in zekere zin, dus waarom zou Matt hem weg hebben gestemd.. over tactiek gesproken ;)

Maar goed, was ok en prima dat Matt probeerde alsnog zijn zaak te bepleiten al was het natuurlijk feitelijk een verloren zaak tegen Frank ;)

Zowiezo, vwb Matt, wat vond je jouw sterkste moment uit de expeditie- de slaapproef en de eetproef ::rofl:: typical ...  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 29-11-2004, 02:25:47 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #149 Gepost op: 29-11-2004, 07:40:40 »
Voor mat heeft het stemmen gekost dat ie pas een eilandraad kreeg nadat alles uitgezonden heeft
Nu weet iedereen wat voor gamer hij is, als ie dat had geweten had ie het anders gedaan.

Ik vond Klaar dus weer gewoon hilarisch, vooral toen Mat aan het woord was en marjolein haar stem uitlegde

En idd op de balk: wij dachten toen
laat er ajb weer een vogel op haar neerdalen net als die vleermuis bij Frank.

Helemaal goed dat mat zo droevig verloren heeft.
Dat was echt iemand die niet in de finale had moeten staan.
De echte finale was de proef van Shandi en Frank, wel mooi dat Frank echt tot het einde was gegaan, vond ik wel grappig dat ie echt door zijn benen zakte.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #150 Gepost op: 29-11-2004, 07:51:00 »
Een mooi moment vond ik toen Klaar over Frank sprak met zijn trommel en hoe hij zijn emoties kon omzetten in muziek, dat hij een waar kunstenaar was of zoiets...daar werd zelfs EP even stil van...Klaar en Frank jullie zijn beide top!!!

Frank die zo blij is met zijn titel dat hij er een traantje om moest laten...ik hield het nog net droog ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #151 Gepost op: 29-11-2004, 13:34:05 »
Toen Ernst-Paul opeens aan Matthias vroeg of hij ook zo graag de tussenstanden wilde weten en Matthias maar wat mompelde. ;D Hij had geen idee wat hij moest zeggen, omdat die filmpjes met de tussenstanden er pas later ingemonteerd zijn.
Nog even niks.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #152 Gepost op: 30-11-2004, 10:19:38 »
Ik zag het al aankomen   ::rofl::
Het mooiste moment ...
Toen Marjolein een VUURTJE moest maken....  ::rofl::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #153 Gepost op: 13-12-2004, 17:47:53 »
Mick die hard aan het oefenen was en de theorie van het verkeerde gaatje en daarna de bende op de hak nemen door quasi-onschuldig te reageren: 'Oops, dat mocht ik natuurlijk niet op tv zeggen.'

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #154 Gepost op: 13-12-2004, 17:51:52 »
Mick die hard aan het oefenen was en de theorie van het verkeerde gaatje en daarna de bende op de hak nemen door quasi-onschuldig te reageren: 'Oops, dat mocht ik natuurlijk niet op tv zeggen.'

ja die vond ik ook wel leuk!!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Grappige momenten/uitspraken
« Reactie #155 Gepost op: 13-12-2004, 18:33:03 »
Het moment waarop iedereen een beetje de pest begint te krijgen aan ronald, en dat hij zelf in een interview zegt van: Nou volgens mij loopt het wel lekker!!  ::jaja::