Auteur Topic: Survivor  (gelezen 36453 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #20 Gepost op: 3-11-2004, 17:25:05 »
Heb nu alle afleveringen gezien. ;D Eerste gokje voor de overwinning: Leann. Zoals het er nu naar uitziet (en ervan uitgaande dat er volgende week een merge komt) gaan de vrouwen de mannen en Julie en Eliza wegstemmen. Daarna zijn er nog vier over: Twila, Leann, Scout en Ami. Ik gok dat Twila dan in de finale als eerste wordt weggestemd en dat Scout daarna kan vertrekken (Leann of Ami zal wel de proef winnen en de twee vriendinnen blijven elkaar dan wel trouw). Leann en Ami in de finale dus, waarna de afvallers op Leann zullen stemmen omdat zij net iets liever is.
Maar waarschijnlijk zit ik er 100% naast.  ::rofl::
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #21 Gepost op: 4-11-2004, 13:45:56 »
Als Ami in de finale komt zal ze niet zo heel veel stemmen krijgen om te winnen denk ik.


En vind je het ook niet belachelijk dat Brady, John K, Dolly en al die andere leuke mensen er al uitliggen?  >:(

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #22 Gepost op: 4-11-2004, 16:42:16 »
En vind je het ook niet belachelijk dat Brady, John K, Dolly en al die andere leuke mensen er al uitliggen?  >:(

Ontzettend. ::niet-ok:: Vooral Dolly en John K vond ik heel erg jammer. Brady, Brook en JP vond ik niet echt hele leuke kandidaten, maar die waren ook niet zo veel in beeld. De enige afvallers waar ik geen problemen mee had dat ze afvielen, waren Mia en Lisa.
Nog even niks.

Offline Murdock

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #23 Gepost op: 5-11-2004, 09:51:17 »
Ik vindt het leuk om te zien hoe anders het spel wordt gespeeld met amerikaanen als met Belgen/Nederlanders. Bij survivor maakt het niet zoveel uit wat je doet of hoe je presteerd, als je maar genoeg mensen weet te mobiliseren tegen een ander. (een beetje zoals de Amerikaanse presidents verkiezingen...)
De hele uitzending wordt ook meer aandacht besteed aan wie er met wie allianties vormen, dan dat het om 'surviven' op een eiland gaat. Ze zien er ook lang niet zo uitgeput en vermoeid uit.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #24 Gepost op: 29-11-2004, 14:53:42 »
Wow, dat was een verrassende uitzending. Leann eruit, wat jammer. Net nadat ze bij de eilandraad had gezegd dat ze zich veilig voelde, wordt ze eruit gestemd.  ::niet-ok:: Ook jammer dat er nou net deze week geen Survivor Live is, ik ben erg benieuwd naar het verhaal van Leann.

Als de vrouwen niet hadden besloten om Eliza eruit te stemmen maar om Chris weg te stemmen, waren er nu alleen nog maar vrouwen geweest, want ik geloof niet dat Eliza anders ooit was overgestapt. Nu volgende week Ami eruit, of zal ze weer haar magische krachten gebruiken om 'haar' vrouwen bij zich te houden?
Nog even niks.

Offline Murdock

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #25 Gepost op: 29-11-2004, 21:32:25 »
Als er mensen zijn die interresse hebben in de gedownloade versie van Survivor all star: Ik heb alle 18 (!) uitzendingen, goed voor zo'n uurtje of 11 kijk plezier. Er-rug goed  ::ok:: kan ik je vertellen !
Op 2 dvd's tegen een kleine onkosten vergoeding moeten we wel wat kunnen regelen.
Divx versie, dus alleen op de compu te bekijken.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #26 Gepost op: 4-12-2004, 12:56:16 »
Klopt het dat de tv-torrens site het niet meer doet (voor de zekerheid: graag antwoord zonder spoilers over aflevering 12, want die heb ik nog niet kunnen bekijken)?


En Murdock, leuk idee, zal erover nadenken.  :)
Nog even niks.

Offline Dian Wei

  • Forumlid
Re: Survivor
« Reactie #27 Gepost op: 4-12-2004, 14:08:41 »
tvtorrents.net is idd uit de lucht.

Onderstaande torrent doet het nog wel, op survivor zoeken en dan kom je er wel. Aflevering 12 is beschikbaar.

http://www.donvitorrent.com/search.cgi

De UK-survivor is daar ook te downloaden, ook een erg leuke reeks. De beeld kwaliteit is alleen niet zo geweldig...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #28 Gepost op: 5-12-2004, 12:52:05 »
tvtorrents.net is idd uit de lucht.

Onderstaande torrent doet het nog wel, op survivor zoeken en dan kom je er wel. Aflevering 12 is beschikbaar.

http://www.donvitorrent.com/search.cgi

De UK-survivor is daar ook te downloaden, ook een erg leuke reeks. De beeld kwaliteit is alleen niet zo geweldig...

Bedankt voor de tip! Ik heb alleen met m'n stomme kop al op de cbs website gekeken en weet nu wel wie eruit ligt  ::), maar ben erg benieuwd hoe diegene er dan uit is gegaan. :)
Nog even niks.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #29 Gepost op: 5-12-2004, 12:53:00 »
Heb je daar heel veel geheugen voor nodig?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #30 Gepost op: 5-12-2004, 13:03:09 »
Heb je daar heel veel geheugen voor nodig?

Plusminus 350 MB per aflevering. :)
Nog even niks.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #31 Gepost op: 5-12-2004, 13:13:57 »
enne.. moet ik dan nog iets speciaals hebben om het te kunnen downloaden of te zien?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #32 Gepost op: 5-12-2004, 13:20:19 »
enne.. moet ik dan nog iets speciaals hebben om het te kunnen downloaden of te zien?

Niet iets speciaals, behalve natuurlijk een programma om ze mee te bekijken (ik bekijk ze via Windows Media Player).
Downloaden gaat door de torrent.file op de computer op te slaan, te openen, een folder te selecteren waar je ze opslaat en daarna op 'ok' klikken, waarna de download moet beginnen.
Nog even niks.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #33 Gepost op: 5-12-2004, 13:22:07 »
ik kan dat file wel opslaan, maar als ik het wil openen vraagt ie met welk programma ik dat wil doen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Survivor
« Reactie #34 Gepost op: 5-12-2004, 13:33:23 »
JAAAAAAAAAA LANG LEVEN HET INTERNET  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Ik download Survivor al heel lang en heb t/m 8 (allstars) gezien en 9 ligt te wachten voor de kerst  ::tandpastasmiley::
Heerlijk...elke vrijdag kan je het downloaden!
Survivor is veel extremer dan ER en ik vind het zelfs leuker...ik kijk het samen met een vriendin en gaan er dan een heel weekend voor zitten...een heel seizoen in 1 weekend  ::oink::
Niks wachten gewoon doorkijken  ;)

met het programma ABC kan je bittorrents downloaden op de site die al is genoemd en het werkt perfect!!
Veel plezier!!
Ik ben gewoon jaloers op de mensen die alle 8 de seizoenen van Survivor nog gaan kijken!!

Groetjes
Sandra

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #35 Gepost op: 5-12-2004, 13:34:51 »
moest ff bittorrent downloaden, maar nu is het goed op gang, nog maar 6 uurtjes....hehe
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Survivor
« Reactie #36 Gepost op: 5-12-2004, 14:15:26 »
Als er mensen zijn die interresse hebben in de gedownloade versie van Survivor all star: Ik heb alle 18 (!) uitzendingen, goed voor zo'n uurtje of 11 kijk plezier. Er-rug goed  ::ok:: kan ik je vertellen !
Op 2 dvd's tegen een kleine onkosten vergoeding moeten we wel wat kunnen regelen.
Divx versie, dus alleen op de compu te bekijken.

Kijk hier, Sjeraar...

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Survivor
« Reactie #37 Gepost op: 5-12-2004, 17:41:29 »
Zijn er al 9 (!!!) versies van de Amerikaanse Expeditie??
Some light in your eyes...

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Survivor
« Reactie #38 Gepost op: 5-12-2004, 17:46:54 »
Yep en nummer 9 loopt nu in Amerika en komt vrijdags op internet om te downloaden als het net daar op TV is geweest!
En het is wat extremer...ze krijgen veel minder dan bij ER...Amerika zend elk jaar 2 keer Survivor uit!!
Wij moeten hier altijd een jaar wachten  :(
maar ja...Amerika...altijd groter  ;D

Groetjes
Sandra

Offline Murdock

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor
« Reactie #39 Gepost op: 5-12-2004, 17:47:18 »
Ze krijgen minder ????? ???
Je ziet ze bijna nooit op zoek naar eten, er is er nooit 1 die opgeeft van honger of vermoeidheid, bij iedere proef winnen 1, 2 of 3 mensen mega veel eten, en ze kunnen 1 miljoen dollar winnen. Ik denk niet dat ze minder krijgen...
« Laatst bewerkt op: 5-12-2004, 18:01:36 door Murdock »