Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Shandinella  (gelezen 31741 keer)

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #80 Gepost op: 16-11-2004, 11:18:01 »
     Shandinella jij moet oppassen dat jij  ::bravo::niet de volgende wordt ,die wordt uitgestemd.
     Maar wij denken dat eerst Marjolijn.
Gezien de ..meningen hier op het Forum...hopen meer mensen dat het Marjolein moet worden wat eruit gestemd MOET worden.
    ::rofl::  en ik ook    ::rofl::



(quote gefixed: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 16-11-2004, 11:27:48 door Stormpie »

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #81 Gepost op: 16-11-2004, 14:17:20 »
teleurgesteld zijn en niet tegen je verlies kunnen is niet hetzelfde, even terugkomend op wat eerder vermeld stond over de reaktie van shandinella op de gewonnen prijzen. en ze heeft natuurlijk wel gelijk: je wint een potje rijst om te delen door een fysiek zware proef en de ander krijgt een riant verwenetentje door het winnen van een koekjeseetwedstrijd...staat niet in verhouding tot elkaar. maar ja, expeditie robinson he?!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline spring9

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #82 Gepost op: 16-11-2004, 16:49:37 »
Niet waar!!!!!!!!!!!!!!
Ze won iets heel anders, maar koos voor een potje rijst!!!!!!!!!!!!!!!!!
 ::ohno:: ::ohno:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #83 Gepost op: 16-11-2004, 21:05:54 »
ze won een ijsje, geen enorme maaltijd
ze won een extra, stem geen megamaaltijd

en dan nog is teleurgesteld zijn iets anders dan niet tegen je verlies kunnen. ::trots::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #84 Gepost op: 17-11-2004, 02:09:13 »
teleurgesteld zijn en niet tegen je verlies kunnen is niet hetzelfde, even terugkomend op wat eerder vermeld stond over de reaktie van shandinella op de gewonnen prijzen. en ze heeft natuurlijk wel gelijk: je wint een potje rijst om te delen door een fysiek zware proef en de ander krijgt een riant verwenetentje door het winnen van een koekjeseetwedstrijd...staat niet in verhouding tot elkaar. maar ja, expeditie robinson he?!
Ja, dat is "part of the game", de ene prijs is de andere niet. Daar kan Mo ook over meepraten, toen hij het "kaartspel" met de doodshoofden won samen met Peter, en daarna Peter de toren met de blokken om liet vallen. Want wat was Mo zijn prijs? Hij moest gaan winkelen en nadenken over wat ieders lievelingsgerecht was, zelfs zijn eigen lievelingseten werd door de groep niet geraden. De enige prijs voor hemzelf was dat hij even in de spiegel van een geparkeerde auto mocht kijken  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #85 Gepost op: 17-11-2004, 09:26:43 »



    Thats all in the game. ???Met het winnen van een spel, en het nemen van je keuze
    van een prijs maakt het voor de kandidaten zo moeilijk.Dat ze achter af pas
    de psychische  :\'(klap krijgt,ondanks hun sterke fisyke gestelheid. Bij Ronald  ::ok::is
    het omgekeerde. Er is een poker spel, pokeren doe je met je koppie2.
   

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #86 Gepost op: 28-11-2004, 19:53:02 »
Uitgebreide samenvatting van Shandinella's expeditie:
1. Shandinella valt uit tegen Mo na zijn eerste verloren proef
2. Shandinella valt in slaap
3. Shandinella wint de zitproef en kan moeilijk kiezen welke prijs ze wil hebben. Ze kiest uiteindelijk voor de pot rijst voor het hele team.
4. Shandinella is jaloers op de prijs van Marjolein en Ronald.
5. Shandinella herstelt zich door het weggeven van een wervelende fitness-show.

Tja, veel meer valt er niet over haar te zeggen. "'t Is een toppertje."

Stel dat Shandinella de finale zou halen (laatste 2), had de regie dan niet wat meer van haar laten zien? (Ik probeer nu een beetje een spoiler te ontdekken in 12 afleveringen ER  ;) )
« Laatst bewerkt op: 29-11-2004, 23:41:05 door ruizduck »
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #87 Gepost op: 28-11-2004, 20:00:37 »
ik hoop het niet :-\\ Ik hoop dat ze wint ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #88 Gepost op: 29-11-2004, 13:04:32 »
Helaas Shandi....proficiat met de 3de plaats    ::ok::

Er waren er 2 voor mijn gevoel om te WINNEN ....SHANDI en FRANK.......Het werd FRANK   prima   ::ok::

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #89 Gepost op: 29-11-2004, 14:10:28 »
Helaas Shandi....proficiat met de 3de plaats    ::ok::

Er waren er 2 voor mijn gevoel om te WINNEN ....SHANDI en FRANK.......Het werd FRANK   prima   ::ok::

ik ben het niet mee eens.Shandi heeft veel te weinig getoond naar mening.Zij heeft maar 1 fysieke proef gewonnen.En dat is veel te weinig.Maakte veel te veel tactische fouten en haar concentratie was ook ni optimaal.Zijn heeft mijn verwachtingen niet ingelost, het zal mo zijn die bekend staat als fysiek sterkste (in proeven weliswaar) en niet haar.
Zij bleef ook veel te veel aan de oppervlak (buiten de ruzie met mo).Alhoewel ik geen fan ben van matt, was hij terecht finalist.Hij speelde het spel als geen andere, schakelde oppenten medeogenloos ook al zijn het zijn vrienden, en won proeven wanneer het echt moest gewonnen worden.
Neen, shandi kwam veel te kort en ben het met ruizduck volledig mee eens

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #90 Gepost op: 29-11-2004, 14:11:50 »
een terechte 4e plek  ::jaja::

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #91 Gepost op: 30-11-2004, 02:02:19 »


ik ben het niet mee eens.Shandi heeft veel te weinig getoond naar mening.Zij heeft maar 1 fysieke proef gewonnen.En dat is veel te weinig.Maakte veel te veel tactische fouten en haar concentratie was ook ni optimaal.Zijn heeft mijn verwachtingen niet ingelost, het zal mo zijn die bekend staat als fysiek sterkste (in proeven weliswaar) en niet haar.
Zij bleef ook veel te veel aan de oppervlak (buiten de ruzie met mo).Alhoewel ik geen fan ben van matt, was hij terecht finalist.Hij speelde het spel als geen andere, schakelde oppenten medeogenloos ook al zijn het zijn vrienden, en won proeven wanneer het echt moest gewonnen worden.
Neen, shandi kwam veel te kort en ben het met ruizduck volledig mee eens

Hier ben ik het volmondig mee eens.
Angel of the first degree

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #92 Gepost op: 30-11-2004, 16:31:47 »
Heeyz ik ben heel blij dat Frank heeft gewonnen, maar toch vond ik wel dat Shandi we ook had moeten zitten... Ik had echt niet verwacht dat ze verloor in die proef van tegen Frank,,,, hadden jullie ook het idee dat ze scheever moest staan dan Frank??

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #93 Gepost op: 1-12-2004, 20:44:37 »
Heeyz ik ben heel blij dat Frank heeft gewonnen, maar toch vond ik wel dat Shandi we ook had moeten zitten... Ik had echt niet verwacht dat ze verloor in die proef van tegen Frank,,,, hadden jullie ook het idee dat ze scheever moest staan dan Frank??

Haha dat idee had ik ook,, maar dat is omdat ze kleiner is  ::trots::
Ciao
Do you want to go to the Seaside?

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #94 Gepost op: 2-12-2004, 00:07:22 »


ik ben het niet mee eens.Shandi heeft veel te weinig getoond naar mening.Zij heeft maar 1 fysieke proef gewonnen.En dat is veel te weinig.Maakte veel te veel tactische fouten en haar concentratie was ook ni optimaal.Zijn heeft mijn verwachtingen niet ingelost, het zal mo zijn die bekend staat als fysiek sterkste (in proeven weliswaar) en niet haar.
Zij bleef ook veel te veel aan de oppervlak (buiten de ruzie met mo).Alhoewel ik geen fan ben van matt, was hij terecht finalist.Hij speelde het spel als geen andere, schakelde oppenten medeogenloos ook al zijn het zijn vrienden, en won proeven wanneer het echt moest gewonnen worden.
Neen, shandi kwam veel te kort en ben het met ruizduck volledig mee eens

Nou ..het klopt ook wat jij en Ruizduck zeggen ... ik had ook meer verwacht van Shandi .. haar grote fout was IDD de tactische fouten ...maar als persoon vond ik haar te gek, hetzelfde zoals ik Frank ook te gek vond als persoon.
 Het belangrijkste vond ik nu ...dat zij toch als 3de geeindig is ....boven Marjolein 4de.     ::rofl::
 En Frank is terecht de WINNAAR geworden .

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Shandinella
« Reactie #95 Gepost op: 2-12-2004, 15:31:14 »

 
 Het belangrijkste vond ik nu ...dat zij toch als 3de geeindig is ....boven Marjolein 4de.     ::rofl::

eh? is toch juist niet zo?