Auteur Topic: fanclub mangrove  (gelezen 41792 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: fanclub mangrove
« Reactie #140 Gepost op: 18-10-2004, 08:08:57 »
Ik ben nog steeds van mening dat de echte expeditie gespeeld wordt emt de afvallers...daar komen naar mijn idee de leukste beelden vandaan en hun gun ik de overwinning misschien nog wel meer dan de anderen...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: fanclub mangrove
« Reactie #141 Gepost op: 18-10-2004, 09:40:59 »
vond het best jammer dat Ernestine weg moest nu is de fanclub een beetje weg toch mensen? haha maar ja ze heeft het lang volgehouden vond ik wel toppie hoor

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: fanclub mangrove
« Reactie #142 Gepost op: 18-10-2004, 09:43:20 »
Maar we hebben klaar nog met haar fraaie uitspraken en gezichtentrekkerij ::tandpastasmiley::...enne Shandinella niet te vergeten...stoer wijffie is dat zeg ::ok::

Vond de uitspraak van klaar over dat Mick groter moest worden dan zijn eigen ego weer erg mooi gevonden ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Murdock

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: fanclub mangrove
« Reactie #143 Gepost op: 18-10-2004, 22:50:53 »
 ??? Heeft iemand zich al eens afgevraagd waar Ernestiene de eerste twee dagen heeft gezeten...?!? Ze kwam tegelijk met Sarah geblindoekt in een bootje aan bij de mangrove.... en Sarah had 48 uur in de kooi gezeten...

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: fanclub mangrove
« Reactie #144 Gepost op: 18-10-2004, 23:24:07 »
Ik heb ergens gelezen dat Ernestine zou verbleven in een klein kamertje op afzondering met alleen een beetje rijst bij haar tot op het moment dat ze met Sarah naar de mangrove werd gebracht...

Jammer dat Ernestine weg is !!!!!!!!!!!!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: fanclub mangrove
« Reactie #145 Gepost op: 19-10-2004, 08:15:37 »
Ik heb ergens gelezen dat Ernestine zou verbleven in een klein kamertje op afzondering met alleen een beetje rijst bij haar tot op het moment dat ze met Sarah naar de mangrove werd gebracht...

Jammer dat Ernestine weg is !!!!!!!!!!!!!

En dat klopt als een bus ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Murdock

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: fanclub mangrove
« Reactie #146 Gepost op: 19-10-2004, 11:14:24 »
Heeel jammer dat ze weg is. Ik vond haar ijzer sterk.
Ik heb haar een paar weken geleden persoonlijk gesproken, maar ik heb haar geen 'lastige' vragen gesteld die ze toch niet zou willen/kunnen beantwoorden.

Offline Enola

  • Forumlid
Re: fanclub mangrove
« Reactie #147 Gepost op: 20-10-2004, 13:43:28 »
Heeel jammer dat ze weg is. Ik vond haar ijzer sterk.
Ik heb haar een paar weken geleden persoonlijk gesproken, maar ik heb haar geen 'lastige' vragen gesteld die ze toch niet zou willen/kunnen beantwoorden.
watleuk dat je haar gesproken hebt. Ik vind het ook jammer dat Ernestine weg is, ze was best een leuke persoonlijkheid en ik was bijna gewend aan die drie moerasketiers
petje af

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: fanclub mangrove
« Reactie #148 Gepost op: 20-10-2004, 23:38:51 »
Toen ik Ernestine en de andere verstekelingen zo zag zitten in de stromende regen moest ik weer denken aan die uitspraak van Erna tijdens de Day After, dat ze soms weer terug verlangde naar de mangrove, met het waterdichte dak. Blijkbaar hadden ze de grot nog niet ontdekt waar de Nederlanders ergens rond de derde aflevering in geschuild hadden.
He, hier klopt iets niet  ??? Shandinella moest toch weten waar die grot was? Waarom zijn ze daar niet naar toe gegaan?? Of was die grot een soort fata morgana?
Dat de kandidaten gaan halucineren van de honger kan ik me nog wel voorstellen... Maar dat ik als TV-kijker ook waanbeelden krijg...?   ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: fanclub mangrove
« Reactie #149 Gepost op: 21-10-2004, 06:53:28 »
maar ze zitten toch in het belgische kamp of vergis ik me nu gigantisch? ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline sannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Have Fun
Re: fanclub mangrove
« Reactie #150 Gepost op: 21-10-2004, 13:59:10 »
Bakkertje, je vergist je. Ze zitten in het Nederlandsekamp
Greetings

Offline Murdock

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: fanclub mangrove
« Reactie #151 Gepost op: 21-10-2004, 22:09:27 »
Ik denk dat de moersketiers onbewust voor een versnelde samensmelting hebben gezorgd door al het eten van de belgen te stelen ...

Na vele dagen met weinig eten, en dan ineens geen eten, zou denk ik het halve kamp hebben opgegeven of te verzwakt zijn geweest om nog 1 proef te kunnen winnen. En om dat te voorkomen werd er (tot ieders verbazing) ineens samengesmolten.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: fanclub mangrove
« Reactie #152 Gepost op: 22-10-2004, 00:01:08 »
Ja, dat zou best kunnen. Maar als ik het voor het zeggen had gehad dan had ik de samensmelting nog een paar daagjes uitgesteld. Nog een paar dagen met weinig eten (vis, krabbetjes, slakken, zeewier, kokosnoten en misschien wat vruchten), dat zouden ze nog wel uitgehouden hebben. Ik had het idee dat bijv. Jutta en Robin het vorig jaar (zowel voor als na de samensmelting) een stuk zwaarder hadden.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: fanclub mangrove
« Reactie #153 Gepost op: 22-10-2004, 23:14:45 »
Bakkertje, je vergist je. Ze zitten in het Nederlandsekamp
sorry zal de koorts wel zijn geweest dat ik me zo vergis in het kamp ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Murdock

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: fanclub mangrove
« Reactie #154 Gepost op: 23-10-2004, 08:55:30 »
Voor wat we te zien krijgen lijkt het me zeker dat het de afgelopen jaren veel zwaarder is geweest wat hoeveelheid eten betreft of het uberhaubt hebben van vuur bv. (mannen kamp 2002, dagen lang geen vuur)

Daarom begrijp ik niet dat er zoveel 'opgevers' zijn dit jaar. Sarah, Henk, Patrick, Jeroen, Ernestien; allemaal zelf gestopt. Mitchell is eigenlijk de eerste echte afvaller...

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: fanclub mangrove
« Reactie #155 Gepost op: 25-10-2004, 21:52:55 »
het nieuwe verslag van de bewoners van Si Mirat is af, lees het hier :)


misschien kan een moderator of findingnemo de naam het topic even aanpassen zodat hier evt discussies over dit eiland gevoerd kunnen worden en de naam up to date is aan de afleveringen?
Mijn prinsje is chriz!!

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: fanclub mangrove
« Reactie #156 Gepost op: 25-10-2004, 22:10:12 »
misschien kan een moderator of findingnemo de naam het topic even aanpassen zodat hier evt discussies over dit eiland gevoerd kunnen worden en de naam up to date is aan de afleveringen?
Van mij mag deze naam zo blijven, hoor. Ze zitten namelijk nog steeds op het eiland met in het midden het legendarische mangrovewoud. Betekent Si Mirat in het Maleisisch toevallig niet mangrove-eiland?  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: fanclub mangrove
« Reactie #157 Gepost op: 25-10-2004, 22:16:49 »
Jammer (of vreemd?) dat we nog geen discussie hebben gezien tussen de bestolenen (Mitch, Darline) en de stelers. Maar wellicht hadden Mitch en Darline zoveel inlevingsvermogen (of Mitch durfde niet!) dat ze het niet ter sprake hebben gebracht omdat ze in de schoenen van de moerasketiers hetzelfde hadden gedaan. Maar ik had de reactie van Klaar wel weer willen zien: "Maar ik kon het niet over mijn hart krijgen om alles mee te nemen", waarop Mick dan weer zou reageren, enz...  >:D
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: fanclub mangrove
« Reactie #158 Gepost op: 26-10-2004, 10:08:15 »
Citaat
Betekent Si Mirat in het Maleisisch toevallig niet mangrove-eiland?

mirat is spiegel.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw