Auteur Topic: [Column] 'Expeditie Robinson 2004, Gewoon Klaar!' door Empty Village  (gelezen 3258 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Lees de nieuwste column van Empty Village hier!


Edit: Link aangepast (Test)
« Laatst bewerkt op: 13-09-2004, 17:24:20 door Test »
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Column] 'Expeditie Robinson 2004, Gewoon Klaar!' door Empty Village
« Reactie #1 Gepost op: 13-09-2004, 17:13:58 »
 ::tandpastasmiley::  geweldige columm, verwoord precies hoe ik dus ook over Klaar denk ::bravo::

Offline Dian Wei

  • Forumlid
Re: [Column] 'Expeditie Robinson 2004, Gewoon Klaar!' door Empty Village
« Reactie #2 Gepost op: 13-09-2004, 19:17:09 »
Nu loop je wel een beetje erg hard van stapel imo....

Het is pas aflevering 2, of Klaar kwam,zag en overwon valt nog geenzins te bezien.

Over het maken van vuur kan ik alleen maar zeggen: dat zou elke zichzelf respecterende ER kandidaat moeten kunnen doen, ik bedoel qua voorbereiding op ER is dat wel het MINSTE wat je kan gaan leren.

Tja en qua voedsel denk ik er eigenlijk hetzelfde over, logische zet om direct voedsel te gaan zoeken.

Verder vond ik het idd wel goed van haar of de sporen direct uit te wissen ( daar zou lang niet iedereen in zo'n situatie direct aan denken )

Offline Enola

  • Forumlid
Re: [Column] 'Expeditie Robinson 2004, Gewoon Klaar!' door Empty Village
« Reactie #3 Gepost op: 13-09-2004, 21:47:04 »
Hele leuke en goeie column, er word in ieder geval een column alleen al over Klaar geschreven en alles klopt wat erin staat, misschien voelde ik mij meteen tot haar aangetrokken omdat ik ook in Rotterdam woon en vroeger de kunstacademie heb gedaan.. ;D enne ik heb niet alles gezien van ER daarom ken ik ene Nolleke niet, maar volgens mij heeft Klaar niets weg van haar, zij is al orgineel vanzelf ;)
petje af

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Column] 'Expeditie Robinson 2004, Gewoon Klaar!' door Empty Village
« Reactie #4 Gepost op: 14-09-2004, 12:25:35 »
Nu loop je wel een beetje erg hard van stapel imo....

Het is pas aflevering 2, of Klaar kwam,zag en overwon valt nog geenzins te bezien.


Klopt gedeeltelijk, maar het doel van een column is reacties los te maken en mensen over dingen na te laten denken. Dus net zo als de programmamakers " overdrijven " of een  " karakter " neerzetten met een doel, kan en zal een columnist hetzelfde doen.


Over het maken van vuur kan ik alleen maar zeggen: dat zou elke zichzelf respecterende ER kandidaat moeten kunnen doen, ik bedoel qua voorbereiding op ER is dat wel het MINSTE wat je kan gaan leren.

Tja en qua voedsel denk ik er eigenlijk hetzelfde over, logische zet om direct voedsel te gaan zoeken.


Dat is hetgeen ik in een andere column bedoeld heb toen ik mijzelf als kandidaat in seizoen 2006 plaatste. Ik wil eigenlijk zelf deelnemen aan ER. Doe dat echter nog niet. Ik heb wel nagedacht over wat als ik deel zou nemen:

1. Vuur maken is essentieel dus vooraf al proberen te leren hoe je dit maakt!
2. Leer de planten en dieren uit die omgeving kennen via boeken, internet of mensen met ervaring (zoek op internet maar eens op flora en fauna in de mangrove!)
3. Er zit volgens mij veel vis in de oceaan, er wordt daar niet echt met grote vissersboten gevist, dus zou ik proberen allerlei manieren om vis te vangen, te leren. Denk hierbij aan netten, werken met een speer, getijde-kuilen (zie mijn eerder genoemde column), fuiken vlechten e.d.
Gek zijn is gezond

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Column] 'Expeditie Robinson 2004, Gewoon Klaar!' door Empty Village
« Reactie #5 Gepost op: 14-09-2004, 12:28:36 »
Ik vind de column best goed. ::ok::
2024: wie is de Mol?