Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Ernestine!  (gelezen 56874 keer)

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #60 Gepost op: 10-12-2004, 12:59:29 »
hallo ernestine

allereerst alvast succes in de all stars robinson!

ik hoop voor je dat je dan verder komt dan alleen de eerste aflevering!! of weer via afvallerskamp erin blijft!

ik heb misshcien een hele stomme vraag maar wil het otch weten.

krijg je maandverbamd of tampons als je op het eiland het maandelijkse probleem hebt?

hahaha... ik wist dat deze vraag zeker een keer zou komen... Ja lieve mooneyes, die neem je mee of die krijg je als het zover is..
Misschien een leuk verhaal... Ik kan slecht slapen als ik geluiden om mij heen hoor.. en die hoor je nogal in de Mangrove.. en Klaar kon soms aardig snurken.. dus heb ik een tampon uit elkaar gepluist en oordoppen van gemaakt !!! en héééérlijk geslapen daarna (zover het kon..!!) ::ok:: ::ok:: ::ok::
Tja... je moet wat... nietwaar....??????????????

veel liefs

Ernestine ::joehoe::

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #61 Gepost op: 10-12-2004, 13:00:56 »


Ja toch? Klaar had in de mangrove toch vuur gemaakt met de tampon van Ernestine? ???

 ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Ernestine

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #62 Gepost op: 10-12-2004, 13:06:12 »
Hi Ernestine,
Wat leuk dat je hier op het forum zoveel vragen beantwoord, ik vind je echt geweldig en heel openhartig. dat is heel leuk om te lezen en te zien en ik heb echt van je genoten. Naast Klaar ben jij mijn favoriet en ik ben blij voor je dat je weer mee gaat doen. Wat zou je nu anders gaan doen, dan behalve niet meer in je superstrakke coktailjurkje een vier meter hoge kooi inklimmen??
greetz van een fan

Hi lieve Enola,

Bedankt voor je lieve woorden !!!
En Ja ik ben ook zeer blij dat ik weer mee mag !!! en ik hoop ook dat ik verder kom dan de 1e aflevering... ::) ;)
Ik ga in iedergeval mijn best doen...
En tja anders doen..??? ik weet natuurlijk niet wat ons allemaal te wachten staat!!! Maar wat ze ook gaan verzinnen ER GAAT GEEN COCKTAIL JURK MEE EN AL ZEKER GEEN STRINGBODY !!!  ;D ;D ;D
Al zeggen ze dat we bij de Koning op bezoek gaan.... ::jaja::

Dus het is allemaal afwachten maar !!!

Lieve groetjes,

Ernestine ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #63 Gepost op: 10-12-2004, 15:55:59 »
Hey Erna Nieuw Venneper ::rofl:: alles oké? met mijn gaat alles super cool hoe vind je het dat je weer mee gaat doen met de Robinson AllStars toch een 2e kans hé super man! Mijn tante woont trouwens ook in Nieuw Vennep en me andere Tante ook die woont in de nieuwbouwwijk van Nieuw Vennep ik woon zelf in Amsterdam ook cool hoor haha Nou heel veel succes en Winnen hé die AllStars  ::ok:: doei doei x Nicky

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #64 Gepost op: 13-12-2004, 12:05:13 »
Dag Ernestine,

Bedankt voor de fandag. Je was een geweldige assistente van veilingmeester Peter.
Jammer voor Mick,.dat die er niet bij was, ik heb hem wel gemist.....
Je zei dat je spijt had nadat je met een regenbui uit de expeditie bent gestapt. Nu doe je mee aan de Allstars; Ben je nu sterker uit deze expeditie gestapt en heb je een andere kijk op je deelname voor de Allstars. Wat ga je anders doen, nu zeker je 15 kilo bent vermagerd. Gaat dat een verschil maken ?? En vrees je niet dat ze je samen gaan droppen met Klaar VDL ?
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #65 Gepost op: 13-12-2004, 18:28:22 »
Ernestine, heeeeeeeeel veel succes volgend jaar in de All Stars editie!!! Enne... jij gaat winnen hoor!!!  ::bravo::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #66 Gepost op: 13-12-2004, 18:33:36 »
Hoi Ernestine...

Ik kan me nog zoiets herinneren van de finale dat je dacht dat je iets van Frank zou kunnen leren.
Ben je daraom nu ook blij dat hij ook me egaat naar de All Stars??

XxX Xmoix

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #67 Gepost op: 13-12-2004, 18:41:56 »
Hoi Ernestine..

Ik heb je in de Mangrove gezien en vond het toch jammer dat je wegging!
Ik wil je in de all starts expeditie succes wensen en ik hoop dat we je op een eiland mogen bewonderen en dat je een proef zult winnen! (want dat wilde je tenslotte graag!

Succes!

Groeten,

Kevin "Guikie"

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #68 Gepost op: 13-12-2004, 19:24:48 »


hahaha... ik wist dat deze vraag zeker een keer zou komen... Ja lieve mooneyes, die neem je mee of die krijg je als het zover is..
Misschien een leuk verhaal... Ik kan slecht slapen als ik geluiden om mij heen hoor.. en die hoor je nogal in de Mangrove.. en Klaar kon soms aardig snurken.. dus heb ik een tampon uit elkaar gepluist en oordoppen van gemaakt !!! en héééérlijk geslapen daarna (zover het kon..!!) ::ok:: ::ok:: ::ok::
Tja... je moet wat... nietwaar....??????????????

veel liefs

Ernestine ::joehoe::

he das handig ::ok:: goedkope oordoppen ;)

ik hoop dat je nu echt de kans om echt in de groep te komen, zoals je wilt, om het echt ee te kunnen maken succes!!
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #69 Gepost op: 13-12-2004, 21:31:16 »
klopt het dat sarah en frouke samen naar brazilie zijn geweest?

hoorde ik dat goed tijdens de nabeschouwing?

enne ik vond het erg tof dat je ook met je eigen toestel foto's wou maken:D
ook leuke herrinering aan je fans, ect ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 14-12-2004, 12:17:15 door mooneyeslinda »
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #70 Gepost op: 14-12-2004, 12:30:31 »
klopt het dat sarah en frouke samen naar brazilie zijn geweest?

hoorde ik dat goed tijdens de nabeschouwing?



Dat kan ik je wel zeggen: Ja, dat zijn ze.  ::jaja::

Offline Lieky

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #71 Gepost op: 16-12-2004, 20:46:40 »
ik heb misshcien een hele stomme vraag maar wil het otch weten.

krijg je maandverbamd of tampons als je op het eiland het maandelijkse probleem hebt?

Dat brengt mij op een nieuwe vraag.  ::regenboog::
Een groot deel van de bevolking is brildragend of heeft contactlenzen. Het zou mij niet meer dan logisch lijken dat dan ook een of meerdere expeditieleden daarmee te maken hebben. Maar het is mij in het programma niet opgevallen. Een bril lijkt mij bovendien hinderlijk bij diverse proeven (neem bijvoorbeeld direct aan het begin: de duik in het water naar de kooi). Weet jij of er expeditieleden waren met lenzen die ook op hun tijd lenzenvloeistof kregen?
Of was het een van de selectiecriteria? Is de vraag: brildragend/lenzen in de selectieprocedure gevallen? Daar ben ik wel nieuwsgierig na.  ::joehoe::

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #72 Gepost op: 16-12-2004, 21:06:37 »
Shandi had toch een bril? En Henk ook. Dus denk ik niet dat de kandidaten erop werden geselecteerd. Maar dat van die lenzen vroeg ik me ook af ja, goeie.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #73 Gepost op: 16-12-2004, 21:08:20 »
Jah lieky dat vind ik een hele goede vraag ja zoiets wou ik ook al een keer vragen maar gelukkig heb jij het al gevraagd  ::joehoe:: x Nicky

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #74 Gepost op: 16-12-2004, 23:57:55 »
Wat mij ook is opgevallen is dat de kandidaten geen enkele keer ene zonnebril dragen of mogen dragen.... Dit moet toch moeilijk voor de ogen zijn.... ::regenboog::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #75 Gepost op: 17-12-2004, 14:40:01 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Langs deze weg wil ik graag iedereen HELE FIJNE KERSTDAGEN WENSEN en natuurlijk EEN HEEL TEGEK, SPANNEND NIEUW (expeditie Robinson) JAAR !!! 
Bedankt voor al jullie support en leuke ontmoetingen en spontane reacties/berichten...
Hoop jullie in het nieuwe jaar weer te zien en ik hoop jullie veel kijkplezier te geven in de All Stars !!! >:D

Dikke kus en knuffel voor iedereen !!!

Ernestine ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
  
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #76 Gepost op: 17-12-2004, 14:47:04 »
Ernestine   ::zwaai:: voor jouw ook een heel gelukkig uiteinde en veel geluk gezondheid en veel liefde voor in het nieuwe jaar en veel succes in de Allstars  ::bravo:: Nicky uit Amsterdam -x-

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #77 Gepost op: 17-12-2004, 14:52:46 »
 Wat ga je anders doen, nu zeker je 15 kilo bent vermagerd. Gaat dat een verschil maken ?? En vrees je niet dat ze je samen gaan droppen met Klaar VDL ?
Citaat
Hallo die lieve Daino,
Ik kan niet zeggen dat ik dingen anders ga doen... want je weet niet wat ze in petto hebben... Ik wil mijzelf blijven want daar bereik je het meest mee (of niet... ;D..) En ik denk dat ik wel wat méér mobiel ben nu ik afgevallen ben... hihihi.. Maar echt veel meer ga ik niet afvallen, want ik denk dat ik het minst last had van honger tijden de expeditie omdat ik nogal wat "vet-reserve"had hé... ::rofl::

Veel liefs

Ernestine

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #78 Gepost op: 17-12-2004, 14:54:21 »
Ernestine   ::zwaai:: voor jouw ook een heel gelukkig uiteinde en veel geluk gezondheid en veel liefde voor in het nieuwe jaar en veel succes in de Allstars  ::bravo:: Nicky uit Amsterdam -x-

Dankjewel Nicky !!! lief van je !!! ::zwaai::

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Ernestine!
« Reactie #79 Gepost op: 17-12-2004, 14:56:30 »
Ernestine, heeeeeeeeel veel succes volgend jaar in de All Stars editie!!! Enne... jij gaat winnen hoor!!!  ::bravo::

Bedankt voor vertrouwen.....
Ik ga het in ieder geval proberen !!!!

Veel liefs

Ernestine  ::zwaai::