Poll

wat denken jullie ?

de 2 groepen (afvallers en de 'echte') blijven gescheiden"
4 (15.4%)
klaar en mick gaan door ruzie splitsen
6 (23.1%)
alles valt onherroepelijk uit elkaar
6 (23.1%)
shandinella loopt over
2 (7.7%)
marjolijn loopt over
5 (19.2%)
andere mogelijkheden
3 (11.5%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: ja eum isset nog wel eerlijk  (gelezen 13549 keer)

Offline hlne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #20 Gepost op: 2-11-2004, 15:45:47 »
Expeditie robinson is een INDIVIDUEEL SPEL!!!

jaja, een individueel spel
en laten we daarom maar via een complot (niet individueel dus) de echte expeditieleden wegstemmen ???

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #21 Gepost op: 2-11-2004, 15:50:03 »
Mja, ik vond het wel nogal jammerlijk dat de groepen zo bij elkaar gegooid zijn. Ze hadden beter een proef kunnen doen, en de 5 a 6 beste door laten gaan. Nu kan je de komende afleveringen wel voorspellen, tenzij er weer een proef is waarbij je een extra stem kan winnen oid... Was vorig jaar zo, meende ik.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #22 Gepost op: 2-11-2004, 17:09:01 »
Ze zullen er sowieso alles aan doen om ervoor de zorgen dat het onvoorspelbaar blijft. Je hebt daar dus goed kans op ::ok::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #23 Gepost op: 2-11-2004, 17:20:08 »
Nou, ik kan me vergissen, maar ik meen me te herinneren dat Ronald de beslissing heeft genomen om op Klaar te stemmen

Ja, voor zichzelf waarschijnlijk, maar niet ivv complot!
En so what?
Ik wil Klaar weleens zien volgende week....

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #24 Gepost op: 2-11-2004, 17:56:35 »
ja wete ge weet toch da volgende week die 4 stemmme van de moerasketiers gaan gaan op 1 van de 3 andere (marjolein, frank en matthias)

Weet je ook al wie er in de finale komt en wie er gaat winnen? Aangezien je blijkbaar helemaal weet wat er gaat gebeuren...

Paar afleveringen geleden wist iedereen ook ineens hoe heel de expeditie ging verlopen. De vriendenclub (mo, matt, peter, kelly en frouke) ging namelijk de rest één voor één wegstemmen en blabla. En er bleek ook niets van waar te zijn. Dus waarom je vantevoren al druk maken om iets dat je zelf verzint dat zal gebeuren. De kans zit er natuurlijk in, maar je weet niet of die afvallers wel één blok blijven vormen.

En Frank, Matthias en Marjolein moeten nu maar goed hun best doen om onenigheid in de afvallersgroep te zaaien, zodat die op elkaar gaan stemmen. Het is een tactisch spel, dus zal het ook zo gespeeld moeten worden.

Offline lalalalalalaura

  • Forumlid
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #25 Gepost op: 2-11-2004, 18:32:53 »
mmmm sorry hoor ik weet nie wie dat er gaat winnen in de finale maar kweet nie ze
als ze geen extra stem krijgen gaan die da wssn wel doen, zeker ronald en mick, maar kweetnie, we zullen maandag wel zien e
ik was gewoon ff pfff doorda die der allemaal ineens terug bij kwame ik vonda noggal stom, kunde mij daar geen gelijk in geve,Robbieazerty :p
KuSsss

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #26 Gepost op: 2-11-2004, 20:09:37 »
Dat kan ik helemaal. ;)
Ik wou je alleen geruststellen dat het nog lang niet zo zeker is dat de overblijvers een voor ee nweggestemd zullen worden. :)

Offline lalalalalalaura

  • Forumlid
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #27 Gepost op: 2-11-2004, 21:32:31 »
aaah çavaa
merci dat is zeeer attent van jou :d
 ;)
KuS

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #28 Gepost op: 3-11-2004, 01:58:39 »
Paar afleveringen geleden wist iedereen ook ineens hoe heel de expeditie ging verlopen. De vriendenclub (mo, matt, peter, kelly en frouke) ging namelijk de rest één voor één wegstemmen en blabla. En er bleek ook niets van waar te zijn. Dus waarom je vantevoren al druk maken om iets dat je zelf verzint dat zal gebeuren. De kans zit er natuurlijk in, maar je weet niet of die afvallers wel één blok blijven vormen.

En Frank, Matthias en Marjolein moeten nu maar goed hun best doen om onenigheid in de afvallersgroep te zaaien, zodat die op elkaar gaan stemmen. Het is een tactisch spel, dus zal het ook zo gespeeld moeten worden.
Uistekend betoog! Het vriendenclubje van 5 gaf inderdaad alleen maar "schijn-voorspelbaarheid".
En nu met de "tweede samensmelting" had het ook heel anders af kunnen lopen. Omdat Darline weer overliep naar het oude kamp had het ipv 5-5 ook 4 tegen 6 kunnen zijn. Maar ja, Mo en Peter gaven al heel snel op. Als Peter had gewacht met opgeven tot vlak na de eilandraad dan hadden ze 1 voor 1 de 4 verstekelingen weg kunnen stemmen.
En of het huidige front van de 4 verstekelingen stand zal houden? Misschien dat Marjolein wel weer meer naar Ronald en Shandinella zal trekken. Of Shandinella naar de 3 overblijvers. Misschien dat Klaar en Mick nog fikse ruzie zullen krijgen? Maar voorlopig ziet het er naar uit dat juist Frank zal gaan botsen met Klaar. We zullen zien komende zondag....
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #29 Gepost op: 3-11-2004, 10:44:24 »
kijk, ze kunnen weer een gelijk stand halen als ze een extra stem krijgen.de programmaleiding is niet dom, ze zien dat 1 groep de andere aan het weg stemmen is.
en willen de spanning zo lang mogelijk houden.En we zullen dan ook in de komende aflevering zien dat ze mogen kiezen tussen een extra stem of immuniteit.

naast  de extra stem heb ik zo'n idee dat sommige mensen niet altijd de groep verkien boven hun eigen keuze.


onzkekere kandidaten;
vb
 shandinella zal goed kunnen opschietn met frank en zou niet op hem stemmen maar op mick,
ro zal op een geven moment ook zijn kans wagen om te switchen als de moment komt(hij gaat zijn hand reiken aan frank ondanks zijn ruzie),

matt de manier waarop hij peter eb vooral mo let vallen zegt genoeg (hij gaat volgens mij zijn oude vijand mick tachten te overtuigen en bv tegen mick zeggen dat hij eigenlijk wel meevalt en dat mitch overdreef),

marjo koos voor een keer de verliezende kamp maar is slim genoeg om te weten wanneer de boot zinkt,

rond deze persone zullen groepen gevormd worden;
klaar en mick, ondanks hun ruzies vinden elkaar zeker wanneer het gaat om tactiek
frank;kan absolutuut niet tegen k >:(laars vreemde wreldvisie en micks arrogante gedrag.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #30 Gepost op: 7-11-2004, 12:35:53 »
Als je eerlijk bent moet je zeggen dat Moh,Frank,math altijd veel steun hebben gehad aan andere deelnemers ::ok:: terwijl klaar mick ronald en iets minder shandinella hun eigen boontjes moesten doppen ::niet-ok::. De groep oogst wat zij gezaaid(weggestemd) hebben. ::bravo::

Expeditie robinson is een INDIVIDUEEL SPEL!!!

Dat denk ik ook........en daarom ..die wat weg gestemd waren..zijn toch terug gekomen...Waarvan ik denk dat het bewust de opzet was van ER,omdat er gestemd werd als.. groep tegen de INDIVIDUEELEN...want als Individueel ,maak je geen kans tegen een GROEP als tegenstaander.
Het groepje destijds is nu ook uitgedund en de INDVIDU zijn terug in het spel    ::rofl::

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #31 Gepost op: 8-11-2004, 16:43:07 »
Mja, ik vond het wel nogal jammerlijk dat de groepen zo bij elkaar gegooid zijn. Ze hadden beter een proef kunnen doen, en de 5 a 6 beste door laten gaan. Nu kan je de komende afleveringen wel voorspellen, tenzij er weer een proef is waarbij je een extra stem kan winnen oid... Was vorig jaar zo, meende ik.
Oehoe, wat heb ik toch een voorspellende geest ::trots:: :P. Als dat nou ook zo bij de Pool was ;).

Offline ajaxarena

  • Forumlid
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #32 Gepost op: 8-11-2004, 20:23:52 »
Wel vreemd dat de meest vragen bekend waren bij de zogenaamde originals.
Klaar was al snel in de mangrove dus wist net veel. En wist ook niet welk bordje nou verstandig was on te draaien, beetje dom niet.
Nu liggen ze er zelf uit en gaat het kliekje aan de haal met de overwinning.

Offline m@niac

  • Forumlid
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #33 Gepost op: 8-11-2004, 21:33:11 »
Heb me gisteren voor het eerst echt lopen ergeren tijdens de aflevering :

1: Immuniteit was gewoon niet eerlijk, wat ook van het gezicht van Mick af te lezen viel. De vragen waren gewoon gericht op de "originals" . Had het idee dat de leiding van Expeditie Robinson hun de extra stem in de schoot worp, zodat het spannend zou worden voor de kijkers. Nou ik vond er dus helemaal geen fluit aan. Vooral het feit dat Mick eruit is, kan ik nog steeds niet verkroppen, hij bracht leven in de Brouwerij ! Maakt hij ook nog kans op een Allstars plek ??????

2: Ze laten Shalminelle kiezen bij de proef, zonder erbij te zeggen dat de extra stem laterna toch verloot zou worden. Wat was er gebeurd als ze deze wel had aangepakt ?

Nou ja, hoop dat Mick een kans krijgt volgend jaar. Blijft mijn held van dit jaar ! ::jaja:: ::ok::


Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #34 Gepost op: 9-11-2004, 15:14:13 »
Heb me gisteren voor het eerst echt lopen ergeren tijdens de aflevering :

1: Immuniteit was gewoon niet eerlijk, wat ook van het gezicht van Mick af te lezen viel. De vragen waren gewoon gericht op de "originals" . Had het idee dat de leiding van Expeditie Robinson hun de extra stem in de schoot worp, zodat het spannend zou worden voor de kijkers. Nou ik vond er dus helemaal geen fluit aan. Vooral het feit dat Mick eruit is, kan ik nog steeds niet verkroppen, hij bracht leven in de Brouwerij ! Maakt hij ook nog kans op een Allstars plek ??????

2: Ze laten Shalminelle kiezen bij de proef, zonder erbij te zeggen dat de extra stem laterna toch verloot zou worden. Wat was er gebeurd als ze deze wel had aangepakt ?

Nou ja, hoop dat Mick een kans krijgt volgend jaar. Blijft mijn held van dit jaar ! ::jaja:: ::ok::



IDD ben het eens.......Een persoon als Mick moet erbij zitten...En wat zou IDD gebeurd zijn als Shandi wel de stem had genomen.....???

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #35 Gepost op: 10-11-2004, 23:39:22 »
Heb me gisteren voor het eerst echt lopen ergeren tijdens de aflevering :

1: Immuniteit was gewoon niet eerlijk, wat ook van het gezicht van Mick af te lezen viel. De vragen waren gewoon gericht op de "originals" . Had het idee dat de leiding van Expeditie Robinson hun de extra stem in de schoot worp, zodat het spannend zou worden voor de kijkers.
Dat ben ik totaal niet met je eens. Ten eerste had Shandinella een proef eerder al de kans om de extra stem te nemen, in een proef die haar (en eventueel Mick) op het lijf was geschreven (bijna letterlijk)  ;).
Ten tweede hebben Ronald en Shandinella beiden de samensmelting gehaald, dus veel vragen hadden zij ook goed kunnen beantwooorden.
Ten derde zaten er ook vragen bij die ook voor de verstekelingen te beantwoorden waren, bijv. over de heilige van Shandinella, en er was m.i. ook een vraag over Klaar.
Ten vierde waren de orgininals in de minderheid, dus moesten ze met 3 man de bordjes van 4 man omdraaien (totdat Klaar ging helpen).
Ten vijfde hadden de 3 originals ook wel recht op een voordeeltje, na alle psychische schokken in de vorige aflevering.
2: Ze laten Shalminelle kiezen bij de proef, zonder erbij te zeggen dat de extra stem laterna toch verloot zou worden. Wat was er gebeurd als ze deze wel had aangepakt ?
Natuurlijk vertelden ze er niet gelijk bij dat de extra stem later weer op zou kunnen duiken! Dat is nou juist onderdeel van het spel! Had Shalminella (zo'n ei is het toch niet? ;D) ) maar op zeker moeten spelen, en de extra stem en het ijsje moeten pakken.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline lalalalalalaura

  • Forumlid
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #36 Gepost op: 12-11-2004, 11:31:45 »
IDD
twas oemmes allemaal goed vorige aflevering
helemaal nie ten nadeel ofzo voor die ander
gun de originals ook is iets en mick een goede persoon
komaan das nen eikel >:D
ge hebt toch al gehoord wa da dien gedaaan heeft
hahahaaha mick is zielig ;D
ronald ook
en die maken de expiditie nie leuker ze
frank en klaar die brenge sfeer
een expiditie zonder frank of zonder mick, awel ik wetet ze ::oink::
« Laatst bewerkt op: 12-11-2004, 11:50:10 door lalalalalalaura »

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #37 Gepost op: 12-11-2004, 16:54:16 »
IDD
twas oemmes allemaal goed vorige aflevering
helemaal nie ten nadeel ofzo voor die ander
gun de originals ook is iets en mick een goede persoon
komaan das nen eikel >:D
ge hebt toch al gehoord wa da dien gedaaan heeft
hahahaaha mick is zielig ;D
ronald ook
en die maken de expiditie nie leuker ze
frank en klaar die brenge sfeer
een expiditie zonder frank of zonder mick, awel ik wetet ze ::oink::

wat kan het verschil tussen spreektaal en schrijftaal toch groot zijn.....

Offline lalalalalalaura

  • Forumlid
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #38 Gepost op: 12-11-2004, 19:32:02 »
EUM
sorry hoor ik zal wel fatsoenlijk schrijven
komaan?.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ja eum isset nog wel eerlijk
« Reactie #39 Gepost op: 12-11-2004, 19:38:02 »
hahaha sorry kon het niet laten om te zeggen, tis op zich wel te volgen hoor maar kost wat meer moeite zeg maar :)