Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Ronald  (gelezen 125611 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #100 Gepost op: 7-10-2004, 12:19:03 »
Ik denk dat Mo ook zal ''moeten'' beseffen dat hij meer aan Ro heeft dan aan Kelly en Frouke. Hij wil net als iedereen ook vedder in ER, en dat doe je besten met sterksten.
Ik vind Ro beter als Mo..!!

Is dat wel zo, sunshine..?

Tot nu toe ben ik niet erg onder de indruk van de fysieke capaciteiten die Ronald heeft laten zien, noch van zijn leiderschap (althans voor zover we hiervan een impressie krijgen- maar als meerdere mensen dit verklaren zal er wel een kern van waarheid inzitten neem ik aan).
Hoewel ik geen echte Kelly-fan ben ;D Moet ik zeggen dat ze vwb motivatie en instelling in de proeven meer lijkt in te brengen dan Ronald.

Aan Frouke heb je wrsch niet veel idd, in die zin, maar die stemmen ze er na de samensmelting toch wel uit (i.e.nadat hun plek daar gezekerd is..).

Zowiezo lijkt  het me voor de ontwikkelingen in het programma en de onevenredigheid van de verdeling in beide groepen geen slecht idee om de samensmelting niet lang meer op zich te laten wachten, dan zullen er weer nieuw interessante ontwikkelingen zijn bij de machts-herverdeling in de groep (fysiek en psychologisch) ::ok::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #101 Gepost op: 9-10-2004, 14:33:41 »



     Vergeet niet de mensen van de magrove ,die kunnen chaos en paniek     zaaien. Waardoor men allerte moet zijn om de team geest,scherp te houden.
En Ronald heeft hier al onze vertrouwen ::ok::, of denken jullie dat Mo coordinator moet zijn van kamp zuid ::niet-ok::.Hij is toch op zijn werk ploegbaas!

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #102 Gepost op: 11-10-2004, 09:25:48 »



    Wij blijven ons standpunt vasthouden! ::ok::
   
    En Ronald heeft hier al onze vertrouwen , of denken jullie dat Mo coordinator moet zijn van kamp zuid .Hij is toch op zijn werk ploegbaas!

    Nu Ronald beste maatje :\'( (Shandinella) er niet bij is moet hij nu alle zeilen bij zetten.Het zal bij de volgende uitzending van belang zijn, hoe Ronald zich profileerd naar de groep toe,wanneer hij in conflict >:D geraakt
    met Mo.
 
    Het zou kunnen zijn dat door Mohamed egoisme,hij zelf in de groep geisoleerd geraakt.Wij hopen dat Ronald bij de les blijft, waardoor hij sympatie kweekt onder de kandidaten van het samen gesmolten team.
   
    Wij zijn benieuwd wie de nieuwe maatje wordt van  ???Ronald. wij denken dat het Frank wordt! Hij is eerlijk,hij weet als je ver wil komen, is eten hebben hier het alle belangrijkste, hij heeft het toch zelf aan den lijfe onder vonden. En zo iemand heeft Ronald nodig,en iemand zoals Mo daar verbruik alleen maar ene 8) ::ok:: ::ok::rgie.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #103 Gepost op: 11-10-2004, 11:47:16 »
Mo is toch een ,,GLUIPERDJE,,{pas op, want hij is Fysiek sterk}.. maar gisteren heb je het kunnen zien tijdens de samensmelting..Hij zag alleen nog zijn eigen groepje zitten  ::jaja:: en maar smoesen
Op dat gebied zie ik dan liever die Ronald..maar ben geen Fan van hem...Ik vind hem geen,, coordinator,,Sorry,,  hij pas zich wel in de groep aan  ::ok:: Maar MO zal zelfs zo.. gehaaid..zijn..De groep belgen achter zich houden....en doet dat hoofdzakelijk alleen om ,ZICHZELF,zijn eigen IK...dan is hij ver genoeg...Ik hoop dat Mo's landgenoten.. dat nog bijtijds in de gaten krijgen !!!! ::ok::
                ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 11-10-2004, 15:36:36 door voodoopop »

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #104 Gepost op: 11-10-2004, 12:28:26 »



     Als Frank ::) zich los maakt, van zijn land genoten en zich bij Ronald
     schaart, dan kan Mohamed het wel schudden.Want door zijn agressieve
     houding naar Ronald toe, gooit hij ( Mo ) :\'( zijn eigen ruiten in!
     In de mangrove krijgt Mick het dadelijk héél moeilijk, hij komt tegen drie vrouwen te staan. Hij kan zijn spelletje niet meer door spelen.Shandinella in een geducht tegen stander voor Mick....

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #105 Gepost op: 11-10-2004, 15:48:58 »



     Als Frank ::) zich los maakt, van zijn land genoten en zich bij Ronald
     schaart, dan kan Mohamed het wel schudden.Want door zijn agressieve
     houding naar Ronald toe,

 Ik hoop dat Mo door de mand gaat vallen....hopelijk door Frank en de andere ..belgen.   ::jaja::

Maar ik denk dat zij die strategie van ..MO..nog niet in gaten hebben  ::ohno:: {omdat zij zich nu zo sterk voelen als GROEP van de 5}...en dat kan voor Frank en Peter en Math nadelig worden straks ::jaja:: Dus mannen ...maak jullie OGEN OPEN...voordat je iemand anders, volledig in zijn kaart gaat spelen.  ::rofl::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #106 Gepost op: 11-10-2004, 15:54:11 »
eigenlijk vind ik Ronald veel leuker dan Mootje Mohamed is inderdaad een gluipert en Frank is 1 van de weinige belgen samen met Darline samen die geen meelopers zijn van mijn mag Mohamed wel een x vertrekken jah graag! helaas gaat dit niet gebeuren denk ik maja

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #107 Gepost op: 11-10-2004, 15:56:06 »
darline geen meeloper? Zij loopt toch mee met Mitch? Omdat zij alleen is wordt dat niet zo gezien, maar ik vind: of je nou met een groep mee loopt of met een eenling, je loopt toch mee.

En hiermee wil ik niet zeggen dat meelopen per sé fout is, het is vaak de enige manier om verder te komen.
Angel of the first degree

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #108 Gepost op: 11-10-2004, 15:57:15 »
jah helaas is dat wel zo als je meeloopt met iemand gaat het vaak goed dat moet ik toegeven maar sommige vinden het blijkbaar leuk dat er een groep van 5 aan het overwinnen zijn en dat vind ik heel erg Mistake!!!

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #109 Gepost op: 11-10-2004, 16:03:36 »
Hoi Nickynokiatjuh

Wat zou jij doen:

a: Vrienden maken op het eiland met het gevolg dat mensen je zien als meelopers, enkel en alleen omdat je de mening deelt met diegene of iemand gewoon aardig vindt. Op deze manier kan je het nog ver schoppen omdat je geen tegenstemmen krijgt van je vrienden

b: Alle vormen van vriendschap (= volgens jou meeloperij) afwijzen en in je eentje proberen te overleven, met het gevolg dat je er zo uitgestemd wordt, het is nl veel makkelijker om een eenling weg te stemmen dan iemand van een groep, "omdat die toch nergens bij hoort"
Angel of the first degree

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #110 Gepost op: 11-10-2004, 16:07:08 »
Hey Nelis ik kies voor antwoord A
 
a: Vrienden maken op het eiland met het gevolg dat mensen je zien als meelopers, enkel en alleen omdat je de mening deelt met diegene of iemand gewoon aardig vindt. Op deze manier kan je het nog ver schoppen omdat je geen tegenstemmen krijgt van je vrienden

maar, ik vind Frouke en Kelly en Mo en Peter en Matthias niet cool!
daar in tegen vind ik Marjolein en Frank de coolste!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #111 Gepost op: 11-10-2004, 16:07:49 »
jah helaas is dat wel zo als je meeloopt met iemand gaat het vaak goed dat moet ik toegeven maar sommige vinden het blijkbaar leuk dat er een groep van 5 aan het overwinnen zijn en dat vind ik heel erg Mistake!!!
Dat bedoel ik juist.. die MOET uit elkaar vallen.. ::vergroot::  en dat kan alleen.. als zij Mo in de gaten krijgen..  ::vergroot::
Een groep van 5 is zeker ...Mistake.. ::jaja::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #112 Gepost op: 11-10-2004, 16:09:37 »
dat ben ik helemaal met je eens....

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #113 Gepost op: 11-10-2004, 16:12:31 »
En ik totaal niet. Of je de personen in de groep nou mag of niet (in mijn geval wel), het is en blijft gewoon de manier om het het verste te schoppen. En daar gaat het uiteindelijk toch om!
Angel of the first degree

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #114 Gepost op: 11-10-2004, 16:24:37 »
En ik totaal niet. Of je de personen in de groep nou mag of niet (in mijn geval wel), het is en blijft gewoon de manier om het het verste te schoppen. En daar gaat het uiteindelijk toch om!

Wij hebben het ook niet over WEL en NIET mogen van PERSONEN  ::ohno::  {Sommigen mag ik ook}
En om het ver te schoppen.... ;)  kun je NIET als GROEP winnen..want er kan er maar EEN WINNEN...en daar gaat het ook OM....maar probeer te winnen, op een manier waar je FAIR op kunt zijn ..achteraf.  ::jaja::

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #115 Gepost op: 11-10-2004, 16:36:06 »
Nee je kan idd niet met de hele groep winnen. dat heb ik ook nooit beweerd.

Ik vind pas dat je niet fair speelt als je jezelf verloochent, anderen belazerd of liegt dat het gedrukt staat (en anderen komen daar achter). Ik heb het groepje van 5 nog geen van deze dingen zien doen. Heel fair dus.
Angel of the first degree

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #116 Gepost op: 11-10-2004, 16:37:41 »



     ::ok:: ::ok::Nogmaals Ronald moet nu bewijzen dat ie z`n mannetje staat.
     Door het samen smelten kun je beter even op de achter grond houden.De Belgen
     lieten door hun feestelijk gedrag al zien sterk te voelen om met z`n 5en te zijn.
     Een tel som ::). Wat blijft er over!Als je een van de vijf om kegeld, stort het hele
     handeltje in, wij hopen het te zien bij de volgende aflevering. ::ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #117 Gepost op: 11-10-2004, 16:38:26 »
Nelis zit je favouriete persoon in dat groepje van 5 haha! nee grappiej maar je hoeft er niet veel voor te doen om samen te gaan lopen spannen op een gegeven moment gaat er toch 1 uit van die 5 wie weet volgende week al?

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #118 Gepost op: 11-10-2004, 16:44:48 »
De personen die ik graag zie winnen zijn Feank, Mo of Matt. Gedeeltelijk wel dus. Maar nogmaals, ik vind dat het daar niet om gaat in de vraag of je vriendschappen moet sluiten of samen moet zweren of hoe je het wilt noemen. Ik probeer het alleen van een objectieve kant te bekijken.
Angel of the first degree

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #119 Gepost op: 11-10-2004, 16:48:47 »
ik snap je standpunt maar ik wist wel dat je voor 1 van hun 5 was haha ik vond Matthias eerst top maar toch is hij ook een gluipert en dan hebben mensen over Marjolein te klagen en over Ronald of Darline Mohamed is ook egoistisch die wil alleen maar winnen winnen en nog eens winnen en dat vind ik heel onsportief van hem Frank ja dat vind ik een cool persoon alleen vond het beetje raar dat hij ook zo n jeroenactie had met ik ga weg maar goed Frank is wel mijn 2e favouriet op Marjolein na!!!..!!!